Asennoituminen antaa luvan kuoletushoitoon.

Anonyymi-ap

Kun kerron, että terveydenhoidostani vastuussa oleva lääkäri, on käynnistänyt minun kuoletushoidon sillä, kun ei ole suostunut kirjoittamaan minun käyttööni, tarvitsemaani lääkettä. Ja kun olen pyytänyt saada apua, lääkkeen saantiin niin, kukaan ei usko tätä kertomaani todeksi.
Että minuun, vanhukseen suhtaudutaan yhteiskunnasamme näin, tällä asenteella yhteiskuntamme antaa luvan vanhuksen terveydenhoidosta vastuussa olevalle lääkärille tappaa! Eikä lääkärille koidu ihmisen taposta minkäänlaista rangaistusta. Ei kukaan kyseenalaista sitä, onko vanhushoitolaitoksessa hoidettavana ollut vanhus kuollut, jonkunlaisen kuoletushoidon avustuksella vai ei.
Kaikki jotka eivät usko tätä kertomaani kokeilkaa, pyytäkää saada apua suomalaisesta yhteiskunnasta joltakin terveydenhoitojärjestöltä, ette saa. kun yksitäisiä kansalaisia ei kukaan auta, suomessa ei ole vanhuksen mahdollista saada apua, vahvavanhusvastaisuus asenne on esteenä.

10

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä mahtaa olla se ”lääke”, mitä nyt elämänpidenykseesi tarvitset, etkä ”saa”?

• Anonyymi

Taitaa olla psykoosilääke.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla psykoosilääke.

Veikkaan diabeteslääkkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän niitä diabeteslääkkeitäkään saa, jos ei ole diabetestä! Vaikka kyllä lääkkeeseen, kun lääkkeeseen voi jäädä koukkuun. Onhan se niin monta kertaa nähty!

Vanhukselta mitataan joka ikinen aamu verensokeri, joka vaihtelee 3-5 välillä ja sitten pistetään 10 yksikköä insuliinia. Joka ikinen aamu. Soittelee jatkuvasti, jos ei näin toimita! Alkoi joskus sairaalasta kotiutuessa, kun verensokeri oli ollut ”vähän koholla”. Kyseisestä kotiutuksesta oli jo vuosia aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän niitä diabeteslääkkeitäkään saa, jos ei ole diabetestä! Vaikka kyllä lääkkeeseen, kun lääkkeeseen voi jäädä koukkuun. Onhan se niin monta kertaa nähty!

Vanhukselta mitataan joka ikinen aamu verensokeri, joka vaihtelee 3-5 välillä ja sitten pistetään 10 yksikköä insuliinia. Joka ikinen aamu. Soittelee jatkuvasti, jos ei näin toimita! Alkoi joskus sairaalasta kotiutuessa, kun verensokeri oli ollut ”vähän koholla”. Kyseisestä kotiutuksesta oli jo vuosia aikaa.

No ei se insuliinikoukussa ole, muuten vain sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se insuliinikoukussa ole, muuten vain sekaisin.

Nimenomaan ”koukussa” omaan ”koukkuunsa”!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Kuten tämän ketjun aloittaja on koukussa tähän tarinaansa.
        Johan tämä on jo kunka monta? kertaa tänne kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tramadol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan vain saa lääkettä jolla voi retostella piirissään.

• Anonyymi

Kuoletushoito......vanhukset nopeammin kuoppaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      106
      637
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56