Tipaton 2023 tukiryhmä

Anonyymi-ap

Hei, nyt tarvitaan tukea ja yhteishenkeä alkoholittoman tammikuuhun tai 100 päivää tai mitä kenelläkin on tavoitteena.
En tarvitse negatiivisia hate-viestejä vaan tsemppiä ja yhteishenkeä!
Kuka on mukana?

23

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ensimmäinen päivä ilman alkoholia todella pitkään aikaan. Vaikka määrät eivät ole suuria, tapa tuntuu tappavalta. Olen innoissani ja jännittynyt, miten pärjään :-)

• Anonyymi

Päivä 2 — kävin salilla, pitkästä aikaa. Kyllä kai tämä tästä….

• Anonyymi

2. Yö oli aika mahdoton, näin paljon unia ja samalla tuntui, etten levännyt lainkaan. 3. päivää kohti!

• Anonyymi

Hyvin menee! Jatka samaan malliin.

• Anonyymi

Tsemppiä sinulle! Olen itse ollut ilman nyt jo pidemmän aikaa johtuen sydämen rytmihäiriöistä. Ovat sen verran ilkeitä, ettei tee mieli lisätä niitä.

• Anonyymi

Onpa ollut rankkaa tämä päivä nr 4. Teinin kanssa riideltyäni teki niiiiin mieli korkata viinipullo. Huh miten epätervettä ajattelua! Nyt vaan keskityn siihen, etten juo!
      Tsempit kaikille

• Anonyymi
    • Anonyymi

6. päivä alkoi aurinkoisena! Eilen oli hetken tiukkaa kotiin tullessa, mutta otin jäätelöä :-) Tänään on perjantai ja vapaapäivä eli pitää keksiä illaksi ohjelmaa…

• Anonyymi

7. Päivä — viime yö uni oli jo paljon parempaa laadultaan :-)

• Anonyymi

Hyvin sinulla näkyy sujuvan! Jatka samaan malliin. Olen iloinen puolestasi.

• Anonyymi

kiitos kannustuksesta :-) se piristi! ja 9 päivä saatiin maaliin, vaikka kokatessa tuli hetkellisesti viinilasi mieleen... tsempit muillekin uutta arkea opetteleville!

• Anonyymi

Hyvin menee edelleen, näkyy jo peilissäkin, miten hyvää tämä tekee! Mutta voisin juoda kaikki Helsingin vedet, outo jano.

• Anonyymi

14. päivä ja lauantai. Tulin vaan sanomaan, että tipaton jatkuu ja alkoholiton kukko menee täydestä! Suosittelen :-)

• Anonyymi

17. pv meneillään. Vaikka jostain syystä valvoin kauheasti yöllä, olen ihan Ok mielellä töissä. Eli tipaton jatkoon!

• Anonyymi

Hyvin menee edelleen, painoa tippuu ja kasvot kaunistuu :-)

• Anonyymi

3 viikkoa! Jee ♥️

• Anonyymi

Olen hengessä mukana. On ihanaa lukea, että olet pysynyt päätöksessäsi, etkä ole langennut.

• Anonyymi

Kiito!!

• Anonyymi

Täällä edelleen iloisella mielellä, vaikka kaikki yleinen talviurheilu on mahdotonta sään takia ja tipaton on ollut poikkeuksellisen telkkaripitoinen! Menen maanantaina isoon verikokeeseen, saa nähdä onko kolesteroliarvot laskeneet! Verenpaine ainakin.

• Anonyymi

Kerro, oliko kolesteroli laskenut. Entä, aiotko jatkaa tipatonta, nyt on jo helmikuu. Lunta ei tosiaan ole, kävelyharrastusta voi jatkaa, kun ei ole erityisen liukastakaan, onneksi.

• Anonyymi

Toivottavasti jatkuu? On jo 18.2.23.Oletan olet huomannut uni tulee paremmin,jaksat paremmin.Näytät paremmalta.Kaikki veriarovot ok. Ja huomaat ilman viinaa elämä on ihan nastaa.Terv. aikuinen nainen joka ei juo,ei tupakoi. Mutta sivulisena nähnyt mitä viina/ tupakka psyykelääkkeet,kuin kipu lääkket yhdistettynä ihmisille, tai ystäville.50 vuotiaana jo rollatorissa ja haudassa 55v.Vain kun kalja lähtenyt lapasesta.Toinen kun naiset yksinasuvat alkaa juomaan kaljaa,viiniä vaihdevuosien jälkeen ,psyykelääkkeet ja ovat sekasin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3543
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2184
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1829
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1589
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1535
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1235
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1192
    Aihe