Kiero ja epäoikeudenmukaisempi kuin moni muu maa.
Kuinka moni teistä menisi töihin Venäläisen pomon alaisuuteen Suomessa?
Suomi on täysin katala paska maa.
57
2391
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on juuri tällainen hauska paskannus maa. Kenen syy se on sitten jos joku menee Venäläisen pomon alaiseksi? No työntekijän tietenkin, eikös, säälimättä syytätte häntä kun hän tuntee Venäläisen, eikös?!
- Anonyymi
Minä ainakin, Tienistit kiinnostavat enemmin kuin
VALTION PASKAHERROJEN JA ROUVIEN
MIELIPIYEET.
- Anonyymi
No mitä tapahtuu työntekijälle jos hän ei mene? Häntä rangaistaan siitä!
eli olette onnistuneet luomaan taas vain paskaa Suomeen!
Vain ihminen joka ei itse pysty valitsemaan saa kaiken paskan tässä maassa!
Te teette tällaisen ihme maan.
Se on ihan sama mitä täällä tekee saa aina jotain ihme skeidaa osakseen.
Olet ehkä itse töissä, ollut kauan samalla työnantajalla etkä tajua nykyisen propagandan luovan täysin järjettömän tilanteen tänne.
Siellä on avoinna työpaikka Venäläisten omistamassa firmassa. Vain se työntekijä joutuu saamaan paskaa osakseen teki mitä vain.
He aiheuttavat sen koska työntekijä joutuu omituiseen välikäteen. toiset syyttävät jos joku on ollut hetkenkin Venäläisen kanssa ja toinen syyttää toisesta asiasta.
Ymmärrättekö teette ihan itse omasta maastanne jälkijättöisen idioottimaan.
Toiset tekevät tänne järjettömän tuloeron ja ei sanaakaan kyllä kritiikkiä niille joilla on ja on. Sensijaan kaikkea ihme paskaa vain niille joilla ei osuutta mihinkään!- Anonyymi
Millaiset on kelit Pietarissa?
Saitko tuosta ala-astetasoisen aivovammaisen kirjoituksestasi jopa palkkaa?
- Anonyymi
Oman maan kansalaisille keksitte yhä uusia ihme juttuja ja lähetätte Ukrainaan kaikki rahat. Keksitte ja kehittelette jotain ihme valhetta vain. Maailmassa ei ole yhtään niin törkeää maata kuin Suomi!
- Anonyymi
Saako Pietarista enää iPhoneja?
- Anonyymi
Koko Eurooppa on tällä hetkellä kompastumassa idän ja entisen kommunististen maiden ongelmiin. Suomeen haluraan Euroopan maiden tavoin torakat, syyhy, luteet, täitja saivaret. Väkivaltaa, huumeota ja ongelmia. Niiden lisääntyminen on Suomella ostoslistalla. On omituista miten Suomessa on vielä perintövero ainoana pohjoismaista. Virossakaan ei makseta perintöveroa mutta Suomi tuo mallioppilas kaikessa. Perii kansalaisiltaan verot perinto tulo alv ym ja kippaa ne sitten Euroopan unionin määräilemänä mihin milloinkin tai ihan vaan omasta maksamisen halusta. Nyt halutaan eutanasia että voidaan tappaa eläkeläiset, vammaiset ja muuten vaan ne ketkä ei ole tuottavia veronmaksajia. Ei voi sanoa että eläköön suomi vaikka kuinka haluaisi sen olevan sinivalkoinen puhdas ja rakas kotimaa missä voi elää olla ja nauttia puhtaasta vedestä, ilmasta ja ruoasta rauhassa vailla väkivaltaa japelkoa siitä että tulee ammutuksi keskellä kirkasta päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako Pietarista enää iPhoneja?
Varmastikin premmin kuin Suomesta.
- Anonyymi
Suomaliset kuuluvat sellaiseen ihmeelliseen rotuun, että he "kestävät" aina kaiken, eikös. Vai pitikö meidän toisen puolen hoitaa alkoholisteja elämämme?
Sniif sniif, ei tehnytkään mieli antaa pillua!- Anonyymi
Ei olematonta voi antaa! Pese sääki saippualla se suus!
- Anonyymi
Sillä lailla päästäisiin sopuun kun se paska ämmä virastosta, joku ihme ääliö, menisi antamaan sille puolialkkikselle pillua.
- Anonyymi
Sillä lailla he saisivat elää yhdessä sen paska- Suomi elämänsä!
- Anonyymi
Jos joku ei suostu menemään Venäläisten alaisuuteen töihin, saa rangaistuksen Suomen valtiolta :D
- Anonyymi
Jos Suomessa vaikka olisi Venäläinen joka suunnittelisi jotain outoja kauppoja ja pitäisi peitetoimintaa täällä pystyssä, Suomalaisien pitää nöyränä mennä palvelemaan, että sellaisia te olette ,siinä teille vahahahahah!!!
- Anonyymi
Suomi on juuri tällainen kiero maa, se jättää aina sen yksin joka joutuu johonkin tuollaiseen. Se ei edelleenkään mitenkään puutu mihinkään tuollaiseen vaan aiheuttaa itse aina kaikkea ihme juttua.
- Anonyymi
Se yksilö jolla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa joutuu vastuuseen aina jotenkin.
- Anonyymi
Aina kun luulee dttä elämä alkaa sujumaan niin silloin täällä aina vedetään matto alta jollain tavoin.
Jos ei muuta niin tulee työttömyys.
- Anonyymi
Suomi on täynnä tällaisia katalia ansoja, niitä on tarjolla töissä joita saa helposti
- Anonyymi
Lopetin työt ihan siksi koska pomoni olisi ollut venäläinen, tiesin heti, että edessäni olisi syytös venäläisten suosimisesta. miksi, koska TE teitte Suomesta tämän!
- Anonyymi
Siksi minua sitten rangaistiin koska en halunnut olla Venäläisen alaisuudessa tässä poliittisessa tilanteessa. minua jo aiemmin syytettiin koska olin kauan sitten tavannut yhden puolivenäläisen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi minua sitten rangaistiin koska en halunnut olla Venäläisen alaisuudessa tässä poliittisessa tilanteessa. minua jo aiemmin syytettiin koska olin kauan sitten tavannut yhden puolivenäläisen...
Näin kaikkia aina osoitetaan vain henkilöön jolla ei ole mitään osuutta mihinkään, en ole sotaa sytyttänyt enkä provosoinut, mutta syy on aina minun! Minulla on muistissa se kuinka joku syytti minua Putin trolliksi, koska minusta ei ole kivaa jos tulee sota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kaikkia aina osoitetaan vain henkilöön jolla ei ole mitään osuutta mihinkään, en ole sotaa sytyttänyt enkä provosoinut, mutta syy on aina minun! Minulla on muistissa se kuinka joku syytti minua Putin trolliksi, koska minusta ei ole kivaa jos tulee sota.
Kaikki virka-ämmät tietenkin leikkivät viatonta ja sanovat, ei siitä vaikeuksia tule...MUTTA HE VALEHTELIVAT AINA! jos menisin töihin jossa lähin esihenkilöni olisi Venäläinen alkaisi älytön mustamaalaus! ELI JOS OLISIN ERITTÄIN YSTÄVÄLLINEN SAISIN PASKAA JA JOS EN OLISI SAISIN PASKAA!
SYYTÄN TÄSTÄ SUOMEA! SUOMESSA TÄMÄ ON TÄYSIN TYYPILLISTÄ MUISSAKIN ASIOISSA!
KUKAAN NIISTÄ FORMULAKUSKEISTA EI SAA MITÄÄN PASKAA IKINÄ VAIKKA NIILLÄ OLISI KETÄ KAVERINA!
- Anonyymi
SUOMI ON TÖRKEÄ MAA.
- Anonyymi
Suomi on täysin paskamätä valtio köyhän työttömän
elää, ja nyt tämä paskahallitus leikkaa siitä nitkusta
lisää.Haistakaa vittu koko eduskunta. - Anonyymi
SUOMI ON PASKLANDIA.
- Anonyymi
Nykysuomi perustuu huijaukseen.
- Anonyymi
Mistähän maista sinulla on kokemusta? Siis henkilökohtaista kokemusta?
Suomi on varsin hyvä maa.
Toki jos itse on paska ihminen eikä halua yhteiskunnalle antaa mitään, mutta pelkästään ilmaiseksi käyttää maanteitä, koulutusta ja vaikkapa poliisin luomaa turvaa, niin silloin toki veronmaksu tuntuu joka maassa ikävältä.
Mene paska töihin tai vaihtoehtoisesti tapa itsesi.- Anonyymi
Mene sinä huoramaan sairas paska kana! Yhteiskunnalle antamien, anna pillua huora vaikka venäläisille kun se sinusta on niin kivaa! Mitähän sinä yhteiskunnalle annat, et mitään! Olen varma, olet todennäköisesti aiheuttanut enemmän paskaa tänne kuin minä! vai pitikö mennä hommiin "yhteiskuntaa" auttamaan, pillua antamaan? Minä en tätä konfliktia tänne tehnyt!
jonkun venäläisen auttaminen ei ole mitään suomalaisien auttamista! Olen enemmän tehnyt suomalastenkin eteen ja mitä olen siitä saanut, en mitään! Minulla ei ole mikään velvollisuus hoitaa haisevia vanhempianne!"
Minulla on oma työ ja ajattelen itseäni nykyään NIINKUIN TEKIN: VIRHEENI OLI KOSKAAN TEHDÄ KENENKÄÄN PUOLESTA MITÄÄN SILLÄ SIITÄ EI SAA KOSKAA MITÄÄN: IHAN KIITOS SUOMEN.
Oletko mahdollisesti itse maahanmuuttaja joka ryösti SUOMEN`? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä huoramaan sairas paska kana! Yhteiskunnalle antamien, anna pillua huora vaikka venäläisille kun se sinusta on niin kivaa! Mitähän sinä yhteiskunnalle annat, et mitään! Olen varma, olet todennäköisesti aiheuttanut enemmän paskaa tänne kuin minä! vai pitikö mennä hommiin "yhteiskuntaa" auttamaan, pillua antamaan? Minä en tätä konfliktia tänne tehnyt!
jonkun venäläisen auttaminen ei ole mitään suomalaisien auttamista! Olen enemmän tehnyt suomalastenkin eteen ja mitä olen siitä saanut, en mitään! Minulla ei ole mikään velvollisuus hoitaa haisevia vanhempianne!"
Minulla on oma työ ja ajattelen itseäni nykyään NIINKUIN TEKIN: VIRHEENI OLI KOSKAAN TEHDÄ KENENKÄÄN PUOLESTA MITÄÄN SILLÄ SIITÄ EI SAA KOSKAA MITÄÄN: IHAN KIITOS SUOMEN.
Oletko mahdollisesti itse maahanmuuttaja joka ryösti SUOMEN`?On häo venäjältä tullunna suomeen!
- Anonyymi
HAIISTA SÄ VITUN HOMO PASKA.
- Anonyymi
Suomalaiseen virkaämmä on juuri sellaisen se yrittää aina järjestää toiselle jotain paskaa! Vain ihminen joka ei ole tehnyt kellekään mitään pahaa eikä ole missään konfliktissa mukana saa jotain ihme vastuuta asioista jotka hänelle eivät edes kuulu!
- Anonyymi
Sanoo itse stalkkeri, vainoaja, yllyttää toisia tekeen pahaa valheillaan! Olet pahantekijäX2!
- Anonyymi
Suomessa oli täysin hyvin asiat jossakin vaiheessa!
- Anonyymi
Epäilen että , minua tuntematta arvosteleva on joku avioliiton kautta varakkaaksi tullut, toisen lompakon avulla, eikös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että , minua tuntematta arvosteleva on joku avioliiton kautta varakkaaksi tullut, toisen lompakon avulla, eikös?
Kusipää arvostelee minua kun en uhraa enää itseäni tämän paska maan tähden, itse on saanut toisen avulla kaiken, eikös? On tullut annettua pillua jollekin, eikös jolla on isommat tulot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusipää arvostelee minua kun en uhraa enää itseäni tämän paska maan tähden, itse on saanut toisen avulla kaiken, eikös? On tullut annettua pillua jollekin, eikös jolla on isommat tulot?
Saattaa ne toisellakin ollu paremmat tulot, sinä vaan kateuksissas estät työnteon joiltan ihmisiltä!
- Anonyymi
Suomi on täysin edesvastuuton kun se ei turvaa oman maan kansalaisia!
- Anonyymi
Annan ihan kaikkien muiden mennä sotaoikeudenkäynteihin minulla ei ole aikomustakaan lähteä mihinkään mikä sotkee minut tähän sotaan!
- Anonyymi
Jos tästä kuitenkin tulee sota, se voi tulla 5-vuoden päästä.
- Anonyymi
Ei muuta kun,terve tuloa Putin.
- Anonyymi
Sain karenssin kun en halunnut määkiä ja madella Venäläisen alaisuudessa Suomessa!
- Anonyymi
Kyllä te itse keksitte kaikkea tällaista paskaa tänne Suomeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te itse keksitte kaikkea tällaista paskaa tänne Suomeen!
Suomen valtio on salaisesti oikeasti rähmällään Venäjään päin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen valtio on salaisesti oikeasti rähmällään Venäjään päin!
Mediahan hehkuttaa kaikkea ja tekee uutista, mutta valtio on kuitenkin Venäjän kanssa edelleen liitossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mediahan hehkuttaa kaikkea ja tekee uutista, mutta valtio on kuitenkin Venäjän kanssa edelleen liitossa.
Esim. suomen poliisi on ihan sitoutunut Venäjään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. suomen poliisi on ihan sitoutunut Venäjään!
Se on oikeasti näin!
Mutta ei heillä ole mitään oikeutta sotkea omiin taloudellisiin, kaupallisiin ja sotilaallisiin pyrkimyksiinsä siviilejä.
- Anonyymi
Haluaisin olla mahdollisimman puolueeton. En halusian sotkeutua minkään puolueen enkä minkään maan riitoihin.
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Jos ryssä alkaa silmille hyppimään niin sitä pitää opettaa maan tavoille,eli turpaan niin että tuntuu.
- Anonyymi
Menepäs nyt ottamaan ne päivä lääkkees.
- Anonyymi
No minkäs takia se ryssä nyt just sun silmilles
alkais hyppimään,tuskin on edes kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Joku ei ymmärrä sitä, että ei se joku virka-akka päätä sitä tuleeko Suomeen sota vai ei, jos Venäjä päättää hyökätä Suomeen niin silloin se sota tulee. Jos olet jossakin tekemisissä Venäläisten kanssa joudut kuulusteluihin. Kyllä se näin menee. En minä sitä keksi, näin se menee.
- Anonyymi
Totta kai ne tarkistavat onko mitään kytköksiä. Parempi olla menemättä mihinkään mukaan.
- Anonyymi
Kyllähän tämmöinen maa joutais jo loppumaan.
Ei tällaisessa paskavaltiossa enää motivaatio
riitä mihinkään,kun työn teostakaan ei jää mitään
käteen muuta kuin pelkkä vitutus.
Haistakaa vittu koko valtio valta.
- Anonyymi
Minulle sopisi hyvin,menisin mielelläni,suomalaisilta
paskapomoilta kun töitä ei löydy. - Anonyymi
Joutaisi jo tämmöinen paskavaltio loppumaan ,
ei täällä onnistu mikään,pelkkää kitumista elämä
koko ajan,oli sitten huonot tai hyvät ajat aina tulee
paskaa niskaan pienituloiselle kansalaiselle.- Anonyymi
Elämme todellisessa paskavaltiossa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖24889- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me118819Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733