Rukoilemisesta

Anonyymi-ap

Lopetin rukoilemisen noin vuosi tai kaksi sitten. Olin rukoillut koko elmäni, mutta tätä palstaa seuratessa aloin ajattelemaan, että Jumala on JT järjestön Jumala , ja he ovat omineet Jumalan itselleen. En myöskään voi noin ankaraa Jumalaa rukoilla, kuin JT Jumala on. JT ovat pukumiesten armeija, enkä koe tuollaisia ihmisiä helposti lähestyttäviksi. Ja kun JT mielestä tuollainen pitää olla, niin Jumala on muuttunut minulle yhä etäisemmäksi. JT pitävät Jumalaa heille omistautuneena, enkä halua mitään järjestöjumalaa rukoilla. On kuin kirjoituspöydän takana olevaa toimitusjohtajaa pitäisi rukoilla.

14

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ei kannata ainakaan Jehovan todistajien opettamaa jumalaa rukoilla. Tai jos haluaa niin tehdä, kutsuu tätä oikealla nimellä "hallintoelin".

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­N­­y­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17701006j

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olet oivaltanut hienosti.

• Anonyymi

Kyllä Jumala on muuttunut minulle etäiseksi toimitusjohtajaksi toimistopöytänsä takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Jumala on muuttunut minulle etäiseksi toimitusjohtajaksi toimistopöytänsä takana.

On se toimistopöytä silti lähempänä kuin Alcyone, jolla Vartiotorni opetti aiemmin Jehovan asuvan.

Sittemmin se on tuominnut epäviisaaksi yritykset sijoittaa Jehovan johonkin paikkaan maailmankaikkeudessa. Omaa toimintaansa sanoo siis epäviisaaksi, joka on sama asia kuin tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se toimistopöytä silti lähempänä kuin Alcyone, jolla Vartiotorni opetti aiemmin Jehovan asuvan.

Sittemmin se on tuominnut epäviisaaksi yritykset sijoittaa Jehovan johonkin paikkaan maailmankaikkeudessa. Omaa toimintaansa sanoo siis epäviisaaksi, joka on sama asia kuin tyhmä.

Ihan sama vaikka olisi Alcyonella tai vieläkin kauempana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntalais- ja herähdyslahkolaistenkaan jumalaa ei ole viisasta alkaa rukoilla, sillä se vie rukoilijnsa mielenterveyden ja joidenkin kohdalla se on johtanut iki-vidduilumoodiin todistajat-palstalla, hieman talodemonin tapaan kantapaikkana, ilmeisesti jumalansa tahdosta.

:]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntalais- ja herähdyslahkolaistenkaan jumalaa ei ole viisasta alkaa rukoilla, sillä se vie rukoilijnsa mielenterveyden ja joidenkin kohdalla se on johtanut iki-vidduilumoodiin todistajat-palstalla, hieman talodemonin tapaan kantapaikkana, ilmeisesti jumalansa tahdosta.

:]

Kukahan heidän Jumalansa on?
        Eikö JT:sta ja heidän hallintoelimestään saa sanoa, että ovat kyykäärmeiden sikiöitä?
        Eikö heistä saa varoittaa tyyliin" varokaa fariseusten ( hallintoelimen) hapatusta".
        Jos varoittaa, niin loukkaannutko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taasen olen JT ajan jäljeen löytänyt armollisen Jumalan, joka tietää että olemme lihaltamme maan tomua.
        Mutta kun muistamme joka päivä rukoilla Häntä, joka lupaa minulle:" saan elää vaikka kuolisinkin", niin mitä syytä minulla olisi olla vihainen Hänelle.
        Tämä amerikkalainen humpuukilahko on vetänyt minua nenästä, ei Jeesus eikä Hänen Isänsä.
        Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama vaikka olisi Alcyonella tai vieläkin kauempana.

Tarkoitan sitä, että ihan yhtä etäinen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taasen olen JT ajan jäljeen löytänyt armollisen Jumalan, joka tietää että olemme lihaltamme maan tomua.
        Mutta kun muistamme joka päivä rukoilla Häntä, joka lupaa minulle:" saan elää vaikka kuolisinkin", niin mitä syytä minulla olisi olla vihainen Hänelle.
        Tämä amerikkalainen humpuukilahko on vetänyt minua nenästä, ei Jeesus eikä Hänen Isänsä.
        Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut.

"Tämä amerikkalainen humpuukilahko on vetänyt minua nenästä, ei Jeesus eikä Hänen Isänsä.
        Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut."

Kuinka muuten suljit pois mahdollisuuden, että ne muinaiset lähi-idän ihmiset tekivät tuhansia vuosia sitten ihan samanlailla vartiotornit ja vakuuttivat ihmiset siitä, että heidän pitää seurata tiettyä uskontoa ja tiettyä ihmistä tai muuten käy kalpaten? Kun näit Vartiotornin vetävän hienon huijauksen, mistä tietäisit jos kristinusko jo lähtöjään perustuisi vastaavanlaiseen tempaukseen ja sinua huijataan nyt onnistuneesti jo toistamiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tämä amerikkalainen humpuukilahko on vetänyt minua nenästä, ei Jeesus eikä Hänen Isänsä.
        Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut."

Kuinka muuten suljit pois mahdollisuuden, että ne muinaiset lähi-idän ihmiset tekivät tuhansia vuosia sitten ihan samanlailla vartiotornit ja vakuuttivat ihmiset siitä, että heidän pitää seurata tiettyä uskontoa ja tiettyä ihmistä tai muuten käy kalpaten? Kun näit Vartiotornin vetävän hienon huijauksen, mistä tietäisit jos kristinusko jo lähtöjään perustuisi vastaavanlaiseen tempaukseen ja sinua huijataan nyt onnistuneesti jo toistamiseen?

Niinpä, melko suvaitsematon ja kostonhimoinen tämäkin aikansa vartiotorni on:

"Herra Jeesus väkevien enkeleittensä kanssa ilmestyy taivaasta tulenlieskojen keskellä ja rankaisee niitä, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä suostu olemaan kuuliaisia Herramme Jeesuksen evankeliumille." 2. Tess. 1:7-8

• Peräilma auttaa moninkertaisesti varmemmin ja enemmän kuin jotkut satuolennot. Lisäksi Peräilman päästely on hyvin hauskaa puuhaa ja sitä voi henkistytyneesti harrastaa missä vain. Se on sellainen kansainvälinen sivistynyt tapa. Aina on tilaa vielä yhdelle, kunhan laskee Peräilmaa.,

• Anonyymi

Vartiotornin kirjoittajat ovat kuitenkin väärentäneet Raamatun
      Turunen on ottanut kirjaansa kymmenisen oppineen lausunnot tästä

Vartiotorni kieltää verensiirron
      1 Korintt 10:27 käskee syömään pakanan luona kaikkea mitä tämä pöytään kattaa
      Siis myös verilettuja

Raamattu, Jeesus sanoo että hedelmistään puu tunnetaan
      Vartiotorniuskonto tuottaa Uskontojen uhrien tuki r.y:n suurimman asiakasryhmän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3498
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1516
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1259
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      91
      788
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe