Kun on loppiaisen takia vapaata, vaparit raivoaa. Kun on vappuna vapaata, vaparit juhlii innolla niin, että seuraavana aamuna ei päänsäryltä voi mennä töihin. Älyvapaata.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ei täällä vapaa-ajattelijaat raivoa, vaan antivapari, joka on laittanut jo 50 viestiä'/nostoa vapaa-ajattelijain jäsenmaksun maksamista vastaan.
Meillä ainakin otetaan huomenna rennosti, ja tällä kertaa loppiainen on sopivasti perjantaina. Se taitaa osua perjantaille seuraavan kerran kuuden vuoden päästä.
Hyvä, että juhannusaatto on "säädetty" perjantaille, riippumatta "Jussin päivän" sijainnista.- Anonyymi
Jori aina jauhaa tavoitteista. Onko teillä tavoitteissa poistaa vai säilyttää kirkollinen vapaapäivä? Niin, tiedät itsekin. Raivoa rauhassa.
Miksi muuten lasket jonkun nostoja ja mistä tiedät kuka nostaa? Ja etkö muka itse nosta noin 100 vanhaa viestiä aina kun näet että kehotus olla maksamatta on noussut. Minä en ainakaan maksaisi jäsenmaksua rahoittaakseeni vaparipamppujen juhlintaa hotelleissa ja trollailua täällä netissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jori aina jauhaa tavoitteista. Onko teillä tavoitteissa poistaa vai säilyttää kirkollinen vapaapäivä? Niin, tiedät itsekin. Raivoa rauhassa.
Miksi muuten lasket jonkun nostoja ja mistä tiedät kuka nostaa? Ja etkö muka itse nosta noin 100 vanhaa viestiä aina kun näet että kehotus olla maksamatta on noussut. Minä en ainakaan maksaisi jäsenmaksua rahoittaakseeni vaparipamppujen juhlintaa hotelleissa ja trollailua täällä netissä.Vaparien johto on ala-arvoista teollijoukkoa.
- Anonyymi
Ei täällä ainakaan ole mikään vapaapäivä. Miksi yleistät?
- Anonyymi
Meillä töissä tarkalla silmällä seurataan, jakautuuko pyhätyöt tasapuolisesti. Elinkustannusten noustua moni tahtoo tehdä niin paljon pyhiä kuin vain mahdollista.
Joulunpyhien lisiä odotellessa, hyvää tätä vuotta kaikille!
- Anonyymi
Mukava päivä. Vaparit saa raivota mutta kiva vapaa oli.
- Anonyymi
Joo kivaa oli
- Anonyymi00009
Erotkaa vapareista
- Anonyymi00010
Erotkaa vapareista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673