KUKA USKOO, ETTÄ IHMISEN KLOONAMINEN ON MAHDOLLISTA?
KUKA USKOO, ETTÄ,,,,,
3
237
Vastaukset
- Pilgrim_2005
Kun kuuntelee ihmisten "mielipiteitä" niin olen tullut siihen tulokseen että se on mahdollista, ja yleistäkin.
Leo Mellerin Taivaan ja maan väliltä Radio ohjelmassa, joka tulee sunnuntaisin klo 21:00--00.00 on ollut seuraavaa tietoa.
He ovat tutkineet aihetta lääkärijulistajiensa kanssa.
Sen tiedon mukaan ihmisen ikää ei voida jatkaa kloonaamalla ainakaan vielä. Eli jos solu otetaan 30 vuotiaalta ja sitten kloonataan siitä uusi ihminen, puuttu tämän kloonin elämästä vastaavat 30 vuotta. ts. hän kuolee aikaisemmin. Ei aika kurjaa sille jolle niin käy.
Eli siinä elämä jatkuu uudessa yksilössä, mutta hän on syntyessään jo 30 vuotias tämän esimerkin mukaisesti, joka em. radio ohjelmassa on sanottu.
Kysessä on Radio Dei, Taivaan ja maan väliltä puhelinohjelma, jossa kansa saa esittää kysymyksiään ja saarnaajat vastaavat niihin.
Sunnuntai-illtaisin klo 21:00...00:00.jumalan-tulenkantaja kirjoitti:
Leo Mellerin Taivaan ja maan väliltä Radio ohjelmassa, joka tulee sunnuntaisin klo 21:00--00.00 on ollut seuraavaa tietoa.
He ovat tutkineet aihetta lääkärijulistajiensa kanssa.
Sen tiedon mukaan ihmisen ikää ei voida jatkaa kloonaamalla ainakaan vielä. Eli jos solu otetaan 30 vuotiaalta ja sitten kloonataan siitä uusi ihminen, puuttu tämän kloonin elämästä vastaavat 30 vuotta. ts. hän kuolee aikaisemmin. Ei aika kurjaa sille jolle niin käy.
Eli siinä elämä jatkuu uudessa yksilössä, mutta hän on syntyessään jo 30 vuotias tämän esimerkin mukaisesti, joka em. radio ohjelmassa on sanottu.
Kysessä on Radio Dei, Taivaan ja maan väliltä puhelinohjelma, jossa kansa saa esittää kysymyksiään ja saarnaajat vastaavat niihin.
Sunnuntai-illtaisin klo 21:00...00:00.Ei ihmistä voida kloonata koska hän on aina hyvin suurelta osin oman elämänhistoriansa tuote. Ainakaan näillä näkymin ei kai kukaan ole edes ajatellut että esim. kasvatuksen tuloksena syntyneet kyvyt, tavat, taidot, uskomukset jne. siirtyisivät klooniin. Kloonithan olisivat "susilapsia"; elinkelvottomia ihmisten maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381