Grilli lakeus on kiinni, onko jollain lisätietoa? Heidän sivuillaan ei ole mitään. En kyllä ihmettele, jos asiakkaat ovat kaikonneet. Annoksia pienennettiin ja hinta nousi pahimmillaan 5(VIISI) euroa/annos. Toki raaka-aineiden hinnat ovat nousseet, mutta rajansa kaikella. Kumma kun Samburgerin hinnat ovat edelleen maltillisia. Samburger tietää, miten asiakkaista pidetään kiinni.
Joko grilli lakeus on konkas?
16
3598
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on nähty, että hinnat nousi puolella ja samalla annokset puolittain vähentyi reippaasti. Eli taas Samppa perinteisesti pitää paikkansa ja pintansa. Tasanista ei voi sanoa samaa sekin on vielä kaiketi auki , mutta Kauhavan Ravingola on varteenktettava kilpailija. Molemmille niille menestystä. 👌👍
- Anonyymi
Huomenna näyttäs aukeavan klo 15
- Anonyymi
Talviloma.
- Anonyymi
Mahtaako olla tuoreet tuotteet loman jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy mustamaalaava kilpailija..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy mustamaalaava kilpailija..
mitäs se susta maalaa, se kilpailija. Taulunko vai uustairetkuvanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista tämä kilpailijan pilkkaaminen ja mollaaminen. Niin kovin läpinäkyvää toimintaa. häpeä.
- Anonyymi
On se.s...tana kun grilleistäkin löytyy kauhavalla valittamista. Pakkoko on asioida siellä mikä ei ole auki tai liian kallista tai muuten vaan ei miellytä.
- Anonyymi
Olen tämän keskustelun aloittaja, enkä ole mustamaalaamassa ketään. Tuli vaan mieleen, että miksi joku ostaa vähemmän kalliimmalla, mutta eipä kuulu minulle. Itse en ole grilliruoan suurkuluttaja. Grilli lakeudelle hyvä, jos pystyy pitämään jopa lomaa. Ja nyt odotellaan maailman viisaimpien järkeviä kommentteja.
- Anonyymi
Eiköhän siihen ole syynsä jos pitää lomaa, en ihmettele yhtään .
- Anonyymi
Nytkö on suljettu pysyvästi?
- Anonyymi
Oli rankka vuosi sen kadonneen nyt jo löytyneen pojan takia.
Joskohan jatkaa kun siitä selviävät. - Anonyymi
Avasin viikonloppuna uuren rillin terassilla!
- Anonyymi
Törnävän Lakeus Grillissä on joku lappu luukulla. Onko joku viitsinyt käydä lukemassa mistä siinä lukee?
- Anonyymi
Teki hyvän tikun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990