Näky alkoi kun aurinkoiselle taivaalle alkoi kerääntyä pilviä. Katselin ja näin kun taivaalle alkoi lipua synkkiä pilviä ja ilmaan tuli savua. Savu sakeni sakenemistaan ja olin pian savun seassa , enkä nähnyt yhtään mitään.
Yhtäkkiä savu tempaistiin pois ja edessä oli jättimäinen vuori joka tärisi voimakkaasti.
Korkealta huipulta irtosi iso kivi joka lähti vyörymään ja vyörymään ja meni ohitseni ja katosi jonnekkin .
Seuraavaksi minut siirrettiin suurelle aukiolle ,jota rakennukset ympäröivät. Katselin ihmeissäni kun yhdestä piipusta tuprusi savua joka oli aika vaaleaa.
Katselin kaukaa tätä ilmestystä. Talon pihalla näin mies hahmon joka nosti jotain kantta tms maasta irti.
Tässä kohtaa sanoin: Jumala minä en todella ymmärrä yhtään mitään tästä .
Tuo lause ei kerennyt kunnolla loppumaan kun minut tempaistiin suurella nopeudella tuon miehen lähelle ja näin ,että mies nosti likaviemärin kantta ja se mikä hämmästytti täysin oli ,että kansi oli kolmion muotoinen. Olin ihmeissäni ?
Selitys ja ymmärrys tuli: Tuo aukio oli vatikaanin ja kivi joka vyöryi oli paavi ja savu piipussa liittyi paavin valintaan tms.
Viemärin kansi oli se karmein eli epäpyhä kolmio, vapaamuurarit, saastaisuus, pahuus .... kaikki tuossa samassa.
Tämän näyn jälkeen n 2 viikkoa Paavi kuoli vuosi oli 2005.
Tähän täytyy kertoa ,että Jumalan seurassa aika menettää täydellisesti merkityksensä.
Täysin välinpitämätöntä lähes kirjoittaa vuosiluku sillä tuntuu kuin sillä ei olisi merkitystä ajallisesti.
Tätä aika asiaakaan en osaa hyvin kertoa ,mutta yritin.
Tämä oli näkyni Paavista ,jonka Jumala antoi.
Näky Paavin kuolemasta.
Anonyymi-ap
6
183
Vastaukset
Olen siis MrHyvis.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole uskottava.
Hänen olisi pitänyt julkaista profetia ENNEN 2004 kuin asia tapahtui.
Jokainen voi JÄLKIKÄTEEN väittää mitä tahansa puppua, että...
- minä näin sen.
Aloittaja ei ole uskottava. Puuttuu todistajat. Tästäkin profetiasta keskusteltiin muinoin.
- Anonyymi
KR 1933/-38
Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461960
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2991143Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82953- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53779
- 71754
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18746Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699