19v kundi tarvis neitsyyden viejää illä ei väli

Anonyymi-ap

Olen 184/74 perus kunnossa oleva kundi toive olisi päästä eroon poikuudesta asun kymenlaaksossa

6

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis oletko poika eli nuorukainen 19-v. TODELLA? Tuskin siis esim. transseksuaali tms.?
      Kerrot halustasi menettää "neitsyytesi"!?
      Jos olet suomalainen ja suomenkielinen, etkö ymmärrä sana NEITSYT?
      Neitsyys on tytöillä tai naisilla joka ei ole ollut sp.-kontaktissa eli yhdynnässä miehen kanssa!
      Mies ei voi menettää neitsyyttään, jos ei ole sitten ns. kaksineuvoinen".
      Tiedät mitä se tarkoittaa?
      Poika tai kokematon mies ns. menettää poikuutensa kun pääsee ensikerran naimaan siis "panemaan" vaikkapa naista!

Myös miehen kanssa voidaan sanoa mies tai poika voi menettää sillä hetkellä poikuutensa kun on seksuaalisessa kanssakäymisessä saman sukupuolisen kanssa! Yleensä yhdyntä on tämän kanssakäymisen edellytys.
      Suutelu ( sekstaaminen stsdin slangilla) ei vielä ole tätä lajia toimintaa!

Onko nyt selvä et menetä naiselle neitsyyttäsi yhdynnän ksutta, vaan se on päinvastoin! Onnea tavoitteeseen!
      🙄🙏🎁

• Anonyymi

Oletko VANHA vai ainoastaan VANHOILLINEN? Jos nuori mies haluaa määrittää kokemattomuuttaan sanalla "neitsyys" niin mikäs sinä olet vastaan väittämään.
        Rajoittunut ja ajatusmaailmaltasi ahdas saat olla mutta ei kai sitä mainostaa kannata.

• Anonyymi

Kyllä minä ajattelin menettää mieluummin neitsyyteni Heinolan sedälle. Se on kokenut vanha pukki ja sanoo olevansa tosi kiimassa. Mahtaako 19 v pojalla edes seistä kunnolla?

T. Aila 73 v Heinola

• Anonyymi

Onnistuu olen 23 nainen. Olen vienyt poikuden minun poikakaverilta vien sinulta myös. Olen hellä minä määrään asennon.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5307
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3262
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3146
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1585
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1159
    Aihe