Minusta on turha itkeä jos ei ole rahaa. Olisit aikoinasi käynyt koulua ja lähtenyt vaikka ulkomaille jos ei täältä ole töitä löytynyt. Itsekkin nuorena jouduin nöyrtymään ja nielemään ylpeyteni mutta se kannatti sillä nyt on maha pitkällä ja rahaa kuin rantarosvolla.
En siis käsitä miksi minun pitäisi jaella hyväntekeväisyyteen rahaa tai maksaa paljon veroa sillä itse olen onneni takonut.
Köyhyys on valinta !
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Toi on totta. Jos ei koulu ja työ maita niin ei muuta kuin ruokajonoon ja sossuun.
- Anonyymi
Minä kävin kouluja ja saan sen vuoksi parempaa palkkaa. Vituttaa itkijät jotka laiminlöivät koulutuksen ja älämölysivät oppitunneilla tai muuten vaan nukkuivat. Nyt minulla on tuliterä Audi ja harmittaa parkkipaikkoja vievät alle 5000€ romuautot.
- Anonyymi
henkinen köyhyys eli persuus on ominaisuus josta voi parantua
- Anonyymi
Mahan kasvaminen ei mitenkään liity rikkauteen. Se on henkistä köyhyyttä, jos ei kykene itsestään pitämään huolta.
- Anonyymi
Nielemään varsinkin kun maha on jo pitkällä.
- Anonyymi
Ajattelin ryhtyä Postin tj ksi
- Anonyymi
Yksikään valtio ei ole rakentanut slummeja. Slummit ja köyhyys muodostuu ihmisten omasta käyttäytymisestä. Ei vaadi rahaa hoitaa oma ympäristö puhtaana. Ihmiset ovat itse syypäitä slummiutumiseen. Suomessa ei ole riittävästi työttömiä, vaan heitä pitää ulkomailta ottaa vastaan, ja näin työttömyysluvut saadaan pysymään korkeana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832