Naiset tuovat tuhon.

Tämä näky on jo vuosien takaa ja Jumalalta laskeutui selvästi sanat.: Naiset tuovat tuhon.
Näin nopeasti tapahtumia ja sitten olin kuin kirkossa etuosassa jossain ja käytävän reunan puolella.
Alkoi kuulua meteliä ja käännyin katsomaan taakse ison oven suuntaan ja sieltä ylhäältä korkeammalta laskeutui suurikokoinen pimeyttä täynnä oleva enkeli . Tuo saatana saapui kuin juhlakulkueessa ja liepeet lepatti kuin hidastettuna mahtavuutta näyttäen ja täysin vapaudesta nauttien ilman minkäänlaista estelyä.
Tajusin heti mitä tuleman pitää ja nyt näemme sen saatanan suvaitsevaisuuden hedelmän kirkoissa eikä kukaan estä.
Voi...Voi...Voi tätä tilannetta.... naiset todella toi tuhon kirkkoon ja kuten näemme maahamme ...katsokaa tuota saatanan omaa hallitusta Suomessa.
Touhu on saatanallista ja järkeä vailla .
Tähän liittyy nyt myös HULLUUS ,josta vielä kirjoitan ja olen aiemminkin kirjoittanut asiasta.
Voi tätä maata ja voi niitä ,jotka viisauteen luottaa enemmän kuin Jumalaan.

72

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      i see.
      Tämä näky ja ilmoitus on todella vuosien takaa, sanoo Jesaja, sekä vielä kauempaa Mooses, mitä ja miksi naiset tuovat tuhoa!

      voisin aloittaa vaikka Lilitisti, mutta olkoot:
      Eevasta, joka sitten "tuhosi" koko ihmis-suvun, eli Aatamin suvun eli heimon eli, miehen.
      ja jatkaa sitten Saaralla joka tuhosi, melkein Aabrahamin uskon!
      mutta, Mooses, sanoo selvästi:
      he tuovat tuhon SEURAKUNTAA.
      eli tapaus Bileam ja Joosua säästi heitä , ja Mooses nuhtelee:

      Jätkitkö heidät, naiset ja lapset henkiin, JUURI HE tuhoavat SEURAKUNNAN!

      4. Moos. 31:16 
      Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.

      Nyt saman toisto, lopun ajan seurakunnassa sanoo, Salomo ettei ole mitään uutta taivaan alla!

      Ilmestyskirja 2:
      Tulee aika kun:

      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

      Kenet ja kenen kädellä Jumala sitten TAPAA seurakunnan sisällä olevia, "uskovia"

      ni, tämä vanha ilmoitus, ennustus on ilmoitettu Daniel 2 ja erikoisti luku 7!
      Tarkasta tarkasti luku 7:11

      mikä on se TOISENLAINEN, erilainen peto, olento joka on pää-paha lopun ajassa:

      Dan. 2:
      43 Että sinä näit rautaa olevan saven seassa, se merkitsee, että vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä, ne eivät yhdisty toinen toiseensa, niinkuin ei rautakaan sekaannu saveen.

      viittaus, keeni-manipulointiin, 1 Moos 6!
      ka ilmestyskirja, puhuva kuva!
      ja ihmiset joilla ei ENÄÄ ole mitään mahdollisuutta pelastua!

      ja sitten luku 7:

      7 Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.

      ERILAINEN kuin muut pedot eli olennot eli viitaus Eevan ARAMEN nimeen, 1 moos 2!
      23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".

      eli KAIKEN ELÄVÄN ÄITI!
      erillainen olento kuin muut (viittaus 1 Moos 6)

      eli perimä oli tuhottu ja pilattu ja SEN TAKIA Jumala vedellä tuhosi koko sen pahan eli ihmiset, mutta, NOOA liha oli puhdas eli ei pilattu!
      1 Moos 6:9
      9 Tämä on kertomus Nooan suvusta. Nooa oli aikalaistensa keskuudessa hurskas ja nuhteeton mies ja vaelsi Jumalan yhteydessä.

      NYt Daniel 7:11
      ja koko ilmestyskirjan peto, eli OLENTO.

      Jumalan Edessä on petoja, joten sanan peto, sen sisälle on istutettu ajatus että se on paha.
      Jumalan valtaistuimen vieressä aj ympärillä on petoja!

      no sama se.

      eli, joku jota Daniel mainitsee, on erillainen kuin muut pedot ja
      keenit eivät enää ole sopivat Aatamille!

      19 Senjälkeen minä tahdoin saada varmuuden neljännestä pedosta, joka oli erilainen kuin kaikki muut ja ylen hirmuinen; jolla oli rautaiset hampaat ja vaskiset kynnet, joka söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa;

      Dan. 7:8 
      Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.

      HUOM
      Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.
      jso olisi tavalliset ihmisen = Aatami, Mies, silmät, miksi sitä tulee mainita, eli
      silmissä oli jotain erikoista.

      aj tietysti, perimässä, eli keeneissä : (viittaus 1 Moos 6)

      43 Että sinä näit rautaa olevan saven seassa, se merkitsee, että vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä, ne eivät yhdisty toinen toiseensa, niinkuin ei rautakaan sekaannu saveen.

      Miten miehen ja naisen siemen, eli perimä ei ole sopiva, lopun ajan pedon kanssa, joka on kaiken elävän (kuvan) äiti eli alku.

      Mies on Jumalan Kuva, nainen ei ole.
      Miehellä oli jo Jumalan kaltaisuus, Eedenissä ja Jumalan Henki, naisella ei ollut!
      1 Kor 15. 45 ja eteen päin:

      45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
      46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
      47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
      48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.

      no jatkan tsätä hetken.
      0001-000X

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Nyt miksi, neljäs peto on erialainen ja missä, kuin muut pedot jotka olivat ennen tätä?
        Miksi miehen ja naisen siemen ei tee lapsia ?

        Joten, näkysi on, jo tuahnsia vuosia sitten ilmoitettu.

        itse olen tästä paljon kirjoitellut ja saanut JOKA PAIKASSA bannia ja nimeni on jopa poistettu, kahdesta uskovien keskustelu foorunilta, kun näitä haastan aj he eivät sitä, tätä poistaa!

        eli ei sinun näkysi ole mikään uusi vaan iki vanha.

        se, "raivostuttaa" kun minun, ketä lie olen, tutkimukset otettaan ja sanotaan että ne ovat omia!
        ei niin että Jumalan Sanan ilmoitukset ovat minun, yksin omaisuutta, vaan se.

        TYÖMIES on palkan ansainnut!

        aj he ottavat, VARASTAVAT sanan, sekä sen tiedon toisilta.

        tästä olen usein suuresti harmissani.

        mutta sama se.

        Joten, nyt mikä tässä on se sinun saamasi, uni, tahi näky mitä ei ole jo tuhansia vuosia sitten ilmoitettu tahi, minä, kuka lie olen, "suomeksi" esille tuonnut, vuodesta 2008!

        mutta sama se.


        0001-0002
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Miten on, miehet ja veljet, sekä ihanat, super ihanat naiset :)
      Jos eli kun minulla on, kolmea siementä, oliivin sinapin, peruna siemeniä, sekä vehnä siemen.

      nyt teen kolme vakoa, riviä, palstaa ja istutan, vaikka istuttaja ei ole mitään :)
      ja viljelen, ne näihin kolmeen vakoon, eli paltaan.
      yhteen, siis oliivin puu, toiseen perunaa ja kolmanteen sitten vehnää.

      ja sitten super-nopealla lensikalla lennän intiaan ja teen samoin.
      ja kun siitä helteestä nopeasti lennän meksikoon, ja teen samoin eli viljelen siement peltoon.
      niin
      mitä näissä paikoissa kasvaa?
      kaikissa kasvaa, olivi puita sekä perunaa ja vehnää ?
      nyt
      mikä on se määräävä tekijä ,joka "päättää" mitä siellä kasvaa?
      Suomen suotuisa ja maaperä eli pelto tahi intia kuiva ja kova pelto tahi meksikon viljava ja muhkea pelto?

      onko pellolla merkitystäm mitä se kasvaa ja missä se on?

      eikö jokaisella siemenellä ole ole "kasvu" ohje sisällä?

      joten ???

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Onko ihmisen kanssa samoin?
      Jos, antaisin suomalaiselle tytölle, oman siemenen jonka olen Aatamilta saanut, ja sitten menisin intiaa ja siellä oleva tyttö lapsi saisi minun siemenen jonka isäni on minulle antantut ja kun vielä voimia on, menisin meksikoon ja siellä oleva tyttö sitten saisi minun siemeniä, jotka Jumala on Aatamin ja oman isäni kautta minulle antanut, niin
      onko niin että minä annan heille jotain ja he ottavat sen ilolla vastaan, mutta he eivät anna minulle mitään, heti
      vaan hetken päästä, kuka heistä sitten antaa poika lapsen, kuka sitten tyttö lapsen.

      olenko ymmärtänty oikein että, minun simen leviää ympäri maailmaa ?
      vai miten tämä menee?

      no sama se.


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Miehet ova kautta historian tuoneet tuhoa?
      Kuka aloitti sodan Ukrainaan?

      Kuka aloitt. toisen maailmansodan; oliko hitler nainen?

      Kuka surmautti Venäjällä miljoonia ihmisiä; oliko Isä Aurinkoinen muka nainen?

      • Anonyymi

        Vastaapas MrHyvis olivatko edellisessä viestissä sanonut naisia?
        Putin, Hitler, Stalin....


        Varmaa on että he toivat hirveää tuhoa maailmaan!

        Sulla Hyvis on hyvin surkea potero jossa kirjoitat. Ei sivistyksestä merkkiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaapas MrHyvis olivatko edellisessä viestissä sanonut naisia?
        Putin, Hitler, Stalin....


        Varmaa on että he toivat hirveää tuhoa maailmaan!

        Sulla Hyvis on hyvin surkea potero jossa kirjoitat. Ei sivistyksestä merkkiä?

        Et taida nyt ymmärtää ,että kirjoitan sen , minkä Jumala tuo esiin.
        Ymmärrätkö....tämä ei ole mitään nais vastaan mies juttua .
        Jos sama olisi kuulunut ja sydämeen laskeutunut ,että....Miehet tuovat tuhon niin olisin sen kirjoittanut vaikka isoilla kirjaimilla.
        Yritän millin tarkkaan kirjoittaa sen mitä näen tai kuulen.

        Mitä itse tekisit minùn sijassani jos vaihdettais paikkaa
        Kertoisitko Totuuden vai muokkaisitko sellaiseksi mitä mielesi halajaa ????????


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Et taida nyt ymmärtää ,että kirjoitan sen , minkä Jumala tuo esiin.
        Ymmärrätkö....tämä ei ole mitään nais vastaan mies juttua .
        Jos sama olisi kuulunut ja sydämeen laskeutunut ,että....Miehet tuovat tuhon niin olisin sen kirjoittanut vaikka isoilla kirjaimilla.
        Yritän millin tarkkaan kirjoittaa sen mitä näen tai kuulen.

        Mitä itse tekisit minùn sijassani jos vaihdettais paikkaa
        Kertoisitko Totuuden vai muokkaisitko sellaiseksi mitä mielesi halajaa ????????

        KR 1933/-38
        Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.


        "Yritän millin tarkkaan kirjoittaa sen mitä näen tai kuulen."

        Näkö-ja kuuloharhat ovat yleisiä lahkolaisten parissa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38
        Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.


        "Yritän millin tarkkaan kirjoittaa sen mitä näen tai kuulen."

        Näkö-ja kuuloharhat ovat yleisiä lahkolaisten parissa!

        Minkä lahkon ?


    • Anonyymi

      Miehet on sisimmältään sotureita.Mutta naiset vangitsevat heidät kotiorjikseen.Tappavat sielun.

      • Anonyymi

        Oma on miesten asia, jos eivät pärjää!
        Muskeleita ei niinkään tarvitse, Tosi Miestä joka nainen arvostaa...
        Siis monet miehet ovat luusereita, ei se naisten vika ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma on miesten asia, jos eivät pärjää!
        Muskeleita ei niinkään tarvitse, Tosi Miestä joka nainen arvostaa...
        Siis monet miehet ovat luusereita, ei se naisten vika ole!

        Miksi, Miehen/Aatamin tulisi mitään siitä välittää, arvostaako nainen tahi ei?

        "Siis monet miehet ovat luusereita, ei se naisten vika ole!"
        i jaa ja i see
        Kuka ne lapset, ensimäiset ajatukset ja sitten arvot opettaa ja antaa ja välittää?
        Joten armeijalla ja muilla miehillä on kova työ sitten puhdistaa sitä pahaa pois.

        se että, kuvittelet että, on tärkeää että mies on naisen arvostama, niin
        Lue ja kuuntele ja OPI, mitä Jordan Petterson sanoo, naisen sielusta ja tavoista, pyrkiä vaikuttamaan mieheen!

        voit aloittaa vaikka, Aatamista!

        no, jos ei maailman viisaus ja kokemus kelpaa. samat on vaikeammin esillä, Salomonin viisauksissa!

        i niin Salomolla oli KAKSIN kertainen Jumalan Henki, eli lähes kaikki Hengen ominaisuudet mitä Jumalassa on,
        Nyt mikä on loppu tulema naisesta?

        Se että Jumala arvostaa ja antaa kunnia kenelle antaa, on tärkeää.


        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Miksi sinun jumalasi pelkää naisia? Kannattaisiko vaihtaa parempaan Jumalaan, kyllähän niitä maailmassa riittää.

      • Jos tuo oli minulle niin ... minun Jumala ei pelkää mitään, enkä minä pelkää naisia.
        On todella hyviä naisia maailma täynnä ja on niitä surkeitakin tapauksia tässä ajassa paljon.
        Mutta ne ylevät naiset ,jotka ovat naisena kaunistuksia ja tuovat kunniaa Jumalalle niin nehän on upeinta mitä voi olla.
        Sellaisen ylevän naisen vuoksi mieskin iloitsee ja hyvä nainen saa miehestäkin kaiken hyvällä tavalla irti.
        Kuten raamatun alkusivuilla lukee.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin vaan teen hänelle puolison/ tai joku sanoo puoliskon sillä samasta aihiosta on mies ja miehestä otettu nainen.
        Silloin on hyvä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jos tuo oli minulle niin ... minun Jumala ei pelkää mitään, enkä minä pelkää naisia.
        On todella hyviä naisia maailma täynnä ja on niitä surkeitakin tapauksia tässä ajassa paljon.
        Mutta ne ylevät naiset ,jotka ovat naisena kaunistuksia ja tuovat kunniaa Jumalalle niin nehän on upeinta mitä voi olla.
        Sellaisen ylevän naisen vuoksi mieskin iloitsee ja hyvä nainen saa miehestäkin kaiken hyvällä tavalla irti.
        Kuten raamatun alkusivuilla lukee.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin vaan teen hänelle puolison/ tai joku sanoo puoliskon sillä samasta aihiosta on mies ja miehestä otettu nainen.
        Silloin on hyvä.

        Eli valehtelit aloituksessa? Miksi?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jos tuo oli minulle niin ... minun Jumala ei pelkää mitään, enkä minä pelkää naisia.
        On todella hyviä naisia maailma täynnä ja on niitä surkeitakin tapauksia tässä ajassa paljon.
        Mutta ne ylevät naiset ,jotka ovat naisena kaunistuksia ja tuovat kunniaa Jumalalle niin nehän on upeinta mitä voi olla.
        Sellaisen ylevän naisen vuoksi mieskin iloitsee ja hyvä nainen saa miehestäkin kaiken hyvällä tavalla irti.
        Kuten raamatun alkusivuilla lukee.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin vaan teen hänelle puolison/ tai joku sanoo puoliskon sillä samasta aihiosta on mies ja miehestä otettu nainen.
        Silloin on hyvä.

        MrHyvis

        "Sellaisen ylevän naisen vuoksi mieskin iloitsee ja hyvä nainen saa miehestäkin kaiken hyvällä tavalla irti."

        Mitä tarkoitat?
        oliko Herra Jeesus vajaa eli ei voinnut toimia täydellä "teholla" kun ei ollut naista joka sitten saa kaiken irti.

        Miten on, se on Jumalan LAHJA jos on suotu olla yksin eli naimaton?
        Onko Jumalan lahja vajaa tahi osittain heikko ja ei voi sitten täysillä palvella Jumalaa, kysyy Paavali Profeetta Samuelilta ja muilta profeetoilta.

        eli mitä tarkoitat että saa kaiken irti?

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jos tuo oli minulle niin ... minun Jumala ei pelkää mitään, enkä minä pelkää naisia.
        On todella hyviä naisia maailma täynnä ja on niitä surkeitakin tapauksia tässä ajassa paljon.
        Mutta ne ylevät naiset ,jotka ovat naisena kaunistuksia ja tuovat kunniaa Jumalalle niin nehän on upeinta mitä voi olla.
        Sellaisen ylevän naisen vuoksi mieskin iloitsee ja hyvä nainen saa miehestäkin kaiken hyvällä tavalla irti.
        Kuten raamatun alkusivuilla lukee.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin vaan teen hänelle puolison/ tai joku sanoo puoliskon sillä samasta aihiosta on mies ja miehestä otettu nainen.
        Silloin on hyvä.

        "Kuten raamatun alkusivuilla lukee.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin vaan teen hänelle puolison/ tai joku sanoo puoliskon sillä samasta aihiosta on mies ja miehestä otettu nainen.
        Silloin on hyvä."

        Onko niin että, Jumala otti naisen eli eevan miehestä, ja toisin kuin, mikä lie, lilith, josta ei paljoa kerrota, oli otettu maasta kuten aatami.
        nyt, muuttiko Jumala alkuperäisen avun eli eevan perimää alussa, sen jälkeen kun oli hyväksi tehnyt?

        1. Moos. 3:
        16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

        "Minä teen"
        eli Jumala teki jotain, muutoksia tähän alkuperäiseen apuu eli naiseen?


        ja sitten itke ja valita:
        Myös perkele tekee muutoksia naiseen!

        1. Moos. 6:
        4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

        eli jälkeläiset, erikoisesti naiset, saivat sitten "mieheltä" eli jumalan pojilta, puolet ominaisuuksista, eli perimästä?

        eli alkuperäinen apu, on muutettu kaksi kertaa, sekä Jumalan että jumalan poikien kautta ja vaikutuksesta?

        Miten on, onko tämä totta:

        2. Kor. 6:
        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

        eli tämä on totta tahi sitten ei, mitä Paavali, yksineläjä itkee ja valittaa, että voi olla yhtä aikaa sekä pimeys että valkeus yhdessä?


        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        ja kuten monesti., lohdutus naisille, että he pelastuvat myös jos tekevät kuten Herra käskee, olkaa KAIKESSA ALAMAISET, kuten seurakunta on KAIKESSA ALAMAINEN Herralle, jos ei ole, mitä se merkitsee?

        Joten, monet naiset tulevat pelastumaan, mutta kuka heistä on hyvä?
        ja jos on mukamas hyvä, niin millä tavalla, kysyy Salomo.


        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuten raamatun alkusivuilla lukee.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin vaan teen hänelle puolison/ tai joku sanoo puoliskon sillä samasta aihiosta on mies ja miehestä otettu nainen.
        Silloin on hyvä."

        Onko niin että, Jumala otti naisen eli eevan miehestä, ja toisin kuin, mikä lie, lilith, josta ei paljoa kerrota, oli otettu maasta kuten aatami.
        nyt, muuttiko Jumala alkuperäisen avun eli eevan perimää alussa, sen jälkeen kun oli hyväksi tehnyt?

        1. Moos. 3:
        16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

        "Minä teen"
        eli Jumala teki jotain, muutoksia tähän alkuperäiseen apuu eli naiseen?


        ja sitten itke ja valita:
        Myös perkele tekee muutoksia naiseen!

        1. Moos. 6:
        4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

        eli jälkeläiset, erikoisesti naiset, saivat sitten "mieheltä" eli jumalan pojilta, puolet ominaisuuksista, eli perimästä?

        eli alkuperäinen apu, on muutettu kaksi kertaa, sekä Jumalan että jumalan poikien kautta ja vaikutuksesta?

        Miten on, onko tämä totta:

        2. Kor. 6:
        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

        eli tämä on totta tahi sitten ei, mitä Paavali, yksineläjä itkee ja valittaa, että voi olla yhtä aikaa sekä pimeys että valkeus yhdessä?


        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        ja kuten monesti., lohdutus naisille, että he pelastuvat myös jos tekevät kuten Herra käskee, olkaa KAIKESSA ALAMAISET, kuten seurakunta on KAIKESSA ALAMAINEN Herralle, jos ei ole, mitä se merkitsee?

        Joten, monet naiset tulevat pelastumaan, mutta kuka heistä on hyvä?
        ja jos on mukamas hyvä, niin millä tavalla, kysyy Salomo.


        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Monet aivoittelevat MIKSI naiset vihaavat, Jumalaa sekä erikoisesti miestä, eli tämä saattaa olla osa syy eli lopun aikana tulee selvästi esille että nainen on "toisesta puusta otetu".
        eli Jumalan teko ei miehen!

        miten on, ketää vastaan peto, muista Dan 7:11
        11 Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.
        ja ilmestyskirjan peto. ja ketää vastaan se tappelee ja VOITTAA!

        Ilm. 13:
        4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
        5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

        Kuten on selvää, Jumalalla on itsestään valta
        Jumala on ANTANUT miehelle vallan,
        ja mies on luovuttanut osan tästä vallasta, "osin" perkeleelle,

        Nyt naisilla ja lapsilla ei ole valtaa:

        jos tässä on kyseessä mies, mitä valtaa perkele antaa, mitä Jumala jo alussa ei ole miehelle antanut?
        kuten Herra sanoo:

        1. Moos. 4:
        7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"
        eli mies voi hallita tämä halua ja haluja, toisin kuin eeva joak ei voi hallita:
        1 Moos 3
        16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

        eli MIES hallitsee, kuten Herra Seurakuntaa:
        Ef. 5:
        31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
        32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

        eli yksi yhteen, kuten Herra ja seurakunta niin on mies ja nainen, kumpi on pää ja kumpi on se joka tottelee?

        nyt siis:
        ketää vastaan peto, mikä lie on, taistelee?

        Ilm 13
        7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

        sille annettiin valta käydä sotaa
        pyhiä vastaan ja voittaa heidät, !
        sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat !
        kansat
        kielet
        kansanheimot.

        eli mies, vai eikö SUKU kuten suomessa oli tapana, oli että nainen menee toiseen sukee.
        ef 5:32
        31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."

        eli naisella ei ole SUKUA, vaan aina on joku mies joka määrittelee kenne sukua on?

        eli lista ketää vastaa tapellaa on siis:
        pyhiä
        sukukunnat
        kansat
        kielet
        kansanheimot.

        eli mitä Herra lupasi Abrahamille?

        SINUSTA, ei naisesta, tulee kansoja, kansan HEIMOJA, sukuja hallitsijoita eli kuninkaita!

        eli tässä on ersä syy miksi naiset tulevat tappelemaan miestä ja Jumalaa vastaa!

        Nyt miten ja millä aseilla:
        Dan 7
        11 Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.

        Herjaavia SANOJA eli puhetta eli julistusta?

        ja ilmestys 13
        5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
        6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

        eli puheella eli julistuksella voitetaan miehet, ei Jumalaa, mutta Jumalaa ja taivasta herjataan.

        Nyt
        onko naiset hyviä opettajia, paimenia ja muita sanan julistajia!

        eli MIKSI, Jumala eikä sitten Paavali, ja kukaan mies alussa ei sallinut naisen puhua eli opetta ja hallita miestä eli seurakuntaa?

        tosin tulee, seurakunnan sisää sitten sekä bileamin että iisebelin henki, eli mitä he saavat aikaseksi?

        Ilm. 2:
        14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

        eli samaa mitä "ensimmäinen bileam" teki:

        4. Moos. 31:
        15 Ja Mooses sanoi heille: "Oletteko siis jättäneet henkiin kaikki naiset?
        16 Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.

        eli kuak ja mikä on kohde jota tulee sitten saada epäuskoon ja epäjumalan palveluun?

        seurakunta eli mies:
        eli mitä he, naiset tekivät ?
        eikö sitä mitä osaavat "parhaiten" kteun alussa lilith ja sitten eeva, mahdollisesti, seksi alussa eedenissä, paratiisessa, kene kanssa sitä Jumala ei ilmoita, mutta tämä on selvästi ilmoitettu:
        1. Moos. 6:
        4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia;
        eli ei heitä raiskattu!

        Joten mitä hyvää nainen saa irti miehestä?

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli valehtelit aloituksessa? Miksi?

        En minä valehtele.
        Yritä paremmin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        MrHyvis

        "Sellaisen ylevän naisen vuoksi mieskin iloitsee ja hyvä nainen saa miehestäkin kaiken hyvällä tavalla irti."

        Mitä tarkoitat?
        oliko Herra Jeesus vajaa eli ei voinnut toimia täydellä "teholla" kun ei ollut naista joka sitten saa kaiken irti.

        Miten on, se on Jumalan LAHJA jos on suotu olla yksin eli naimaton?
        Onko Jumalan lahja vajaa tahi osittain heikko ja ei voi sitten täysillä palvella Jumalaa, kysyy Paavali Profeetta Samuelilta ja muilta profeetoilta.

        eli mitä tarkoitat että saa kaiken irti?

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Jumala loi alussa täydelliset adamin ja eevan , mutta kuten tiedetään mitä tapahtui niin he eivät enää olleetkaan täydellisiä.
        Nyt maailmassa , kuten ihmisissä on rappio ennen lopullista viimeistä päivää.
        Ihmisissä tulee esiin se , mitä ne on .Joko hyviä tai pahoja ja kaikki tulee selvästi esiin.
        Jeesus antoi siitä hyvän vertauksen siitä riidasta jonka Hän tuo tullessaan ,että perheen omatkin kääntyvät toisiaan vastaan kun VOIMA on niin suuri joka eroittelee kaikki atomeja myöten.
        Se on se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kuten raamatun alkusivuilla lukee.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin vaan teen hänelle puolison/ tai joku sanoo puoliskon sillä samasta aihiosta on mies ja miehestä otettu nainen.
        Silloin on hyvä."

        Onko niin että, Jumala otti naisen eli eevan miehestä, ja toisin kuin, mikä lie, lilith, josta ei paljoa kerrota, oli otettu maasta kuten aatami.
        nyt, muuttiko Jumala alkuperäisen avun eli eevan perimää alussa, sen jälkeen kun oli hyväksi tehnyt?

        1. Moos. 3:
        16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

        "Minä teen"
        eli Jumala teki jotain, muutoksia tähän alkuperäiseen apuu eli naiseen?


        ja sitten itke ja valita:
        Myös perkele tekee muutoksia naiseen!

        1. Moos. 6:
        4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

        eli jälkeläiset, erikoisesti naiset, saivat sitten "mieheltä" eli jumalan pojilta, puolet ominaisuuksista, eli perimästä?

        eli alkuperäinen apu, on muutettu kaksi kertaa, sekä Jumalan että jumalan poikien kautta ja vaikutuksesta?

        Miten on, onko tämä totta:

        2. Kor. 6:
        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

        eli tämä on totta tahi sitten ei, mitä Paavali, yksineläjä itkee ja valittaa, että voi olla yhtä aikaa sekä pimeys että valkeus yhdessä?


        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        ja kuten monesti., lohdutus naisille, että he pelastuvat myös jos tekevät kuten Herra käskee, olkaa KAIKESSA ALAMAISET, kuten seurakunta on KAIKESSA ALAMAINEN Herralle, jos ei ole, mitä se merkitsee?

        Joten, monet naiset tulevat pelastumaan, mutta kuka heistä on hyvä?
        ja jos on mukamas hyvä, niin millä tavalla, kysyy Salomo.


        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Naisissa ,kuten miehissä tapahtui muutos ja siihen täydelliseen ei ole paluuta tässä ajassa , mutta sitten on kun kuolemme ja vapaudumme tästä lihan ruumiista joka kantaa sitä alun pistintä.
        Uudessa muodossa olemme siitä vapaat.
        Mutta nyt monet ovat lihan vietävissä ja Paavali kertoi aika tylyt , mutta hyvät tekstit , mitä lihasta seuraa.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jumala loi alussa täydelliset adamin ja eevan , mutta kuten tiedetään mitä tapahtui niin he eivät enää olleetkaan täydellisiä.
        Nyt maailmassa , kuten ihmisissä on rappio ennen lopullista viimeistä päivää.
        Ihmisissä tulee esiin se , mitä ne on .Joko hyviä tai pahoja ja kaikki tulee selvästi esiin.
        Jeesus antoi siitä hyvän vertauksen siitä riidasta jonka Hän tuo tullessaan ,että perheen omatkin kääntyvät toisiaan vastaan kun VOIMA on niin suuri joka eroittelee kaikki atomeja myöten.
        Se on se.

        "Jumala loi alussa täydelliset adamin ja eevan , mutta kuten tiedetään mitä tapahtui niin he eivät enää olleetkaan täydellisiä."

        eli nainen EI OLE,
        Mies on.

        Jumala ei ole muuttanut miestä.

        Miten on, Jumaal sanoo Nooalle, että on lihan eli perimän puolesta puhdas?
        1. Moos. 6
        lue, koko luku, ja katso mitä, on alkukielillä sanottu.
        Nooa ja poajt olivat puhtaat!
        ja kuten tiedät, jumalan pojat, eivät voi tehdä lapsia eli muuttaa miehen perimää,
        sillä
        miehet eivät tee lapsia.

        Joten,
        mitä tarkoitat ettei he, siis molemmat ole täydellisiä?

        Joten lue ja opi.
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala loi alussa täydelliset adamin ja eevan , mutta kuten tiedetään mitä tapahtui niin he eivät enää olleetkaan täydellisiä."

        eli nainen EI OLE,
        Mies on.

        Jumala ei ole muuttanut miestä.

        Miten on, Jumaal sanoo Nooalle, että on lihan eli perimän puolesta puhdas?
        1. Moos. 6
        lue, koko luku, ja katso mitä, on alkukielillä sanottu.
        Nooa ja poajt olivat puhtaat!
        ja kuten tiedät, jumalan pojat, eivät voi tehdä lapsia eli muuttaa miehen perimää,
        sillä
        miehet eivät tee lapsia.

        Joten,
        mitä tarkoitat ettei he, siis molemmat ole täydellisiä?

        Joten lue ja opi.
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Juuri sitä synnin puolesta ,että aatamikin otti ja söi.
        Eeva ensin ja tarjosi sitten adamille.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Naisissa ,kuten miehissä tapahtui muutos ja siihen täydelliseen ei ole paluuta tässä ajassa , mutta sitten on kun kuolemme ja vapaudumme tästä lihan ruumiista joka kantaa sitä alun pistintä.
        Uudessa muodossa olemme siitä vapaat.
        Mutta nyt monet ovat lihan vietävissä ja Paavali kertoi aika tylyt , mutta hyvät tekstit , mitä lihasta seuraa.

        Totta on ettei mieskään enää ole täydellinen sillä synti tekee tekoja.
        Miten on, miten luet, mitä on liha, mitä käytetään suomeksi sanasta, sark?

        tiedätkö ja kyllähän tiedät että sana soma , käännetään ruumis/lija/keho?

        eli tämä keho eli ruumis on mennyt synnin tähden, mutta sark?
        Oliko Jeesus täydellinen?

        miten tulkitset, 1 Kor 15, seikat jotka puhuvat, siitä että meillä on, varsi, eli siemen tekemä varsi ja Jumala antaa sillä kasvun mitä itse tahtoo?

        1. Kor. 15:
        37 Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
        38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.

        jokaisella siemenellä on oma; "kasvu-kaava",
        esim omenassa on omanan siemeniniä eikä niistä kasva, apelsiineja

        porkkanassa on oma siemen eikä siitä kasva tilliä.

        Nyt Jumalalla on oma siemen.
        nyt miehellä on oma siemen,
        naisella on oma siemen
        ja perkeleellä on oma siemen.

        eli onko tämä Jumalan tekemä teko, kaikessa oikeassa vai ei?

        miten on:
        nyt me kylvämme sielullisen ruumiin :)

        44 kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.

        ja siitä tulee sitten hengellinen!

        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
        tätä kohtaa kääntäjät eivät ole uskaltaneet koskea vaan se on kuten on:

        ensimmäinen ihminen AATAMI, ei sekä että, mies ja nainen,
        vain Mies on aatami!

        48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
        49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

        Jumalan kuva?

        onko myös nainen Jumalan kuva vai ainostaan mies?

        mieti sitä!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta on ettei mieskään enää ole täydellinen sillä synti tekee tekoja.
        Miten on, miten luet, mitä on liha, mitä käytetään suomeksi sanasta, sark?

        tiedätkö ja kyllähän tiedät että sana soma , käännetään ruumis/lija/keho?

        eli tämä keho eli ruumis on mennyt synnin tähden, mutta sark?
        Oliko Jeesus täydellinen?

        miten tulkitset, 1 Kor 15, seikat jotka puhuvat, siitä että meillä on, varsi, eli siemen tekemä varsi ja Jumala antaa sillä kasvun mitä itse tahtoo?

        1. Kor. 15:
        37 Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
        38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.

        jokaisella siemenellä on oma; "kasvu-kaava",
        esim omenassa on omanan siemeniniä eikä niistä kasva, apelsiineja

        porkkanassa on oma siemen eikä siitä kasva tilliä.

        Nyt Jumalalla on oma siemen.
        nyt miehellä on oma siemen,
        naisella on oma siemen
        ja perkeleellä on oma siemen.

        eli onko tämä Jumalan tekemä teko, kaikessa oikeassa vai ei?

        miten on:
        nyt me kylvämme sielullisen ruumiin :)

        44 kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.

        ja siitä tulee sitten hengellinen!

        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
        tätä kohtaa kääntäjät eivät ole uskaltaneet koskea vaan se on kuten on:

        ensimmäinen ihminen AATAMI, ei sekä että, mies ja nainen,
        vain Mies on aatami!

        48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
        49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

        Jumalan kuva?

        onko myös nainen Jumalan kuva vai ainostaan mies?

        mieti sitä!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Minun ymmärrys on ,että mies on Jumalan kuva ihminen.
        Ihminen eli Adam oli pitkän ajan alussa yksin mikä löytyy raamatusta.
        Sitten vasta Jumala otti ihmisestä eli miehestä sen puolikkaan ja teki puolison tai puoliskon.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Minun ymmärrys on ,että mies on Jumalan kuva ihminen.
        Ihminen eli Adam oli pitkän ajan alussa yksin mikä löytyy raamatusta.
        Sitten vasta Jumala otti ihmisestä eli miehestä sen puolikkaan ja teki puolison tai puoliskon.

        Kyllä, tästä on hyvä jatkaa :)

        mitä mieltä olet siitä että sanotaan että mysö nainen on Jumalan kuva?

        eli, 1 kor ja muut sanovat että me, (kreikalainen teksti sanoo kenelle puhutaan eli miehille)
        saman kuvan kalataiseksi kuin on Herra, eli Jeesus.
        Jeesusta kutsutaan ja on Poika, eli tarkemmin Jumalan Poika.
        Jumalaa kutsutaan ja on Isä eli, molemmat ovat "miehiä" eli mies-puolisia.

        Nyt, jos me muutumme Herran ja Isän Kuvan kaltaiseksi, ja tulemme samankaltaiseksi myös hengen osalta, kuten ensimmäinen aatami ja viimeinen aatami..

        niin
        nainen muuttuu mieheksi ?

        eli joku tässä, nykypäivän opissa ei ole oikein!

        eli myös tässä on kyse, transu jutuista jopa ihan Jumalan itsensä kohdalla.

        eli taivaassa on, kuka tietää mitä, mutta ei transuja.
        eli, kyllä transu voi pelstua, mutta muuttuu myös Herran kaltaiseksi.
        miten käy naisten sitä ei ole ilmoitettu !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tästä on hyvä jatkaa :)

        mitä mieltä olet siitä että sanotaan että mysö nainen on Jumalan kuva?

        eli, 1 kor ja muut sanovat että me, (kreikalainen teksti sanoo kenelle puhutaan eli miehille)
        saman kuvan kalataiseksi kuin on Herra, eli Jeesus.
        Jeesusta kutsutaan ja on Poika, eli tarkemmin Jumalan Poika.
        Jumalaa kutsutaan ja on Isä eli, molemmat ovat "miehiä" eli mies-puolisia.

        Nyt, jos me muutumme Herran ja Isän Kuvan kaltaiseksi, ja tulemme samankaltaiseksi myös hengen osalta, kuten ensimmäinen aatami ja viimeinen aatami..

        niin
        nainen muuttuu mieheksi ?

        eli joku tässä, nykypäivän opissa ei ole oikein!

        eli myös tässä on kyse, transu jutuista jopa ihan Jumalan itsensä kohdalla.

        eli taivaassa on, kuka tietää mitä, mutta ei transuja.
        eli, kyllä transu voi pelstua, mutta muuttuu myös Herran kaltaiseksi.
        miten käy naisten sitä ei ole ilmoitettu !

        Tämä asia on täysin veikkaus , mutta ajattelen taivaassa olevat enempi niin ,että olemme Henki olentoja nykyisellä kuvallamme.
        Siellä ei mennä naimisiin tms mitä oli maanpäällä.
        Kaikki on uutta myös se oleminen siellä.
        Se on täydellistä.


    • Anonyymi

      Nykyhallituksen toimia tarkkaillessa päätyy toteamaan, että on aloituksessa paljon perää.

    • Anonyymi

      Onneks Sulla on tumppu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vastaapas MrHyvis olivatko edellisessä viestissä sanonut naisia?
      Putin, Hitler, Stalin....


      Varmaa on että he toivat hirveää tuhoa maailmaan!

      Sulla Hyvis on hyvin surkea potero jossa kirjoitat. Ei sivistyksestä merkkiä? Et hallintse edes kielioppia!

      • En ymmärrä sinun juttuja ollenkaan...


      • Anonyymi

        Luuletko että: MrHyvis vastaa ja käy keskustelua!

        älä unta näe!

        sama se


    • Anonyymi

      Raamatussa Jumala sanoo kostavansa ISIEN pahat teot aina kolmanteen ja neljänteen polveen asti. Miehet ovat aina paenneet omaa vastuuta ja syyttäneet naista kaikesta. Jumala tietää mikä on tilanne. Miehet ovat itse päästäneet naiset papeiksi eivätkä ole olleet kuuliaisia Jumalan sanalle.

      • Niin tässä tapauksessa Jumala ilmoitti tulevan ja minä kerroin sen eteenpäin.
        Siksi kai Jumala ilmoittaa näitä asioita ,että ne kerrotaan eteenpäin ja Jumala kertoo näitä ympäri maailmaa tavallisille ihmisille kuten uudessa liitossa tapahtuu.


    • Anonyymi

      "Jumala loi alussa täydelliset adamin ja eevan , mutta kuten tiedetään mitä tapahtui niin he eivät enää olleetkaan täydellisiä.
      Nyt maailmassa , kuten ihmisissä on rappio ennen lopullista viimeistä päivää.
      Ihmisissä tulee esiin se , mitä ne on .Joko hyviä tai pahoja ja kaikki tulee selvästi esiin.
      Jeesus antoi siitä hyvän vertauksen siitä riidasta jonka Hän tuo tullessaan ,että perheen omatkin kääntyvät toisiaan vastaan kun VOIMA on niin suuri joka eroittelee kaikki atomeja myöten.
      Se on se."

      Nyt seikoitat kaksi eri asiaa eli sanaa keskenään:
      sielu ja ruumis
      ne eivät ole sama ja yksi!

      Herra Jeesus sanoo:

      Matt. 10:28 
      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      Jos et saa kiinni, niin lue mitä on kreikkalaisessa teksitissä, eli

      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Mat&c=10#conc/28
      HAVAITSE sanat:

      Strong's G5590 - psyche
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G5590&t=KJV
      ja
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G4983&t=KJV
      Strong's G4983 - soma

      nyt sielu sanasta on alku:
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G4561&t=KJV
      eli Sark
      Nyt tutki TARKAAN miten Herra eli Herran sanojen kirjoittaajt, käyttävät sanaa sielu/liha
      ja tutki tarkkaa miten Paavali käyttää sanaa sark ja soma, erikoisesti Roomalaisekirjeen 5,6,7ja8 luku!

      eli seikoitat sielun aj ruumiin.

      eli ruumis ei ole sama kuin sielu!



      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Se ymmärrys mitä minulla on niin sielu on veressä.


      • Anonyymi

        ja jos ihmettelet miten tämä mihinkää liittyy niin

        mies ja nainen ei ole yksi ja yhtä!

        toki olet sitä mieltä että miehellä ja naisella on erilaiset ruumiit/kehot?
        toki olet sitä mieltä että miehellä ja naisella on erilaiset sielut, esim:henkiset ominaisuudet?

        eli älä sekoita eri määrittelyjä sekaisin ja käytä niitä niin että, sopii korva syyhyyn!

        eli suosittelen vähän vaivan näköä ja tutkimista :)
        ole kuin berean juutalainen, tutki ahkerasti :)

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja jos ihmettelet miten tämä mihinkää liittyy niin

        mies ja nainen ei ole yksi ja yhtä!

        toki olet sitä mieltä että miehellä ja naisella on erilaiset ruumiit/kehot?
        toki olet sitä mieltä että miehellä ja naisella on erilaiset sielut, esim:henkiset ominaisuudet?

        eli älä sekoita eri määrittelyjä sekaisin ja käytä niitä niin että, sopii korva syyhyyn!

        eli suosittelen vähän vaivan näköä ja tutkimista :)
        ole kuin berean juutalainen, tutki ahkerasti :)

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        No onko sielu veressä ?
        Kun nainen on otettu miehestä niin vaikea on sanoa naista täysin eri olennoksi.
        Mies otettiin maasta ja nainen miehestä.
        Käytän tässä miestä asioiden helpottamiseksi vaikka ihminen oli alku nimitys.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Se ymmärrys mitä minulla on niin sielu on veressä.

        Kyllä
        tästä on hyvä jatkaa :)

        Miehellä on sielu, naiselle on sielu, kissoilla on sielu ja koirilla on sielu.
        se mitä ja mikä on Jumalan Sielu, me emme tiedä,
        emmekä tiedä mikä on paha ja sen sielu.

        Nyt, ainostaan, luomistaan olennoista. mies ja nainen sekä kaikki muut, jotka tuotiin Aatamin eteen.
        vain yhdestä sanotaa että on tullut Elävä sielu, koska Jumala puhalsi, elämän aatamiin.

        nyt tiedämme että myös nainen elää, sekä koira että kissa.

        Jumala itse usein käyttää kielikuvia sekä Paavali

        esim. meidän on maailma kalliosta lohkaistu ja niistä kivistä, Herra tekee itsellensä temppeli, ja tulee sitten siihen asumaan.

        tai me olemme osa Herran ruumista missä on monia osia, ja Herrra on pää.

        sekä me olemme savi-astioita joissa on kallis, öljy, eli Herran Pyhä Henki.

        1 kor 15
        44 kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.

        Tämä on kova paikka monelle!

        eli Jeesus tekee elväksi sen sielun ja siitä tulee elävä henki!

        nyt kissoilla, ja koirilla on sielu joka "elää2 kuten kaikilla olennoilla mitä Jumala loi.

        ei kait heille tle eli heistä tule, eläviä henkiä?

        joten, onko nainen poikkeus, koska ??

        Nyt, se on Paavalin mukaan merkittävää että, on maallinen ruumis, eli maasta ja toinen on sitten taivaasta.

        ja se maallinen muuttuu taivaalliseksi.

        tästä on paljon teille sanottavaa, mutta
        pelkään ettette te kestä kuulla.

        sillä naiset ja lapset, hallitsevat nyt maailmassa ja seurakunnassa.

        toisaalta, Mooses selvästi sanoo, mikä on seurakunta ja kuinka siihen esim vaikka pakana voi liittyä.
        ympärileikkaus.

        aj taas naiset ja muu ovat vaikeuksissa.

        se bileamin teko joka on vastaava mitä on Ilmestyskirjassa, 2.
        on että vitsaus tuli seurakuntaa kohtaa!

        eli miehiä kohtaa.

        nyt jos olemme savi astioita, sen perusteella että olemme savesta tehtyjä, onko myös nainen savi astia vai "liha astia" ?

        eli joku nykyisessä opissa ja opetuksessa ei ole kohdallaan.

        mutta jos, palaamme siihen mitä Jumala sanoo ja Paavali opettaa ei ole ongelmia.

        mutta, naiselle luvattiin miehen aj sitten jumalan kaltaisuus, jonka Jumala jo oli aatamille antanut, mutta naiselle ei.
        sill kuka toivoo sitä mitä näkee tahi on.

        eli monet toivovat olevansa naisia tahi miehiä.

        nyt kukaan "oikea" mies ei toivo olevansa mies, sillä tietää että on mies.

        eli tämä transu juttu.
        ja se transu juttu alkoi, Nooan aikoina, perimää muuttamalla.

        mutta sama se.
        nyt lisää kahvia.

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No onko sielu veressä ?
        Kun nainen on otettu miehestä niin vaikea on sanoa naista täysin eri olennoksi.
        Mies otettiin maasta ja nainen miehestä.
        Käytän tässä miestä asioiden helpottamiseksi vaikka ihminen oli alku nimitys.

        ei ihan niin, sillä

        1 moos 3
        9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"

        Jumala kutsuu miestä ei naista eli molemmia, se että nainen oli mukana on totta, sillä missä muuten olisi.

        Jos lilith on olemssa kuten Profeetta sanoo, niin ei lilith ollut mukana, vaan jossain korvessa, koska ei totellut miestä. ja Jumalaa.

        Aatamin ei ollut hyvä olla yksin:
        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Gen&c=3&v=1&t=KJV#conc/9

        eli aatami ja ihminen, joka mukamas tarkoittaa sekä että ei ole JUmalan sanoissa esillä vaan opetuskessa ja korva syyhyssä.

        eli, Jumala sanoo:

        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Gen&c=2&v=1&t=KJV#conc/18
        vaikka tässä on käytetty sanaa ihmisen!

        eli ei Jumala naiselle apau tehnyt!
        vaan miehelle.

        tästä voi transu sanoa että Jumala teki MYÖS naiselle avun naisen!
        ja tätä opetetaan myös seurakunann sisällä.

        eli ei Paavali sano että se mikä on aatamista otettu, on maasta, ei vaan aatami yksin on otettu maasta ja aatamille tehtiin apu, itse aatamista.

        Nyt Ef 5
        sanoo että NIINKUIN Herra niin myös mies ja nainen.

        eli, jos olemme uskossa OLEMME HERRASTA otettu ja liitetty Häneen.
        eli me olemme Jumalasta, Herrasta, kuten oli nainen miehestä.

        Ef. 5:
        28 Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä.
        29 Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
        30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
        31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
        32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
        33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.

        Nyt pieni väli juttu.

        Alussa Paratiissa, mies teki jotian ja nainen teki jotain, se että paha oli taustalla, ei nyt liity tähän.

        Mikä oli Aatamin, miehen motiivi eli syy miksi söi ja oli Jumalalle tottelematon?

        Mikä oli syy miksi nainen söi omenasta ja oli miehelle tottelematon?

        Miehen syy oli että RAKASTI vaimoa, naista aina kuolemaan asti!

        naisen syy oli täysin itsekäs! tulen miehen ja Jumalan kaltaiseksi.

        nyt toimiiko tässä sama Herran ja Seurakunnan kohdalla?

        Kumpi rakastaa ja kumpi on itsekäs?
        eikö Herra Rakasta seurakuntaa vaikka on mitä on ja seurakunta on itsekäs!

        eli, sama toimii sekä HErran etttä miehen että sitten naisen ja seurakunna kohdalla.

        ja pelastus myös, Herra pelastaa seurakunnan ja mies naisen!
        eli nainen pelastuu miten?

        se että savi astia on mies, niin miten temppeli eli seurakunta.
        kivistä tehty.
        joten Mooseksen seurakunnassa oli VAIN ympärileikattuja,
        joten tämä on selvästi esillä Galatalaiskirjeen juutalaisessa käsityksessä kun he huutavat:

        ap 15
        1 Ja Juudeasta tuli sinne muutamia, jotka opettivat veljiä: "Ellette ympärileikkauta itseänne, niinkuin Mooses on säätänyt, ette voi pelastua".

        eli mikä on pelastuksen ehto?

        vaiko nainen täyttää pelastusken ehdon tahi vanhaa aikaa Aabrahamille annetun ehdon, olla kansalainen ja sitten Mooseksen aikaan seuraunnan jäsen!

        eli tämä on monessa pielessä ja tätä tulee enemmän olemaan sillä naiset ja lapset hallitsevat, ktuen ilesmtyskirja sanoo.
        iisebell opetttaa!

        Nyt kun tahi jos, vastoin yleistä käsitystä ja opetusta, opettaa mitä Jumala sanoo ja Paavali.
        niin heitä vihataan ja lopunaikana tapetaan!

        kenen toimesta, pedon !
        joka sanoilla eli opetuksella voittaa sillä se on heille annettu.

        no sam se
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No onko sielu veressä ?
        Kun nainen on otettu miehestä niin vaikea on sanoa naista täysin eri olennoksi.
        Mies otettiin maasta ja nainen miehestä.
        Käytän tässä miestä asioiden helpottamiseksi vaikka ihminen oli alku nimitys.

        "Käytän tässä miestä asioiden helpottamiseksi vaikka ihminen oli alku nimitys."
        Ofcause/tietysti, näin opetetaan, mutta mitä sanoo Jumalan Sana,
        Aasaf
        joka oli pappi eli opettaja aj tuli tuntea sekä Kirjoitukset että Jumalan Sana, sisäisesti, sekä ymmärtää että voi kansaa opettaa!

        Meidän tulee oppia ja opettaa kuten on Kirjoitettu:
        Psalmeilla ja virsillä ja Sanalla?

        Kol. 3:
        16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
        sekä Ef. 5:19 , että "kaksi todistajaa" on läsnä ;)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Asaf
        "Asaf tai Aasaf on Raamatun Vanhan testamentin henkilö, joka eli Israelin kuningas Daavidin aikana. Hän oli Geersomin sukuun kuuluva leeviläinen ja toimi Jumalan ilmestysmajassa ja temppelissä laulunjohtajana. Psalmien kirjassa on suuri määrä Asafin nimiin pantuja psalmeja. "

        <<eli Mooseksen pojan jälkeläinen, jolla oli tärekä tehtävä opettaa kansaa:

        Ps. 78:
        25 Ihmiset söivät enkelien leipää; hän lähetti heille evästä yllin kyllin.
        Nyt kuka on IHMINEN?

        Tämän opettajan mukaan?
        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Psa&c=78#conc/25
        https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=H376&t=KJV
        Strong's H376 - 'iysh
        eli mikä oli/on Adamin, sen toisen puolikkaan nimi?
        Miehetär?

        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Gen&c=2&v=23&t=KJV#conc/23
        eli
        23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".

        ja MIKÄ oli Jumalan antama tehtävä, mahdollisesti ENSIMMÄINEN miehelle?

        19 Ja Herra Jumala teki maasta kaikki metsän eläimet ja kaikki taivaan linnut ja toi ne ihmisen eteen nähdäkseen, kuinka hän ne nimittäisi; ja niinkuin ihminen nimitti kunkin elävän olennon, niin oli sen nimi oleva.

        Nyt joku ei osaa eikä ymmärrä, Kirjoituksia tahi sitten Jumala itse ja Jumalan valitsemat papit, eli VOIDELLUT, eivät myöskään, ymmärrä, mutta nyky-ihminen ymmärtää?

        eli, mieti, mikä tarkoitus on jollain, määritellä sana, poika ja tyttö samaksi eikä saa käyttää sanaa poika ja tyttö vaan, mitä lie sanaa käytettään!
        eli joku tahtoo seikoittaa ja saada sekaannusta, Jumalan Sanan kohdalla, ja lukee KORVA SYYHYYN!

        Herra Jeesus kysyy:
        Luuk. 10:26
        Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"

        Nyt siis, psalmin ilmoitus on KUKA saa ja voi syödä enkelien leipää!
        sitä en nyt ala kertomaan mitä se on, olisko itse JEESUS eli Jumalan Sana joka tuli alas taivaasta!

        24 hän satoi heille ruuaksi mannaa, hän antoi heille taivaan viljaa.

        eli mitä Herra Jeesus todistaa itsestään?

        kuka on se Leipä joka tuli alas taivaasta?

        48 Minä olen elämän leipä.
        49 Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        50 Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.

        Nyt JOS, Asaf, Jumalan valitseman ja voitelema OPETTAJA sanoo, kuten Jeesus, leipä tuli alas ja kuka sitä syö

        "Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat."

        aj Asaf käyttää Adamista, ihmisestä (suomeksi sekä lontoo kielellä että muilala kielillä, )
        Tarkasti sanaa:
        Strong's H376 - 'iysh
        aj kuten voit sen lukea, Suomeksi, sitä ei ole uskallettu muuttaa!
        kuten ei tätäkään:

        1. Kor. 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.

        Eevasta ei puhuta, tässä yhteyessä mitään!
        eli onko naisella ELÄVÄ sielu.
        sielu kyllä on kuten on kissalla ja koiralla, eli veri, mutta elävä sielu?

        Onko perkeleellä, jumalan pojilla elävä sielu, ja sitten tämä tulee soveltaa myös heihin?

        että:
        "viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki."

        Joten, aina te eksytte!
        Aina!

        Joten nainen ei ole Jumalan Kuva, eikä tule olemaan!

        vaan MIES ON JUMALAN KUVA!

        nainen voi olla, elävä kuva, ilm 13, mutta ei siitä nyt, voit tutkia sen Dan. 7:11
        sanalla, mitä on, käytetty
        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Dan&c=7&v=1#conc/11
        Eeva, "kaiken elävän äiti"
        eli
        https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=H2423&t=KJV
        eli suomeksi, peto ja englanniksi, beast!
        eli olento kuten KAIKKI mitä Jumala toi aatamin eteen!

        aian te eksytty!
        AINA!


        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käytän tässä miestä asioiden helpottamiseksi vaikka ihminen oli alku nimitys."
        Ofcause/tietysti, näin opetetaan, mutta mitä sanoo Jumalan Sana,
        Aasaf
        joka oli pappi eli opettaja aj tuli tuntea sekä Kirjoitukset että Jumalan Sana, sisäisesti, sekä ymmärtää että voi kansaa opettaa!

        Meidän tulee oppia ja opettaa kuten on Kirjoitettu:
        Psalmeilla ja virsillä ja Sanalla?

        Kol. 3:
        16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
        sekä Ef. 5:19 , että "kaksi todistajaa" on läsnä ;)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Asaf
        "Asaf tai Aasaf on Raamatun Vanhan testamentin henkilö, joka eli Israelin kuningas Daavidin aikana. Hän oli Geersomin sukuun kuuluva leeviläinen ja toimi Jumalan ilmestysmajassa ja temppelissä laulunjohtajana. Psalmien kirjassa on suuri määrä Asafin nimiin pantuja psalmeja. "

        <<eli Mooseksen pojan jälkeläinen, jolla oli tärekä tehtävä opettaa kansaa:

        Ps. 78:
        25 Ihmiset söivät enkelien leipää; hän lähetti heille evästä yllin kyllin.
        Nyt kuka on IHMINEN?

        Tämän opettajan mukaan?
        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Psa&c=78#conc/25
        https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=H376&t=KJV
        Strong's H376 - 'iysh
        eli mikä oli/on Adamin, sen toisen puolikkaan nimi?
        Miehetär?

        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Gen&c=2&v=23&t=KJV#conc/23
        eli
        23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".

        ja MIKÄ oli Jumalan antama tehtävä, mahdollisesti ENSIMMÄINEN miehelle?

        19 Ja Herra Jumala teki maasta kaikki metsän eläimet ja kaikki taivaan linnut ja toi ne ihmisen eteen nähdäkseen, kuinka hän ne nimittäisi; ja niinkuin ihminen nimitti kunkin elävän olennon, niin oli sen nimi oleva.

        Nyt joku ei osaa eikä ymmärrä, Kirjoituksia tahi sitten Jumala itse ja Jumalan valitsemat papit, eli VOIDELLUT, eivät myöskään, ymmärrä, mutta nyky-ihminen ymmärtää?

        eli, mieti, mikä tarkoitus on jollain, määritellä sana, poika ja tyttö samaksi eikä saa käyttää sanaa poika ja tyttö vaan, mitä lie sanaa käytettään!
        eli joku tahtoo seikoittaa ja saada sekaannusta, Jumalan Sanan kohdalla, ja lukee KORVA SYYHYYN!

        Herra Jeesus kysyy:
        Luuk. 10:26
        Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"

        Nyt siis, psalmin ilmoitus on KUKA saa ja voi syödä enkelien leipää!
        sitä en nyt ala kertomaan mitä se on, olisko itse JEESUS eli Jumalan Sana joka tuli alas taivaasta!

        24 hän satoi heille ruuaksi mannaa, hän antoi heille taivaan viljaa.

        eli mitä Herra Jeesus todistaa itsestään?

        kuka on se Leipä joka tuli alas taivaasta?

        48 Minä olen elämän leipä.
        49 Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        50 Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.

        Nyt JOS, Asaf, Jumalan valitseman ja voitelema OPETTAJA sanoo, kuten Jeesus, leipä tuli alas ja kuka sitä syö

        "Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat."

        aj Asaf käyttää Adamista, ihmisestä (suomeksi sekä lontoo kielellä että muilala kielillä, )
        Tarkasti sanaa:
        Strong's H376 - 'iysh
        aj kuten voit sen lukea, Suomeksi, sitä ei ole uskallettu muuttaa!
        kuten ei tätäkään:

        1. Kor. 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.

        Eevasta ei puhuta, tässä yhteyessä mitään!
        eli onko naisella ELÄVÄ sielu.
        sielu kyllä on kuten on kissalla ja koiralla, eli veri, mutta elävä sielu?

        Onko perkeleellä, jumalan pojilla elävä sielu, ja sitten tämä tulee soveltaa myös heihin?

        että:
        "viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki."

        Joten, aina te eksytte!
        Aina!

        Joten nainen ei ole Jumalan Kuva, eikä tule olemaan!

        vaan MIES ON JUMALAN KUVA!

        nainen voi olla, elävä kuva, ilm 13, mutta ei siitä nyt, voit tutkia sen Dan. 7:11
        sanalla, mitä on, käytetty
        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Dan&c=7&v=1#conc/11
        Eeva, "kaiken elävän äiti"
        eli
        https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=H2423&t=KJV
        eli suomeksi, peto ja englanniksi, beast!
        eli olento kuten KAIKKI mitä Jumala toi aatamin eteen!

        aian te eksytty!
        AINA!


        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Tuleeko tämä nyt lukea KORVA SYYHYYN!

        48 Minä olen elämän leipä.
        49 Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        50 Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.

        niin että: teidän isänne ja äitinne söivät?

        se että en nyt laita mitä Jumala sanoi Moosekselle, pääsiäs-ateriasta on liian pitkä ja sekoittaa ketjua,
        mutta
        vihje:

        Luet itse ja etsi ja opettele!
        Pyydä Jumalalta viisauden ja ilmestyksen Hengeä että ymmärrät!
        Aina te yksytte
        AINA!


        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Aloitus ei ole Jumalan Hengen antama. Se on sielullinen, sen lähde on aloittajan sielulliset kokemukset, tulkinnat, jne.

      Synti tuli maailmaan yhden ihmisen kautta: Aadam.

      Roomalaiskirje 5:12-21 FB38


      Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet — sillä jo ennen lakiakin oli synti maailmassa, mutta syntiä ei lueta, missä lakia ei ole; kuitenkin kuolema hallitsi Aadamista Moosekseen asti niitäkin, jotka eivät olleet syntiä tehneet samankaltaisella rikkomuksella kuin Aadam, joka on sen esikuva, joka oli tuleva.

      Ja jos yhden ihmisen lankeemuksen tähden kuolema on hallinnut yhden kautta, niin paljoa enemmän ne, jotka saavat armon ja vanhurskauden lahjan runsauden, tulevat elämässä hallitsemaan yhden, Jeesuksen Kristuksen, kautta.

      — Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut kaikille ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu kaikille ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi; sillä niinkuin yhden ihmisen tottelemattomuuden kautta monet ovat joutuneet syntisiksi, niin myös yhden kuuliaisuuden kautta monet tulevat vanhurskaiksi.

      Mutta laki tuli väliin, että rikkomus suureksi tulisi; mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi, että niinkuin synti on hallinnut kuolemassa, samoin armokin hallitsisi vanhurskauden kautta iankaikkiseksi elämäksi Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta.

      Amen.

      Yhden ihmisen lankeemus- Adamin toi maailman synnin ja turmeluksen.

      Vain harhaoppinen syyttää naisia.

      • Sinä olet itse harhaoppinen kun et Jumalan ilmestystä tunne.
        Tuo on osunut niiin kohdalleen kuin osua voi.
        Tarkemmin ei voisi osua.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä olet itse harhaoppinen kun et Jumalan ilmestystä tunne.
        Tuo on osunut niiin kohdalleen kuin osua voi.
        Tarkemmin ei voisi osua.

        Sielullisia näkyjä näkee jokainen, joka ei ole Pyhän Hengen kontrollissa.

        Meteorologitkin erehtyvät, saati oman sielunsa innoituksesta toimivat ennustelijat.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä olet itse harhaoppinen kun et Jumalan ilmestystä tunne.
        Tuo on osunut niiin kohdalleen kuin osua voi.
        Tarkemmin ei voisi osua.

        Sinussa ei vaikuta Jumalan Pyhä Henki Mr Hyvis. Touhuat omilla asioillasi, ei Herra ole sinua lähettänyt,
        Koetat nostattaa mainetta ITSESTÄSI - saaadaksesi faneja, jotta sinut nostettaisiin joksikin profeetaksi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä olet itse harhaoppinen kun et Jumalan ilmestystä tunne.
        Tuo on osunut niiin kohdalleen kuin osua voi.
        Tarkemmin ei voisi osua.

        Kyllä tietäjähenget osuu samoin, joskus paremmin:
        Apostolien teot 16:16-18


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sielullisia näkyjä näkee jokainen, joka ei ole Pyhän Hengen kontrollissa.

        Meteorologitkin erehtyvät, saati oman sielunsa innoituksesta toimivat ennustelijat.

        Tuli ilmestys joka osuu millilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa ei vaikuta Jumalan Pyhä Henki Mr Hyvis. Touhuat omilla asioillasi, ei Herra ole sinua lähettänyt,
        Koetat nostattaa mainetta ITSESTÄSI - saaadaksesi faneja, jotta sinut nostettaisiin joksikin profeetaksi.

        No se on sinun näkemys.
        En ole profeetta enkä aio kerätä mitään tai korottaa mitään.
        Jumala vain lupasi ilmoittaa ja ilmoitti.
        Hyvää talven jatkoa.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No se on sinun näkemys.
        En ole profeetta enkä aio kerätä mitään tai korottaa mitään.
        Jumala vain lupasi ilmoittaa ja ilmoitti.
        Hyvää talven jatkoa.

        Jumala joka sinulle mielestäsi lupasi ilmoittaa ei ole Raaamtun Jumala. Joku muu jumala sinulle kyllä saattaa ilmoituksia ja näkyjä jakaa...


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tuli ilmestys joka osuu millilleen.

        Paholaisen ilmestyksetkin voiva osua millilleen, ja merkki siitä voi olla juuri se, että niillä se harhauttaa ihmisiä POISPÄIN Jumalasta, Jeesuksesta. Ja ihminen tekee itsestään kuin ykkösprofeetan.

        Jopa millilleen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala joka sinulle mielestäsi lupasi ilmoittaa ei ole Raaamtun Jumala. Joku muu jumala sinulle kyllä saattaa ilmoituksia ja näkyjä jakaa...

        Se on Taivaan Jumala joka antaa näyt.
        Millä putkilla sinä arvostelet.Mitkä on sinun näyttösi, muuta kuin se ,että et tunne Jumalaa ?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Se on Taivaan Jumala joka antaa näyt.
        Millä putkilla sinä arvostelet.Mitkä on sinun näyttösi, muuta kuin se ,että et tunne Jumalaa ?

        Nyt meni vielä pahemmin metsään!
        Mutta todistaa, että ole pimeydessä - et osaa erottaa asioita ja ihmisiä?

        Taivaan Jumala ei ole ainoa joka näkyjä antaa.
        Sinun näkysi ovat pääosin sielusi tavaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni vielä pahemmin metsään!
        Mutta todistaa, että ole pimeydessä - et osaa erottaa asioita ja ihmisiä?

        Taivaan Jumala ei ole ainoa joka näkyjä antaa.
        Sinun näkysi ovat pääosin sielusi tavaraa.

        Sinä et ymmärrä mistään mitään.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä mistään mitään.

        Sinä olet omatekoinen, sielun voimilla toimiva henkilö.

        Kaikki joilla on Jumalan Hengen Valo näkevät harhaisuutesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet omatekoinen, sielun voimilla toimiva henkilö.

        Kaikki joilla on Jumalan Hengen Valo näkevät harhaisuutesi.

        Sinulla tuntuu olevan pahemman laatuinen ongelma itsessäsi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Se on Taivaan Jumala joka antaa näyt.
        Millä putkilla sinä arvostelet.Mitkä on sinun näyttösi, muuta kuin se ,että et tunne Jumalaa ?

        "Se on Taivaan Jumala joka antaa näyt.
        Millä putkilla sinä arvostelet.Mitkä on sinun näyttösi, muuta kuin se ,että et tunne Jumalaa ?"

        ja tämä koskee myös Bileamia?
        sekä Saulia noita-akan luona?
        sekä Jobin ystäviä?

        Miksi ette LUE JUMALAN SANAA!


    • Anonyymi

      Vastaapas MrHyvis olivatko edellisessä viestissä sanonut naisia?

      Putin, Hitler, Stalin....


      Varmaa on että he toivat hirveää tuhoa maailmaan!

      Ala-arvoisia ovat ns. ilmestyksesi.

      Kukaan ei tule autuaaksi sielullisten näkyjesi avulla.

      • Minä kerron nämä uskoville.Sinun ei tarvitse lukea.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Minä kerron nämä uskoville.Sinun ei tarvitse lukea.

        Kaikki "uskovat" eivät ole infantiileja, manipuloitavissa, aivopestävissä väärien henkien tuomiin näkyihin.
        Jumalan Henki on Totuuden Henki. Se "tutkii" kaikki, syvyydetkin, sanoo Raamattu.

        Pyhää Henkeä ei voi petkuttaa.
        1 Kor 2:10-15

        Sinä et ole Pyhän Hengen asialla.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Minä kerron nämä uskoville.Sinun ei tarvitse lukea.

        N e jotka lukevat, voivat myös arvioida.


    • Anonyymi

      Minä vuonna tuo näky on tullut? Milloin se on ekaa kertaa julkistettu`Ja missä?
      Kuka on näyn saaja? Ihminen siis?

      Jumala ei anna näkyjä nimimerkeille!

    • Olen ilmoittanut tämän näyn , kuten pitää enkä ala lapsellisesti väittelemään juupas jaapas juttuja.
      Sanon vaan Hyvää talven jatkoa.
      Kirjoitan vielä pari näkyä kunhan ennätän.

      • Anonyymi

        Ole hyvä ja ilmoita tarkasti minä vuonna aloituksen näky naisista on tullut.
        Aika ja paikka, ja henkilö?

        Koska julkisesti olet näyn tuonut, olet velvollinen antamaan pyydet tiedot. Että lukijat voivat varmistua faktoista.

        Ellet halua vastata, sinetöit' ITSE olevasi huijari-profeetta, omalla asiallasi.
        Näkysi eivät KESTÄ siis koettelua.

        Kiitos, lisää hömppänäkyjä ei ole tarpeen. Hyvät satusedät kyllä satuja kirjoittaa, kelvottomien ei huoli koettaa onneaan!


      • Anonyymi

        On se kaiketi kertonut, koskapa on sellaisen hoitohaaran vakikaveri...


    • Anonyymi

      Joo. Aloitus on hämäystä. Se ei ole tullut ENNEN naispappeutta tmss. Vaan on sepitetty keskellä jo tapahtuvia asioita.

      Täysin vailla uskottavuutta.

    • Anonyymi

      Ainakin Suomen talouden nämä keskenään tappelevat hallitus naikkoset ovat onnistuneesti tuhoneet.

    • Anonyymi

      Tuossa ei mitään realistisuutta.

      Suomessa on vaaleilla valittu eduskunta, se päättää asioista, ei jokin hallitusviisikko.

      Toiseksi, aloituksen teksti on järjetön.
      - Naiset tuovat tuhon.....

      Ketkä naiset?
      Kaikkiko naiset?
      Ja naiset ylipääätään?

      Aloitus on järjetön ja täysin harhainen, aloittajan sielun maailmasta noussut väite.

      Jumala ei hänelle sitä antanut, paitsi "kuvitteelu-jumala" jopa valheen henki.

      Kaikkia naisia ei voi niputtaa ja väittää heitä "tuhoa tuoviksi".

      Jumala kohtelee kaikkia ihmisiä yksiöinä.

      • Anonyymi

        uli uli ulinaa!

        sinä et voi mitään todellista vastaan sanoa.

        ei kaikki naiset, mutta suurin osa, joap uskovista!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ensimmäinen Aadam oli maasta,toinen Aadam oli ja on taivaasta eli Jeesus Kristus.Ja Kristuksessa ei ole miestä eikä naista .Vain Hän on eläväksi tekevä henki(uudestisynnyttää ihmisen)ja silloin se mikä on vanhaa on kadonnut ja uusi on sijaan tullut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe