Kysymys lahkolaisille (mm. helluntailaisille)

Miksi kana juoksi kadun yli?

99

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikainen lintu madon löytää, myöhäinen hiiri loukun välttää! :)

      • On vähäkin tyhjää parempi.


    • Anonyymi

      Onko sulla promilleja ? Kirkasta Kossuako olet juonut ?

      • Jännää, että lahkolaisille tulee poikkeuksetta viina ensimmäisenä mieleen. Ei siis raamatullinen juopuminen Jumalan rakkauden ja Pyhän Hengen vaikutuksesta, vaan raaka viina. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Jännää, että lahkolaisille tulee poikkeuksetta viina ensimmäisenä mieleen. Ei siis raamatullinen juopuminen Jumalan rakkauden ja Pyhän Hengen vaikutuksesta, vaan raaka viina. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

        Virressäkin sanotaan: Kirkasta, oi Kristus, meille. Ja silti ehtoollisellakin tarjotaan vain viiniä.


    • Anonyymi

      Sulla on vapaa ajan ongelmia. Käytä aikasi esim. kuntosalilla.

      • Tämä on toinen jännä paradoksi - lahkolaiset luulevat tietävänsä, mikä on ihmisten ongelma, mutta eivät osaa ratkoa ongelmia oman pään sisällä.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Tämä on toinen jännä paradoksi - lahkolaiset luulevat tietävänsä, mikä on ihmisten ongelma, mutta eivät osaa ratkoa ongelmia oman pään sisällä.

        Jotku kuvittelevat itsestään liikoja?
        Miten käy saippuakuplan kun siihen pistää tikulla?
        Jä vain rutistunut jäänne... :)
        Pelkkä ilma on pelkkää ilmaa.
        Sitä riittää kaikille - ei sitä tarvitse varastoida sateen-kaaren-väreissä-kimaltavaan ilmapalloon!


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Tämä on toinen jännä paradoksi - lahkolaiset luulevat tietävänsä, mikä on ihmisten ongelma, mutta eivät osaa ratkoa ongelmia oman pään sisällä.

        No, kerroppas monen pään sisällä oot visiteerannu??


    • Anonyymi

      Pelkäsi helluntai-evankelistoja.

    • Anonyymi

      Luterilaisuus on myös lahko. Katolisen kirkon lahko. Tietenkin. Miksi muka ei olisi. Jos eroaa äitikirkosta, niin ei voi olla mikään muu kuin lahko.

      • Mikä olikaan vastaus?


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Mikä olikaan vastaus?

        Linnunpelätintä mansikkamaalla eivät lopuksi pelkää mitkään linnut.... eivätkä edes aluksi ihmiset! :))


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Mikä olikaan vastaus?

        Mun vastaus on että kana juoksee kirvestä karkuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun vastaus on että kana juoksee kirvestä karkuun.

        Tämä on hyvä ehdotus, mutta ei aivan riittävä. Avauksen kysymys käsittelee suurempaa kokonaisuutta. Jos ajatellaan nyt leikisti, kuten kristityt normaalisti ajattelevat, voidaan puhua pyhästä kolminaisuudesta.


    • Anonyymi

      Luterilaiset voivat vastata, koska he oikeastaan ovat aidoimmillaan lahko. Lahkolaisuus on toisista eroamista, lahkoontumista. Ei niinkään sitä että syntyy aivan uusi kirkkokunta, joka ei ole jakaantunut tai eronnut mistään toisesta.

      Aidot luterilaiset lahkolaiset voivat vastata.

      • Joidenkin uskovien, ei siis kaikkien, ongelma on, etteivät ymmärrä eroja yksinkertaisten käsitteiden tai jopa sanojen välillä. Kuten tässäkin: kirkkokunta vs lahko. On vaikea sanoa, mistä tyhmyys johtuu. Ehkä ko. uskovat tarvitsevat lisää pyhittymistä ja PH:n johdatusta, unohtamatta ky(y)mmenysten maksamista lahkon johtajalle?!


    • Avauksessa esitetty yksinkertaiselta kuulostava kysymys ei ollutkaan aivan niin helppo, kuin ensinäkemältä saattoi näyttää. Ainakaan lahkolaisten mielestä.

      On tullut aika antaa viiden (5) pisteen vihje:

      Avauksessa esitetty kysymys liittyy epäsuorasti kristillisyyden ytimeen.

      • Anonyymi

        olisit vaan nukkunut kun töihinkään ei ole kiire.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olisit vaan nukkunut kun töihinkään ei ole kiire.

        Toiset nukkuvat elämänsä ohi, toiset valvovat ja oppivat.


      • Anonyymi

        Mistä taskusta parhainkaan varas ei onnistu varastamaan?''

        Seitsemän pisteen vihje:

        Miksi kala ei hengitä kun se on maantielle päätynyt?


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Toiset nukkuvat elämänsä ohi, toiset valvovat ja oppivat.

        et ol e oppinut edes tuota typerää nikkiäsi vaihtamaan, se kertoo ihan kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        et ol e oppinut edes tuota typerää nikkiäsi vaihtamaan, se kertoo ihan kaiken.

        Vaihtamalla paranee, vai paraneeko? Ei ole syytä vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä taskusta parhainkaan varas ei onnistu varastamaan?''

        Seitsemän pisteen vihje:

        Miksi kala ei hengitä kun se on maantielle päätynyt?

        >>Miksi kala ei hengitä kun se on maantielle päätynyt?<<

        Joku ajoi sen yli? 😢


    • Anonyymi

      Miksi ruuvi on löysällä?
      Siksikö että ruuvin kiristäjä teki kiristyksen huonosti?
      Vai ruuvissa oli vikaa?
      Taikka siinä paikassa jossa ruuvi oli, siinä oli vikaa?

      Viiden pisteen vihje aloittajalle:
      Käy silmälääkärillä.
      Ruuvi oli kuitenkin löysällä. . . .

      • Anonyymi

        Jännää, että fariseuksille tulee poikkeuksetta ensin mieleen lahkolaiset!

        "Jännää, että lahkolaisille tulee poikkeuksetta viina ensimmäisenä mieleen."


      • Anonyymi

        Aloittajalle:
        Koeta hankkia joku ammattilainen joka hiukan kiristää ruuviasi?

        Mut jos ei kukkaro veny, niin kyllä ihan tavallinen timpuri tai kirvesmieskin osaa ruuveja vääntää...

        Ja hätätilassa ihan nainen, siis konttorirotaksi nimetty osaa meisseliä pyörittää.

        Mut nyt ois korkea nanominuutti ryhtyä toimeen..

        Jos näet ruuvi kokonaan irtoaa ja tipahtaa, niin voi jo Henki siinä olla vaarassa...


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

      • Anonyymi

        Tarkoittaako tien yli juokseva kana kaikkea tuota, minkä 12:41 luettelee?
        Vertauskuvat ovat yllättäviä.


    • Anonyymi

      Mistä Henki -nimimerkki on saanut alkuunsa? Minua pohdituttaa nyt tällainen.

      LS

      • Anonyymi

        sieltä venäläisten poraamasta 12000 m syvästä reikelistä.


      • Anonyymi

        Olisi edes pienellä kirjaimella mutta eeeeiii.


      • Anonyymi

        Vähän olen kyllä "pettynyt"...kun jossain kirjoitit, että vastaat asiaan, just siitä joku kysyy. Ja minua alkoi kiinnostaa, että niin, mitä se nimimerkki sinulle kertoo...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olen kyllä "pettynyt"...kun jossain kirjoitit, että vastaat asiaan, just siitä joku kysyy. Ja minua alkoi kiinnostaa, että niin, mitä se nimimerkki sinulle kertoo...

        LS

        Ei just vaan jos...


      • Anonyymi

        No ei ainakaan Jumalan ideasta. Pyhä Henki ei johdata ketään syntistä valitsemaan nimimerkkiä HENKI. Kyllä sen taustalla on ihan muu "henki"..... JOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ainakaan Jumalan ideasta. Pyhä Henki ei johdata ketään syntistä valitsemaan nimimerkkiä HENKI. Kyllä sen taustalla on ihan muu "henki"..... JOO!

        No kait Jumalalla on muutakin ajateltavaa kuin sopivat nimmarit uskoville palstalaisille?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kait Jumalalla on muutakin ajateltavaa kuin sopivat nimmarit uskoville palstalaisille?

        LS

        Sepä juuri! Kun ihmiset nostavat itseään vaikkapa erikoisilla nimmareilla!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olen kyllä "pettynyt"...kun jossain kirjoitit, että vastaat asiaan, just siitä joku kysyy. Ja minua alkoi kiinnostaa, että niin, mitä se nimimerkki sinulle kertoo...

        LS

        Olen pahoillani, että kysymyksesi jäi huomaamatta. Kun suurin osa palstan vastauksista eivät ylitä uutiskynnystä, toisinaan käy niin, että järkevät vastaukset hukkuvat mylvivän massan jalkoihin.

        Nimimerkki Henki ei liity mihinkään raamatulliseen "henkeen", ei Pyhään Henkeen, ei pullon tai lampun henkeen tms.

        Latinaa yksinkertaisesti mukaillen: Ajattelen, siis olen elossa. Elävä ihminen on hengissä, sillä on henki.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Olen pahoillani, että kysymyksesi jäi huomaamatta. Kun suurin osa palstan vastauksista eivät ylitä uutiskynnystä, toisinaan käy niin, että järkevät vastaukset hukkuvat mylvivän massan jalkoihin.

        Nimimerkki Henki ei liity mihinkään raamatulliseen "henkeen", ei Pyhään Henkeen, ei pullon tai lampun henkeen tms.

        Latinaa yksinkertaisesti mukaillen: Ajattelen, siis olen elossa. Elävä ihminen on hengissä, sillä on henki.

        Hyväksyn pahoittelun..ja vastauksen. 🙂
        Vaikka ei hän se nyt sentään minun leimasinta tarvinne...

        LS


    • Anonyymi

      Miksi helluntailainen hermostui ?
      No beetasalpaajat oli loppu.

    • Anonyymi

      Kun ei päässyt tien alta.

    • Anonyymi

      Aloittaja -hm---jääköön sanomatta, ettei herkkä hipiä rupea kutisemaan?

    • Kuka olisi arvannut, että yksinkertainen kysymys voi syöstä lahkolaiset afasiaan ja kaataa ne kierimään lattialla toivoen ihmeitä 😂 Tiedon voima on rautaa 💪

      • Anonyymi

        Aloittajan yksinkertainen kysymys?

        Se oli niin simppeli, että jo alakoululainen osaa vastata.
        Opettaja on biologian tunnilla esitellyt kotielämiä.
        Pikku-Kalle kysyy, miksi kanat kävelee, vaikka niillä on siivet?
        Opettaja vastaa: koska niiden lentokyky on huono! Ne voivat pyrähtää lentoon, mutta lentomatka on erittäin lyhyt. Siksi ne kävelee...

        No, jos joku Wiisatelija koettaa kysyä kaikille tuttua asiaa aikuisille tarkoitetuilla neettipalstoilla, hm -- on vakavia puutteita alkaoulutason tiedoissa... Ei voi kauhalla vaatia jso on lusikalla annettu...

        smile :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan yksinkertainen kysymys?

        Se oli niin simppeli, että jo alakoululainen osaa vastata.
        Opettaja on biologian tunnilla esitellyt kotielämiä.
        Pikku-Kalle kysyy, miksi kanat kävelee, vaikka niillä on siivet?
        Opettaja vastaa: koska niiden lentokyky on huono! Ne voivat pyrähtää lentoon, mutta lentomatka on erittäin lyhyt. Siksi ne kävelee...

        No, jos joku Wiisatelija koettaa kysyä kaikille tuttua asiaa aikuisille tarkoitetuilla neettipalstoilla, hm -- on vakavia puutteita alkaoulutason tiedoissa... Ei voi kauhalla vaatia jso on lusikalla annettu...

        smile :)

        Aloittajalle: koeta vastata OIKEIN seuraavaan yksinkertaiseen kysymykseen:



        Mistä taskusta parhainkaan varas ei onnistu varastamaan?''

        Seitsemän pisteen vihje:

        Miksi kala ei hengitä kun se on maantielle päätynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan yksinkertainen kysymys?

        Se oli niin simppeli, että jo alakoululainen osaa vastata.
        Opettaja on biologian tunnilla esitellyt kotielämiä.
        Pikku-Kalle kysyy, miksi kanat kävelee, vaikka niillä on siivet?
        Opettaja vastaa: koska niiden lentokyky on huono! Ne voivat pyrähtää lentoon, mutta lentomatka on erittäin lyhyt. Siksi ne kävelee...

        No, jos joku Wiisatelija koettaa kysyä kaikille tuttua asiaa aikuisille tarkoitetuilla neettipalstoilla, hm -- on vakavia puutteita alkaoulutason tiedoissa... Ei voi kauhalla vaatia jso on lusikalla annettu...

        smile :)

        Kun kerran olet niin viisas ja kouluja käynyt, vastaa itse avauksen kysymykseen. Pystytkö siihen vai jäikö sormi suuhun?


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Kun kerran olet niin viisas ja kouluja käynyt, vastaa itse avauksen kysymykseen. Pystytkö siihen vai jäikö sormi suuhun?

        Et siis osannut vastata. Selväksi tuli.


    • Anonyymi

      Job.7:17-21 Mikä on ihminen, että hänestä niin suurta lukua pidät ja että kiinnität häneen huomiosi, tarkastat häntä joka aamu, tutkit häntä joka hetki? Etkö koskaan käännä pois katsettasi minusta, etkö hellitä minusta sen vertaa, että saan sylkeni nielaistuksi? Jos olenkin syntiä tehnyt, niin minä olen sillä sinulle tehnyt, sinä ihmisen vartioitsija? Minkätähden asetit minut maalitauluksesi ja minkätähden tulin itselleni taakaksi? Minkätähden et anna rikostani anteeksi etkä poista pahaa tekoani? Sillä nyt minä menen levolle maan tomuun, ja jos etsit minua, niin ei minua enää ole.

    • Anonyymi

      Job.9:15-35 Vaikka oikeassakin olisin, en saisi vastatuksi; minun täytyisi tuomariltani armoa anoa. Jos minä huutaisin ja hän minulle vastaisikin, en usko, että hän ottaisi korviinsa huutoani, hän, joka ajaa minua takaa myrskytuulessa ja lisää haavojeni lukua syyttömästi, joka ei anna minun vetää henkeäni, vaan täyttää minut katkeralla tuskalla. Jos väkevän voimaa kysytään, niin hän sanoo: Tässä olen! mutta jos oikeutta, niin: Kuka vetää minut tilille? Vaikka olisin oikeassa, niin oma suuni tuomitsisi minut syylliseksi; vaikka olisin syytön, niin hän kuitenkin minut vääräksi tekisi. Syytön minä olen. En välitä hengestäni, elämäni on minulle halpa. Yhdentekevää kaikki; sentähden minä sanon: hän lopettaa niin syyttömän kuin vyylisenkin. Jos ruoska äkkiä surmaa, niin hän pilkkaa viattomain epätoivoa. Maa on jätetty jumalattoman valtaan, hän peittää sen tuomarien kasvot - ellei hän, kuka sitten? Minun päiväni rietävät juoksijata nopeammin, pakenevat onnea näkemättä, ne kiitävät pois niinkuin ruokovenheet, niinkuin kotka, joka iskee saaliiseen. Jos ajattelen: tahdon unottaa tuskani, muttaa muotoni ja ilostua, niin minä kauhistun kaikkia kipujani, tiedän, ettei julista minua viattomaksi. Syyllisenä täytyy minun olla; miksi turhaa itseäni vaivaan? Jos vaikka lumessa peseytyisin ja puhdistaisin käteni lipeällä, silloinkin sinä upottaisit minut likakuoppaan, niin että omat vaatteeni minua inhoisivat. Sillä ei ole hän ihmien niinkuin minä, voidakseni vastata hänelle ja käydäksemme oikeutta keskenämme. Ei ole meillä riidanratkaisijaa, joka laskisi kätensä meidän molempien päälle ja ottasi hänen vitsansa pois minun päältäni, niin ettei hänen kauhunsa peljättäisi minua; silloin minä puhuisin enkä häntä pelkäisi, sillä ei ole mitään sellaista tunnollani. Job.13:19-28

    • Anonyymi

      Kysymys Hengelle: miksei sinua kiinnosta Raamattu ja Jeesus? Vaikka olet palstalla, jossa on määrä puhua kristinuskon asioista.

      • Miksi näin päättelet? Onko aurinko himmeämpi pilvisenä päivänä?


    • Anonyymi

      >> Miksi kana juoksi kadun yli? <<

      Ei ole mitään järkeä kysyä kysymyksiä, joihin voi vastata, mitä kukin haluaa antaa vastaukseksi.

      • Avauksen kysymys on hyvin järkevä ja siihen on olemassa järkevä vastaus, joka on riippumaton ihmisten käsityksistä tai mielipiteistä.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Avauksen kysymys on hyvin järkevä ja siihen on olemassa järkevä vastaus, joka on riippumaton ihmisten käsityksistä tai mielipiteistä.

        Aloittajan kysymys kertoo aloittajan tasosta.

        Järkevä kysymys, järkevä vastaus jonka jo alakoululainen tietää!

        Se oli niin simppeli, että jo alakoululainen osaa vastata.
        Opettaja on biologian tunnilla esitellyt kotielämiä.
        Pikku-Kalle kysyy, miksi kanat kävelee, vaikka niillä on siivet?
        Opettaja vastaa: koska niiden lentokyky on huono! Ne voivat pyrähtää lentoon, mutta lentomatka on erittäin lyhyt. Siksi ne kävelee...

        No, jos joku Wiisatelija koettaa kysyä kaikille tuttua asiaa aikuisille tarkoitetuilla neettipalstoilla, hm -- on vakavia puutteita alkaoulutason tiedoissa... Ei voi kauhalla vaatia jso on lusikalla annettu...

        smile :)


    • Niin, miksi kana juoksi kadun yli? Vastaus kysymykseen on vaivannut lahkolaiset heikkoja mieliä jo viikkoja 😁

      • Yleensä hammaspesu auttaa. Jos vaiva on kuitenkin pitkittynyt, suosittelen hammasspesialistilla käyntiä.


      • Anonyymi

        Ei ole vaivannut, on niin paljo muita fiksumpia asioita!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaivannut, on niin paljo muita fiksumpia asioita!!

        Uskotaan joo 🤣


    • Anonyymi

      Siksi kun kukko oli siellä toisella puolella katua.

      • Kausaliteetti on vain yksi vaihtoehto avauksen monimutkaisessa kysymyksessä.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Kausaliteetti on vain yksi vaihtoehto avauksen monimutkaisessa kysymyksessä.

        Olet naurettava pelleilijä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet naurettava pelleilijä!!

        Sanoo lahkolainen, jonka aivokapasiteetti ei riitä ajan ja etäisyyden mysteerin miettimiseen.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Sanoo lahkolainen, jonka aivokapasiteetti ei riitä ajan ja etäisyyden mysteerin miettimiseen.

        No, pitää antaa anteeksi sellaiselle pullistelijalla, joka luulee kaikkia lahkolaisiksi, eikä tiedä ihmisten osaamista ja tieto-taitoa.. .
        No narsisti luulee olevansa Maailman Napa.

        Onnex navan ymäristö on suurempi kuin itse nanosekunnin napa....
        Sallikaa nauraa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, pitää antaa anteeksi sellaiselle pullistelijalla, joka luulee kaikkia lahkolaisiksi, eikä tiedä ihmisten osaamista ja tieto-taitoa.. .
        No narsisti luulee olevansa Maailman Napa.

        Onnex navan ymäristö on suurempi kuin itse nanosekunnin napa....
        Sallikaa nauraa?

        Lahkolaisilla on synnynnäinen tarve vääristellä asioita. Tämä on niiden luonne, ei auta mikään.

        Se parhaiten nauraa, joka kuopan peittää.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Lahkolaisilla on synnynnäinen tarve vääristellä asioita. Tämä on niiden luonne, ei auta mikään.

        Se parhaiten nauraa, joka kuopan peittää.

        Nimimerkillä Henki - on julkinähtävät paheet, joita vääristelyjä ei kukaan hengellinen ota todesta, eikä haksahda niihin ketunrautoihin....


    • Anonyymi

      Kana juoksi yli, kun ei ali päässyt.
      Vaikka olisi ollut viemäriputki vähän matkan päässä.
      Aina löytyy ratkaisu.

      • Tässä aletaan päästä jo lähelle totuutta, joka on... ?


    • Anonyymi

      Kysymys miksi kana juoksi tien yli....

      Se oli niin simppeli, että jo alakoululainen osaa vastata.
      Opettaja on biologian tunnilla esitellyt kotielämiä.
      Pikku-Kalle kysyy, miksi kanat kävelee, vaikka niillä on siivet?
      Opettaja vastaa: koska niiden lentokyky on huono! Ne voivat pyrähtää lentoon, mutta lentomatka on erittäin lyhyt. Siksi ne kävelee...

      No, jos joku Wiisatelija koettaa kysyä kaikille tuttua asiaa aikuisille tarkoitetuilla neettipalstoilla, hm -- on vakavia puutteita alkaoulutason tiedoissa... Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu...

      Ylpeys ja itseriittoinen pullistelu sokaisee realiteetit ja faktat!

      Säälittävää skeidaa...

      • Kolmas kerta toden kertoo? Eipä vissii.


    • Anonyymi

      Jos joku valitsee itselleen moisen Henki-nikin , niin se riittää kertomaan missä joku on menossa !

      hyvää matkaa vaan. älä majoitu foorumeille!

      • Mihin se joku on menossa? Voisitko kertoa omin sanoin.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Mihin se joku on menossa? Voisitko kertoa omin sanoin.

        Voisitko itse?sama tyyli sulla on profiilissasi. Pitkään pitää rullata for nothing. Hölmöläinen teksti siellä lopussa oli.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Mihin se joku on menossa? Voisitko kertoa omin sanoin.

        Kysyin yhdelta tutulta alakoululaiselta, tiedätkö miksi joku kana juoksi tien yli?

        Se vastas, että mummolassa aina kanat on porukassa ja kävelee pitkin pihaa.
        Mut sitten joskus se kukko riehaantuu, ja hätistelee niitä kanoja. Mummo sano, että jaahas, onpas meillä taas kukko tunkiolla!

        Pari kanaa ei sitä pelätnnyt, mutt kukko näytti kyntensä, ja alko ajaa sitä yhtä takaa. Sillon se kana alko kans juosta, ja koetti pyrähdellä lentoon. Sitte se otti ja juoksi tien yli toiselle tontille. Mut lopuks kukko sai itte kimppuunsa kaikki muut kanat, ja kun ne viisitoista teki rynnäkön, niin kukko sai siipeensä ja pakeni niiden nokkia navetan taakse.

        Ei se yks kukko vaikka kukkoili, pärjänny. Se vain halus näyttää överiä, niinku jotku miehet näyttelee muskeleita...


      • Anonyymi

        Ei se pysyvästi. Se oli äskettäin tauolla - piti olla lepohoidossakin, jotta taas jaksaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko itse?sama tyyli sulla on profiilissasi. Pitkään pitää rullata for nothing. Hölmöläinen teksti siellä lopussa oli.

        Kevyt liikunta ehkäisee nivelreuman syntyä, aivojumppa pitää mielen virkeänä.


    • Anonyymi

      Tervetuloa kaikista luterilaisesta ym. lahkoista seurakuntaan, kirkkoihin kuulumattomiin uskoviin! http://veijonen.fi

    • Lahkolaiset pitävät itseään tekoälyä älykkäämpinä olentoina. Lahkolaisten tähän mennessä tulleiden vastausten perusteella herää epäilys, ovatko lahkolaiset niin viisaita, kuin väittävät olevansa.

      Neljän pisteen vihje: tyhmä tekoäly osasi vastata avauksen kysymykseen oikein.

      Kysymys: Miksi kana juoksi kadun yli?

      • Anonyymi

        Sorry. Lahkolaiset eivät ole mikään homogeeninen yksi ryhmä. Eiväktä tätäkään palstaa käyttävät ole läheskään kaikki minkään sortin lahkolaisia.

        Lahkolaisiksi leimaaminen on kriminaalista; rasismiin ja syrjintään kuuluvaa laittomuutta.


        JK. Jos joku koettaa esiintyä "viisaana"? Koettaa järjestää tietovisailua palstalla?
        Niin se vastaaja on itse aloittaja - Henki.

        Kukaan fiksu ei tuollaisia "miksi kana juoksi tien yli" edes harkitsisi esittää?

        Kun tää ei oo mikään tietovisa-foorumi. ...

        Säälittävää skeidaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Lahkolaiset eivät ole mikään homogeeninen yksi ryhmä. Eiväktä tätäkään palstaa käyttävät ole läheskään kaikki minkään sortin lahkolaisia.

        Lahkolaisiksi leimaaminen on kriminaalista; rasismiin ja syrjintään kuuluvaa laittomuutta.


        JK. Jos joku koettaa esiintyä "viisaana"? Koettaa järjestää tietovisailua palstalla?
        Niin se vastaaja on itse aloittaja - Henki.

        Kukaan fiksu ei tuollaisia "miksi kana juoksi tien yli" edes harkitsisi esittää?

        Kun tää ei oo mikään tietovisa-foorumi. ...

        Säälittävää skeidaa.

        Irmeli on hyvä ja muistaa, mistä viimeksi puhuttiin ja mihin keskustelu päättyi.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Irmeli on hyvä ja muistaa, mistä viimeksi puhuttiin ja mihin keskustelu päättyi.

        Onkos sun rakas irmeli ihan kadonnu? Ota uusi mielikuvitus-hahmo! Vaikka tällä kertaa Murmeli! Kun koetat opetella faabelien tekemistä!

        ;) smile


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sun rakas irmeli ihan kadonnu? Ota uusi mielikuvitus-hahmo! Vaikka tällä kertaa Murmeli! Kun koetat opetella faabelien tekemistä!

        ;) smile

        Pelkuruus on yksi pahimmista synneistä. Jos pelkää susia, ei kannata lähteä metsään.


    • Anonyymi

      Vai piti hänenkin (Henki) turvautua tekoälyyn, että sai jonkin vastauksen kana-kysymykseen.... Tekoälyä käyttävä? Okei!

      Kanoista puheenollen, kun oltiin vielä kakaroita kauan sitten,laulettiin:

      "Mummo kanasensa niitylle ajoi, pienet kanaset ne hyppeli.
      Vaan metsästä hiipi hiljalleen kettu, tuo viekas ja pitkähäntäinen."

      • Lahkolaisilla on synnynnäinen tarve vääristellä asioita. Tämä on niiden luonne. Kyvyttömyys vastata avauksen kysymykseen on selvä osoitus lahkolaisten mitättömästä älyllisestä kapasiteetista hahmottaa ja ymmärtää yksinkertaisia asioita. Kyvystä, joka on hyvin kaukana tyhmän tekoälyn tavasta käsitellä monimutkaisia tapahtumia, joissa on paljon muuttujia jne. Ehkä on hyväkin asia, että pysyttelevät vain ja ainoastaan yhden kirjan sivuilla.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Lahkolaisilla on synnynnäinen tarve vääristellä asioita. Tämä on niiden luonne. Kyvyttömyys vastata avauksen kysymykseen on selvä osoitus lahkolaisten mitättömästä älyllisestä kapasiteetista hahmottaa ja ymmärtää yksinkertaisia asioita. Kyvystä, joka on hyvin kaukana tyhmän tekoälyn tavasta käsitellä monimutkaisia tapahtumia, joissa on paljon muuttujia jne. Ehkä on hyväkin asia, että pysyttelevät vain ja ainoastaan yhden kirjan sivuilla.

        Herra Henki taas koettaa pullistella ja kirjoittaa rasistisia ja syrjiviä tekstejä.
        Mutta viisaus ei asu joka nutun sisällä!!!


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Lahkolaisilla on synnynnäinen tarve vääristellä asioita. Tämä on niiden luonne. Kyvyttömyys vastata avauksen kysymykseen on selvä osoitus lahkolaisten mitättömästä älyllisestä kapasiteetista hahmottaa ja ymmärtää yksinkertaisia asioita. Kyvystä, joka on hyvin kaukana tyhmän tekoälyn tavasta käsitellä monimutkaisia tapahtumia, joissa on paljon muuttujia jne. Ehkä on hyväkin asia, että pysyttelevät vain ja ainoastaan yhden kirjan sivuilla.

        Nimim "Henki" kirjoittaa itsestään ja omista kokemuksistaan, sillä hän ei pysty hahmottamaan tai ymmärtämään yksinkertaisia asioita. Hän on hieman tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herra Henki taas koettaa pullistella ja kirjoittaa rasistisia ja syrjiviä tekstejä.
        Mutta viisaus ei asu joka nutun sisällä!!!

        Rehellisiä lahkolaisia ei ole olemassa. Lahkot vetävät puoleensa ainoastaan hyvin värikästä porukkaa, jolla on jokseenkin eksoottisia (lue sairaita) mieltymyksiä. Joten jos joku on joskus tavannut henkilökohtaisesti yhdenkn rehellisen lahkolaisen, laittakoon "seurakunnan" eli lahkon nimi kehiin, jossa kyseinen lahkolainen vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimim "Henki" kirjoittaa itsestään ja omista kokemuksistaan, sillä hän ei pysty hahmottamaan tai ymmärtämään yksinkertaisia asioita. Hän on hieman tyhmä.

        Voisi tuohon lisätä muutamia muitakin piirteitä, mutta säälikäämme Henkeä? Sen herkkä hipiä alkaa oireilla, ja - ja---


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

    • Kolmen pisteen vihje: yksi plus yksi plus yksi on?

    • Kahden pisteen vihje: yksi plus yksi plus yksi on 3 (kolme)

    • Yhden pisteen vihje: kolme ovat, jotka todistavat taivaassa, ja ne kolme yksi ovat.

    • Anonyymi

      Kanalla oli kiire päästä toiselle puolelle!

      • Aivan! Kana juoksi kadun yli, koska halusi päästä kadun toiselle puolelle.

        Voi vain arvailla, miksi maailman ehkä helpoin kysymys on osoittaunut ylipääsemättömäksi esteeksi lahkolaisten harmaille soluille.

        Moni saattaa nyt ihmetellä, miksi allekirjoittanut on esittänyt näinkin "tyhmän" kysymyksen. Tässä tullaankin itse kysymyksen ytimeen, joka osoittaa Raamatun tulkitsemisen rajattomat mahdolliset:

        Tietyn jakeen/luvun/opetuksen tulkinnat riippuvat vain ja ainostaan tulkitsijoiden mielipiteistä. Siitä, miten juuri he kokevat kyseset Raamatun kohdat.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Aivan! Kana juoksi kadun yli, koska halusi päästä kadun toiselle puolelle.

        Voi vain arvailla, miksi maailman ehkä helpoin kysymys on osoittaunut ylipääsemättömäksi esteeksi lahkolaisten harmaille soluille.

        Moni saattaa nyt ihmetellä, miksi allekirjoittanut on esittänyt näinkin "tyhmän" kysymyksen. Tässä tullaankin itse kysymyksen ytimeen, joka osoittaa Raamatun tulkitsemisen rajattomat mahdolliset:

        Tietyn jakeen/luvun/opetuksen tulkinnat riippuvat vain ja ainostaan tulkitsijoiden mielipiteistä. Siitä, miten juuri he kokevat kyseset Raamatun kohdat.

        Kiitos. Minä, joka kirjoitin oikean vastauksen, en ole
        lahkolainen enkä edes kristitty - näin vain ilmoituksena. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Minä, joka kirjoitin oikean vastauksen, en ole
        lahkolainen enkä edes kristitty - näin vain ilmoituksena. 😄

        Ei kestä kiittää. Sinähän olit se, joka kirjoitti oikean vastauksen 👍

        Raamatullisessa mielessä ja filosofian kannalta olemme vain hieman raapaiseet avauksen kysymyksen pintaa. Luulen kuitenkin, että ei kannata syventyä tähän enää sen enempää.


    • Anonyymi

      Kana ei päässyt tien alitse, joten tien yli onnistui juoksemaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja on tämän foorumin häirikkö. Nimimerkki "Henki" ei ole kristitty, vaan hän on tekeytynyt kristityksi, joka jäi kiinni siitä, että hänen ideologiansa on saatananpalvonta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17989366/jeesuksen-synnittomyys---osa-2#comment-122829958

      Hän tunnusti olevansa saatananpalvoja kommentissa, jossa hän oli tekeytynyt anonyymiksi. Hänellä on välillä tapana kirjoittaa kirjautumattomana eri rooleissa ja nyt hän jäi taas kerran kiinni juonistaan. Tämä on niin roisia tekstiä, että asia on tullut täysin selväksi:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17989366/jeesuksen-synnittomyys---osa-2#comment-122823845

      Aloittaja nimimerkki "Hengen" profiilissa lukee: "Kyllästynyt lukemaan henkisesti epätasapainoisten ihmisten sairaita ajatuksia."

      Hän myös sanoi: "Tervetuloa Hulluntailaisuuteen! 😂"

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17989366/jeesuksen-synnittomyys---osa-2#comment-122811408

      Kuvaus on täysin asiaton ja uskovia halveksuva. Tämä kertoo surullista tarinaa, millainen pilkkaaja on tullut tänne eksyttämään ja herjaamaan helluntailaisia.

      Hän on maininnut lempisaarnoikseen seuraavat videot, joissa on hänen mukaansa "väkevää sanaa":

      "Hottis-Juhan ja Johanna Tukiaisen järkyttävä kännisekoiluvideo!"

      "Evankelista" sexilelu Dildo Bingon emäntänä 15.12.2019"

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17990678/mika-on-lempi-saarnavideosi-youtubessa#comment-122808362

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10557
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      70
      7374
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      64
      3719
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1847
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1392
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      355
      1348
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1285
    8. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1239
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1063
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      961
    Aihe