"advenntitituuden" pakkosyöttöä ja uskoa omaan uskoon

Anonyymi-ap

Pahimmillaan uudestisyntynyt on siis ylemmyydentuntoinen ja jumaluusluuloinen "uskova adventisti".

Jos Raamattua tulkitsee itselleen sopivalla tavalla ja poimii kohdan sieltä toisen täältä, no siitähän tulee adventisti.

Kukaan ei tule autuaaksi "omalla uskollaan" adventtitotuuteen.

13

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän sinä oikein yrität sanoa ?

• Anonyymi

En oikeen muista enää mitä kännipäissä yritin kolmen aikaan yöllä sanoa ku tuli juopoteltua koko yö...no mut nyt mun täytyy mennä paskalle, on ihan kaamee kankkunen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeen muista enää mitä kännipäissä yritin kolmen aikaan yöllä sanoa ku tuli juopoteltua koko yö...no mut nyt mun täytyy mennä paskalle, on ihan kaamee kankkunen...

Ja tupakatkin pääs kaiken lisäks loppumaan. No täällä on jo niin paksu ilma, ettei välttämättä tartte lisää röökiä. Pari loiventavaa kyllä pitäis saada...huh huh...

Täytyy poiketa hakeen tosta R-kiskalta vähän "evästä" että jaksaa taas ens yönä evankelioida.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­N­­­y­m­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17697531d

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

"advenntitituuden"...hei, mistä apukoulusta lestat valmistuu?

• Anonyymi

Valmistuin 6 ÖÖÖN papereilla ja olen nöörä uskova.

ap

• Anonyymi

Hei, kerro miten tullaan nöyräksi tosiuskovaksi lestaksi?
      Haluaisin niin kovasti uudestisyntyä!

T: ahdistunut adventistisisar

• Anonyymi

Rauhaa sisar!

Suvijuhlilla voi käydä uudestisyntymässä.

Ja sitten voit hakea Reisijärven opistoon ja sen jälkeen pääset tekemään aloituksia adventismipalstalle. 6 ÖÖÖn papereilla pääsee sisälle ilman pääsykokeita.

• Anonyymi

Aloitus on huuhaata.

• Anonyymi

Muutoin oikeinkin, mutta "uudestisyntynyttä" adventistia ei ole olemassakaan. Eivät ne uudestisynny, vaan tulevat pahemmiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutoin oikeinkin, mutta "uudestisyntynyttä" adventistia ei ole olemassakaan. Eivät ne uudestisynny, vaan tulevat pahemmiksi.

Minä ainakin vain paranen ja nöyrryn päivä päivältä ja olen jo pysyvästi uudestisyntynyt ja kirkastunutkin...siis lähes täydellinen!

Kiitos siitä kuuluu tietenkin Herralle Sebaotille ja hänen hybridipojalleen Jeesukselle!
        (Ja tietenkin myös veli Lutherille ja sisar EGWlle)

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin vain paranen ja nöyrryn päivä päivältä ja olen jo pysyvästi uudestisyntynyt ja kirkastunutkin...siis lähes täydellinen!

Kiitos siitä kuuluu tietenkin Herralle Sebaotille ja hänen hybridipojalleen Jeesukselle!
        (Ja tietenkin myös veli Lutherille ja sisar EGWlle)

1234567---

Olet uudestisyntynyt valehtelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet uudestisyntynyt valehtelemaan.

Omatuntoni on putipuhdas.

1234567---

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe