Minulle tuli profetia, että vuonna 2023 adventtikansan tulisi erityisesti kiinnittää huomiota hermopäätteidensä tilaan!
Ovatko ne puhtaat kaikesta töhkästä ja saastasta, jotta sapatin Herran henki voisi puhua kansalle?
Omani ovat erinomaisessa kunnossa.
Veljenne 1234567---
Profetia adventtikansalle
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Mitenkäs tuollainen numerosarja on saanut hermopäätteitä niin priima kuntoon?
- Anonyymi
Se oli trolli, en minä.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli trolli, en minä.
1234567---Eli sinun sivupersoona? Uskovaiset ovat sivupersoonahäiriöisiä. Yhden päivän viikossa pari tuntia he näyttelevät hurskasta ja uu aika onkin sitten heillä normi pakanan elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun sivupersoona? Uskovaiset ovat sivupersoonahäiriöisiä. Yhden päivän viikossa pari tuntia he näyttelevät hurskasta ja uu aika onkin sitten heillä normi pakanan elämää.
No täytyy tunnustaa, että tämä kaidalla tiellä vaeltaminen on jatkuvaa taistelua lihan himoja vastaan ja hetkeksi sorruin kumoamaan muutaman olutkolpakollisen veli Lutherin muistoksi.
Ja niin siinä sitten jälleen kerran pääsi käymään, että hermopäätteisiini tarttui hiivasieni!
Pyhän veli Ted Bun...siis Wilsonin puhdistumisohjeita noudattaen konttasin Adventtikirkon rappuset muutamaan kertaan laskien ääneen 1-2-3-4-5-6-7 ja otin suolihuuhtelun, jonka jälkeen hermopäätteeni puhdistuivat kaikesta sienestä! Nyt ne ovat taas erinomaisessa kunnossa, Amen!
1234567---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939