https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/200-maailman-parasta-laulajaa-on-valittu-h%C3%A4n-oli-ykk%C3%B6nen-%C3%A4%C3%A4nestyksest%C3%A4-nousi-valtava-kohu/ar-AA166WpL?ocid=mailsignout&pc=U591&cvid=d4901bff661c4e6088a59035b0b63648
Jokainen voi laatia oman listansa.
Nyt tuolla listalla on täysin tuntemattomia laulajia
200 maailman parasta laulajaa valittu - lista aiheuttaa polemiikkia
26
70
Vastaukset
- Anonyymi
Sam Cooke pronssisijalla oli mulle ihan nevöhööd..
- Anonyymi
Sehän kertoo ainoastaan sinusta. Ei Sam Cookesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten? Kenestä se kertoo, kun hyvin tietää Leonard Cohenin tai Ray Charlesin....?
- Anonyymi
Maailman parhaimmat laulajat ovat oopperalaulajia mutta tämän todellisen huippuporukan joukkoon ei koskaan ole kuulunut junttikansan ainoa tuntema Luciano Pavarotti. Hän oli lähinnä mediahype.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman parhaimmat laulajat ovat oopperalaulajia mutta tämän todellisen huippuporukan joukkoon ei koskaan ole kuulunut junttikansan ainoa tuntema Luciano Pavarotti. Hän oli lähinnä mediahype.
Tämä on totta. Useimmat popparit eivät osaa juuri laulaa. Ooppera-alan ammattilaiset ovat aivan omassa kastissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣juuri noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten? Kenestä se kertoo, kun hyvin tietää Leonard Cohenin tai Ray Charlesin....?
Kertoo suppeasti tietämyksestä. Pelkät radiosta tutut eivät ole sama kuin kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa vanhanaikainen käsitys. 70+ vai mikä on olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo suppeasti tietämyksestä. Pelkät radiosta tutut eivät ole sama kuin kaikki.
No miksei se Cooke ole tunnettu, jos kerran on niin mahtava??? Siinä se ristiriita onkin. Mites on noin päässy huippumies unholaan tippumaan??? Käsitätkö pointin? 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Useimmat popparit eivät osaa juuri laulaa. Ooppera-alan ammattilaiset ovat aivan omassa kastissaan.
Teknisesti oikein ja puhtaasti laulava on vaan usein tylsää kuunneltavaa.Puuttuu tunne .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, lista täyttä kuraa ja skeidaa ainakin maailman tuhat parasta ooppera laulajaa eikä yksikään listalla mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei se Cooke ole tunnettu, jos kerran on niin mahtava??? Siinä se ristiriita onkin. Mites on noin päässy huippumies unholaan tippumaan??? Käsitätkö pointin? 🤣🤣
Joskus käy niin ,että 58 vuotta sitten kuollutta ihmistä eivät kaikki muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cooke on varsin tunnettu. Internet-aikakaudella sinun ei ole kovin vaikeata selvittää asiaa ihan itse.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17697725H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oikeastihan tuossa näyttää olevan yhden lehden toimituksen valitsemat, heidän mielestään 200 parasta amerikkalaista laulajaa.
- Anonyymi
Jussi Björlingiä mahtavampaa laulajaa tuskin tulee mutta oliko listalla?
- Anonyymi
Tai Apulannan Toni Wirtanen?
- Anonyymi
Sinulle tuntematon ei voi olla hyvä?
- Anonyymi
En minä haukkunut ketään ,.,,sanoin vain että nevöhööd - älä uhriudu!! 🤣
- Anonyymi
Ei nuo ole lauluäänen ja -tekniikan perusteella valittu, vaan lähinnä tunneperusteisesti, eli maineen, suosion, roolin, merkityksen, aseman, genren jne. perusteella.
- Anonyymi
Noin on kaikki menee kaupaksi
- Anonyymi
Mauno Kuusisto on kaikkien aikkojen parhain laulaja
- Anonyymi
Jenkeissä tehty lista, joten on luonnollista, ettei paljon meikäläisiä kosketa.
- Anonyymi
Joo, ihan jenkkien lista, missä on Robert Plant, josta Freddie Mercury oli samaa mieltä kuin minä; maailman paras....?
- Anonyymi
Eikä ollu Andy Williamsia eikä Julie Andrewsiakaan.
- Anonyymi
Arethan ykkössija on ihan ok. Aika monta karaoketason laulajaa listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803