Suomeen tulee kiky hallitus oletteko valmiit kurjistamaan oloanna ja maksamaan rikaille

Anonyymi-ap

Ilmaistyöt odotta jokainen tekee tunnin ilmaistyötö päivässä työnatajalal ja kesälomatbpoistuu
Äkoklomus perut

25

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa on nytkin kiky-hallitus
      Ostovoima pienenee

• Anonyymi

Siitä taitaa köky = köyhät kyykkyyn

• Anonyymi

Kansan Kökytys on hallituksiemme poliittinen linja .
        Kansa on korvattu ja korvataan maahanmuuton kautta ,siirtotyövoimaa tuomalla jota elätetään sosiaaliturvalla jolloin palkat saadaan alas ja sitä kautta sisäinen devalvatio. Sama touhu jatkuu nyt joka oli jo menossa Kokoomus hallituksen aikaan . Se on pitkälti se syy miksi on työvoimapula ja työttömät ei työllisty ja köyhyys lisääntyy maassamme.

• Anonyymi

Joo yritystukiin on annettu aivan liika rahaa
        Kiittämötön kokoomusken urpo ei maininnut että valtio belkaantuu myös kun annetaan ilmaisraha yrityksillemduubnarien veroista 9 miljardii joka vuosi turhaan rikaiden juhliin

• Anonyymi

Kokoomus hirteen!

• Anonyymi

Verotuksen keventäminen autaa suurinta osaa suomalaisista. Se autaa duunaria ja eläkeläistä ja kaikia palkkatuloa saavia.

• Anonyymi

Ei kokomus köyhän verotusta pienennä mistä saadaan sitten yritystukiin rahaa.

• Anonyymi

Oletko pöhkö? Raha otetaan välillisissä veroissa. Vain rikas hyötyy!

• Anonyymi

Kyllä pakotemari yoi köyhille julman ikeen!

• Anonyymi

Mulla ainakin on ollut hyvä olla viiimeiset r buotta kun vertaa edelliseen 2o vuiteen joloin bain yyötäyeköbiennetuja kavenettiin ja yritysloisten verotus poistetyiin kokonaan.

Esim sipilön aikan joka kuukausi pite leika paokansaajqn etuja jitta rikaatnyeityket saivat lisäämrahaa ja saivathan ne .
        Pörssiyrityketbyekivöt ennätystuloken. Kun työntekijåt tekivät ilmaistöitä monta tuntii.
        Johatajat eivät tehneet ilmaistuntejaan

• Anonyymi

Vyvämsaqdaan tehdä ilmaistyötämkokoomuskelle

• Anonyymi

Kyllä päättäjät on taas varakkaiden asialla, sähkö avustus on pelkkää pilkan tekoa köyhälle. Monella ei ole varaa edes 400€ laskuun saati sitten isompaan. Olisivat laittaneet sähkösopimuksen tehneelle jonkin summan suoraa rahaa tilille. Olis ollut kaikille tässä arvoisempi kaikkia kohtaan.

• Anonyymi

Jos maksaa kympin sähköstä, ei voi odottaa satasta takaisin. Avustuksia saa köyhät kelasta, kukaan muu ei vielä mitään saakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maksaa kympin sähköstä, ei voi odottaa satasta takaisin. Avustuksia saa köyhät kelasta, kukaan muu ei vielä mitään saakaan.

Kyse ei ole avustuksesta vaan valtio ottaa miljardin vera veroja, joista palauttaa pienen osan niille, joilta raha on kerätty ylisuurina maksuina.
        Tosiasiassa verotus kiristyy ja se kiristyy sitä enemmän, mitä enemmän on sähköstä maksanut.

• Anonyymi

SDP kurjistaa ja sen huomaa ihan kaikki ostovoimme supistuessa ennen näkemättömällä vauhdilla.

• Anonyymi

Enemmän olisi supistunut Kokoomuksen alaisuudessa. Kokoomus ajaa rikkaiden etua.

• Anonyymi

Ei Marinin tyttöhupakko hallitusta huonompaa voi olla!

• Anonyymi

Ei, mutta työttömyyskortistot putsataan tyhjiksi ja ihmiset pakotetaan ansaitsemaan itse oman leipänsä!

• Anonyymi

Aivan varmasti Suomeen tulee KIKY-hallitus. Sen on aikaan saanut Sanna Marinin hallitus. Sannaa saa taas kiittää kansan kyykyttämisestä ja valtion köyhdyttämisestä.

• Anonyymi

Voiko joku selittää, miten köyhä maksaa rikkaille ja jos maksaa, niin mistä raha on alun perin tullut?

2/3 kotitalouksista saa enemmän tukia kuin maksaa veroja. Oletettavasti köyhät kuuluvat niihin, jotka saavat huomattavasti enemmän tukia kuin muut.

Tuet maksetaan verovaroista, joita kerätään rikkailta eli siltä kolmannekselta, joka käy töissä. Tässä yhteydessä rikkaita on kaikki, jotka maksavat itse oman elämisensä ja muiden.

Jos olisi sellainen utopistinen tilanne, että köyhä oikeasti maksaisi jostain, niin se raha on peräisin rikkailta eli köyhä ei itse maksa mistään.

• Anonyymi

Aloittaja varmaan rustannut juttunsa 3 promillen kännissä niinkuin moni muukin.Kirjoittaminen täällä aivan siansaksaa sitä se viina teettää.

• Anonyymi

Kokoomus ajaa yritysten etuja. Ei ole mikään salaisuus. Rikkaus kuuluu monen rikkaan mielestä vain rikkaille.

• Anonyymi

Kurjakolonna on osa takapuolen parannusliittoa.

• Anonyymi

Joo näinkö käy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2305
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      78
      1202
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1085
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1019
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      977
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      969
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      916
    10. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      908
    Aihe