Onks muilla satiaisia

Anonyymi-ap

On täs hetken saanu jo krassutella munaskuita. Miten päästä eroon kävin uimahallissa mutta eipä kadonnut

74

1384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alavutelaiset naiset ovat vähän sellaisia. Ne kiertävät kaikki Alavuden kaivinkonekuskit, amikset ja rekkakuskit läpi, joten en yhtään ihmettele vaikka sellaisen jälkeen vähän kutiaakin paikat. Pienet on piirit.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17701180d

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vies poika pöksys kierrätykseen, saadaan paikkakunnalle eloa

• Anonyymi

Helppo homma, pyhkäise dynyä sinne ja huuda "ampu tulee" niin menevät takareijälle pakoon, sitten vain pieraiset koko poppoon pois.

• Anonyymi

Ne saa fordynystä perkelenmoisen päänsäryn.

• Anonyymi

Starttipilotti on paras lääke satiaisvaivaan.

• Anonyymi

Koitetaas uudemman kerran, siis alavartalossa genitaalialueilla ilmenee kutiavaa ihottumaa, nyt jo vähän visvaisen oloista, vaaggisan voide ei auttanut.
      Tämä ihottuma ilmeni satunaisen seksisuhteen jälkeen, onko siis kysymyksessä joku seksiin liittyvä tauti vaiko vain muutamien päivien unohtunut genitaalihyygeenia ?
      Ninim, alakerta näpyys.

• Anonyymi

Oisko SYYHY..

• Anonyymi

Olet jo jäänyt kiinni .. todettu on.
        Sun kannattaisi hakeutua sekä yläpään että alapään hoitoon. Esim. ex-vaimollesi.

• Anonyymi

Lähtisin koittamaan aamuin illoin pesua tinnerillä

• Anonyymi

Tinnerin, liuottimien, liimojen, maalien, sytytinnesteiden yms. vakituinen jatkuva päivittäinen haistelu auttaa.
        Aamuin illoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinnerin, liuottimien, liimojen, maalien, sytytinnesteiden yms. vakituinen jatkuva päivittäinen haistelu auttaa.
        Aamuin illoin.

Huulet, suunseutu jatkuvasti ruvella, silmät punaiset ja vetistävät, raivokohtaukset, hallut, nuha, aivastelu, yskiminen, nenänniiskuttelu seuraa.

• Anonyymi

Mun veli kehuskelee satiaisilla ja siitä kuinka paikalliset tytöt tykkää ottaa s..uuhun

• Anonyymi

Jos naisen pilsa on kuiva huitaase sinne napollinen raparperikiisseliä.

• Anonyymi

Mistä sitä ny talvella raparperiä tekee ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sitä ny talvella raparperiä tekee ?

Pakastimesta tietysti.

• Anonyymi

Mun iskä ympärileikkasi itsensä ja tuli tosi rumaa jälkeä

• Anonyymi

Ei sitä nyt kokonaan olis kuulunu irtileikata juuresta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä nyt kokonaan olis kuulunu irtileikata juuresta.

Eikä varsinkaan keskeltä kehoa,navasta napaan.

• Anonyymi

Mun iskällä on kiho matoja

• Anonyymi

Iso kiho ?

• Anonyymi

Sano sille että syö raakaa kaalia kaksi viikkoa niin auttaa

• Anonyymi

Mun iskä heiluttaa stagaa kaupassa

• Anonyymi

Kunhan ei apsin huusissa.

• Anonyymi

Mennään tänään porukalla ison kaupan veskiin katsomaan kellä niitä satiaisia on

• Anonyymi

Vesku suuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vesku suuttuu.

Vesku voi tulla kans tutkimaan

• Anonyymi

Ennen pestiin perse coralilla jos oli elukoota. Nyt on vain pakko koittaa porstata mäntysoovalla ja kaataa lysoolia päälle, kipiää ottaa prkle.

• Anonyymi

Milläs ne kulmakarvoista poissaa ? N e käveli sinne yöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milläs ne kulmakarvoista poissaa ? N e käveli sinne yöllä.

Ajamalla kulmakarvat pois.

• Anonyymi

Tinnerin haistelu kannattaa lopettaa !

• Anonyymi

Ei se auta joo, puohon sitä voi kaataa muttei haistella trenkää, aivot sulaat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se auta joo, puohon sitä voi kaataa muttei haistella trenkää, aivot sulaat!

Se täs ihmetyttää että ne ei huku vaikka kuinka kauan istuu kuumas vesikoolis, onko niillä joku ilmapussi mistä ne tarpeen tullen saa hapen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se täs ihmetyttää että ne ei huku vaikka kuinka kauan istuu kuumas vesikoolis, onko niillä joku ilmapussi mistä ne tarpeen tullen saa hapen ?

Kova porstaaminen ja mäntynestesaippua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaasuölijy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaasuölijy.

Apulantaa kun hieroo ja antaa olla viikon, lähti elukat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teräsharja paras.

• Anonyymi

Eipä ole. Emme lentele kukasta kukkaan. Osaamme elää siivosti.

• Anonyymi

Matti sano joskus jotta sen parras oli elukoota, illodiinilla se ne myrkytti.
        Parta haisi suuvedelle ja kauan.

• Anonyymi

Aika monella paikallisella on satiaisia.

Terv Riina Kurikasta

• Anonyymi

Tarhaako ne niitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarhaako ne niitä?

Kaaroon valakoosta lateksia, ne lähti jokahine.

• Anonyymi

Upota vehkeet tervaan,mahollisimman kuumaan.äläkä pese pois 2 viikkoon......ja kun peset niin tinnerillä.Kaput,finito ei mitään jäljellä.

• Anonyymi

Alavuden jäbät on kaikki saman näköisiä. Ugga bugga tööt tööt asuu isossa talossa ja juo votkaa

• Anonyymi

Laitat macareenan soimahan ja paat housut alaha, kun ne elukat alkaa tanssimaan niin heleppo puhaltaa pois kun ne tuloo silloon avomaalle.
      Heee macarena !

• Anonyymi

Kaasutoholla vähän humauttelee, ei niin paljon että nahka palaa vaan sillälailla sopivasti että vain karvat vähän käryää

• Anonyymi

Tai sitten annat olla vain, kraavit jos kutittaa, ne lihoo, ne kasvaa ne vahvistuu.
        Sitte, otat yhteyttä vaikka seiskaan, ne tuloo ja ottaa kuvia, saat rahaa.
        Sen jälkeen, meet absille, kattelet jonku lerpan, ei ne mihkää pysty mutta varmasti
        yrittää kumminki, saavat ainaki elukat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten annat olla vain, kraavit jos kutittaa, ne lihoo, ne kasvaa ne vahvistuu.
        Sitte, otat yhteyttä vaikka seiskaan, ne tuloo ja ottaa kuvia, saat rahaa.
        Sen jälkeen, meet absille, kattelet jonku lerpan, ei ne mihkää pysty mutta varmasti
        yrittää kumminki, saavat ainaki elukat.

Asia toimitettu, hah hah haa

• Anonyymi

Hahhahaa olen paikallinen ja naiset ei oikein maistu. Mites muut kelpaako ukot ennemmmin

• Anonyymi

Mitä täs kyläs oikee tapahtuu ?

• Anonyymi

Olen koko ikäni asunu täällä ja naisia ei tarvita. Miehet osaa olla nelinkontin sängyssä ja heilua kesä mekossa kaupalla. Terv Asko

• Anonyymi

Siinon naiset vain tiellä kun miehet laitteloo menemähän, vissi on näin.

• Anonyymi

Miettikää nyt vähä. Kun pistetään roiskimaan kasvoille siinä on akat kaupalla ihmeissään. Kyllä meidän miehet osaa

Terv, usko

• Anonyymi

The Miehet , Alavus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

The Miehet , Alavus.

Äläkääs ny poijat maharottomia, rupiatta taas miehiksi niin kyllä ne tytöötkin taas tykkää.
        Tartte poikain toisiaan sorkkia, son niin köppääsen oloostaki.

• Anonyymi

Voi kuinka ihanaa oli kun kolme kundia läiski paljaalla kasvoille. Terv Matti 54v

• Anonyymi

Kyllä tästä taitaa tulla maailmanloppu , vaikka mitä sillon väliä , tua suokin on jo peraattu niin saa tulla.
        Mutta ne jokka pelastethan saa sitte olla niinku tykkää.

• Anonyymi

Apsin kohtaamiset on hellyttäviä, niistä puhuu jo koko seutu.

• Anonyymi

Tee brasilialainen vahaus niin kyllä lähtee

• Anonyymi

Anna santun lehmän ( vaimon) nuolaista ni lähtöö ötökät

• Anonyymi

Ötökät karkaa kun lehmän henkihaju on niin kauhia.

• Anonyymi

Miksi mun iskällä on kaksi kalua

• Anonyymi

Toinen eres ja toinen takana ?

• Anonyymi

Sido naru munien juureen ja toinen puoli koivun runkoon,vihellä vaojoen marssia ja kun satiaiset on puolessa välissä niin katkaise naru

• Anonyymi

Suurennuslasilla on mukava kattella niitten elämää.

• Anonyymi

Hei ! Jäbät käyttäkää kumia kun jyystänette toisianne. Voitte saada seksitaudin muuten

• Anonyymi

Vasuliinia ei trenkää laitella sitte, se hapertaa kummia.

• Anonyymi

Eräskin isäntä meni ja pani maksullista ja paljaalla, äijä meni kotiinsa ja pani akkaansa ja paljalla ja jo kohta molemilla syyhytteli siihen malliin, jotta eroakin vakaasti pohtivat, oli se häpeä hakeutua viimmein lääkärin pakeille.

• Anonyymi

Lääkäri pani kumpaakin ja paljaalla, meni kotiansa ja pani muijaansa ja paljaalla.
        Selitti jotta kävi töis tapaturma, meni läpitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri pani kumpaakin ja paljaalla, meni kotiansa ja pani muijaansa ja paljaalla.
        Selitti jotta kävi töis tapaturma, meni läpitte.

Mää ihmettelin ku mulla oli joskus niitä keltiääsiä housuus, mutta sitte muistin notta määhä päivällä istoon niiren pesäs.
        Ei ne mukavia ollu nekää, syytti ja poltti aika lailla, monta päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää ihmettelin ku mulla oli joskus niitä keltiääsiä housuus, mutta sitte muistin notta määhä päivällä istoon niiren pesäs.
        Ei ne mukavia ollu nekää, syytti ja poltti aika lailla, monta päivää.

Muistakaa vaaliis Suomen keskusta - se kotomaanen.

• Anonyymi

Kävin viime viikolla hierojalla, vaikka oli elukat, nyt en saanu enää uutta aikaa ja hieroja katto kaupas häjysti.
      Syrjentää sanon minä !

• Anonyymi

Tosi kiva. Yllätin aviomieheni toisen miehen kanssa sängystä. Justiin oli Pertti asetellut mun mieheni nelinkontin ja oli survaisemassa paljaalla sisälle

• Anonyymi

No mitä sää ny sihen sitte lausuut ? Sanoot kuulema jotta " Kyllä se on Pertsa paree jottet tuu ollenkää tänne käymähän kum heti se peli menöö tuallaaseksi "
        Muutenki äijän on hankala olla kun pukamat valuu raakasti ja varsinki kun sää oot täälä ollu.
        Muka uutta sahapukkia liiveris tekemäs ? Miksei eres lautoja oo saanu katkottua vaikka sielon monta ehtoota ähisty.
        Mitä ne naapuriski ajatteloo ? Sammottaa aina valot ja kyyrää verhon raos ku tänne tuut.
        Tämä tarina on mulle varmana tiatona kerrottu. Sun sanomana,

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe