Onko joku, jolla on nyt 34c/kWh toistaiseksi voimassa oleva sopimus harkinnut tuota.
Onko järkeä ottaa puolen vuoden sopimus?
https://www.helen.fi/sahko/sahkosopimus/fiksusahko-takuu
Fiksusähkö Takuu
11
3702
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo 34 senttiä on marraskuun hinta, joulukuussa nousi yli 40 senttiin eli kannattaa ottaa. Se muistuttaa pörssisähköä eli lataa laitteet halvan sähkön aikana niin saat siitä täyden hyödyn.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17693701J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Itse pohtinut ihan samaa, mutta elätellyt toivoa, että viimeistään maaliskuussa saataisiin jo tehtyä sähkösopimuksia, joissa hinta 10c/kwh tuntumassa... pelottaa että talvikuukausina tämä fiksusähkökin voi olla vaikka 50c/kwh....
- Anonyymi
Vuonna 2021 joulukuussa tein 2 vuoden sopimuksen Helenin kanssa, joka loppuu tämän vuoden loppuun. Hinta on rapiat 6 c/KWh.
- Anonyymi
Niin, entä sitten. Suurin osa sähkölaskusta on jotain muuta kuin sähkönkulutusta, kuukausimaksuja ja veroja.
- Anonyymi
TILASIN TUON 6KK FIKSUSÄHKÖ TAKUU SOPIMUKSEN. SÄHKÖN HINNAN PITI OLLA 20 SENTTIÄ/kWh JA PERUSMAKSUN 3,54 EUROA/KK.
MUTTA SOPIMUKSESSA SÄHKÖN HINTA ONKIN NOUSSUT 22-23 SENTTIIN/kWh JA PERUSMAKSU ONNKIN NOUSSUT 4 EUROON/KK. SOPIMUKSEN ALKAMISPÄIVÄKIN ON SIIRTYNYT MYÖHEMMÄKSI VAIKKA LAITOIN ALKAMISPÄIVÄKSI 16.1.2023. VAROKAA HELENIN KUSETUSTA!!- Anonyymi
Tilauksellahan hinnat oli mainittu sisältäen sen alv vähennykse, eli sillä hinnalla se on kyllä sen 20senttiä
kannattaa lukea mitä tilaa :)
Tosin juu, lyhyt lohtu tosta sopparista kun hinnat laskikin nyt ihan mukavasti
- Anonyymi
Minä tänään sain tekstarina tarjouksen/tiedotuksen Fiksusähkö Takuusta. Mulla vuosikymmenet ollut yksi ja sama toistaiseksi voimassa oleva Helenin perussähkösopimus, kuten aloittajallakin.
En uskalla vaihtaa tuohon, sillä ihan heti tuli fiilis, ettei kannata lähteä sumplimaan. En luota että lopulta kannattaa mitenkään. Vaikea uskoa että rahaa hamuava ja yhä kasvava Helen nyt olisi jotenkin hyvä meille asiakkaille!
Mielestäni, keskellä Helsinkiä pienessä kerrostaloasunnossa yksin asuvana tuo tarjous ei juurikaan kannata. Varsinkaan kun sen tulevaisuudesta emme tiedä, miten lie muuttuilee.
Huom. Sen tiedon jo löysin, että entiseen sopimukseen ei tämän puolen vuoden jälkeen voi palata. Sanotaan kyllä, että voi palata toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen - mutta sepä onkin sitten pörssisähkö.
Tämä Helenin tarjous on juoni tapa sanoa irti toist. voim. oleva perussähkön sopimuksemme!- Anonyymi
Ostat sitten muualta sähkön jos Helen kusettaa. Mainehaitta jää vaikka yhtiön hallitus ja johto vaihtuisi. Ikuisesti.
- Anonyymi
No joo, arvasin. Enpä mennyt Fiksusähkö Takuuta tilaamaan tekstiviestin käskystä huolimatta. Aavistin jotakin.
Tänään sitten kuulemmekin, että Helen laskee roimasti Toistaiseksi Voimassa olevien sopimusten hintoja. Minulla on edelleen tuo Toistaiseksi.
Katsellaan siis. - Anonyymi
Jos joku on hairahtunut tuohon fiksusähkö 6 kk sopimukseen alle 2 vkoa sitten, niin sopimuksessa on 14 vrk perumisaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739