Näky alkoi kun aurinkoiselle taivaalle alkoi kerääntyä pilviä. Katselin ja näin kun taivaalle alkoi lipua synkkiä pilviä ja ilmaan tuli savua. Savu sakeni sakenemistaan ja olin pian savun seassa , enkä nähnyt yhtään mitään.
Yhtäkkiä savu tempaistiin pois ja edessä oli jättimäinen vuori joka tärisi voimakkaasti.
Korkealta huipulta irtosi iso kivi joka lähti vyörymään ja vyörymään ja meni ohitseni ja katosi jonnekkin .
Seuraavaksi minut siirrettiin suurelle aukiolle ,jota rakennukset ympäröivät. Katselin ihmeissäni kun yhdestä piipusta tuprusi savua joka oli aika vaaleaa.
Katselin kaukaa tätä ilmestystä. Talon pihalla näin mies hahmon joka nosti jotain kantta tms maasta irti.
Tässä kohtaa sanoin: Jumala minä en todella ymmärrä yhtään mitään tästä .
Tuo lause ei kerennyt kunnolla loppumaan kun minut tempaistiin suurella nopeudella tuon miehen lähelle ja näin ,että mies nosti likaviemärin kantta ja se mikä hämmästytti täysin oli ,että kansi oli kolmion muotoinen. Olin ihmeissäni ?
Selitys ja ymmärrys tuli: Tuo aukio oli vatikaanin ja kivi joka vyöryi oli paavi ja savu piipussa liittyi paavin valintaan tms.
Viemärin kansi oli se karmein eli epäpyhä kolmio, vapaamuurarit, saastaisuus, pahuus .... kaikki tuossa samassa.
Tämän näyn jälkeen n 2 viikkoa Paavi kuoli vuosi oli 2005.
Tähän täytyy kertoa ,että Jumalan seurassa aika menettää täydellisesti merkityksensä.
Täysin välinpitämätöntä lähes kirjoittaa vuosiluku sillä tuntuu kuin sillä ei olisi merkitystä ajallisesti.
Tätä aika asiaakaan en osaa hyvin kertoa ,mutta yritin.
Tämä oli näkyni Paavista ,jonka Jumala antoi.
Näky Paavin kuolemasta.
Anonyymi-ap
6
260
Vastaukset
Olen siis MrHyvis.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole uskottava.
Hänen olisi pitänyt julkaista profetia ENNEN 2004 kuin asia tapahtui.
Jokainen voi JÄLKIKÄTEEN väittää mitä tahansa puppua, että...
- minä näin sen.
Aloittaja ei ole uskottava. Puuttuu todistajat. Tästäkin profetiasta keskusteltiin muinoin.
- Anonyymi
KR 1933/-38
Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981