200 maailman parasta laulajaa valittu - lista aiheuttaa polemiikkia

Anonyymi-ap

26

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sam Cooke pronssisijalla oli mulle ihan nevöhööd..

• Anonyymi

Sehän kertoo ainoastaan sinusta. Ei Sam Cookesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miten? Kenestä se kertoo, kun hyvin tietää Leonard Cohenin tai Ray Charlesin....?

• Anonyymi

Maailman parhaimmat laulajat ovat oopperalaulajia mutta tämän todellisen huippuporukan joukkoon ei koskaan ole kuulunut junttikansan ainoa tuntema Luciano Pavarotti. Hän oli lähinnä mediahype.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailman parhaimmat laulajat ovat oopperalaulajia mutta tämän todellisen huippuporukan joukkoon ei koskaan ole kuulunut junttikansan ainoa tuntema Luciano Pavarotti. Hän oli lähinnä mediahype.

Tämä on totta. Useimmat popparit eivät osaa juuri laulaa. Ooppera-alan ammattilaiset ovat aivan omassa kastissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣juuri noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miten? Kenestä se kertoo, kun hyvin tietää Leonard Cohenin tai Ray Charlesin....?

Kertoo suppeasti tietämyksestä. Pelkät radiosta tutut eivät ole sama kuin kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa vanhanaikainen käsitys. 70+ vai mikä on olisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo suppeasti tietämyksestä. Pelkät radiosta tutut eivät ole sama kuin kaikki.

No miksei se Cooke ole tunnettu, jos kerran on niin mahtava??? Siinä se ristiriita onkin. Mites on noin päässy huippumies unholaan tippumaan??? Käsitätkö pointin? 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Useimmat popparit eivät osaa juuri laulaa. Ooppera-alan ammattilaiset ovat aivan omassa kastissaan.

Teknisesti oikein ja puhtaasti laulava on vaan usein tylsää kuunneltavaa.Puuttuu tunne .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, lista täyttä kuraa ja skeidaa ainakin maailman tuhat parasta ooppera laulajaa eikä yksikään listalla mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksei se Cooke ole tunnettu, jos kerran on niin mahtava??? Siinä se ristiriita onkin. Mites on noin päässy huippumies unholaan tippumaan??? Käsitätkö pointin? 🤣🤣

Joskus käy niin ,että 58 vuotta sitten kuollutta ihmistä eivät kaikki muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cooke on varsin tunnettu. Internet-aikakaudella sinun ei ole kovin vaikeata selvittää asiaa ihan itse.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­y­m­­f­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17697725H

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Oikeastihan tuossa näyttää olevan yhden lehden toimituksen valitsemat, heidän mielestään 200 parasta amerikkalaista laulajaa.

• Anonyymi

Jussi Björlingiä mahtavampaa laulajaa tuskin tulee mutta oliko listalla?

• Anonyymi

Tai Apulannan Toni Wirtanen?

• Anonyymi

Sinulle tuntematon ei voi olla hyvä?

• Anonyymi

En minä haukkunut ketään ,.,,sanoin vain että nevöhööd - älä uhriudu!! 🤣

• Anonyymi

Ei nuo ole lauluäänen ja -tekniikan perusteella valittu, vaan lähinnä tunneperusteisesti, eli maineen, suosion, roolin, merkityksen, aseman, genren jne. perusteella.

• Anonyymi

Noin on kaikki menee kaupaksi

• Anonyymi

Mauno Kuusisto on kaikkien aikkojen parhain laulaja

• Anonyymi

Jenkeissä tehty lista, joten on luonnollista, ettei paljon meikäläisiä kosketa.

• Anonyymi

Joo, ihan jenkkien lista, missä on Robert Plant, josta Freddie Mercury oli samaa mieltä kuin minä; maailman paras....?

• Anonyymi

Eikä ollu Andy Williamsia eikä Julie Andrewsiakaan.

• Anonyymi

Arethan ykkössija on ihan ok. Aika monta karaoketason laulajaa listalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91