Nythän on selvinnyt ja todettu että yhtiöisen jihto on laimin lyönyt tprieaästi koulutuken ajnvaobonna ja työb jihdonäkuka vastaa luulis olevan aika selvää alkaa antaa åan tulioita ja oeruttamaanntoimiluoia heti
Mikö viranomainen valvoo vartiointiliikeiden toimintaa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs suutarinliikkeiden valvonta?
Entä jos kantalappu livettää ja lyöt pääsi!- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17697977F
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mikö valvoo?
Miköpä hyvinkin. - Anonyymi
Mikisi vastata jos et tiedä asiata mitään
- Anonyymi
Pinnalla voi päästä pitkälle kovaa. Pitkät sytytyslangat jännittäisi enemmän raketeilla lähtijöitä.
- Anonyymi
Sokea kun sokeaaa kumppania taluttaa näin käy. Synti ei syntiin lankeamalla parane.
- Anonyymi
Aloittaja kuten minäkin huomasi ettei ala arvoiselta suomi24 saa asiallisia vastauksia ,ani harvoin. Totta on että muutaman tunnin perehdytykseltä saa turva alan nimikkeen,amatööri meininkiä, agresiivisia ja adhd ongelmaisia näemmätä saaneet töitä pika oppimuksen jälkeen ja lopputulos fiasko. Vallan haluisia ja saa egoa virka asu pääällä nenäkkäitä nuoria naisiakin kaupoissa,ollaan enemmän mitä onkaan ja näsäkästä kommunikaatioita. OLEN kahdesta nais vartijasta,nuoresta tehnyt kauppiaille huomautukset yli asenteesta, nenäkkäitä noita akkoja,miehet ei varmaan koulutus taso päätä huimaa. Remonttia alalle hakeutuneille ja pian,loppuu öykkäröinnit ja mielivaltaisuus, TUOSTAKAAN EI kukaan tiedä taustoja mitä asiaks on tehnyt kun vastarinta ollut ja lopputulos fiasko. Tapahtuu toisinaan ihan poliisi tialnteissakin että tekijä saa rimpuilussa sairaskohtauksen ja menehtyy,ei tiedetä taustoja, sairauksia ja elämän tapoja-
- Anonyymi
Vartijoiden koulutus on hyvin lyhyt ja soveltuvuustestejä ei tehdä.
40 tuntia peruskoulutukseen ja 80 tuntia jatkokoulutuksessa on aivan liian vähän, jotta vartijat oppisivat vastuuta, turvatoimia koskevaa lainsäädäntöä, psykologiaa, elvytystaitoja ja kykyä asettua apua tarvitsevan asemaan.
Vartijoiden vastuu voimankäytön virheistä ja ylilyönneistä tulee säätää lailla. Vartijoiden tulee koulutuksen aikana oppia luvattoman ja lainvastaisen voimankäytön seuraukset ja myös se, miten toimia ongelmatilanteissa oikein ja vastuullisesti.
Ei ole turva-alalle ja sen työntekijöille eduksi, jos suomalaiset pelkäävät vartijoiden pahoinpitelyä kuten "hissittämistä" ja maahan kaatamista ja nöyryyttämistä. Suomessa ei voi olla olemassa "vartijalakia", jolla voidaan perustella vartijoiden oman käden oikeus.
Soveltuvuustestit jokaiselle koulutukseen hakevalle. Vartijoiden koulutuksen tulee kestää ammattikoulun tai lukion jälkeen vähintään vuoden (lisänä työharjoittelu), minkä jälkeen alalle soveltuville henkilöille annettaisiin todistus opinnoista ja soveltuvuudesta.
Vartiointiliikkeiden järjestämä 40-80 tunnin vartijoiden koulutus on naurettavan lyhyt ja alalle onkin hakeutunut vartijoita, joille turvallisuusala ei näköjään sovellu, kun tarvittaisiin myös myötäelämisen kykyä.
Haalarikamerat kaikille vartijoille ja niiden pakollinen käyttö.
Ei Näin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/042dc1ca-aaf2-4362-bcb1-0bf4294cec5d
Tästä Iltalehden linkistä näkyy, miten rajusti vartijat kaatavat 35-vuotiaan naisen maahan Iso Omenassa Espoossa.- Anonyymi
Psykologista pelisilmää, puheilmaisun taitoa eikä jäykkää iholle käymisiä. Tosin asiakaskuntakin kirjavaa,varkaista narkkeihin ja ääliöihin,niitä pitäisi osata hillitä kovilla hermoilla ettei satu liikaa.
- Anonyymi
Hyväveliverkoston lahtarit partioivat jokapuolella!
- Anonyymi
Tiedätkö miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916