Joukkovoima

Anonyymi-ap

Joukkovoima tappaa Omenassa, Koskelassa, ja Jyväskylässä. Kaikki yhden kimpussa

Myös myyjäpari tappaa
Järjestäytynyt vaino yhteisövaino

Vastapäätä asuva myyjäpari ja varastomiespari maalittivat 2007,
viharikos,
järjestäytynyt vaino.

Pyykkikone, musiikki /radio aina päällä, pestään tyhjiä koneita jne.

Silti 2 metrin päässä lumitöitä tekevä koira haukkuu niin että kova melu estää mielekkään elämän.

Ihmiset jotka muuttavat ovat aiempien tuttuja ja tietävät vainosta ja se on syy muuttaa, nuoret parit, perheet, alkaa vanhempineen seistä pihoissa tauotta, virnistelee, nauttien lähtötilanteessa 3 ja 7 vuotiaiden lasten perheen vainoamisesta.
satoja miestyövuosia, yhteensä miljoonia euroja ihmisillä jotka mukana, maansiirtokoneita, paikallisia raksafirmoja, kunnan, oikeuslaitoksen yksilöitä, jne edustajia mukana, värvättuysamalla tavalla kuin muut.

Osa on etsinyt tällaista yhteisöllisyyttä, osa pääsee vihaamaan, kun aloittajat esittävät itse uhria tai muita puolustavaa sankaria, esim jos 30 taaperoa ei kirku aamusta iltaan autotiellä uhrin kodista 2 metrin päässä, minne muu alue itseään ja jälkeläöisiään kiikuttanut 2007 alkaen, ovat "uhreja." Esittävät siis uhrinsa uhria, aloittavat joka puolella maalitetun kotia uuden metelöinnin, auton ovia satoja kertoja kiinni illassa, kuksaa väännetään kesällä rajalla ym (kaikki miesten puuha lähiön tontilla muodostaa kovan melun siksi miehet käy saleilla halleissa metsällä miesluolissa ja siksi on liikuntaa varten paikkoja.)

Raketteja seinäään, kiviä, kiekkoja autoon, kuulapyssut, golfmailat, mönkijät ym, aikuisilla miehillä.
Täysin addiktoivaa, vaino, pahuus addiktoi, saa nauttimaan. Lumiaura, lumityö, ruohonleikkuu, trimmerit oviem sulkeminen/hakkaaminen, jätekatoksella käyminen... ym kaikkia tehdään noin 10 kertaa hartaammin kuin muualla niin että pyörivöt aina tai seisovat kulkupelin vieressä jne töissä eivät käytännössä käy. Kaikki melutoiminnot alkuperäiset sijoittaneet maslitetun kodin kupeeseen, sille puolelle, samoin kuin kaikki, harvalla ok talossa pidetään takapihan puoöella autonpesua, edelisellä naapurilla, tuulivoimamiljoonilla elää, yli 10 kulkupeliä joita pesi, useamoi pesee päivittäin. Aina kun kotona, joka puolella vinkuva ääni, karkunta, haukkuminen jne

Näitä ei höiritse koska vain meillä melu joka puolella muilla kodista löytyy hiljainen paikka itse asiassa varastomiehillä harvinaisen hiljainen takapiha, , ja koska itse tuottavat melun, se ei hwitä haittaa, päinvastoin, oman jätkälauman laittamimen tielle 2007-2021 vähentää heiltä melua

Maslitetum pihaan auton viereen ilmestyy kiekkoja, kuulia, sählypalloja jne jne. 2007-2021
Uutens vuonna vastapäätä asuvat tulevat omilta tonteilta vastapäisen kodin rajalle, ampuvat siitä raketit, kodin seinä musta raketeista, siis parin metrin päässä maalitetun kodista kokoontuu satoja, vuosi toisen jälkeen

Lto, insinöörejä, sairaanhoitajia, opettajia, myyjiä ym kaikkk innolla mukana... Puoli jyväskylää mukana.

2007-2021, 5 min hiljaisuutta ei kotiin, kovat äkkiiset äänet karjunta kirkunta koiran haukkuminen, kaikki naapyrit tuovat melun vökisin ajoradalle tai rajalle 2007-2021.

Värvätyt esim jäävät koiran kanssa odottamaan, tai tekevät treffit tähän kohtaan jolloin räyhä alkaa.

Tätä ennen 30 taaperoa kirkuu kodin edessä tiellä aamusta iltaan, vanhempiensa tuomana, kaikki metelikoneet ym

Aikuiset ihmiset vainoaa porukassa yhtä. Mukana facen yp t :isosti, sekä lto.

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tä?????

    • Anonyymi

      Alkuviestin kirjoittajan kannattais mennä jollekin Kansalaisopistossa pidettäville tajunnanvirran peruskursseille. Siellä opetetaan kuinka oma, pösilö tajunnanvirta saadaan kerrottua yleisöä kiinnostavassa muodossa ulos.

    • Anonyymi

      Jos käytän aikaa, viestit poistetaan.

      Iso joukko, kokopäiväisesti kymmeniä melko toimettomia (ei muuta tekemistä) miehiä varsinkin maalittaja, on tylsistyneitä, vain aikaa, ei työtä tai muita harrastuksia, vain pyöriä.

      Poistattavat.

      On myös totta, että minun on vaikea kirjoittaa asiasta selvästi, se koskee liikaa. On myös totta, ertä 15 v vainoa on muuttamut minua ja kirjoittamisenkykyä. Ym kykyjä.

    • Anonyymi

      Joukon voima ei ole sähköinen. Ne saa laskulla.

    • Anonyymi

      Natsihenki ois kova.

    • Anonyymi

      Joukossa tyhmyys tyhmyys tiivistyy.

    • Anonyymi

      Jos on työ, kokopäiväpalkka tulee tälle porukalle hyvin pienellä työssäkäynnillä/työnteolla eikä se kiinnosta heitä yhtä paljon kuin tämä harrastus, josta ovat riippuvaisia, se on elämä, addiktio, jota ei voi lopettaa.

      Koskela.
      Omena
      Jkl
      Ym joukkovoima tuo vallan ja ylivoiman tunteen? Ovat kuin jumalia, tuomareita, kuninkaita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe