Ilmaistyöt odotta jokainen tekee tunnin ilmaistyötö päivässä työnatajalal ja kesälomatbpoistuu
Äkoklomus perut
Suomeen tulee kiky hallitus oletteko valmiit kurjistamaan oloanna ja maksamaan rikaille
25
54
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on nytkin kiky-hallitus
Ostovoima pienenee - Anonyymi
Siitä taitaa köky = köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Kansan Kökytys on hallituksiemme poliittinen linja .
Kansa on korvattu ja korvataan maahanmuuton kautta ,siirtotyövoimaa tuomalla jota elätetään sosiaaliturvalla jolloin palkat saadaan alas ja sitä kautta sisäinen devalvatio. Sama touhu jatkuu nyt joka oli jo menossa Kokoomus hallituksen aikaan . Se on pitkälti se syy miksi on työvoimapula ja työttömät ei työllisty ja köyhyys lisääntyy maassamme. - Anonyymi
Joo yritystukiin on annettu aivan liika rahaa
Kiittämötön kokoomusken urpo ei maininnut että valtio belkaantuu myös kun annetaan ilmaisraha yrityksillemduubnarien veroista 9 miljardii joka vuosi turhaan rikaiden juhliin
- Anonyymi
Kokoomus hirteen!
- Anonyymi
Verotuksen keventäminen autaa suurinta osaa suomalaisista. Se autaa duunaria ja eläkeläistä ja kaikia palkkatuloa saavia.
- Anonyymi
Ei kokomus köyhän verotusta pienennä mistä saadaan sitten yritystukiin rahaa.
- Anonyymi
Oletko pöhkö? Raha otetaan välillisissä veroissa. Vain rikas hyötyy!
- Anonyymi
Kyllä pakotemari yoi köyhille julman ikeen!
- Anonyymi
Mulla ainakin on ollut hyvä olla viiimeiset r buotta kun vertaa edelliseen 2o vuiteen joloin bain yyötäyeköbiennetuja kavenettiin ja yritysloisten verotus poistetyiin kokonaan.
Esim sipilön aikan joka kuukausi pite leika paokansaajqn etuja jitta rikaatnyeityket saivat lisäämrahaa ja saivathan ne .
Pörssiyrityketbyekivöt ennätystuloken. Kun työntekijåt tekivät ilmaistöitä monta tuntii.
Johatajat eivät tehneet ilmaistuntejaan
- Anonyymi
Vyvämsaqdaan tehdä ilmaistyötämkokoomuskelle
- Anonyymi
Kyllä päättäjät on taas varakkaiden asialla, sähkö avustus on pelkkää pilkan tekoa köyhälle. Monella ei ole varaa edes 400€ laskuun saati sitten isompaan. Olisivat laittaneet sähkösopimuksen tehneelle jonkin summan suoraa rahaa tilille. Olis ollut kaikille tässä arvoisempi kaikkia kohtaan.
- Anonyymi
Jos maksaa kympin sähköstä, ei voi odottaa satasta takaisin. Avustuksia saa köyhät kelasta, kukaan muu ei vielä mitään saakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maksaa kympin sähköstä, ei voi odottaa satasta takaisin. Avustuksia saa köyhät kelasta, kukaan muu ei vielä mitään saakaan.
Kyse ei ole avustuksesta vaan valtio ottaa miljardin vera veroja, joista palauttaa pienen osan niille, joilta raha on kerätty ylisuurina maksuina.
Tosiasiassa verotus kiristyy ja se kiristyy sitä enemmän, mitä enemmän on sähköstä maksanut.
- Anonyymi
SDP kurjistaa ja sen huomaa ihan kaikki ostovoimme supistuessa ennen näkemättömällä vauhdilla.
- Anonyymi
Enemmän olisi supistunut Kokoomuksen alaisuudessa. Kokoomus ajaa rikkaiden etua.
- Anonyymi
Ei Marinin tyttöhupakko hallitusta huonompaa voi olla!
- Anonyymi
Ei, mutta työttömyyskortistot putsataan tyhjiksi ja ihmiset pakotetaan ansaitsemaan itse oman leipänsä!
- Anonyymi
Aivan varmasti Suomeen tulee KIKY-hallitus. Sen on aikaan saanut Sanna Marinin hallitus. Sannaa saa taas kiittää kansan kyykyttämisestä ja valtion köyhdyttämisestä.
- Anonyymi
Voiko joku selittää, miten köyhä maksaa rikkaille ja jos maksaa, niin mistä raha on alun perin tullut?
2/3 kotitalouksista saa enemmän tukia kuin maksaa veroja. Oletettavasti köyhät kuuluvat niihin, jotka saavat huomattavasti enemmän tukia kuin muut.
Tuet maksetaan verovaroista, joita kerätään rikkailta eli siltä kolmannekselta, joka käy töissä. Tässä yhteydessä rikkaita on kaikki, jotka maksavat itse oman elämisensä ja muiden.
Jos olisi sellainen utopistinen tilanne, että köyhä oikeasti maksaisi jostain, niin se raha on peräisin rikkailta eli köyhä ei itse maksa mistään. - Anonyymi
Aloittaja varmaan rustannut juttunsa 3 promillen kännissä niinkuin moni muukin.Kirjoittaminen täällä aivan siansaksaa sitä se viina teettää.
- Anonyymi
Kokoomus ajaa yritysten etuja. Ei ole mikään salaisuus. Rikkaus kuuluu monen rikkaan mielestä vain rikkaille.
- Anonyymi
Kurjakolonna on osa takapuolen parannusliittoa.
- Anonyymi
Joo näinkö käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491085
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908