19v kundi tarvis neitsyyden viejää illä ei väli

Anonyymi-ap

Olen 184/74 perus kunnossa oleva kundi toive olisi päästä eroon poikuudesta asun kymenlaaksossa

6

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis oletko poika eli nuorukainen 19-v. TODELLA? Tuskin siis esim. transseksuaali tms.?
      Kerrot halustasi menettää "neitsyytesi"!?
      Jos olet suomalainen ja suomenkielinen, etkö ymmärrä sana NEITSYT?
      Neitsyys on tytöillä tai naisilla joka ei ole ollut sp.-kontaktissa eli yhdynnässä miehen kanssa!
      Mies ei voi menettää neitsyyttään, jos ei ole sitten ns. kaksineuvoinen".
      Tiedät mitä se tarkoittaa?
      Poika tai kokematon mies ns. menettää poikuutensa kun pääsee ensikerran naimaan siis "panemaan" vaikkapa naista!

      Myös miehen kanssa voidaan sanoa mies tai poika voi menettää sillä hetkellä poikuutensa kun on seksuaalisessa kanssakäymisessä saman sukupuolisen kanssa! Yleensä yhdyntä on tämän kanssakäymisen edellytys.
      Suutelu ( sekstaaminen stsdin slangilla) ei vielä ole tätä lajia toimintaa!

      Onko nyt selvä et menetä naiselle neitsyyttäsi yhdynnän ksutta, vaan se on päinvastoin! Onnea tavoitteeseen!
      🙄🙏🎁

      • Anonyymi

        Oletko VANHA vai ainoastaan VANHOILLINEN? Jos nuori mies haluaa määrittää kokemattomuuttaan sanalla "neitsyys" niin mikäs sinä olet vastaan väittämään.
        Rajoittunut ja ajatusmaailmaltasi ahdas saat olla mutta ei kai sitä mainostaa kannata.


    • Anonyymi

      Kyllä minä ajattelin menettää mieluummin neitsyyteni Heinolan sedälle. Se on kokenut vanha pukki ja sanoo olevansa tosi kiimassa. Mahtaako 19 v pojalla edes seistä kunnolla?

      T. Aila 73 v Heinola

    • Anonyymi

      Onnistuu olen 23 nainen. Olen vienyt poikuden minun poikakaverilta vien sinulta myös. Olen hellä minä määrään asennon.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe