Grilli lakeus on kiinni, onko jollain lisätietoa? Heidän sivuillaan ei ole mitään. En kyllä ihmettele, jos asiakkaat ovat kaikonneet. Annoksia pienennettiin ja hinta nousi pahimmillaan 5(VIISI) euroa/annos. Toki raaka-aineiden hinnat ovat nousseet, mutta rajansa kaikella. Kumma kun Samburgerin hinnat ovat edelleen maltillisia. Samburger tietää, miten asiakkaista pidetään kiinni.
Joko grilli lakeus on konkas?
16
3985
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on nähty, että hinnat nousi puolella ja samalla annokset puolittain vähentyi reippaasti. Eli taas Samppa perinteisesti pitää paikkansa ja pintansa. Tasanista ei voi sanoa samaa sekin on vielä kaiketi auki , mutta Kauhavan Ravingola on varteenktettava kilpailija. Molemmille niille menestystä. 👌👍
- Anonyymi
Huomenna näyttäs aukeavan klo 15
- Anonyymi
Talviloma.
- Anonyymi
Mahtaako olla tuoreet tuotteet loman jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy mustamaalaava kilpailija..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy mustamaalaava kilpailija..
mitäs se susta maalaa, se kilpailija. Taulunko vai uustairetkuvanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista tämä kilpailijan pilkkaaminen ja mollaaminen. Niin kovin läpinäkyvää toimintaa. häpeä.
- Anonyymi
On se.s...tana kun grilleistäkin löytyy kauhavalla valittamista. Pakkoko on asioida siellä mikä ei ole auki tai liian kallista tai muuten vaan ei miellytä.
- Anonyymi
Olen tämän keskustelun aloittaja, enkä ole mustamaalaamassa ketään. Tuli vaan mieleen, että miksi joku ostaa vähemmän kalliimmalla, mutta eipä kuulu minulle. Itse en ole grilliruoan suurkuluttaja. Grilli lakeudelle hyvä, jos pystyy pitämään jopa lomaa. Ja nyt odotellaan maailman viisaimpien järkeviä kommentteja.
- Anonyymi
Eiköhän siihen ole syynsä jos pitää lomaa, en ihmettele yhtään .
- Anonyymi
Nytkö on suljettu pysyvästi?
- Anonyymi
Oli rankka vuosi sen kadonneen nyt jo löytyneen pojan takia.
Joskohan jatkaa kun siitä selviävät. - Anonyymi
Avasin viikonloppuna uuren rillin terassilla!
- Anonyymi
Törnävän Lakeus Grillissä on joku lappu luukulla. Onko joku viitsinyt käydä lukemassa mistä siinä lukee?
- Anonyymi
Teki hyvän tikun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765