MIKSI VANHURSKAS , EI OTTAA VAROITUKSEN SANA VAARIN. MIX EI OPI YHTÄÄN MITÄÄN ?? >>
Hes. 3:17
"Ihmislapsi, minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
Hes. 3:18
Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Hes. 3:19
Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
Hes. 3:20
Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Hes. 3:21
Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."
Hes. 5:15
Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla-minä, Herra, olen puhunut-
Hes. 23:10
He paljastivat hänen häpynsä ja ottivat hänen poikansa ja tyttärensä ja tappoivat hänet itsensä miekalla, niin että hänestä tuli varoittava esimerkki muille naisille, ja panivat hänessä toimeen tuomiot.
Hes. 33:3
ja jos hän näkee miekan tulevan maan kimppuun ja puhaltaa pasunaan ja varoittaa kansaa,
Hes. 33:4
ja joku kuulee pasunan äänen, mutta ei ota varoituksesta vaaria, ja miekka tulee ja ottaa hänet pois, niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle:
Hes. 33:5
hän kuuli pasunan äänen, mutta ei ottanut varoituksesta vaaria; hänen verensä tulee hänen päällensä. Jos olisi ottanut varoituksesta vaarin, olisi hän pelastanut sielunsa.
Hes. 33:6
Jos taas vartija näkee miekan tulevan, mutta ei puhalla pasunaan eikä kansa saa varoitusta, ja miekka tulee ja ottaa pois jonkun sielun heistä, on hän otettu pois synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin vartijan kädestä.
Hes. 33:7
Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
Hes. 33:8
Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Hes. 33:9
Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
VANHURSKAS ? OLETKO VANHURSKAS ENÄÄ ???
59
88
Vastaukset
- Anonyymi
"Miten siis on ? Olemmeko me muita parempia ? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa.
Onhan kirjoitettu:
Ei ole yhtäkään vanhurskasta, ei yhtäkään ymmärtäväistä,
ei ketään, joka etsii Jumalaa." Room: 3: 9-11
Niin on "kirjoitettu".- Anonyymi
Ja 'niin on kirjoitettu',että teitte Israelin Jumalan nimiin laitetusta temppelistä juutalaisten toimesta ryövärien luolan. Jeremia 7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 'niin on kirjoitettu',että teitte Israelin Jumalan nimiin laitetusta temppelistä juutalaisten toimesta ryövärien luolan. Jeremia 7.
Jeesus Matt.21:13.
Pitäisi olla parempia,, opettaa Pyhä Raamattu ! Aivan Kristuksen kaltainen joka oli ja ON kaikkia parempia.
Anonyymi kirjoitti:
Matt.21:13. No niin sitten aletaan rukoilla synnintuntoa tälle kansalle että tulee muutos sunpaikkasi mukaan >> 13 Ja hän sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni pitää kutsuttaman rukoushuoneeksi', mutta te teette siitä ryövärien ,uolaksi.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Matt.21:13. No niin sitten aletaan rukoilla synnintuntoa tälle kansalle että tulee muutos sunpaikkasi mukaan >> 13 Ja hän sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni pitää kutsuttaman rukoushuoneeksi', mutta te teette siitä ryövärien ,uolaksi.
Niin, Jeesuksen sanat liittyen sinun julistamaan syntijumala Jahveen, uhrikulttijumala Baaliin, jolla juutalaiset ryöstivät temppelivallan Israelin Jumalalta. Löytyy Jeremia 7. Tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Jeesuksen sanat liittyen sinun julistamaan syntijumala Jahveen, uhrikulttijumala Baaliin, jolla juutalaiset ryöstivät temppelivallan Israelin Jumalalta. Löytyy Jeremia 7. Tästä
... tietää kenestä Jumalasta Jeesus puhuu taivasten valtakunnan isänä. Se ei ole, Savis, sinun pauhaamasi kostojumala Jahve syntiopilla, jolla juutalaiset tekivät Israelin Jumalan nimiin laitetusta temppelistä ryövärien luolan, ja jonka vastustamisesta Jeesus tapettiin.
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt nukkumaan jo sun vihasi kanssa rakas.
Miten se nyt oli taas sun julistuksessa jossa Jeesus kuoli omien syntien vuoksi ja joutui helvettiin ??- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miten se nyt oli taas sun julistuksessa jossa Jeesus kuoli omien syntien vuoksi ja joutui helvettiin ??Ei se ole vihaa, kun se lukee Raamatussa. Tai siis voi se silti olla, mutta se ei ole minun vika. Ja sitten sinun kannattaisi pysähtyä miettimään tuota Jumalan sanaa tarkemmin. Löytyy:
Jeesu Matt.13:33
Jeremia 7, Israelin Jumalan sanat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole vihaa, kun se lukee Raamatussa. Tai siis voi se silti olla, mutta se ei ole minun vika. Ja sitten sinun kannattaisi pysähtyä miettimään tuota Jumalan sanaa tarkemmin. Löytyy:
Jeremia 7, Israelin Jumalan sanatLisäksi Jahve, sinun Jumala Jeesuksen sanoin on Perkele, uudemman käännöksen mukaan Saatana, löytyy Joh.8. Ja Jeesus on Paavalin opissa teurastettu uhrilammas. Löytyy 1.Kor.5:7. Ja Jeremia 7 Israelin Jumala ei hyväksy uhraamista, eikä viattoman veren vuodattamista. Tästäkin tämä ero näkyy. Edelleenkin on Jumalan Sanassa, ei minun keksimää.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miten se nyt oli taas sun julistuksessa jossa Jeesus kuoli omien syntien vuoksi ja joutui helvettiin ??Ei Jeesus kuollut minkään syntien vuoksi eikä kenenkään, vaan siksi koska vastusti juutalaisten Jumala Jahvea, jota sanoi Saatanaksi ja yritti palauttaa juutalaisten Jahvella varastaman temppelivallan takaisin Isrselin Jumalalle.
Niinpä juutalainen teki Jeesuksesta teurastetun uhrilampaan Jahvelle Jeesuksen opettamana Israelin Jumalana ja sai teidät palvomaan Jahven kilpailijan tuhoamista ja ehtoollisen kannibalistisella riitillä julistamaan Herran kuolemaa. Löytyy Paavalin 1.Korintolaiskirje ja luku 23.
Jahve määräsi ihmeidentekijän tapettavaksi, joka houkutteli toisen Jumalan luo. Löytyy 5.Moos.13.
Ja wikisivulta Pyhä Stefanos löytyy syy miksi Jeesus tapettiin, koska Stefanos tapettiin samasta syystä, kun opetti Jeesuksen opetuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus kuollut minkään syntien vuoksi eikä kenenkään, vaan siksi koska vastusti juutalaisten Jumala Jahvea, jota sanoi Saatanaksi ja yritti palauttaa juutalaisten Jahvella varastaman temppelivallan takaisin Isrselin Jumalalle.
Niinpä juutalainen teki Jeesuksesta teurastetun uhrilampaan Jahvelle Jeesuksen opettamana Israelin Jumalana ja sai teidät palvomaan Jahven kilpailijan tuhoamista ja ehtoollisen kannibalistisella riitillä julistamaan Herran kuolemaa. Löytyy Paavalin 1.Korintolaiskirje ja luku 23.
Jahve määräsi ihmeidentekijän tapettavaksi, joka houkutteli toisen Jumalan luo. Löytyy 5.Moos.13.
Ja wikisivulta Pyhä Stefanos löytyy syy miksi Jeesus tapettiin, koska Stefanos tapettiin samasta syystä, kun opetti Jeesuksen opetuksia.Kaikki nämä ovat tietoa, johin tietoon ja totuuteen minä olen syytön ja ihan itse voit tarkistaa joka kohdan, kun annan kaikkern puhumasni lähdeviitteet aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeremia 7 Jeesus sanoi olette tehneet temppelistä myyntikojun ja ajoi myyjät pois uusi testamentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juudas iskariot 30 hopearahaa !
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei vaan voit pyytää että sinä ja ystäväsi palautatte kaikki varastetut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUUTALAISET OLI MYYMÄSSÄ TEMPPELISSÄ . TOLLOT ÄÄLIÖT. SAITTE MOSKEIJAT SINNE ETTEKÄ NYTKÄÅN YMMÄRRÄ MUUTTAA SINNE. PAKKAA LAUKKUSI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi Jahve, sinun Jumala Jeesuksen sanoin on Perkele, uudemman käännöksen mukaan Saatana, löytyy Joh.8. Ja Jeesus on Paavalin opissa teurastettu uhrilammas. Löytyy 1.Kor.5:7. Ja Jeremia 7 Israelin Jumala ei hyväksy uhraamista, eikä viattoman veren vuodattamista. Tästäkin tämä ero näkyy. Edelleenkin on Jumalan Sanassa, ei minun keksimää.
JEESUS TODELLA JUUTALAISTEN KÄSKYSTÄ RISTIIN NAULITTIIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus kuollut minkään syntien vuoksi eikä kenenkään, vaan siksi koska vastusti juutalaisten Jumala Jahvea, jota sanoi Saatanaksi ja yritti palauttaa juutalaisten Jahvella varastaman temppelivallan takaisin Isrselin Jumalalle.
Ja wikisivulta Pyhä Stefanos löytyy syy miksi Jeesus tapettiin, koska Stefanos tapettiin samasta syystä, kun opetti Jeesuksen opetuksia.Anti messias täällä vuonna 2022 666 kieltää ja pilkkaa . 😈😈😈😈🔱🔱🔱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YHWH Jahve on juutalaisten Elias Jumala.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miten se nyt oli taas sun julistuksessa jossa Jeesus kuoli omien syntien vuoksi ja joutui helvettiin ??Jeesus on taivaassa lepää rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole vihaa, kun se lukee Raamatussa. Tai siis voi se silti olla, mutta se ei ole minun vika. Ja sitten sinun kannattaisi pysähtyä miettimään tuota Jumalan sanaa tarkemmin. Löytyy:
Jeremia 7, Israelin Jumalan sanatILMESTYS KIRJA LUKU 20
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi Jahve, sinun Jumala Jeesuksen sanoin on Perkele, uudemman käännöksen mukaan Saatana, löytyy Joh.8. Ja Jeesus on Paavalin opissa teurastettu uhrilammas. Löytyy 1.Kor.5:7. Ja Jeremia 7 Israelin Jumala ei hyväksy uhraamista, eikä viattoman veren vuodattamista. Tästäkin tämä ero näkyy. Edelleenkin on Jumalan Sanassa, ei minun keksimää.
UHRASITKO ELUKAN PERJANTAINA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja wikisivulta Pyhä Stefanos löytyy syy miksi Jeesus tapettiin, koska Stefanos tapettiin samasta syystä, kun opetti Jeesuksen opetuksia.Jeesus kertoi juutalaisille että he ovat tehneet vääryyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kertoi juutalaisille että he ovat tehneet vääryyttä.
Juutalaiset huusi tulkoon Jeesuksen veri heidän päälleen . Ne on tehnyt väärin itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ANTIMESSIAS taas eksyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhrasi taas oinaan reppana synti ei vaan sillä peity.
- Anonyymi
Rooma3 tarkoittaa sen ajan juutalaisia .
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Juutalaisille synnintuntoa synagogalla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeremia 7, Israelin Jumalan sanatJeesus ihan reilusti vaan käännettynä pelastus. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja wikisivulta Pyhä Stefanos löytyy syy miksi Jeesus tapettiin, koska Stefanos tapettiin samasta syystä, kun opetti Jeesuksen opetuksia.Juutalaiset ristiin naulitsi jeesuksensa sen kuningas Messiaansa niiden moka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUUDAS ANTIMESSIAS ISKARIOT
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Pitäisi olla parempia,, opettaa Pyhä Raamattu ! Aivan Kristuksen kaltainen joka oli ja ON kaikkia parempia.
Jeesuksen kaltainen, eli kuollut homoseksuaali huijari?
Ei kiitos. Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen kaltainen, eli kuollut homoseksuaali huijari?
Ei kiitos.Sinuakin haluaa Jeesus pelastaa , joutumasta helvettiin. Ainakin minä sanon kyllä kiitos Jeesukselle !!!
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ristiin naulitsi jeesuksensa sen kuningas Messiaansa niiden moka.
Niinpä Rakas !! Ap.t. 2
36 Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."
37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17694436Q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sinunko kädestä, Savis, tämä kaikki veri vaaditaan, huh. On sinulla tappourakka edessäsi! Onko tämä.nyt uhkaus vai lupaus?!
Lueppas uudestaan Pyhä Raamattu kuka vaati sinun vertasi ..
Oletko katonnut ??
https://www.youtube.com/watch?v=g_vgSValDzU
- Anonyymi
Tämä ei ole keskustelua, vaan Raamatun kopiointia ja alussa huutamista, ei jatkoon...
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Oletpas herkkällä tuulella. Syntikö Paina vai mitä sulla on ?
Syntiä ei ole niillä, jotka seuraavat Jeesusta tämän opetuksin taivasten valtakunnan tulemisella maanpäälle, joka on heissä ja heidän ympärullä Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti heissä.
Heidän ei tarvitse käsikopelolla etsiä taivasten valtakuntaa pahoine tekoineen armoa anellen kuvittelemansa kuileman jälkeisestä ajasta. Heillä ei ole myöskään helvetin pelkoa, koska Jumalalla ei ole helvettiä, vaan se on syntijumala Saatana Jahvella, sinun Jumalallasi. Anonyymi kirjoitti:
Syntiä ei ole niillä, jotka seuraavat Jeesusta tämän opetuksin taivasten valtakunnan tulemisella maanpäälle, joka on heissä ja heidän ympärullä Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti heissä.
Heidän ei tarvitse käsikopelolla etsiä taivasten valtakuntaa pahoine tekoineen armoa anellen kuvittelemansa kuileman jälkeisestä ajasta. Heillä ei ole myöskään helvetin pelkoa, koska Jumalalla ei ole helvettiä, vaan se on syntijumala Saatana Jahvella, sinun Jumalallasi.Jaa ?? Tuo oli ihan uutta rakas syntinen. Siis vaikka panisi naapurin lehmä ja hakkaisi oma vaimo henkiheverin ja ryöstäisi pankki niin ei ole syntiä?
Kyllä nyt perkele on tyytyväinen susta ja sano että sinun seurassa on mukava olla ja elää sinun kautta synnissä.
Sanot ettei ole helvettin pelkoa vaan voi toteuttaa synnin ilman Jumalan Pelkoa. Just jooo.
- Anonyymi
Hese on hyvä kohta ajalta jolloin temppeleitä rakennettiin ennen Jeesusta jo. Mutta Jeesus ei ollut vielä tullut.
- Anonyymi
Savis ja jahvekulttilainen, kirjoittakaa hieman selkeämmin ja lyhempiä viestejä kiitos, helpompi olisi lukea ja ymmärtää ennen kaikkea!
Skriva lite lyhyemmästi var så god. :)- Anonyymi
Juutalainen on kivet kourassa uhraamassa elukoita
- Anonyymi
Sinusta Savis huokuu se, että sinulla ei ole kaikki oikein kunnossa. Oletko kenties naisenkipeä poikamies ja kiukuttelet täällä naisen puutettasi?
- Anonyymi
ONKO TÄMÄ EVANKELIUMI ? ONKO JEESUS SYNTYNYT JUURI IHMISEKSI BETLEHEMISSÄ TÄSSÄ ✝️ OLETKO KIELTÄJÄ ANTIMESSIAS.
- Anonyymi
Väitätkö, että jokaisella, joka täällä keuhkoaa sekavia siteeraten VANHAA TESTAMENTTIA, on ns. puhtaat jauhot pussissa? Että tällaiset keuhkoajat eivät muka hae keukoamisellaan korviketta jollekin muulle, vaikkapa naisen kipeydelle? En minä naura toisen naisen puutteelle, jos häntä sellainen vaivaa, sehän on surullinen asia, jos niin on. Elämänkumppani olisi hyvä löytyä.
- Anonyymi
Moni on ns kylmennyt.
Aivan näin Rakas !! Elävä kuollut !! voi voi... Paavali joutuu tulemaan uudestisynnyttämään heitä uudesti. Jos mahdollista ???
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan näin Rakas !! Elävä kuollut !! voi voi... Paavali joutuu tulemaan uudestisynnyttämään heitä uudesti. Jos mahdollista ???
Paavali joutui synnyttämään kivulla uudestaan sinun kaltaisiasi laista päihtyneitä armon hylkääjiä. Sinä olet laatinut Uuden testamentin ohjeista itsellesi LAIN, jota sinä täällä vaahtoat kuin mieltä vailla. Sääliksi käyvät ne, jotka sinun vaikutuspiirissäsi joutuvat olemaan.
- Anonyymi
Uskonnot ovat kulttuurihistoriaa, eivät kuulu mitenkään nykytodellisuuteen kun ollaan rehellisiä itsellemme.
Syntikäsitteellä uskontoa, satumaailmaa on kieltämättä tehokkaasti markkinoitu.Niin sitä ateistit haluaa sen ajatella toivossa , ettei ole helvetti olemassa mihin hän on matkalla , kun ei Pelastaja kelpaa..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin sitä ateistit haluaa sen ajatella toivossa , ettei ole helvetti olemassa mihin hän on matkalla , kun ei Pelastaja kelpaa..
Mitäpä jos tunkisit sen Rooman kirkon keksimän helvetin vaikkapa omaan perseeseesi, idiootti?
Alkukielessä ei esiinny termia "helvetti". Ääliö. Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos tunkisit sen Rooman kirkon keksimän helvetin vaikkapa omaan perseeseesi, idiootti?
Alkukielessä ei esiinny termia "helvetti". Ääliö.Etkö tiennyt että Rakkaat uskovaiset on antanut nimen sille paikkalle , jossa tuli palaa aina eikä sammu ?? >> helvetti >>
Tässä sitä taas kuvataan järvenä >>
Ilm. 21:8
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Etkö tiennyt että Rakkaat uskovaiset on antanut nimen sille paikkalle , jossa tuli palaa aina eikä sammu ?? >> helvetti >>
Tässä sitä taas kuvataan järvenä >>
Ilm. 21:8
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."Olet siis niin urpo, ettet teidä, että HELVETTI HEITETÄÄN SIIHEN TULISEEN JÄRVEEN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis niin urpo, ettet teidä, että HELVETTI HEITETÄÄN SIIHEN TULISEEN JÄRVEEN?
No sitten sinne menevät Paavalin sanoin myös kaikki kristityt 1.Kor.3:11-13.
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sinne menevät Paavalin sanoin myös kaikki kristityt 1.Kor.3:11-13.
<niin sinun kristityt ja paavali .joopa joo...
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
<niin sinun kristityt ja paavali .joopa joo...
Mutta näinhän se on?! Kristinusko perustuu Paavalin syntiopilla perisyntivalheeseen, josta syystä kristityt uhraavat Jeesuksen Jumalana teurastettuna uhrilampaana ja menevät tuon Paavalin jakeen mukaan helvettiin. Täysin loogista.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta näinhän se on?! Kristinusko perustuu Paavalin syntiopilla perisyntivalheeseen, josta syystä kristityt uhraavat Jeesuksen Jumalana teurastettuna uhrilampaana ja menevät tuon Paavalin jakeen mukaan helvettiin. Täysin loogista.
Miten asiat menevät niin ylösalasin sun ajatusmaailmassa. Kristinusko perustuu ainoastaan siihen , että Jumala ottaa Pojan roolin ja uhraa itseä ihmiskunnan puolesta ja sovittaa synnin joka kärme sai aikaiseksi paratiisilla , hujjamalla nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723328
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662651Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442162- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351685
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 601598