Olen 184/74 perus kunnossa oleva kundi toive olisi päästä eroon poikuudesta asun kymenlaaksossa
19v kundi tarvis neitsyyden viejää illä ei väli
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
Siis oletko poika eli nuorukainen 19-v. TODELLA? Tuskin siis esim. transseksuaali tms.?
Kerrot halustasi menettää "neitsyytesi"!?
Jos olet suomalainen ja suomenkielinen, etkö ymmärrä sana NEITSYT?
Neitsyys on tytöillä tai naisilla joka ei ole ollut sp.-kontaktissa eli yhdynnässä miehen kanssa!
Mies ei voi menettää neitsyyttään, jos ei ole sitten ns. kaksineuvoinen".
Tiedät mitä se tarkoittaa?
Poika tai kokematon mies ns. menettää poikuutensa kun pääsee ensikerran naimaan siis "panemaan" vaikkapa naista!
Myös miehen kanssa voidaan sanoa mies tai poika voi menettää sillä hetkellä poikuutensa kun on seksuaalisessa kanssakäymisessä saman sukupuolisen kanssa! Yleensä yhdyntä on tämän kanssakäymisen edellytys.
Suutelu ( sekstaaminen stsdin slangilla) ei vielä ole tätä lajia toimintaa!
Onko nyt selvä et menetä naiselle neitsyyttäsi yhdynnän ksutta, vaan se on päinvastoin! Onnea tavoitteeseen!
🙄🙏🎁- Anonyymi
Oletko VANHA vai ainoastaan VANHOILLINEN? Jos nuori mies haluaa määrittää kokemattomuuttaan sanalla "neitsyys" niin mikäs sinä olet vastaan väittämään.
Rajoittunut ja ajatusmaailmaltasi ahdas saat olla mutta ei kai sitä mainostaa kannata.
- Anonyymi
Kyllä minä ajattelin menettää mieluummin neitsyyteni Heinolan sedälle. Se on kokenut vanha pukki ja sanoo olevansa tosi kiimassa. Mahtaako 19 v pojalla edes seistä kunnolla?
T. Aila 73 v Heinola - Anonyymi
Onnistuu olen 23 nainen. Olen vienyt poikuden minun poikakaverilta vien sinulta myös. Olen hellä minä määrään asennon.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423