Laulun sanat Jos kaunista seutua katsella toivot ei Ahterin seutua kauniimpaa lie..noin jotenkin laulussa sanotaan säveltänyt muistaakseni joku Ähtäriläinen kuuluisa muusikko
Muistaako joku
23
1640
Vastaukset
- Anonyymi
Jussi roponen ähtärin humppa.https://youtu.be/9IPfJxyZ5qs
- Anonyymi
Seutuhan on kaunista....
- Anonyymi
Kaunishan seutu, on poistamalla kepulaiset olisi paratiisi.
- Anonyymi
Kyseessä on Ähtäri-valssi niminen kipale,jonka on säveltänyt ja sanoittanut edesmennyt ähtäriläinen Tauno Rauhala.
- Anonyymi
Ei ole ähtäri valssi vaan ähtäri humppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ähtäri valssi vaan ähtäri humppa
Kylä tää on kuule valssi
- Anonyymi
Olikos tämä Tauno poliisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylä tää on kuule valssi
Ei ole. On humppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. On humppa.
nyt sulta on menny kuule humpat ja valssit sekasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt sulta on menny kuule humpat ja valssit sekasi
Kyllä toi Roposen kappale on humppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toi Roposen kappale on humppa.
No ropposen kappale onki humppa mutta siitä ei ollu kyse
- Anonyymi
No joka tapauksessa kaunis kappale 👍👍
- Anonyymi
YouTubesta löytyy.
- Anonyymi
Onhan se ahterin seutu kaunis kyllä😛
- Anonyymi
Khyyllä, edestä ja takaakin katsottuna.
- Anonyymi
Youtubesta ei Ähtäri-valssia löydy kuin tanssiesityksenä, jossa sanat kuuluvat epäselvästi. Ähtäri-humppa kyllä löytyy. Aloittajan kertoma tekstinpätkä löytyy Ähtäri-valssista.
- Anonyymi
Eikös tässä kyseisessä kappaleessa kerrota nimenomaan Ähtäristä..EI ahterista
- Anonyymi
Mutta Tauno Rauhala sanoitti ja sävelsi Ähtäri humpan!
- Anonyymi
Mutta Jeesus sovitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jeesus sovitti
Sovittiko?
- Anonyymi
Se on kaunis. Niin kaunis.
- Anonyymi
Ei tuota keskustaa voi hyvällä tahdollakaan sanoa kauniiksi. Mieleen tulee Pripyat. Väkimääräkin sama.
- Anonyymi
Jos kaunista seutua katsella toivot, Nisun turpean naaman sä näät. Rahat hävitty vielä mä toivon, et niistä edes penninkään ikinä nää. Nisu ylpeenä katsoo ei sääliä tunne, pandat lihavat bambuihin hukuttaa saan. Miljoonat viuhuu taas ohi kaikkien äänet mä hölmöiltä saan. Olen Ähtärin kuningas tiedäthän sen, minua ei arvostella saa. Vaikka tyhmin oon edustajista ainoain hölmöt mut valtaan taas tavoittaa, Vaikka olenkin tyhmä ja idiootti ei se mua yhtään haittaa. Ähräin, Alvuden hölmöt mua äänesttää vaaleista toisensa perään. Vaikka oikeus mut tuomitsee ei äänestäjät herää, Nisua me tuemme vain ja ain.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370