Pahimmillaan uudestisyntynyt on siis ylemmyydentuntoinen ja jumaluusluuloinen "uskova adventisti".
Jos Raamattua tulkitsee itselleen sopivalla tavalla ja poimii kohdan sieltä toisen täältä, no siitähän tulee adventisti.
Kukaan ei tule autuaaksi "omalla uskollaan" adventtitotuuteen.
"advenntitituuden" pakkosyöttöä ja uskoa omaan uskoon
13
164
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän sinä oikein yrität sanoa ?
- Anonyymi
En oikeen muista enää mitä kännipäissä yritin kolmen aikaan yöllä sanoa ku tuli juopoteltua koko yö...no mut nyt mun täytyy mennä paskalle, on ihan kaamee kankkunen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeen muista enää mitä kännipäissä yritin kolmen aikaan yöllä sanoa ku tuli juopoteltua koko yö...no mut nyt mun täytyy mennä paskalle, on ihan kaamee kankkunen...
Ja tupakatkin pääs kaiken lisäks loppumaan. No täällä on jo niin paksu ilma, ettei välttämättä tartte lisää röökiä. Pari loiventavaa kyllä pitäis saada...huh huh...
Täytyy poiketa hakeen tosta R-kiskalta vähän "evästä" että jaksaa taas ens yönä evankelioida. - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17697531d
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
"advenntitituuden"...hei, mistä apukoulusta lestat valmistuu?
- Anonyymi
Valmistuin 6 ÖÖÖN papereilla ja olen nöörä uskova.
ap
- Anonyymi
Hei, kerro miten tullaan nöyräksi tosiuskovaksi lestaksi?
Haluaisin niin kovasti uudestisyntyä!
T: ahdistunut adventistisisar- Anonyymi
Rauhaa sisar!
Suvijuhlilla voi käydä uudestisyntymässä.
Ja sitten voit hakea Reisijärven opistoon ja sen jälkeen pääset tekemään aloituksia adventismipalstalle. 6 ÖÖÖn papereilla pääsee sisälle ilman pääsykokeita.
- Anonyymi
Aloitus on huuhaata.
- Anonyymi
Muutoin oikeinkin, mutta "uudestisyntynyttä" adventistia ei ole olemassakaan. Eivät ne uudestisynny, vaan tulevat pahemmiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoin oikeinkin, mutta "uudestisyntynyttä" adventistia ei ole olemassakaan. Eivät ne uudestisynny, vaan tulevat pahemmiksi.
Minä ainakin vain paranen ja nöyrryn päivä päivältä ja olen jo pysyvästi uudestisyntynyt ja kirkastunutkin...siis lähes täydellinen!
Kiitos siitä kuuluu tietenkin Herralle Sebaotille ja hänen hybridipojalleen Jeesukselle!
(Ja tietenkin myös veli Lutherille ja sisar EGWlle)
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin vain paranen ja nöyrryn päivä päivältä ja olen jo pysyvästi uudestisyntynyt ja kirkastunutkin...siis lähes täydellinen!
Kiitos siitä kuuluu tietenkin Herralle Sebaotille ja hänen hybridipojalleen Jeesukselle!
(Ja tietenkin myös veli Lutherille ja sisar EGWlle)
1234567---Olet uudestisyntynyt valehtelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet uudestisyntynyt valehtelemaan.
Omatuntoni on putipuhdas.
1234567---
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764