https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009307328.html
"Olkiluodossa ja Loviisassa tuotettiin viime vuonna yhteensä yli 24 miljardia kilowattituntia sähköä
Olkiluodon ydinvoimalassa tuotettiin viime vuonn 16,4 terawattituntia sähköä, josta Olkiluoto 3:n koekäytöllä 1,9 terawattituntia.
Olkiluodon ydinvoimalassa tuotettiin viime vuonna kaikkiaan 16,4 terawattituntia (eli miljardia kilowattituntia) sähköä, kertoo Teollisuuden Voima. "
Älkää viitsikö valehdella. Loviisassa tuotettiin ydinvoimalla sähköä, ei Olkiluodossa, joka on seissyt koko viime vuoden, eikä tuottanut sähköä koko yli 20 rakennusvuoden aikana.
Olkiluoto sensijaan kulutti verovaroja viime vuonna 16,4 miljardia euroa.
Siinä on menneet puurot ja vellit sekaisin, on tarkoitettu, kuinka paljon verorahaa on olkiluoto kuluttanut.
Olkiluodossa mitään sähköä tuotettu
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kiva kommentoida, tietämättä asiasta mitään?
<Olkiluodon ykkös- ja kakkosreaktorien yhteinen käyttökerroin oli 93 prosenttia. <Vielä koekäytössä oleva OL3 tuotti käyttöönottokokeiden aikana 1,9 terawattituntia. - Anonyymi
Ei kai koko Olkiluotoa ole olemassakaan? Pelkkä hologrammiheijastus ihmisten harhaanjohtamiseksi!
- Anonyymi
Kerrotko miltä valtiontalouden momentilta tämä 16,4 miljardia on mennyt? Minä kun käsitin, että Olkiluodon ydinvoimalat omistaa TVO eikä valtio...?
Mites muuten OL1 ja OL2, en tiennytkään, että ne ovat olleet sammuksissa - jos siis Olkiluodossa ei sähköä tuotettu...?- Anonyymi
Aloittaja on perinyt palsta kestovalehtelijan roolin, mutta jonkunhan sitäkin virkaa pitää hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on perinyt palsta kestovalehtelijan roolin, mutta jonkunhan sitäkin virkaa pitää hoitaa.
Jepjep. TrolIauksiin ei jatkossakaan kannata vastata eli jättäkää valehtelijat vastailemaan itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091