Näky Jumalan salista

Anonyymi-ap

Näin näyn Jumalan huoneesta, jota en voi tarkkaan kuvailla sillä Loisto ja kirkkaus oli sanoinkuvaamaton.

Katselin kaukaa ihmeellistä näkyä.Olin jossain taivaan palatsissa.
Oli jättimäinen suuri kirkkaus, valo, hohde, joka vielä säkenöi kaiken tuo lisäksi.
Näin kuinka ilma väreili kuin miljardin asteen kuumuudessa , kunnes tajusin tuon väreilyn olevan
Pyhyyttä.
Tässä kohtaa aukesi ymmärrys Pyhyydestä ja kuinka ihminen ei kestä Jumalan Pyhyyden edessä.
Katselin tuota sädehtivää valoa ja kuulin puhetta ja näin kun isosta sädehtivästä Pyhyyden kirkkaudesta erkani tai kuin käveli ulos pienempi kirkkaus joka oli aivan samaa kuin suurempi kirkkaus.
Tässä kohtaa heti ymmärrsin ,että minulle näytettiin Jeesuksen esiintulo muinaisuudessa.
En tiedä miksi minulle näytettiin tämä , mutta kerron tämän kaikille ,että tietäisitte Jumalan olevan totta.

Tämän näyn aikana itse aika menetti jälleen merkityksensä ,kuten Jumalan seurassa käy.

11

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen siis MrHyvis.

      • Anonyymi

        Onhan GANGNES virta pyhä hinduille myös lehmät on pyhiä.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­­­y­m­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176964509

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Millöin näit näyn?

      Kerro aika ja paikka.

      Miten näky edisti Jumalan valtakuntaa?

      Vai nostitko itseäsi vain`?

      Olitko selvin päin vai aineissa näyn nähtyäsi?

      Kuka voi todistaa että se tapahtui?

      Lisää kysymyksiä kun vastaat edellisiin,

      • Luuletko ,että alan jollekkin anonyymi huutelijalle selvittämään Jumalan asioita.
        Tutki itseäsi ja suurta ylpeyttäsi .
        Olen tekstit laittanut ja kun keskustelen niin keskustelen elävässä uskossa olevien Jumalan omien kanssa.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Luuletko ,että alan jollekkin anonyymi huutelijalle selvittämään Jumalan asioita.
        Tutki itseäsi ja suurta ylpeyttäsi .
        Olen tekstit laittanut ja kun keskustelen niin keskustelen elävässä uskossa olevien Jumalan omien kanssa.

        Olet anonyymi itsekin. Ei nimimerkki mitään todisa.

        Ole hyvä ja vastaa rehellisesti.

        Miksi sitten tänen noita satuja tuot, jos ylpeästi torjut kysymykset.

        No, tulihan se sieltä kaavun alta esille se todellinen minä.

        Ei Jeesuksen totuus eiikä rakkaus.


      • Anonyymi

        Okkulttismikabbalismi tosiaan saa aikaan unikon siementen kanssa ja hamppu piipussa lievää harhaa ajantaju menee leijailee jos tässä on vielä hindujen monijumalat niin kannattaa peseytyä GANGNES JOELLA yhdessä budhan Kaa.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Luuletko ,että alan jollekkin anonyymi huutelijalle selvittämään Jumalan asioita.
        Tutki itseäsi ja suurta ylpeyttäsi .
        Olen tekstit laittanut ja kun keskustelen niin keskustelen elävässä uskossa olevien Jumalan omien kanssa.

        Wikipedia hindujen jumalat Klikkaa nimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet anonyymi itsekin. Ei nimimerkki mitään todisa.

        Ole hyvä ja vastaa rehellisesti.

        Miksi sitten tänen noita satuja tuot, jos ylpeästi torjut kysymykset.

        No, tulihan se sieltä kaavun alta esille se todellinen minä.

        Ei Jeesuksen totuus eiikä rakkaus.

        Hyvä meditaatio paikka on joko karmel Vuori joogalle tai Intiassa jogakurssit gurut ohjaa näkyihin ilmestyksiin näet yhteyden kaikkeuteen ja kirkkaat vuoret yhdyt kaikkeuteen Nirvanan NIRVANAAN siitä kun on ylemmällä tasolla pääsee manalaan sitten. Reiki hoitajat harjoittaa myös tätä. Budhan munkit osaa siirtää sinuun kaikkeuden hengen että osaat budhan merkit ja leijua.


    • Anonyymi

      NIRVANA OLET SAAVUTTANUT NIRVANAN MEEDIOIDEN AVULLA ONNITTELUT. nyt voit syntyä uudestaan vaikka DALAI LAAMANA TAI PYHÄNÄ LEHMÄNÄ.

    • Anonyymi

      Ettei vain ollut kysymys Alastalon salista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe