Auraajat kuulumma menneet konkurssiin ja kalusto ulosmitattu? Luultavasti huhu pitää paikkaansa, ei ainakaan töitä viime aikoina tehty.
Keskustan ja nikkolantien auraajat
11
823
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, samaa oon kuullu
- Anonyymi
Niin minäkin. Abc: puhuttiin
- Anonyymi
Jos Kepu on niitä kiusannu ja ne on muuttanu Kurikkaan?
- Anonyymi
Diesel on liian kallista.
- Anonyymi
Ei saisi antaa urakkoja konkurssikypsille firmoolle,oli vähä unohtunut hiekootuksekki,ihan pääkallokeli sivuteillä ja urakoitsija ripottelee hietaa suunnilleen pultunlahkeesta
- Anonyymi
Koko happijoki konkelo kypsä!no pian seinäjokea!!hyvä niin!
- Anonyymi
Täälä nämä jaksaa vuoresta toisehen samaa paskaa jauhaa. Oottako kuullu oikeen nesteen baaris vai kenties abc llä? kummaski näyttävät välillä auraajatkin käyvän muttei kenelläkää oo vissihin pokkaa kysyä suoraa. Ja eikös niis konehien kyljis yleensä nimiki lue, voi sitte vaikka ottaa puhelimella yhteyttä ja kysyä onko tällääset tarinat tosia. Toki jos älykkyysosamäärä on sitä luokkaa ettei enää nykypäivänäkää keksi muuta keinoa ottaa asioosta selevää ku suomi24 niin se on sitte surku niiren puolesta.
- Anonyymi
Osuus kohalle
- Anonyymi
Ahonkylän auraajalle ja hiekoottajalle täydet pojot,samoin oli viime talvena,en tiedä kenellä urakka mutta jatkoon...
- Anonyymi
Joo,vois kyllä esim Ilmajoki-lehteen laittaa mikä urakoitsija vastaa milläkin alueella teiden kunnossapidosta,voisi reklamoida suoraan kun postilaatikot lentelee ym.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393