On lopettaa tämä kepukuntien urheiluhalleilla nokittelu ja alkaa ohjata resursseja teollisuuden toimintaedellytyksien parantamiseen. Tieosuus Kuortaneen Mäyrystä valtielle 16.sta pitää olla kuljettavissa myös talvella. Ehdoton edellytys alueen teollisuudelle.
Leijonanmielen 1. tehtävä kansanedustajana
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen tehtävä olisi yhdistää alajärvi ja vimpeli Lappajärveen. Vanhaan emäseurakuntaansa. Loppus tämä hiton kepulainen peli kunnallispolitiikassa
- Anonyymi
Eiköhän Alajärveä ole jo pönkitetty tarpeeksi pienempien kuntien selkänahasta, nyt pitäisi keskittyä koko Järviseudun hengissä pysymiseen. Se on nähty että rahan pumppaaminen pelkästään Alajärvelle ei Järviseutua pelasta. Näivettää vaan lopunkin liike-elämän kaupungista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Alajärveä ole jo pönkitetty tarpeeksi pienempien kuntien selkänahasta, nyt pitäisi keskittyä koko Järviseudun hengissä pysymiseen. Se on nähty että rahan pumppaaminen pelkästään Alajärvelle ei Järviseutua pelasta. Näivettää vaan lopunkin liike-elämän kaupungista.
Jaa usein kyllä alajärvi on maksanut naapurien kuluja vuosien mittaan jos niinku totta halutaan puhua. juttusi on kuin venäjän tiedottajalla.
- Anonyymi
Ei Lappajärvi huoli niin kumppanikseen epäisänmaallista pitäjää kuin Alajärvi on.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus
- Anonyymi
Jos Ely-keskus ostaisi Menkijärven kyläyhdistykselle aura-auton ja polttoaineet niin eiköhän sieltä löytyisi sen verran talkoohenkeä että joku aina pyyhkäisisi tien sileäksi. Hiekan ei luulisi tuon tien varresta loppuvan...
- Anonyymi
lappajärven jääkaruselli antaa suurimman laskun alajärvelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lappajärven jääkaruselli antaa suurimman laskun alajärvelle.
Ostetaan pandat tänne
- Anonyymi
Hurja pikku pitäjä tämä alajärvi. Ykkönen suomessa vain henkirikosten määrässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258