Joka täyttää kaikki sun vaatimukset
Etsi se toinen nainen
13
83
Vastaukset
- Anonyymi
Niin turha esittää enään prinssin valheita
- Anonyymi
En usko enään sanaakaan mitä prinssi sanoo
- Anonyymi
Mee sen toisen naisen kanssa lempimään
- Anonyymi
Sun valehtelua ei jaksa enään kukaan
- Anonyymi
Mitä helv...selität? Valitte mies itelle.
- Anonyymi
Mä haluun sut mies
Sivusta
- Anonyymi
Useita ollutkin
- Anonyymi
ei muuta kun uusi nainen kierrokseen
zemppii
- Anonyymi
Siihen ei paljoa tarvitse sen verran yksioikoinen patja olet....
- Anonyymi
mua ei kiinosta yhtään
- Anonyymi
Ei rinssi jaksa. Vanha.
Ei pidä haaveilla. - Anonyymi
En halua mitään toista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156