Jos pelkäät ettei Jumala hyväksy sinua kieltämisesi tähden

Anonyymi-ap

Jos kaipaat Kristuksen yhteyteen mutta pelkäät , että Jeesus ei hyväksy sinua ateistisen taustan tähden niin älä pelkää. Jumalan syli on sinullekin avoin . Lähesty jumalaa rohkeasti rukouksessa ja pyydä syntejäsi ja epäuskoa anteeksi. Kristus kuoli kerran ristillä ja sille ristille on viety myös sinun epäuskosi ja kieltämisesi. Jumala rakastaa sinua omana lapsenaan ja odottaa, että kääntyisit hänen puoleensa.
Ole siunattu

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä ei ole tuota pelkoa. Minun suurin este on siinä, etten usko hihhuleiden ja vuohipaimenten vähä-älyisiin todisteluihin vaikka haluaisinkin, että tuollainen universumin luonut kaikkivoipainen taikuri olisi olemassa.

      • Miksi ihmeessä ateisti haluaisi universumin kaikkivoipaisen taikurin olemassa oloa?

        Miksi spekuloida aiheella, joka on sisäisesti ristiriitainen ja järjetön. Ei ateisti halua satuolentoihin liittyen yhtään mitään: vähiten, että ne olisivat todellisia.

        Deluusion poikasta näkösällä?


      • imbecille kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ateisti haluaisi universumin kaikkivoipaisen taikurin olemassa oloa?

        Miksi spekuloida aiheella, joka on sisäisesti ristiriitainen ja järjetön. Ei ateisti halua satuolentoihin liittyen yhtään mitään: vähiten, että ne olisivat todellisia.

        Deluusion poikasta näkösällä?

        "Miksi ihmeessä ateisti haluaisi universumin kaikkivoipaisen taikurin olemassa oloa? "

        No olisihan se ihan vitun siistiä, jos olisi Jahve Tzevaot taivaallisen sotajoukon kanssa taistelussa tuhoamassa rinta rinnan minun kanssa vihollisiani ja antaisi minulle mitä ikinä häneltä osaisin pyytää. Tässä tilanteessa mielelläni noudattaisin Jahven käskyjä.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Miksi ihmeessä ateisti haluaisi universumin kaikkivoipaisen taikurin olemassa oloa? "

        No olisihan se ihan vitun siistiä, jos olisi Jahve Tzevaot taivaallisen sotajoukon kanssa taistelussa tuhoamassa rinta rinnan minun kanssa vihollisiani ja antaisi minulle mitä ikinä häneltä osaisin pyytää. Tässä tilanteessa mielelläni noudattaisin Jahven käskyjä.

        Miten voisit olla satuolennon rinnalla taistelemassa muita vastaan, kun nyt et pidä häntä edes todellisena ja vittuilet maan rakoon jokaisen, joka Häneen uskoo? 😆


      • imbecille kirjoitti:

        Miten voisit olla satuolennon rinnalla taistelemassa muita vastaan, kun nyt et pidä häntä edes todellisena ja vittuilet maan rakoon jokaisen, joka Häneen uskoo? 😆

        Niin, kysyit, että miksi haluaisin Jumalan olevan totta. Eikö VT:n vuohipaimenten voima- ja kostofantasioiden Jahve olisi ihan mahtava kaveri, jos se olisi totta.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Niin, kysyit, että miksi haluaisin Jumalan olevan totta. Eikö VT:n vuohipaimenten voima- ja kostofantasioiden Jahve olisi ihan mahtava kaveri, jos se olisi totta.

        Jos se olisi totta, niin en tahtoisi olla missään tekemisissä sen kanssa. Sotisin kuolemaani asti sellaista sadistia ja murhaajaa vastaan, sikäli kuin uhkaisi minua ja läheisiäni. Putinia vastaan en sodi ennen kuin hyökkää isänmaahani. Sen jälkeen annan iloiten henkeni rakkaideni puolesta ja jopa niiden, jotka eivät niin rakkaita ole, ja sinä olet yksi heistä.

        Antaisitko sinä henkesi minun puolestani puolustaessasi isänmaata, vaikka olisin mielenterveyskuntoutuja, rikollinen, totaalikieltäytyjä tai jotakin muuta, joka ei palvele aseellisesti tai muutenkaan isänmaata? Vaikka Jehovan todistaja? Tai lestadiolainen pasifisti? Tai muslimi? Tai hindu? Tai sikhi? Tai buddhalainen? Tai... Partow Izadi?


    • Anonyymi

      Katsotaan nyt vuoden kuluttua selviää olenko tullut uskoon vai en
      Monia epäilyjä mm. Olen elänyt hyvän elämän enkä tunne tehneeni syntiä. Kykenen rakastamaan ja tunnen että minua rakastetaan.

    • Anonyymi

      Luuleeko uskova että ateistiin uppoaa tuollainen uskovien hölynpöly? Jos jumala olisi, hän olisi, mutta kun ei ole. Avoin mielin ja silmin jumalan olemattomuus on aivan ilmiselvää, siitä ei voi erehtyä millään lailla. Herätkää, pahvit!

      • Anonyymi

        Ei tietenkään uppoa ateistiin. Minua ei kukaan uskova yrittänyt käännyttää.

        Kun täällä kerron olevani ateisti alkaa vainoharhaisten ateistien jutut. Et ole ateisti, olet hellari, sätkyttelet lattialla.

        Muutama vuosi sitten käväisin täällä sain tappouhkauksen ateistilta.

        Olen kuitenkin ateisti ellen tule uskoon.

        Kerron sitten jos näin tapahtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään uppoa ateistiin. Minua ei kukaan uskova yrittänyt käännyttää.

        Kun täällä kerron olevani ateisti alkaa vainoharhaisten ateistien jutut. Et ole ateisti, olet hellari, sätkyttelet lattialla.

        Muutama vuosi sitten käväisin täällä sain tappouhkauksen ateistilta.

        Olen kuitenkin ateisti ellen tule uskoon.

        Kerron sitten jos näin tapahtuu.

        Muista se, että vain otettu lääke auttaa. ;)


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        Muista se, että vain otettu lääke auttaa. ;)

        Kiva että olet huomannut


    • Jumala voi milloin tahansa tulla syli avoimena tänne palstoille kommentoimaan.
      Jumala! Kommentoi tähän kaksoispisteen jälkeen:







      Jätän tilan avoimeksi. Sinullehan ei kuulemma ole mikään mahdotonta, joten anna palaa.

      • Anonyymi

        Odotellaan siino ei tässä kiirettä

        Kyllä Jumala tulee jos niin päättää

        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan siino ei tässä kiirettä

        Kyllä Jumala tulee jos niin päättää

        Varma Tieto

        Ei minulla mitään kiirettä ole, mutta nyt hänellä olisi oiva tilaisuus kommentoida tuohon tyhjäksi jättämääni tilaan, jos vain saattaisit tyhmänä insinöörinä sen tajuta. Ilmeisesti myös Jumala on koulutukseltaan insinööri. Vaikuttaa vahvasti siltä tajuamaisen tasosta päätellen.


      • Heh... jos tuohon väliin ilmestyisi tekstiä ja terveiset Jumalalta, niin kumpaa vaihtoehtoa pitäisit todennäköisempänä:

        1) Todellinen elävä Jumala kävi kirjoittamassa
        2) Moderaattori tai hakkeri kävi kirjoittamassa

        On muuten jännä juttu, että jos Raamatun Jumala olisi todellinen, niin se ei voisi muuttaa jo tapahtunutta, eli se ei kykenisi kirjoittamaan tuohon viestiin yhtään mitään sen jälkeen, kun se on jo postattu tälle palstalle.

        Mutta moderaattori tai hakkeri voisi kirjoittaa siihen väliin, jos vain taito riittää. Hän olisi siis paljon kykenevämpi vaikuttamaan asioihin kuin Raamatun fiktiivinen Jumala. :)


      • imbecille kirjoitti:

        Heh... jos tuohon väliin ilmestyisi tekstiä ja terveiset Jumalalta, niin kumpaa vaihtoehtoa pitäisit todennäköisempänä:

        1) Todellinen elävä Jumala kävi kirjoittamassa
        2) Moderaattori tai hakkeri kävi kirjoittamassa

        On muuten jännä juttu, että jos Raamatun Jumala olisi todellinen, niin se ei voisi muuttaa jo tapahtunutta, eli se ei kykenisi kirjoittamaan tuohon viestiin yhtään mitään sen jälkeen, kun se on jo postattu tälle palstalle.

        Mutta moderaattori tai hakkeri voisi kirjoittaa siihen väliin, jos vain taito riittää. Hän olisi siis paljon kykenevämpi vaikuttamaan asioihin kuin Raamatun fiktiivinen Jumala. :)

        Jos Jumala kirjoittaisi tuohon, hän varmaan osaisi tehdä sen todella vakuuttavasti.

        Moderaattorit ja hakkerit eivät todennäköisesti viitsi vaivautua. Ja heidän olemassaoloonsa kyllä uskon. Sen sijaan Jumalaan en usko, joten hänellä olisi erityisesti syytä kommentoida. Kaikkivoivaksi väitettynä hän selviytyy tehtävästä leikiten. Katsotaan kommentoiko.


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        Heh... jos tuohon väliin ilmestyisi tekstiä ja terveiset Jumalalta, niin kumpaa vaihtoehtoa pitäisit todennäköisempänä:

        1) Todellinen elävä Jumala kävi kirjoittamassa
        2) Moderaattori tai hakkeri kävi kirjoittamassa

        On muuten jännä juttu, että jos Raamatun Jumala olisi todellinen, niin se ei voisi muuttaa jo tapahtunutta, eli se ei kykenisi kirjoittamaan tuohon viestiin yhtään mitään sen jälkeen, kun se on jo postattu tälle palstalle.

        Mutta moderaattori tai hakkeri voisi kirjoittaa siihen väliin, jos vain taito riittää. Hän olisi siis paljon kykenevämpi vaikuttamaan asioihin kuin Raamatun fiktiivinen Jumala. :)

        Ilman Jumalaa ei olisi ihmisiä eikä tietokoneita, nettiä, moderaattoreita ei minuakaan väittävät jumaluskoiset


    • Ateisti ei pelkää Jumalaa tai jumalia ja tulevaa tuomiota, koska ei usko sellaiseen hölynpölyyn.

      Ateisti ei lähesty mielikuvitusolentoja tai rukoile sellaisia, puhumattakaan että kumartaisi niiden edessä ja alistuisi niiden valtaan.

      Ei ole järkevää uskoa Jumalaan tai jumaliin, joten miksi sitä pitäisi pyytää anteeksi, ja vieläpä satuolennolta?

      Mitä on synti? Ateisteilla ei ole syntiä, koska he eivät usko aabrahamilaisten uskontojen lanseeraamaan käsitteeseen "synti".

      Kristus? Ketä tarkoitat? Jeesuksen ateisti tietää joko kuolleen ja ruumiin hävinneen mädäntymisen ja maatumisen tuloksena tai sitten ateisti uskoo, että Jeesus on fiktiivinen taruolento, jota ei tarvitse noteerata edes historiallisena henkilönä.

      Ateisti ei kiellä Jumalaa: ateisti ei usko Jumalaan. Näillä kahdella asialla on vissi ero. Ihminen voi kieltää vain sellaisen, joka on todellinen olevainen, mutta satuolentoa ei ole edes mahdollista kieltää. Miten ateisti siis voisi kieltää Jumalan, satuolennon?

      Siis mitä vittua? Raamatun Jumala ei tosiaankaan rakasta ateistia omana lapsenaan vaan vihaa syntisiä ja jumalattomia, niin että tuomitsee heidät päättymättömään kärsimykseen helvetin tulessa, elleivät nämä suostu uskomaan satuja Hänestä ja valheita Jeesuksesta, joita evankeliumit ovat täynnä.

      Ateisti ei käänny satuolentojen puoleen.

      Voitko näyttää sen, missä kohdassa Tooraa käsketään siunata vihollista?

      • Anonyymi

        Vihollisten siunaaminen ja niiden poskien kääntelystä kerrotaan Uudessa testamentissa Toorassa ei mitään tällaisesta
        .
        Varma Tieto


    • Anonyymi

      En pelkää mitään. Lapsena isäni opasti ettei ole syytä pelätä mitään jos joku pelottaa voi mennä katsomaan mikä se on. Jumalaa meillä ei pelätty kun olimme ateisteja.

      Varma Tieto

    • Anonyymi

      Aika pervoa haluta 2000v vanhan raadon kanssa yhteyteen. Olisihan se kivaa heppu tavata ja laittaa vastuuseen puheistaan mutta eihän se olisi ihan terveen toive.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe