Ateistien välinen hierarkia eli nokkimisjärjestys

Tämä palsta on kuin tunkio, jonka ympärillä kärpäset pörräävät. Tunkion huipulla istuu kuningas, joka pyrkii kaikin keinoin pitämään uudet pyrkyrit kuninkaaksi loitolla. Tässä taistelussa ovat kaikki keinot luvallisia.

Kärpäset ovat niitä idiootteja, jotka vain pörräävät sontakasan ympärillä syöden siitä herkkupaloja pyrkimättä "kärpästen herraksi". Heillä ei ole tietoa, taitoa, viisautta tai älykkyyttä voidakseen itse arvioida oikein sen, kuka tai mikä on totta ja oikein. He seuraavat sokeasti "kärpästen herraa" eli "tunkion kuningasta".

Ovatko palstan aktiiviset lukijat ja kirjoittajat huomanneet sen, kuka lukuisine nimimerkkineen on ollut tämän palstan kiistaton tunkion herra ja kärpästen kuningas viimeisten vuosien aikana? Sama henkilö hallitsee yhä vielä keskusteluja ja määrää sen, miten palstan kärpästen tulee suhtautua itse kuhunkin kirjoittajaan ja viestiin.

Oletko kärpänen, herra vai "kristitty raato" tai jopa epäkelpo ateisti, joka ei saa nauttia herransa antimista tunkiolla, koska herra estää sinua nauttimasta raatojen mädäntyvästä lihasta ja pitää sinun asiantuntevan kritiikkisi kristittyjä kohtaan uhkana omaa herrauttaan kohtaan? Mitä jos kärpäset huomaavat, että heidän herransa on trolli, häirikkö ja huonosti asiansa osaava huomionkipeä psykopaatti narsisti?

Pitäisikö vaihtaa herraa vai olla lopultakin itsenäinen ja hylätä kaikki herrat?

26

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö meillä saa olla arkkipiispaa???

    • Beelzebub oli filistealainen jumala ’ruhtinas Baal’, josta juutalaiset väänsivät pilkkanimen tunkion herra tai kärpästen herra. Ei olisi kannattanut koska Raamatun Jahve oli alunperin Baal.

      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Beelzebub

      Kuka on avaajan mielestä tämän palstan kärpästen herra? Ei kai täällä sellaista ole? Tasa-arvoisten ja fiksujen ateistien joukossa.

      • Tämän palstan tunkion kuningas ja kärpästen herra olet sinä, Moses_Zuckerkandl.

        Olet hallinnut tätä palstaa kymmenien nikkien kautta, joista parhaiten mieleen muistuvat ovat Kampelatutkija, Munuaistutkija, Tarkistuskysymys ?, Heh !, Heh hah, jne.


      • imbecille kirjoitti:

        Tämän palstan tunkion kuningas ja kärpästen herra olet sinä, Moses_Zuckerkandl.

        Olet hallinnut tätä palstaa kymmenien nikkien kautta, joista parhaiten mieleen muistuvat ovat Kampelatutkija, Munuaistutkija, Tarkistuskysymys ?, Heh !, Heh hah, jne.

        Korjaan "tätä palstaa" sanoilla "tätä foorumia", sillä olit aktiivinen myös muilla palstoilla, eritoten kreationismi- palstalla.

        Ja yksi tärkeä nikkisi on Agnoskepo, jonka lyttäsit täysin käydessäsi kädenvääntöä eri persooniesi ja näkemystesi välillä.


      • MIchelarkangelo on myös sinun alias, mutta koska hän on antanut myöten asioissa, joissa et myöten tahdo antaa, niin hautasit hänet ja keksit uuden nikin hänen jatkokseen.

        Voi sinua!


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        MIchelarkangelo on myös sinun alias, mutta koska hän on antanut myöten asioissa, joissa et myöten tahdo antaa, niin hautasit hänet ja keksit uuden nikin hänen jatkokseen.

        Voi sinua!

        Miten noin muuten arkielämässä,tuntuuko sinusta,että saapuessasi muiden seuraan sinua katsotaan erikoisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noin muuten arkielämässä,tuntuuko sinusta,että saapuessasi muiden seuraan sinua katsotaan erikoisesti?

        Miksi silmät menevät kieroon sinua katsoessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi silmät menevät kieroon sinua katsoessa?

        Voisiko se johtua siitä, että minä itsekin karsastan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noin muuten arkielämässä,tuntuuko sinusta,että saapuessasi muiden seuraan sinua katsotaan erikoisesti?

        Kyllä tuntuu. Kaikki katsovat kunnioittavasti ja osa kateutta tuntien. Mutta kun paljastan olevani ihan tavallinen ihminen, niin jääpadot sulavat ja juttu luistaa tasa-arvoisesti kaikkien kanssa. En ole heitä parempi: olen vain heitä paljon älykkäämpi ja korkeammassa asemassa työmaailmassa kuin kukaan heistä.


      • imbecille kirjoitti:

        MIchelarkangelo on myös sinun alias, mutta koska hän on antanut myöten asioissa, joissa et myöten tahdo antaa, niin hautasit hänet ja keksit uuden nikin hänen jatkokseen.

        Voi sinua!

        Enpä ole koskaan kirjoitellut noilla nikeillä. Sinulla on aika epärealistiset deluusiot, jos minulla olisi kaikkien noiden kirjoittajien osaaminen ja tietämys niin olisin suorastaan yleisnero.

        Kärpäsvertaus on kyllä hyvä, mutta palsta ei ole tunkio vaan kliininen leikkaussali, jossa leikellään jumalia, mutta uskovaiset kärpäset haluaisivat liata ja muuttaa paikan tunkioksi.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Enpä ole koskaan kirjoitellut noilla nikeillä. Sinulla on aika epärealistiset deluusiot, jos minulla olisi kaikkien noiden kirjoittajien osaaminen ja tietämys niin olisin suorastaan yleisnero.

        Kärpäsvertaus on kyllä hyvä, mutta palsta ei ole tunkio vaan kliininen leikkaussali, jossa leikellään jumalia, mutta uskovaiset kärpäset haluaisivat liata ja muuttaa paikan tunkioksi.

        Höpsistä!

        Kehuit juuri itseäsi palstan älykkäimmäksi kirjoittajaksi, kun kerroit noiden sivupersooniesi tietomäärän ja älykkyyden ylittävän omasi. 🤣

        Onneksi olkoon näistä itsekehuista! 😉

        Mahtaako palstalla olla ketään toista sinun vertaistasi, mitä älykkyyteen ja huumoriin tulee? 🥳

        Jos on, niin älä vain kerro hänen nimeään, että et joutuisi jakamaan kunniaa ja mainetta hänen kanssaan! 🥸


      • imbecille kirjoitti:

        Höpsistä!

        Kehuit juuri itseäsi palstan älykkäimmäksi kirjoittajaksi, kun kerroit noiden sivupersooniesi tietomäärän ja älykkyyden ylittävän omasi. 🤣

        Onneksi olkoon näistä itsekehuista! 😉

        Mahtaako palstalla olla ketään toista sinun vertaistasi, mitä älykkyyteen ja huumoriin tulee? 🥳

        Jos on, niin älä vain kerro hänen nimeään, että et joutuisi jakamaan kunniaa ja mainetta hänen kanssaan! 🥸

        "Kehuit juuri itseäsi palstan älykkäimmäksi kirjoittajaksi, kun kerroit noiden sivupersooniesi tietomäärän ja älykkyyden ylittävän omasi. 🤣"

        Höpsistä, esimerkiksi Heh hah tai agnoskepo vetäisi minut kölin ali milloin tahansa, jos keskustellisimme kosmologiasta ja olisin heidän kanssaan eri mieltä. Minä olen realisti, tunnistan oman osaamiseni rajat, luotan niihin, jotka osaavat muuta/enemmän kuin minä enkä alla Dunning-Krugerin vallassa metelöimään niin kuin palstalla pörräävät hihhulit.

        "Jos on, niin älä vain kerro hänen nimeään, että et joutuisi jakamaan kunniaa ja mainetta hänen kanssaan! 🥸"

        No, sinun aiemmin listaamat ovat olleet hyviä ja asiallisia kirjoittajia.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Kehuit juuri itseäsi palstan älykkäimmäksi kirjoittajaksi, kun kerroit noiden sivupersooniesi tietomäärän ja älykkyyden ylittävän omasi. 🤣"

        Höpsistä, esimerkiksi Heh hah tai agnoskepo vetäisi minut kölin ali milloin tahansa, jos keskustellisimme kosmologiasta ja olisin heidän kanssaan eri mieltä. Minä olen realisti, tunnistan oman osaamiseni rajat, luotan niihin, jotka osaavat muuta/enemmän kuin minä enkä alla Dunning-Krugerin vallassa metelöimään niin kuin palstalla pörräävät hihhulit.

        "Jos on, niin älä vain kerro hänen nimeään, että et joutuisi jakamaan kunniaa ja mainetta hänen kanssaan! 🥸"

        No, sinun aiemmin listaamat ovat olleet hyviä ja asiallisia kirjoittajia.

        LOL

        P.S. Ikävää, että paljastit Kampelatutkijan ja agnoskepon sivupersooniksesi. Ne olivat tosi hyviä argumentoijia, mutta tietenkin vedit heidät alta kölin milloin vain halusit. LOL

        🤣 🤣 🤣


    • Jumalien väitetään luoneen koko maailman. Niin paksun peepuheen käsittely muistuttaa väkisinkin ongelmajätelaitoksen toimintaa. Ateismipalstalla paketoidaan sonta siistiin nippuun.

      • Anonyymi

        Olen saanut sellaisen käsityksen, että ateistit tykkäävät levitellä sitä sontaa ympäriinsä, ja he myös kieriskelevät siinä, minkä jälkeen he sanovat uskoville kristityille heitä loukkaavia ja muillakin tavoin ihmisarvoa loukkaavia sanoja. Sitten päälle päätteeksi kerskuvat tällä foorumilla saavutuksillaan, sillä sen mukaan ateistien palstahierarkia etenee, mitä paremmin osaat teistejä naruttaa ja nauraa heidän hölmöydelle.

        Ajatella: kolme käytävää pelkästään S-Ryhmän kaupoissa ja samaan aikaan, kun K-ryhmä julaisi omat "teesinsä" ja juoksi pakoon valheiden maailmaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut sellaisen käsityksen, että ateistit tykkäävät levitellä sitä sontaa ympäriinsä, ja he myös kieriskelevät siinä, minkä jälkeen he sanovat uskoville kristityille heitä loukkaavia ja muillakin tavoin ihmisarvoa loukkaavia sanoja. Sitten päälle päätteeksi kerskuvat tällä foorumilla saavutuksillaan, sillä sen mukaan ateistien palstahierarkia etenee, mitä paremmin osaat teistejä naruttaa ja nauraa heidän hölmöydelle.

        Ajatella: kolme käytävää pelkästään S-Ryhmän kaupoissa ja samaan aikaan, kun K-ryhmä julaisi omat "teesinsä" ja juoksi pakoon valheiden maailmaan.

        Uskovaisethan sitä sontaa levittelevät. Heidän uskonfilosofiansa perustuu keksittyyn huuhaahöpinään. Sellaisen levittely muka vakavasti otettavana faktana on hyvin loukkaavaa ihmisille, jotka osaavat ajatella ihan itse. Silloin on turha odottaa saavansa osakseen ihailua.


    • Anonyymi

      Eipä täällä kovin monta kärpästä pörrää, arvioisin niitä olevan alle 10. Kivahan tänne on joskus vilkaista intellektuellien kirjoituksia.

    • Anonyymi

      Kyllä niin vitusti ihmettelen kuka haluaa tämän tunkion huipulle, Aika paljon pitäisi maksaa että siihen hommaan ryhtyisin.

      • Anonyymi

        Purra!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra!

        Jos haluu vaihtaa Persuista


    • Anonyymi

      Annoit aiheen kiritellä pappeja ulosteessa 🤣

      • Anonyymi

        kieriskellä ja sen jälkeen julkinen nöyryytys 🤔


    • Anonyymi

      Siltähän se on alkanut vaikuttamaan, että palsta-ateismi on hyvin hierarkinen järjestelmä. On muutama palsta-ateisti alfana esiintyvä ja sitten ne, jotka seuraavat hyväksyykö tämä alfa heidän alapääkirjoittelunsa ja fixaationsa.
      Vaikka tämän pitäisi olla ihmisten välisen kohtaamisen paikka, jossa käsitellään ateismiin liittyviä asioita. Niin tämä on muuttunut omituiseksi anaaliasioiden käsittelyksi.
      Voisiko palstan moderaattorit tehdä jotakin, että palstalla keskusteltaisiin ateismista ja yleisesti sen "toimialaan" kuuluvista asioista? Ja, että ihmisiä eriarvoiseen asemaan laittava palsta-ateistinen häirikkökeskustelu saataisiin loppumaan?

    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Kannattaako tunkioita edes käytä pöyhimässä, jos se on ollut vailla hoitamista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe