Vuoden 2022 katsotuin elokuva Top Gun Maverick- 400 000 katsojaa

Anonyymi-ap

28

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On vielä näkemättä tuo elokuva ja se alkuperäinenkin, joten en sano tuosta elokuvasta mitään. Mutta noin yleisellä tasolla; visuaalinen näyttävyys ilman sisältöä on yleistynyt etenkin nuorisolle suunnatuissa elokuvissa huolestuttavasti. Ja toisinaan tehdään isolla rahallakin näyttäviä elokuvia, joissa on jotain sisältöäkin, mutta jotka eivät kuitenkaan menesty. Odd Thomas vuodelta 2013 on hyvä esimerkki ja ylekin on elokuvan esittänyt.

• Anonyymi

En tiedä tuosta muuta kuin että pääministeri katsoi sen lentokoneessa matkalla Uuteen-Seelantiin.

• Anonyymi

lentokoneessa sitä sopiikin katsella.

• Anonyymi

"I’m just a random Aussie but I met her on a flight in 2022 and she was so down to earth and kind, took time to speak to all of the staff and even sat in economy like the rest of us. It made me realise you can be a woman in power and not have to change who you are, definitely a great role model!"

No niin näin pahasti sanoi joku youtuben kommenttikentässä. Että jopa turistiluokassa lenteli.

• Anonyymi

Ykkönen parempi, kakkonen keskittyy vain antamaan katsojalle visuaalisen tuntuman siitä mihin Hirnetit kykenee, elokuvan tarina on pliisu mutta kotiteatterissa soundit massiiviset!

Vuoden paras leffa mun mielestä oli Elvis, todella hyvällö maulla ja huumorilla tehty leffa joka ei pitkästytä. Todella hyvä musiikki ka muutkin laulaa kuin Elvis itse. Paras leffa mikä Elviksestä on tehty, Tom Hanksille ja Elvistä esittävälle Oscarit.

• Anonyymi

Piti olla Hornetit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti olla Hornetit...

Olisi pitänyt olla F-35:t....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti olla Hornetit...

Körhöm.. elokuvassa on Super-Hornetit. Äkkinäinen erottaa ne ns. legacy-malleista suorakaiteen muotoisista ilmanottoaukoista, kun ne vanhassa on soikeat. Vierekkäin jos laitetaan, niin onhan Super-Hornet toki suurempi kone.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Körhöm.. elokuvassa on Super-Hornetit. Äkkinäinen erottaa ne ns. legacy-malleista suorakaiteen muotoisista ilmanottoaukoista, kun ne vanhassa on soikeat. Vierekkäin jos laitetaan, niin onhan Super-Hornet toki suurempi kone.

Onhan siinä hiukka järeempikin lentsikka alussa- jolla lentää tuolla ylemmissä ilmakerroksissa.

• Anonyymi

Kehnolta vaikuttaa trailerin perusteella ja katsojat lienevät enimmäkseen olleet aika nuoria. Vaikutelma on kuin ilmavoimien kepeästä ja pinnallisesta mainoselokuvasta. Ehkä vauhdikkaisiin supersankari cgi-elokuviin tottunut nuoriso kuitenkin haluaa suurelta kankaalta nähdä jotain tuollaista. Noh, olen jo itse vähän kyynistynyt ja sitä sukupolvea joka kävi lapsena katsomassa elokuvissa pekkaa ja pätkää ja tarzaneita.

• Anonyymi

saattaa olla se että filmissä on saavutettu todellisuudentuntua enemmän kuin monissa- ja silti vauhtia ja jännitystä- sekä tietysti Tom Cruise ja Top Gun 1- elokuvan vaikutus.

• Anonyymi

Top Gun 1 taisi olla mainoselokuva kun oikeasti 80-luvulla ei hävittäjäpiloteiksi ollut innokkaita hakijoita`tarpeeksi?- laitettiin Hollywood asialle- ja tulos oli valtava määrä hakijoita hävittäjälentäjiksi ?

• Anonyymi

400 000 - tuntuu tosi suurelta määrältä.

paljonkohan suomessa yleensä leffa-kävijämäärät on huippuleffoilla

• Anonyymi

435 000 tarkempi katsojamäärä tuolla elokuvalla ja käsittämättömän paljon kyllä. Olisikohan tuo kuitenkin sellainen elokuva, jota katsomaan aikuiset ovat vieneet lapsiaan?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuno Turhapuro armeijan leivissä -leffalla oli ilmestymisvuonna 680 tuhatta katsojaa. Monen vuoden ajalta jos katsotaan, niin ensimmäisellä Tuntemattomalla sotilaalla väitetään olleen 2,8 miljoonaa katsojaa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_katsotuimmista_kotimaisista_elokuvista

Tuolloin oli tvssä 2 kanavaa- ha mustavalkotv-t -

nykyään kävijämäärät ihan eri lucuissa kuin aiemmin esim netin ja tv-n takia.

Koko elokuva-alahan keskustelee koko ajan tuosta ongelmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolloin oli tvssä 2 kanavaa- ha mustavalkotv-t -

nykyään kävijämäärät ihan eri lucuissa kuin aiemmin esim netin ja tv-n takia.

Koko elokuva-alahan keskustelee koko ajan tuosta ongelmasta.

... ja mustavalko-tv.

kyse enemmänkin tämän vuosituhannen katsoja-tilastoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... ja mustavalko-tv.

kyse enemmänkin tämän vuosituhannen katsoja-tilastoista

koko elokuva-ala on muuttunut- ei ole enää edes elokuvaettereita niin kuin aiemmin.

olisiko edes kymmenes-osa jäljellä- ja katsojamäärät siis sama?

Tuoss muuten tuo LADY GAGANIN tunnusmusiikki Top Gun Maverick-leffasta

https://www.youtube.com/watch?v=O2CIAKVTOrc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koko elokuva-ala on muuttunut- ei ole enää edes elokuvaettereita niin kuin aiemmin.

olisiko edes kymmenes-osa jäljellä- ja katsojamäärät siis sama?

Tuoss muuten tuo LADY GAGANIN tunnusmusiikki Top Gun Maverick-leffasta

https://www.youtube.com/watch?v=O2CIAKVTOrc

Elokuvateattereita on vaikka kuin hitosti. Niillä oli hirmu-ulinat silloin korona-aikaan, kun eivät saaneet päästä immeisiä saleihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elokuvateattereita on vaikka kuin hitosti. Niillä oli hirmu-ulinat silloin korona-aikaan, kun eivät saaneet päästä immeisiä saleihin.

ihan hyvä leffa

• Anonyymi

Näkemättä paskaa, kuten kaikki Cruisen elokuvat. 168-senttinen sankarina, NAURETTAVAA!!!

• Anonyymi

Minä taas olen joistakin hänen vanhemmista elokuvistaan pitänytkin(losin it, vanilla sky, war of the worlds). Trailerin perusteella tämä ei kiinnosta, mutta on saanut imdb;ssä huimat 8,4 pistettä, mikä on harvinaista elokuville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen joistakin hänen vanhemmista elokuvistaan pitänytkin(losin it, vanilla sky, war of the worlds). Trailerin perusteella tämä ei kiinnosta, mutta on saanut imdb;ssä huimat 8,4 pistettä, mikä on harvinaista elokuville.

missäs ton losin it- kreisibisnes?

tai Taps voi nähdä?

tai miten ladata netistä?

• Anonyymi

arto laurin kristian parviainen konekirjotus-video yoyutubessa- tietojen perustella tuo TopGun 2 saattoi myös liittyä Ukrainan tianteeseen ja muihin sotiin joissa USA mukana tällä hetkellä?

HUOM !!!!! - Lataa eli katso VAIN JOS Lataus-aikaa rahattomasti= 3
      tunnin elokuva- lopettaa heti lyhyen maksu-prepaidisi:
      https://www.youtube.com/watch?v=cTDmxQvzN4o
      &ab_channel=artolauri

• Anonyymi

Huom ensi-ilta 14.12.2022

Elokuva Katsojat vuonna 2022 Kokonaiskatsojaluku Ensi-ilta
      1 Top Gun: Maverick 436 069 26.5.2022

5 Avatar: The Way of Water 158 548 14.12.2022

• Anonyymi

aika hyvin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika hyvin .

Mitä tapahtuu seuraavaksi?

• Anonyymi

Kiva leffa mutta Tomppa on lakkia myöten skientologiassa joten se vähän hiertää tässä... Kuka muuten on Xenu ja miksi Tomppa uskoo siihen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      2107
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1282
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      843
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      43
      789
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      25
      749
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      344
      694
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      686
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      643
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      58
      591
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      41
      575
    Aihe