Näky Paavin kuolemasta.

Anonyymi-ap

Näky alkoi kun aurinkoiselle taivaalle alkoi kerääntyä pilviä. Katselin ja näin kun taivaalle alkoi lipua synkkiä pilviä ja ilmaan tuli savua. Savu sakeni sakenemistaan ja olin pian savun seassa , enkä nähnyt yhtään mitään.
Yhtäkkiä savu tempaistiin pois ja edessä oli jättimäinen vuori joka tärisi voimakkaasti.
Korkealta huipulta irtosi iso kivi joka lähti vyörymään ja vyörymään ja meni ohitseni ja katosi jonnekkin .

Seuraavaksi minut siirrettiin suurelle aukiolle ,jota rakennukset ympäröivät. Katselin ihmeissäni kun yhdestä piipusta tuprusi savua joka oli aika vaaleaa.
Katselin kaukaa tätä ilmestystä. Talon pihalla näin mies hahmon joka nosti jotain kantta tms maasta irti.
Tässä kohtaa sanoin: Jumala minä en todella ymmärrä yhtään mitään tästä .
Tuo lause ei kerennyt kunnolla loppumaan kun minut tempaistiin suurella nopeudella tuon miehen lähelle ja näin ,että mies nosti likaviemärin kantta ja se mikä hämmästytti täysin oli ,että kansi oli kolmion muotoinen. Olin ihmeissäni ?

Selitys ja ymmärrys tuli: Tuo aukio oli vatikaanin ja kivi joka vyöryi oli paavi ja savu piipussa liittyi paavin valintaan tms.
Viemärin kansi oli se karmein eli epäpyhä kolmio, vapaamuurarit, saastaisuus, pahuus .... kaikki tuossa samassa.
Tämän näyn jälkeen n 2 viikkoa Paavi kuoli vuosi oli 2005.
Tähän täytyy kertoa ,että Jumalan seurassa aika menettää täydellisesti merkityksensä.
Täysin välinpitämätöntä lähes kirjoittaa vuosiluku sillä tuntuu kuin sillä ei olisi merkitystä ajallisesti.
Tätä aika asiaakaan en osaa hyvin kertoa ,mutta yritin.
Tämä oli näkyni Paavista ,jonka Jumala antoi.

6

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen siis MrHyvis.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole uskottava.

Hänen olisi pitänyt julkaista profetia ENNEN 2004 kuin asia tapahtui.

Jokainen voi JÄLKIKÄTEEN väittää mitä tahansa puppua, että...
      - minä näin sen.

Aloittaja ei ole uskottava. Puuttuu todistajat.

• Tästäkin profetiasta keskusteltiin muinoin.

• Anonyymi

KR 1933/-38
      Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.

• Sinä olet eksynyt ,etkä tunne yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      143
      6082
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3734
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2693
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      469
      2674
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1978
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1479
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1284
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe