Ja huomata´että synti estää sua sitten pääsemään Taivaaseen. !
Koska sinne ei mitään saasta ja epäpyhä mukaan otetaan !!
Hepr.12
15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,
16 ja ettei kukaan olisi haureellinen tahi epäpyhä niinkuin Eesau, joka yhdestä ateriasta myi esikoisuutensa.
17 Sillä te tiedätte, että hänet sittemminkin, kun hän tahtoi päästä siunausta perimään, hyljättiin; sillä hän ei löytänyt tilaa peruutukselle, vaikka hän kyynelin sitä pyysi.
18 Sillä te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn,
19 ette pasunan kaiun ettekä äänen tykö, joka puhui niin, että ne, jotka sen kuulivat, pyysivät, ettei heille enää puhuttaisi;
20 sillä he eivät voineet kestää tätä käskyä: "Koskettakoon vuorta vaikka eläinkin, se kivitettäköön";
21 ja niin hirmuinen oli se näky, että Mooses sanoi: "Minä olen peljästynyt ja vapisen";
22 vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,
23 taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,
24 ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.
25 Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.
26 Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin".
Ilm. 18:2
Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
Ilm. 21:8
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Meinaatko tosiaan elää syntisi kanssa loppuun asti ?
139
63
Vastaukset
Ilm. 21:27
Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.- Anonyymi
Eli sinä itse, paatuneena valehtelijana et sinne pääse ?
Sitäkö nyt haluat tällä aloituksellasi sanoa ?
Matt. 23:13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
- Anonyymi
Klikkasin vikiä ja antikristus jäi pimentoon.
Eräät uskovat ovat niin huolissaan muiden pääsystä Taivaaseen, että ovat tyystin unohtaneet malkansa omassa silmässä.
- Anonyymi
Jeesus on portti taivaaseen.
- Anonyymi
Vad menar du ?????????
- Anonyymi
Ester.4:14 Jos sinä tänä aikana olet vaiti, tulee apu ja pelastus juutalaisille muualta, mutta sinä ja sinun isäsi perhe tuhoudutte. Kuka tietää, etkö sinä juuri tälläistä aikaa varten ole päässyt kuninkaalliseen arvoon. 1Moos.45:7-9
- Anonyymi
Meinaan juu. Ja ihan niin kuin sinäkin sorrut synnin tekoihin päivittäin, jopa jo kirjoittaessasi tuota aloitusta, jossa valehtelet.
Kaikki uskovaiset sortuvat. Mihin muuten tarvittaisiin Jeesusta? Jo Vanhassa testamentissa synnit kun sai anteeksi ihan vain pyytämällä niitä anteeksi Isä Jumalalta.
Paavalihan sanoo, ettei syntiä tee hän itse vaan synti hänessä. Hän sanoo tekevänsä sitä pahaa, mitä ei tahdo. Näin hän sanoo vielä useiden lähetysmatkojensa jälkeen, vaikka hän oli ollut pitkään uskossa.Saimme anteeksi ja myös kaikki pakanatkin kun Jeesus kuoli.
Etkö sitä tiedä ??? Sentakia ei kehoitetaan pyytämään anteesksi Jumalalta , kun kerran Pyhässä Raamatussa ? Mutta sä yrität pelastaa itsesi , te se itse uskossasi , pyytämällä anteeksi synnit , joka olet jo saanut anteeksi yli 2000v sitten , mutta et usko sitä vaan nyt varmistat sen pyytämällä anteeksi.. huh huh..
Etkö tiedä että tarvitset Jeesuksen Usko ?- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Saimme anteeksi ja myös kaikki pakanatkin kun Jeesus kuoli.
Etkö sitä tiedä ??? Sentakia ei kehoitetaan pyytämään anteesksi Jumalalta , kun kerran Pyhässä Raamatussa ? Mutta sä yrität pelastaa itsesi , te se itse uskossasi , pyytämällä anteeksi synnit , joka olet jo saanut anteeksi yli 2000v sitten , mutta et usko sitä vaan nyt varmistat sen pyytämällä anteeksi.. huh huh..
Etkö tiedä että tarvitset Jeesuksen Usko ?Noi on noita sun keksimiäsi asioita, joita yrität laittaa toisen suuhun. Minä olen syntinen, enkä siitä muuksi muutu. Siksi: Jeesus.
Anonyymi kirjoitti:
Noi on noita sun keksimiäsi asioita, joita yrität laittaa toisen suuhun. Minä olen syntinen, enkä siitä muuksi muutu. Siksi: Jeesus.
Niin !! Siinä tuli esiin sun uppiniskaisuus joka sitoo sinua. Se henki joka halua että kaikki pysyis synnissä ja joutuu synnin vuoksi helvettiin . Ei se henki halua että sä löydät Synninpoistajan Jeesus Kristusta josta Pyhä Raamattu puhuu eikä Vapauttaja joka Pois ottaa synnin ja olet Todella vapaa. Siinä se on .. Sun Jeesusta ylläpitää sut synneissä ja minun Pois ottaa Synnin minusta.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin !! Siinä tuli esiin sun uppiniskaisuus joka sitoo sinua. Se henki joka halua että kaikki pysyis synnissä ja joutuu synnin vuoksi helvettiin . Ei se henki halua että sä löydät Synninpoistajan Jeesus Kristusta josta Pyhä Raamattu puhuu eikä Vapauttaja joka Pois ottaa synnin ja olet Todella vapaa. Siinä se on .. Sun Jeesusta ylläpitää sut synneissä ja minun Pois ottaa Synnin minusta.
Höpöhöpö! Ei minua sido yhtään mikään tuollainen.
Olet ymmärtänyt väärin. En minä halua tehdä syntiä enkä pyri tekemään syntiä mutta siitäkin huolimatta lankean päivittäin, aivan kuten sinäkin.
Minä olen jo löytänyt Jeesuksen. Sulla taitaa olla eri Jeesus...joku kuviteltu versio. Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö! Ei minua sido yhtään mikään tuollainen.
Olet ymmärtänyt väärin. En minä halua tehdä syntiä enkä pyri tekemään syntiä mutta siitäkin huolimatta lankean päivittäin, aivan kuten sinäkin.
Minä olen jo löytänyt Jeesuksen. Sulla taitaa olla eri Jeesus...joku kuviteltu versio.Joo , Mulla on armollinen Synninpoistaja ja Vapauttaja !! Jatka sinä lankemuksen evankeliumin tiellä ja minä taas Pyhituksen ja Puhdistuksen Tiellä joka löytyy Kuolemassa . Siis Ristinkuolemassa , sen eri Jeesuksessa mitä sulla on ..
2. Piet. 1:10
Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
Juud. 24
Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,Savis kirjoitti:
Joo , Mulla on armollinen Synninpoistaja ja Vapauttaja !! Jatka sinä lankemuksen evankeliumin tiellä ja minä taas Pyhituksen ja Puhdistuksen Tiellä joka löytyy Kuolemassa . Siis Ristinkuolemassa , sen eri Jeesuksessa mitä sulla on ..
Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
Juud. 24
Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,Kannattaa varoa ettet lankea eksymyksen joukkoon >>
2. Piet. 3:17
Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Joo , Mulla on armollinen Synninpoistaja ja Vapauttaja !! Jatka sinä lankemuksen evankeliumin tiellä ja minä taas Pyhituksen ja Puhdistuksen Tiellä joka löytyy Kuolemassa . Siis Ristinkuolemassa , sen eri Jeesuksessa mitä sulla on ..
Juud. 24
Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,Luuletko todellakin, ettet tee syntiä? Jos niin luulet, et tunne Raamattua. Me kaikki teemme syntiä eikä kukaan uskovainen ole synnitön. Jos väität muuta, valehtelet! Eli teet syntiä. Uskot silloin väärään oppiin, jota Raamatusta ei löydy.
- Anonyymi
-
Laki ja evankeliumi
Kadotamme helposti näkyvistämme evankeliumin vapauden ja teemme siitä uuden lain. Teemme kutsusta vaatimuksen. Alamme vaatia ilmaisesta hintaa, jota ihmisellä ei koskaan ole suorittaa. Kokonaan huomiotta jää lain olemus.
Laki kohdistuu siihen, millainen minä olen ja millainen minun tulisi olla. Evankeliumin sanoman ydin on kuitenkin siinä, millainen Jumala on minua kohtaan. Uskoessani Jeesuksen täytettyyn työhön, Jumala näkee minut Pojassaan, ja ainoastaan siitä syystä olen hyväksytty.
Toinen puoli asiassa on se, että Jumala itse sijaisen kautta vaikuttaa meissä kaikkea sitä, minkä laki vaatii. “Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa” (Tiit. 2:11,12).
Liha ei jalostu
Liha ei alistu lain alle. Sitä voi kyllä yrittää, mutta kukaan ei siinä onnistu. Lihan mieli on aina vihollisuutta Jumalaa vastaan. Kun laki on lopulta saanut väsyttää minut perin pohjin, on armon aika.
Vain tähän toivottomuuden hetkeen voi Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa ilmestyä koko täyteydessään. Kun laki saa minua kasvattaa, joudun epätoivoon ja ainoaksi toivoni perustukseksi tulee Golgatan sovitustyö.
Kun uskova väsyy kaikkeen siihen mitä hänen odotetaan tekevän ja millaisen hänen odotetaan olevan, niin on valtavaa löytää Raamatusta kohta, jossa sanotaan: “Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi, että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: “Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra” (1. Kor.1:30).
Ja Jeesus sanoi: “Tulkaa minun tyköni, kaikki työtä tekevät ja raskautetut, niin minä annan teille levon” (Matt. 11:28).
Jumala ei vaadi meiltä mitään, mitä Hän itse ei meissä henkensä kautta vaikuttaisi.
Kun tahtominen ja tekeminen ymmärretään tätä kautta niin se on juuri sitä, mihin Jumala tahtoo meitä johdattaa, kun Hän on valmistanut meille teot, että me niissä vaeltaisimme. Tällöin toteutuu se Jeesuksen sana, että löydätte levon sieluillenne.
Uudessa Testamentissa puhutaan armosta n. 155 kertaa. Tästä määrästä on Paavalin osuus n. 100. Johtiko Paavalin käsitys armosta hänet velttouteen? Tuhannesti ei! Edelliseen perustuen on aiheellista väittää, että juuri lain sekoittaminen armoon johtaa velttouteen – ei suinkaan armo!
-
( Lyhyt ote Paavo Lievosen teoksesta "Padassa on kuolema")Niinkö ? Onko se ihan sama mitä me teemme syntiä ?
Niin puhutaan uudessa Testantissa toisesta armosta jonka et tunne !!
https://m.youtube.com/watch?v=Ujq-NLK7OWo- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niinkö ? Onko se ihan sama mitä me teemme syntiä ?
https://m.youtube.com/watch?v=Ujq-NLK7OWoKatsoin tuota alusta jonkin matkaa.
Savis !
Juuri tuotahan sinun oma touhusi on ollut jo kymmeniä vuosia täälläkin.
Sinä kuvittelet tuon väärän armon peittävän kaikki sinun pahat tekosi ja sanasi ja valheesi ja väärät todistuksesi lähimmäisistäsi, ym ym...
Ei voi olla osuvampaa kuvausta sinusta itsestäsi ja toimintatavastasi, kuin minkä nuo 2 haastateltavaa heti alussa jakoivat.
Eli sinä TAAS kerran onnistuit vain tuomitsemaan itse itsesi ja omat väärät toimesi ja oman väärän toimintasi !
Joten onneksi olkoon vain Savis ! Savis kirjoitti:
Niinkö ? Onko se ihan sama mitä me teemme syntiä ?
https://m.youtube.com/watch?v=Ujq-NLK7OWoSiis Uudessa Testamentissa pti se olla..
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin tuota alusta jonkin matkaa.
Savis !
Juuri tuotahan sinun oma touhusi on ollut jo kymmeniä vuosia täälläkin.
Sinä kuvittelet tuon väärän armon peittävän kaikki sinun pahat tekosi ja sanasi ja valheesi ja väärät todistuksesi lähimmäisistäsi, ym ym...
Ei voi olla osuvampaa kuvausta sinusta itsestäsi ja toimintatavastasi, kuin minkä nuo 2 haastateltavaa heti alussa jakoivat.
Eli sinä TAAS kerran onnistuit vain tuomitsemaan itse itsesi ja omat väärät toimesi ja oman väärän toimintasi !
Joten onneksi olkoon vain Savis !Ja Taas käytit satanististen käsikirjan , hyökkämään Jeesusta kohtaan , joka Halua ottaa Pois sun synti mutta jota sitkesti kiellät..
Siinä kerrotaan että hyökkää samalla evällä mistä sua syytetään vihollista kohtaan . Ja kun olen vuosikymmenen hyökännyt synti ja saasta ihmisissä niin nyt hyökkäjä auttaja ja varoittaja joutuu saman kohteluun sun opittu tavan muka..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja Taas käytit satanististen käsikirjan , hyökkämään Jeesusta kohtaan , joka Halua ottaa Pois sun synti mutta jota sitkesti kiellät..
Siinä kerrotaan että hyökkää samalla evällä mistä sua syytetään vihollista kohtaan . Ja kun olen vuosikymmenen hyökännyt synti ja saasta ihmisissä niin nyt hyökkäjä auttaja ja varoittaja joutuu saman kohteluun sun opittu tavan muka..Juuri noinhan ne keskustelijat siinä viestissä sanoivat näiden väärän armon kannattajien toimivan, kuten sinä itse juuri nyt toimit !
" Ei saa syytellä - ei saa varoittaa ! "
Surkuhupaisaa tässä on se, että sinulla itselläsi on lupa syytellä muita !
Mutta sinulle itsellesi ei saa sanoa yhtään mitään !
Sinulla on siis kahdet täysin eri säännöt !
1) Yhdet itsellesi, eli sinä itse saat elää loputtomasti synneissäsi !
2) Toiset päinvastaiset, eli muut uskovat eivät saa elää synneissään, vaan heidän tulee kyetä synnittömyyteen !
Näin toimii ulkokultainen fariseus ja siis Savis ! Anonyymi kirjoitti:
Juuri noinhan ne keskustelijat siinä viestissä sanoivat näiden väärän armon kannattajien toimivan, kuten sinä itse juuri nyt toimit !
" Ei saa syytellä - ei saa varoittaa ! "
Surkuhupaisaa tässä on se, että sinulla itselläsi on lupa syytellä muita !
Mutta sinulle itsellesi ei saa sanoa yhtään mitään !
Sinulla on siis kahdet täysin eri säännöt !
1) Yhdet itsellesi, eli sinä itse saat elää loputtomasti synneissäsi !
2) Toiset päinvastaiset, eli muut uskovat eivät saa elää synneissään, vaan heidän tulee kyetä synnittömyyteen !
Näin toimii ulkokultainen fariseus ja siis Savis !Nyt tuli taas yksi tyyppillinen satanisinen vastaus.!! Bravo..
1 ) kun laitan että tulis laittaa että hei satanistit teidän tulis päästä synnistä eroon
>> Niin vastaus on että juuri nyt näytit ḿiten olet synnissä ja menossa helvettiin.
2) Kun laitan että varoitan ei tulis olla mitään tekemistä uuskarismaattistenkanssa niin rakas vihollinen tämä satanistien tapaan vastava !
>> vastaa ite olet uuskarismaattinen
3 ) Kun varoitan menesteologista !!
>> niin satanisti vastaa . Juuri todistit että olet menestysteologinen ..
4) Kun laitan varokaa ninkuin One Way halvasta armosta niin rakas vihollinen joka kulkee käsi kädessä satanistien hengen kanssa vastaa näi.
>> olette halvan armon kulkijoita...
5) ON SIIS ERITTÄIN HELPPO Olla syyttäjä , niinkuin rakas vihollinen ja nyt hän vastaa
>> ite olet syyttäjä olet taas näyttänyt miten syntinen olet.. Joopa joo. Jos näyttää milainen syyttäjä on niin tulee satanististen kanssa itse syytetty...- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Nyt tuli taas yksi tyyppillinen satanisinen vastaus.!! Bravo..
1 ) kun laitan että tulis laittaa että hei satanistit teidän tulis päästä synnistä eroon
>> Niin vastaus on että juuri nyt näytit ḿiten olet synnissä ja menossa helvettiin.
2) Kun laitan että varoitan ei tulis olla mitään tekemistä uuskarismaattistenkanssa niin rakas vihollinen tämä satanistien tapaan vastava !
>> vastaa ite olet uuskarismaattinen
3 ) Kun varoitan menesteologista !!
>> niin satanisti vastaa . Juuri todistit että olet menestysteologinen ..
4) Kun laitan varokaa ninkuin One Way halvasta armosta niin rakas vihollinen joka kulkee käsi kädessä satanistien hengen kanssa vastaa näi.
>> olette halvan armon kulkijoita...
5) ON SIIS ERITTÄIN HELPPO Olla syyttäjä , niinkuin rakas vihollinen ja nyt hän vastaa
>> ite olet syyttäjä olet taas näyttänyt miten syntinen olet.. Joopa joo. Jos näyttää milainen syyttäjä on niin tulee satanististen kanssa itse syytetty...Tätä samaa se AINA kanssasi on.
Kun sinua kehoittaa tutkimaan omia toimiasi, niin sitten tulee tätä samaa huttua joka kerta:
------------------
" Nyt tuli taas yksi tyyppillinen satanisinen vastaus.!! Bravo.. "
" Kun laitan että varoitan ei tulis olla mitään tekemistä uuskarismaattistenkanssa niin rakas vihollinen tämä satanistien tapaan vastava "
" >> niin satanisti vastaa . Juuri todistit että olet menestysteologinen .. "
" Kun laitan varokaa ninkuin One Way halvasta armosta niin rakas vihollinen joka kulkee käsi kädessä satanistien hengen kanssa vastaa näi. "
" ON SIIS ERITTÄIN HELPPO Olla syyttäjä , niinkuin rakas vihollinen ja nyt hän vastaa
>> ite olet syyttäjä olet taas näyttänyt miten syntinen olet.. Joopa joo. Jos näyttää milainen syyttäjä on niin tulee satanististen kanssa itse syytetty... "
---------------------
Siis "olet saatanasta" "satanisti" "vihollinen" "syyttäjä" "satanistien hengen kanssa".............
Savis !
Olen uudestisyntynyt uskova, joka on pitkään ollut Elävässä uskossa ja siten Pyhän Hengen johdossa / ohjauksessa ja siten myös jatkuvassa pyhityksessä !
Mutta sinä itse TAAS siis väität Pyhää Henkeä saatanaksi !
Milloin vihdoin tajuat tuon toimintasi vakavuuden ja mitä se sinulle voi tarkoittaa pahimmillaan ?
28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
30 Sillä he sanoivat: "Hänessä on saastainen henki".
Joten syytöksesi ovat todella vakavia !
Minua sinä voit herjata vaikka miksi, sen sinä saat anteeksi kunhan aikanasi pyydät ja kadut omaa kirjoitteluasi ja sanojasi !
Ja minä siis annan sinun valheellisten syytöstesi ja herjaustesi mennä suoraan Herralle, sinä tulet vastaamaan niistä aikanasi Hänelle !
Mutta Pyhän Hengen pilkka on kokonaan asia erikseen !
Sillä ethän sinä itse asiassa minua herjannut, vaan sinä väitit Pyhää Henkeä saatanaksi ja saatanan hengeksi. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja Taas käytit satanististen käsikirjan , hyökkämään Jeesusta kohtaan , joka Halua ottaa Pois sun synti mutta jota sitkesti kiellät..
Siinä kerrotaan että hyökkää samalla evällä mistä sua syytetään vihollista kohtaan . Ja kun olen vuosikymmenen hyökännyt synti ja saasta ihmisissä niin nyt hyökkäjä auttaja ja varoittaja joutuu saman kohteluun sun opittu tavan muka.."Ja Taas käytit satanististen käsikirjan , hyökkämään Jeesusta kohtaan , joka Halua ottaa Pois sun synti mutta jota sitkesti kiellät.."
Nyt Savis pitää itseään jo Jeesuksenakin! Anonyymi kirjoitti:
Tätä samaa se AINA kanssasi on.
Kun sinua kehoittaa tutkimaan omia toimiasi, niin sitten tulee tätä samaa huttua joka kerta:
------------------
" Kun laitan että varoitan ei tulis olla mitään tekemistä uuskarismaattistenkanssa niin rakas vihollinen tämä satanistien tapaan vastava "
" Kun laitan varokaa ninkuin One Way halvasta armosta niin rakas vihollinen joka kulkee käsi kädessä satanistien hengen kanssa vastaa näi. "
" ON SIIS ERITTÄIN HELPPO Olla syyttäjä , niinkuin rakas vihollinen ja nyt hän vastaa
>> ite olet syyttäjä olet taas näyttänyt miten syntinen olet.. Joopa joo. Jos näyttää milainen syyttäjä on niin tulee satanististen kanssa itse syytetty... "
---------------------
Siis "olet saatanasta" "satanisti" "vihollinen" "syyttäjä" "satanistien hengen kanssa".............
Savis !
Olen uudestisyntynyt uskova, joka on pitkään ollut Elävässä uskossa ja siten Pyhän Hengen johdossa / ohjauksessa ja siten myös jatkuvassa pyhityksessä !
Milloin vihdoin tajuat tuon toimintasi vakavuuden ja mitä se sinulle voi tarkoittaa pahimmillaan ?
28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
Minua sinä voit herjata vaikka miksi, sen sinä saat anteeksi kunhan aikanasi pyydät ja kadut omaa kirjoitteluasi ja sanojasi !
Ja minä siis annan sinun valheellisten syytöstesi ja herjaustesi mennä suoraan Herralle, sinä tulet vastaamaan niistä aikanasi Hänelle !
Sillä ethän sinä itse asiassa minua herjannut, vaan sinä väitit Pyhää Henkeä saatanaksi ja saatanan hengeksi.Ihan alku on väärä . >>> Kun sinua kehoittaa tutkimaan omia toimiasi, niin sitten tulee tätä samaa huttua joka kerta: <<<
Rakkaat palstalaiset olen huolissaan teistä että uskotte minun rakas vihollinen , joka käytäytyy kuin satanisti ja sentakia sen myös kirjoitin..
Toiminta ja Hengellinen työ varoittaa sua olen saanut Jumala ja varoittaa uuskarismaattisista ja tämä Rakas vihollisesta.Anonyymi kirjoitti:
------------------
---------------------
Savis !
Sillä ethän sinä itse asiassa minua herjannut, vaan sinä väitit Pyhää Henkeä saatanaksi ja saatanan hengeksi.>> Olen uudestisyntynyt uskova, <<
Käyttäydy sitten sellaisena . Eikä niinkuin pirullinen satanisti joka ei tykkää kun mä varoitan synneistä että vie helvettiin . Ja vielä enemmän se henki ei tykkää kun varoitan uuskarismaattisuudesta ja kaikkeesta kun kirjoitat näkee tämän selvästi..
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."Anonyymi kirjoitti:
------------------
---------------------
Savis !
Sillä ethän sinä itse asiassa minua herjannut, vaan sinä väitit Pyhää Henkeä saatanaksi ja saatanan hengeksi.Ymmärrän toiminnan vakavuuden ja Suomen Sionin vakavuuden että joku täytyy sen varoittaa vaikka heittäisit kaikki kivet mun päälle. Niin sanon kumminkin että mene Suomen Sion ja älä enää synti TEE !!
Hes. 3:21
Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut.Anonyymi kirjoitti:
"Ja Taas käytit satanististen käsikirjan , hyökkämään Jeesusta kohtaan , joka Halua ottaa Pois sun synti mutta jota sitkesti kiellät.."
Nyt Savis pitää itseään jo Jeesuksenakin!Älä siinä raivoa ja pilkkaa .. Ei sovi edes sinulle Rakas vihollinen..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
>> Olen uudestisyntynyt uskova, <<
Käyttäydy sitten sellaisena . Eikä niinkuin pirullinen satanisti joka ei tykkää kun mä varoitan synneistä että vie helvettiin . Ja vielä enemmän se henki ei tykkää kun varoitan uuskarismaattisuudesta ja kaikkeesta kun kirjoitat näkee tämän selvästi..
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."Kyllä on miehellä harhakuvia... hyvänen aika sentään!
Vai oliko se varokaa halpaa Armoa niinkuin One Way seurakunta >>
https://m.youtube.com/watch?v=Ujq-NLK7OWo- Anonyymi
Joudutko ollenkaan taistelemaan lihassasi asuvaa syntiä vastaan, vai oletko jo tullut tyystin synnittömäksi?
Anonyymi kirjoitti:
Joudutko ollenkaan taistelemaan lihassasi asuvaa syntiä vastaan, vai oletko jo tullut tyystin synnittömäksi?
Taisteliko Paavali , joka oli tienviittaja ja sanoi toivon olisitte kaikkeessa niinkuin minä !! Taistel Jeesuksen Pyhä Veren asti joka Puhdistaa sinua Kaikkeesta syneista. Mitä sun Suomenkielessä tarkoittaa >> KAIKESTA<<
1. Joh. 1:7
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Taisteliko Paavali , joka oli tienviittaja ja sanoi toivon olisitte kaikkeessa niinkuin minä !! Taistel Jeesuksen Pyhä Veren asti joka Puhdistaa sinua Kaikkeesta syneista. Mitä sun Suomenkielessä tarkoittaa >> KAIKESTA<<
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
1 Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
2 ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
3 minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
4 Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
5 Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
( 1 Joh. 1) Anonyymi kirjoitti:
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
1 Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
2 ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
3 minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
5 Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
( 1 Joh. 1)>> "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä." <<
"Jos sanomme, että meidän tulis jatkaa synnissä kun ollaan uskon tullut ,, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
Jeesusitse sanoi sulle että mene äläkä enää syntiä tee !!!Anonyymi kirjoitti:
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
( 1 Joh. 1)Hieno että näytät miten harhaopissa olet ja miten alkutaipaleelle uskontiellä olet. >>>>>>>> Ja kerran uskon tullut tällainen syntinen , ja aina yhtä syntinen tällainen usko oppi >>>>>>on perkeleestä..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Hieno että näytät miten harhaopissa olet ja miten alkutaipaleelle uskontiellä olet. >>>>>>>> Ja kerran uskon tullut tällainen syntinen , ja aina yhtä syntinen tällainen usko oppi >>>>>>on perkeleestä..
Kun on umpisokea omille synneilleen - kuten sinä Savis olet, on turha saarnata ( paasata, jankuttaa, SYYTTÄÄ) muille heidän synneistään.
Etsi jo vihdoin sitä malkaa omista farisealaisista silmistäsi, ennen kuin ronkit rikkaa toisten silmistä!! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.Haloo! Paavali ITSE totesi, ettei pääse synnin teosta eroon .
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
>> "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä." <<
"Jos sanomme, että meidän tulis jatkaa synnissä kun ollaan uskon tullut ,, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
Jeesusitse sanoi sulle että mene äläkä enää syntiä tee !!!Synnissä jatkaminen tarkoittaa tarkoitushakuista synnin tekemisen jatkamista. Ei sitä, että yrittää olla erossa synnistä mutta lankeaa joka päivä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun on umpisokea omille synneilleen - kuten sinä Savis olet, on turha saarnata ( paasata, jankuttaa, SYYTTÄÄ) muille heidän synneistään.
Etsi jo vihdoin sitä malkaa omista farisealaisista silmistäsi, ennen kuin ronkit rikkaa toisten silmistä!!Niin sun mielestä on syntiä varoittaa synneistä ja uuskarismaattista. Hej halloo tu ulos siitä kaapista !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin sun mielestä on syntiä varoittaa synneistä ja uuskarismaattista. Hej halloo tu ulos siitä kaapista !!
>>Jumalan tahto on, että uskovat pysyvät Kristuksessa Jeesuksessa. Hänen askelissaan meidän on kuljettava nöyrinä omaa ristiämme kantaen. Joka päivä meidän on tunnustettava ja poispantava ne synnit, jotka Pyhä Henki meille synniksi osoittaa. Ja sitä osoitettavaa riittää.
1.Joh.1:8 "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä." Pyhä Henki paljastaa meillä olevaa, meidän luonnossamme asuvaa syntiä, joka on pantava pois.
Tietoinen syntielämä on eri asia. Kaikista tahallisista synneistä meidän on luovuttava kokonaan. Sen pitäisi olla selvää jokaiselle uskovalle.>>
( Lainattu lähde: Ote nimimerkin Semper.Fidelis aloituksesta "Synnittömyyden harhat" tällä palstalla
01.07.2011) Anonyymi kirjoitti:
>>Jumalan tahto on, että uskovat pysyvät Kristuksessa Jeesuksessa. Hänen askelissaan meidän on kuljettava nöyrinä omaa ristiämme kantaen. Joka päivä meidän on tunnustettava ja poispantava ne synnit, jotka Pyhä Henki meille synniksi osoittaa. Ja sitä osoitettavaa riittää.
1.Joh.1:8 "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä." Pyhä Henki paljastaa meillä olevaa, meidän luonnossamme asuvaa syntiä, joka on pantava pois.
Tietoinen syntielämä on eri asia. Kaikista tahallisista synneistä meidän on luovuttava kokonaan. Sen pitäisi olla selvää jokaiselle uskovalle.>>
( Lainattu lähde: Ote nimimerkin Semper.Fidelis aloituksesta "Synnittömyyden harhat" tällä palstalla
01.07.2011)Jos me sanomme että meidän tulis jatkaa synnintekeminen loppuun asti niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä." Pyhä Henki paljastaa meillä olevaa, meidän luonnossamme asuvaa syntiä, joka on pantava pois. !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jos me sanomme että meidän tulis jatkaa synnintekeminen loppuun asti niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä." Pyhä Henki paljastaa meillä olevaa, meidän luonnossamme asuvaa syntiä, joka on pantava pois. !!
Miksi siis et itse pane sitä pois ?
Et edes kadu ja pyydä anteeksi selviä syntejäsi !
Joten syntisi pysyvät !
Sillä Herran anteeksiannolla on EHTO , eli JOS !
1. Joh. 1:9 JOS me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Mutta kun sinä et tunnusta syntejäsi, niin ne pysyvät ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jos me sanomme että meidän tulis jatkaa synnintekeminen loppuun asti niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä." Pyhä Henki paljastaa meillä olevaa, meidän luonnossamme asuvaa syntiä, joka on pantava pois. !!
"Jos me sanomme että meidän tulis jatkaa synnintekeminen loppuun"
Tulis? Miten niin tulis? Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis et itse pane sitä pois ?
Et edes kadu ja pyydä anteeksi selviä syntejäsi !
Joten syntisi pysyvät !
Sillä Herran anteeksiannolla on EHTO , eli JOS !
1. Joh. 1:9 JOS me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Mutta kun sinä et tunnusta syntejäsi, niin ne pysyvät !täydellisinä
Ef. 5:27
saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.Anonyymi kirjoitti:
"Jos me sanomme että meidän tulis jatkaa synnintekeminen loppuun"
Tulis? Miten niin tulis?Niin sano sinä sen joka meinaa pysyä synneissä loppuun asti ..
Synnin palkka on kuolema..Anonyymi kirjoitti:
Synnissä jatkaminen tarkoittaa tarkoitushakuista synnin tekemisen jatkamista. Ei sitä, että yrittää olla erossa synnistä mutta lankeaa joka päivä.
>>Synnissä jatkaminen tarkoittaa tarkoitushakuista synnin tekemisen jatkamista. Ei sitä, että yrittää olla erossa synnistä mutta lankeaa joka päivä.<<
Hienosti puolustettu synnin tekeminen. Kestääkö se PYHä JUmalan edessä ?
Koska synnin palkka on kuolema.Anonyymi kirjoitti:
Haloo! Paavali ITSE totesi, ettei pääse synnin teosta eroon .
Haloo! Itse !!! Paavali ITSE totesi, ettei ITSE pääse synnin teosta eroon .
Haloo Paavali tarvisti Synninpoistaja kun ei leikkinyt itse Jumala . Ja niin tarvit sinäkin vaikka sulla on suuria luuloja itsestä..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
>>Synnissä jatkaminen tarkoittaa tarkoitushakuista synnin tekemisen jatkamista. Ei sitä, että yrittää olla erossa synnistä mutta lankeaa joka päivä.<<
Hienosti puolustettu synnin tekeminen. Kestääkö se PYHä JUmalan edessä ?
Koska synnin palkka on kuolema.Hyvin kestää vaikkei sinun tuomarin edessäsi näköjään kestäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kestää vaikkei sinun tuomarin edessäsi näköjään kestäkään.
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen
- Anonyymi
Turhaa touhua.
Savis on niellyt menestysteologian "synnittömyys" ja "täydellisyys" harhaopit.
Mutta sillekin asialle hän itse on umpisokea.
Eikä tarvitsisi muuta, kuin perehtyä edes vähän noihin oppeihin ja siihen, että ketkä niihin uskovat ja niitä levittävät.
Savis jääräpäisesti siis uskoo tulevansa Jumalaksi, eli synnittömäksi.
Kukaan ihminen ei synnittömyyteen kykene, vain Jumala on synnitön.1. Kor. 3:17
Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
- Anonyymi
Ps.139:7-8 Biblia (1776) Kuhunka minä menen sinun hengestäs? Ja kuhunka minä sinun kasvois edestä pakenen? Jos minä astuisin ylös taivaasen, niin sinä siellä olet: Jos minä vuoteeni helvettiin rakentaisin katso, sinä myös siellä olet.
- Anonyymi
Taivas olisikin paska paikka, yhtä helvettiä.
- Anonyymi
Veronmaksajat on sen verran tarkkoja siivistään joilla liitelee.
- Anonyymi
Syntieni, mitkä ovat muuten aika pieniä, kanssa elelen loppuun asti. Eikä sun "taivas" kiinnosta p-karvan vertaa.
Ja Jeesus sanoi että mene äläkä enää tee syntiä. Ei Hän sanonut etä elää rauhassa sun syntiesi kanssa !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja Jeesus sanoi että mene äläkä enää tee syntiä. Ei Hän sanonut etä elää rauhassa sun syntiesi kanssa !!
Miksi siis ELÄT ITSE omien syntiesi kanssa, niitä mitenkään katumatta saati anteeksipyytämättä ?
Vastaa nyt viimeinkin tähän kysymykseeni Savis ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Savis, ei yksikään Jeesukseen Kristukseen uskova, elävässä uskon yhteydessä Häneen elävä, ihminen saata puolustella syntejään.
Jokainen uskova ihminen joutuu kuitenkin päivittäin tunnustamaan Paavalin tavoin, että synti asuu hänen lihassaan ( vanha ihminen, vanha "aatami") eikä hän aina kykene elämään Jumalan tahdon mukaan. Oikeammin olisi sanoa, että hän vain harvoin kykenee elämään Jumalan tahdon mukaan.
Kriittisesti tarkasteltuna ei uskovakaan ihminen omassa itsessään kykene elämään hetkeäkään niin, ettei hän tavalla tai toisella, jo ajatuksen tasolla, tulisi rikkoneeksi Jumalan tahtoa vastaan.
Jo ensimmäinen käsky, joka kehottaa meitä rakastamaan Jumalaa yli kaiken kaikesta sydämestämme ja sielustamme/mielestämme jää joka ainoalta uskovalta ihmiseltä varsin heikosti täytetyksi.
Ilman Jeesuksen Kristuksen täydellisesti täytettyä työtä meidän edestämme olemme kadotuksen ansainneita.
Emme voi turvata mihinkään itsessämme.
Yksin Jumalan armoon Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa me voimme ja myös saamme turvata. Yksin armosta, yksin uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.
Siinä on meidän pelastuksemme.
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta.
Ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
( Ef. 2) Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis ELÄT ITSE omien syntiesi kanssa, niitä mitenkään katumatta saati anteeksipyytämättä ?
Vastaa nyt viimeinkin tähän kysymykseeni Savis !Jatkaa sinä epäuskossasi . Ja pyydä oikein urakkalla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanteeeeksi Jumala.
Sanot Jumalalle tunti sitten tein sitä ja sitä syntiä ja nyt tarvitsen taas tässä anteeksi . Vaikka annoit yli 2000 v sitten kaikkille muille paitsi minulle kaikki synnit anteeksi joka otit minunkin päällesi. Anteeksi että kävin kasteen haudassa ahmisin itselle niitä syntejä .
.. Just joo . Noin se menee teidän ripissä Jumalan edessä epä..uskossa . Voi voi !!!Anonyymi kirjoitti:
Savis, ei yksikään Jeesukseen Kristukseen uskova, elävässä uskon yhteydessä Häneen elävä, ihminen saata puolustella syntejään.
Jokainen uskova ihminen joutuu kuitenkin päivittäin tunnustamaan Paavalin tavoin, että synti asuu hänen lihassaan ( vanha ihminen, vanha "aatami") eikä hän aina kykene elämään Jumalan tahdon mukaan. Oikeammin olisi sanoa, että hän vain harvoin kykenee elämään Jumalan tahdon mukaan.
Kriittisesti tarkasteltuna ei uskovakaan ihminen omassa itsessään kykene elämään hetkeäkään niin, ettei hän tavalla tai toisella, jo ajatuksen tasolla, tulisi rikkoneeksi Jumalan tahtoa vastaan.
Jo ensimmäinen käsky, joka kehottaa meitä rakastamaan Jumalaa yli kaiken kaikesta sydämestämme ja sielustamme/mielestämme jää joka ainoalta uskovalta ihmiseltä varsin heikosti täytetyksi.
Ilman Jeesuksen Kristuksen täydellisesti täytettyä työtä meidän edestämme olemme kadotuksen ansainneita.
Emme voi turvata mihinkään itsessämme.
Yksin Jumalan armoon Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa me voimme ja myös saamme turvata. Yksin armosta, yksin uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.
Siinä on meidän pelastuksemme.
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta.
Ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
( Ef. 2)Jeesus sanoi !! Mene äläkä enää syntiä tee.
Sinun lihasi tulis olla ristinnaulittu Hänen kanssa ja Hänessä , kun Hän kuolee / kuoli Ristillä , että sinunkin syntisi saa kuolin isku .
Ap. t. 22:16
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'Savis kirjoitti:
Jeesus sanoi !! Mene äläkä enää syntiä tee.
Sinun lihasi tulis olla ristinnaulittu Hänen kanssa ja Hänessä , kun Hän kuolee / kuoli Ristillä , että sinunkin syntisi saa kuolin isku .
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'Ava nyt silmät ja lue tarkaasti >>
Gal. 5:24
Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jeesus sanoi !! Mene äläkä enää syntiä tee.
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'Raamatunlauseiden jakeleminen ei auta kun et osaa opettaa etkä ymmärrä Raamattua oikein.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatunlauseiden jakeleminen ei auta kun et osaa opettaa etkä ymmärrä Raamattua oikein.
Sitkeä näköjään on synnin rakastaminen tai vääryys. Siis >>
2 Tess. 2
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
- Anonyymi
Itsepetos on vaarallinen asia, Savis. Jos vakuuttelet itsellesi, ettet tee syntiä, elät valheessa. Olet monasti syyllistynyt synnin tekemiseen ihan jo näissä kirjoituksissasi, joten lopeta pelleily ja tunnusta syntisi Jumalan ja seurakunnan edessä.
Muista nyt Pyhä Raamatun ja älä kuuntele petollinen saatana >>
Ja Jeesus sanoi että mene äläkä enää tee syntiä. Ei Hän sanonut että elää rauhassa sun syntiesi kanssa !!
Kannattaa kysyä Kaikki Jumalalta !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Muista nyt Pyhä Raamatun ja älä kuuntele petollinen saatana >>
Ja Jeesus sanoi että mene äläkä enää tee syntiä. Ei Hän sanonut että elää rauhassa sun syntiesi kanssa !!
Kannattaa kysyä Kaikki Jumalalta !!!Miksi sinä Savis itse siis elät synneissäsi ?
Voitko viimein vastata ! Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä Savis itse siis elät synneissäsi ?
Voitko viimein vastata !Olen niin niin monta kerta vastannut ja et huomaa sitä ollenkaan ?? Mikä sua vaivaa ?? Kuka on tehnyt sua sokea. Onko Jumala saanut tarpeeksi susta ja hyljännyt sinua ??? Pahalta tuntuu !!!!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Olen niin niin monta kerta vastannut ja et huomaa sitä ollenkaan ?? Mikä sua vaivaa ?? Kuka on tehnyt sua sokea. Onko Jumala saanut tarpeeksi susta ja hyljännyt sinua ??? Pahalta tuntuu !!!!
Et ole vastannut KUNNOLLA, vaan kiertelet ja piiloudut vain lainauksien taakse !
Miksi et pyydä selväkään syntejäsi anteeksi, vaikka ne on sinulle hyvin selvästi näytetty toteen ? Vaarallista on ettei pyrki Kristukseen. Ja sinne Kristukseen et voi pitää mukanaan syntisi , koska olet matkalla riastinkuolemaan silloin ja joko kuolet iankaikkisesti sinun lihan ja syntisi kanssa . Tai sitten kuolet pois lihasta ja syntisi Kristuksessa , joka tarkoittaa että kuolletat lihasi....
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Vaarallista on ettei pyrki Kristukseen. Ja sinne Kristukseen et voi pitää mukanaan syntisi , koska olet matkalla riastinkuolemaan silloin ja joko kuolet iankaikkisesti sinun lihan ja syntisi kanssa . Tai sitten kuolet pois lihasta ja syntisi Kristuksessa , joka tarkoittaa että kuolletat lihasi....
Miksi et sinä itse pyydä mitään syntejäsi anteeksi lähimmäsiltäsi ?
Tämä on koko kysymyksen YDIN ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Vaarallista on ettei pyrki Kristukseen. Ja sinne Kristukseen et voi pitää mukanaan syntisi , koska olet matkalla riastinkuolemaan silloin ja joko kuolet iankaikkisesti sinun lihan ja syntisi kanssa . Tai sitten kuolet pois lihasta ja syntisi Kristuksessa , joka tarkoittaa että kuolletat lihasi....
Onko sinulla siis erityislupa Herralta olla pyytämättä anteeksi selviäkään syntejäsi lähimmäisiltäsi ?
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vastannut KUNNOLLA, vaan kiertelet ja piiloudut vain lainauksien taakse !
Miksi et pyydä selväkään syntejäsi anteeksi, vaikka ne on sinulle hyvin selvästi näytetty toteen ?Mässäilee nyt vaan tyytyväisenä synneissä ja halvassa armossa ja pidä sun rauha rauha joka on näköjään sortunut , kun kuulit että on mahdollista päästä synneistä
Mene ja älä enää tee synti sanoi Jeesus. Valehteliko Hän ? Pilkkaasko Hän ?? Leikkikö Hän ?? Älä tee enää syntiä.. ?? Oli käsky...- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mässäilee nyt vaan tyytyväisenä synneissä ja halvassa armossa ja pidä sun rauha rauha joka on näköjään sortunut , kun kuulit että on mahdollista päästä synneistä
Mene ja älä enää tee synti sanoi Jeesus. Valehteliko Hän ? Pilkkaasko Hän ?? Leikkikö Hän ?? Älä tee enää syntiä.. ?? Oli käsky...Vastaa nyt kysymykseeni !
Onko SINULLA ITSELLÄSI siis jonkinlainen erityislupa Herralta olla pyytämättä anteeksi selviäkään syntejäsi lähimmäisiltäsi ? Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla siis erityislupa Herralta olla pyytämättä anteeksi selviäkään syntejäsi lähimmäisiltäsi ?
Anteeksi että varoitan sua vihollinen . Älä enää tee syntiä ettet joudu helvettiin. Mutta Jumalalta en tarvi pyydä anteeksi epäuskossa , kun olen niitä saanut anteeksi yli 2000v sitten Ristillä. Siinä sun erityslupa. .Oletko vähän hassua ?? Pitääkö myöskin pyytää anteeksi että varoitan uuskarismaattisesta ja sen hengestä hassu ?? Halvan armon saasta ja mitä vielä ???
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Anteeksi että varoitan sua vihollinen . Älä enää tee syntiä ettet joudu helvettiin. Mutta Jumalalta en tarvi pyydä anteeksi epäuskossa , kun olen niitä saanut anteeksi yli 2000v sitten Ristillä. Siinä sun erityslupa. .Oletko vähän hassua ?? Pitääkö myöskin pyytää anteeksi että varoitan uuskarismaattisesta ja sen hengestä hassu ?? Halvan armon saasta ja mitä vielä ???
Vastaa nyt kysymykseeni !
Onko SINULLA ITSELLÄSI siis jonkinlainen erityislupa Herralta olla pyytämättä anteeksi selviäkään syntejäsi lähimmäisiltäsi ?
En puhunut yhtään mitään mistään muusta sinun touhuistasi, vaan vain ja ainoastaan sinun OMISTA SYNNEISTÄSI !
Eli eikö sinun tarvitse pyytää anteeksi niiltä ihmisiltä, joita kohtaan olet ITSE väärin toiminut ?
Älä yritä siirtää keskustelua taas kerran sivuun itse aiheesta !
Toistan siis:
Onko SINULLA ITSELLÄSI siis jonkinlainen erityislupa Herralta olla pyytämättä anteeksi selviäkään syntejäsi lähimmäisiltäsi ?
Olet melkoinen kieroilija, joka ei vastaa edes selviinkään kysymyksiin, vaan sinä joka kerta yrität vain kiertää ne vaikeat kysymykset ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
>>Anteeksi että varoitan sua vihollinen .>>
!!!
Huomautus sivusta:
Ketä sinä varoittelet!?
Onko sinulla synnitön Savis täällä vihollinen tai peräti vihollisia. Mitä se tämmöinen oikein merkitsee?
Välillä kutsut - ketä kutsutkin "Rakas vihollinen..."!
Viheliäisen äitelää tekopyhyyttä.
Kirjoitat, ettei sinun tarvi pyytää Jumalalta anteeksi, kun olet saanut jo kaikki anteeksi 2000 vuotta sitten Ristillä.
Niin, tämähän on yleinen käsitys uuskarismaattisissa piireissä.
Jos kohta ns. vanhanajan helluntailaisuudessakaan ei Isä meidän rukous ole järin suuressa kurssissa.
Kaikki - kaikki syntimme, on totisesti sovitettu 2000 vuotta sitten Jeesuksen Kristuksen ristillä!
Vaan kyllä meitä kehotetaan sovitettuinakin anomaan syntejämme Jumalalta anteeksi.
Syystä, että me joka päivä rikomme niin monin tavoin Jumalan tahtoa vastaan.
Jos uskova kadottaa synnintuntonsa, on hän vaarassa joutua paatumuksen tielle.
Itse Herra Jeesus meille lausuu:
"Vaan rukoilkaa te näin... ja anna meille meidän velkamme anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi velallisillemme..."
"Anna meille meidän syntimme anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"
Ja apostoli Johannes:
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
( 1 Joh. 1:9) Anonyymi kirjoitti:
En puhunut yhtään mitään mistään muusta sinun touhuistasi, vaan vain ja ainoastaan sinun OMISTA SYNNEISTÄSI !
Eli eikö sinun tarvitse pyytää anteeksi niiltä ihmisiltä, joita kohtaan olet ITSE väärin toiminut ?
Toistan siis:
Olet melkoinen kieroilija, joka ei vastaa edes selviinkään kysymyksiin, vaan sinä joka kerta yrität vain kiertää ne vaikeat kysymykset !Kun sä selvästi et ymmärrä selviä Pyhä Raamatun paikkoja niin sun kannattais kysyä Jumalalta eikä aina ihmisiltä. Kun ei se avautuu absolutinen Totuus sillä lailla niinkuin eläät ja toimit..
Anonyymi kirjoitti:
>>Anteeksi että varoitan sua vihollinen .>>
!!!
Huomautus sivusta:
Ketä sinä varoittelet!?
Onko sinulla synnitön Savis täällä vihollinen tai peräti vihollisia. Mitä se tämmöinen oikein merkitsee?
Välillä kutsut - ketä kutsutkin "Rakas vihollinen..."!
Viheliäisen äitelää tekopyhyyttä.
Kirjoitat, ettei sinun tarvi pyytää Jumalalta anteeksi, kun olet saanut jo kaikki anteeksi 2000 vuotta sitten Ristillä.
Niin, tämähän on yleinen käsitys uuskarismaattisissa piireissä.
Jos kohta ns. vanhanajan helluntailaisuudessakaan ei Isä meidän rukous ole järin suuressa kurssissa.
Kaikki - kaikki syntimme, on totisesti sovitettu 2000 vuotta sitten Jeesuksen Kristuksen ristillä!
Vaan kyllä meitä kehotetaan sovitettuinakin anomaan syntejämme Jumalalta anteeksi.
Syystä, että me joka päivä rikomme niin monin tavoin Jumalan tahtoa vastaan.
Jos uskova kadottaa synnintuntonsa, on hän vaarassa joutua paatumuksen tielle.
Itse Herra Jeesus meille lausuu:
"Vaan rukoilkaa te näin... ja anna meille meidän velkamme anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi velallisillemme..."
"Anna meille meidän syntimme anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"
Ja apostoli Johannes:
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
( 1 Joh. 1:9)Sanoin jo että et tulis kysyä lihalta , vaan ainoastaan Jumalalta niin et tarvitsis niin paljon täällä palstalla kysyä ihmisiltä..
Ymmärätkö mitä tä tarkoittaa ? Kaksi osio joka tarkoittaa jotain. Kysy nyt Jumalalta eikä minulta.. Eikä lihalta.Savis kirjoitti:
Sanoin jo että et tulis kysyä lihalta , vaan ainoastaan Jumalalta niin et tarvitsis niin paljon täällä palstalla kysyä ihmisiltä..
Ymmärätkö mitä tä tarkoittaa ? Kaksi osio joka tarkoittaa jotain. Kysy nyt Jumalalta eikä minulta.. Eikä lihalta.Tämä >> Gal. 1:16
ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa, niin minä heti alunpitäenkään en kysynyt neuvoa lihalta ja vereltä,
- Anonyymi
Rahanahneudesta vielä niin syöttekö mieluusti vatsan täyteen heti aamulla vai vasta illantullen. No, siinäpä se.
No se riippuu miten paljon polltopuuta päivän mittaan tai mikä urakka on tulossa. Ei täydellä vatsalla ole mukava urakka tehdä..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No se riippuu miten paljon polltopuuta päivän mittaan tai mikä urakka on tulossa. Ei täydellä vatsalla ole mukava urakka tehdä..
Toistan siis:
Olet melkoinen kieroilija, joka ei vastaa edes selviinkään kysymyksiin, vaan sinä joka kerta yrität vain kiertää ne vaikeat kysymykset ! Anonyymi kirjoitti:
Toistan siis:
Olet melkoinen kieroilija, joka ei vastaa edes selviinkään kysymyksiin, vaan sinä joka kerta yrität vain kiertää ne vaikeat kysymykset !Miksi minä saisin tehdä syntiä lähimmäistäni kohtaan ? Pyhä Raamattu sano uttryckligen että minun tulis rakastaa lähimmäistäni !!!
Onko mikään suurempi rakkaus olemassa kun pelastaa tai ainakin yrittää pelastaa sinut minun rakas vihollinen jonka rakastan helvetistä
varoittamalla. Tässä olen varoittanut sinua varmaankymmentä vuotta ja toisia ylikin. 20 ?? riittääkö edes 20v että älä koske synti eikä uuskarismaattisuus ja ekumenia.
Siis >> Galatalaiskirje 5
14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miksi minä saisin tehdä syntiä lähimmäistäni kohtaan ? Pyhä Raamattu sano uttryckligen että minun tulis rakastaa lähimmäistäni !!!
Onko mikään suurempi rakkaus olemassa kun pelastaa tai ainakin yrittää pelastaa sinut minun rakas vihollinen jonka rakastan helvetistä
varoittamalla. Tässä olen varoittanut sinua varmaankymmentä vuotta ja toisia ylikin. 20 ?? riittääkö edes 20v että älä koske synti eikä uuskarismaattisuus ja ekumenia.
Siis >> Galatalaiskirje 5
14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".`minun rakas vihollinen´..tätäkö on helluntalaisuus?
Tässä on kohdat selvästi sanottu että tulis pyytä anteeksi riitapuolesi kanssa !! >>
Matt. 5:25
Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen.
Ap. t. 7:26
Seuraavana päivänä hän ilmestyi heidän luoksensa, heidän riidellessään, ja koetti saada heitä sopimaan sanoen: 'Tehän olette veljiä, miehet; miksi teette vääryyttä toisillenne?'
>>>>>Sentakia olen yrittänyt saada sun kanssa asiat kuntoon. Ja kuntoonhan niitä tulee heti kun jätät tuon uuskarismaattinen hengen joka saa sinut satanistisen kaltainen hyökkäjä. Ei muuten. Koska >>
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".
Ja sentakia en enää tunnustan heitä olevan mun veljiä jotka jäi uuskarismaattisen hengen paulaan vaikka olen heitä varoittanut ankarasti . En tunnustaa ketään minun veljiä ja sisaruksia jotka eivät tee Jeesuksen Tahtoa..
ja Jeesuksen Tahto ei ole että teemme syntiä..
Joh. 15:14
Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.- Anonyymi
Toistan siis:
Olet melkoinen kieroilija, joka ei vastaa edes selviinkään kysymyksiin, vaan sinä joka kerta yrität vain kiertää ne vaikeat kysymykset ! Anonyymi kirjoitti:
Toistan siis:
Olet melkoinen kieroilija, joka ei vastaa edes selviinkään kysymyksiin, vaan sinä joka kerta yrität vain kiertää ne vaikeat kysymykset !Siis mitkä syntejä ? Kerro nyt jo mitkä ? Olen odottanut jo että syytäjällä tulla satanistisen erikois tiedoilla tiedottaisi mulle mitkä syntejä ja kenelle pyytäisin anteeksi. Mutta muistan Watschman Nee jolla sai kaupungilta puhelun. Ja siellä oli mies joka sanoi että me olleen puhuttu sinusta ja niitä kaikkia syntejä ja syrjähyppyä mikä olet tehnyt , Aivan vastasi Watschman Nee ja senjälkeen tuli samanlaista vuodatusta niinkuin sinulta rakas vihollinen ja Watschman Nee sanoi joo rakas veli aivan rakas veli noin ei saa tehdä aivan , anteeksi ja pyysi monta kerta anteeksi.
Hänen vaimo joka oli kuunnellut hänet . Katsoi hänet suurella silmillä että et sä mitään syrjähyppyä ole tehnyt eikä mitään muu josta sua syytettiin.
Ei niin vastasi Watschman Nee . Mutta onhan se hyvä pyytä anteeksi etukäteen jos jotain väärä tulis tehty veljeä vastaan.
Tulisko munkin nyt varmuuden vuoksi myös pyytä sulta anteeksi jos jotain vahingossa tulis tehty vääryyttä sua kohtaan?
No niin on sitten hyvä , Anteeksi siis anteeksi.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis mitkä syntejä ? Kerro nyt jo mitkä ? Olen odottanut jo että syytäjällä tulla satanistisen erikois tiedoilla tiedottaisi mulle mitkä syntejä ja kenelle pyytäisin anteeksi. Mutta muistan Watschman Nee jolla sai kaupungilta puhelun. Ja siellä oli mies joka sanoi että me olleen puhuttu sinusta ja niitä kaikkia syntejä ja syrjähyppyä mikä olet tehnyt , Aivan vastasi Watschman Nee ja senjälkeen tuli samanlaista vuodatusta niinkuin sinulta rakas vihollinen ja Watschman Nee sanoi joo rakas veli aivan rakas veli noin ei saa tehdä aivan , anteeksi ja pyysi monta kerta anteeksi.
Hänen vaimo joka oli kuunnellut hänet . Katsoi hänet suurella silmillä että et sä mitään syrjähyppyä ole tehnyt eikä mitään muu josta sua syytettiin.
Ei niin vastasi Watschman Nee . Mutta onhan se hyvä pyytä anteeksi etukäteen jos jotain väärä tulis tehty veljeä vastaan.
Tulisko munkin nyt varmuuden vuoksi myös pyytä sulta anteeksi jos jotain vahingossa tulis tehty vääryyttä sua kohtaan?
No niin on sitten hyvä , Anteeksi siis anteeksi.Sinä et tee syntejäsi vahingossa !
Sinä olet paaduttanut niin pahasti sydämesi, että se on jo tahallista !
On ihan turhaa pyydellä näennäisesti anteeksi asioita, joita itse edes kykene myöntämään rehdisti !
" jos vahingossa" !
Kun sama toistuu 20 vuotta, niin ei ole kyse todellakaan mistään vahingosta !
- Anonyymi
Olet 20 vuotta ain ainakin syytellyt täälä ihmisiä omiin harhakuivitelmiisi perustuen !
Sinulle on selvääkin selvemin kerrottu se, että ne ovat valhetta !
Mutta silti sinä et ole kertaakaan katunut ja pyytänyt anteeksi noita omia valheellisia syytöksiäsi !
Siis et kertaakaan ole myöntänyt erehtyneesi, vaikka sinulle aidot uskovat ovat totuudessa sinulle sanoneet ja perustelleet ne asiat !
Kaikki ne MONEN MONET JA MONIEN sanat ovat valuneet, kuin vesi hanhen selästä.
Kyllä nöyrä uskova toki edes selvän valheelisen syytöksen kohdalla selvittäisi asian ja pyytäisi omia valheitaan ja vääriä syytöksiään anteeksi !
MUTTA ET SINÄ KOSKAAN !
Mistä tämä kertoo Savis ?Se kerto sitä että joko on syntisiä ihmisiä ja uuskarismaattisia maailmassa jolla on ihan toinen henki , tai sitten olen oikeassa , että on ja sä valheellinen antikristus , joka ohjaa synnin kautta ihmisiä helvettiin.
Siis varoitakaamme edelleen , koska olen Oikeassa tässä asiassa , koska en ole sairasvuoteessa niinkuin olen mainostanut ja pyytänyt Jumala, että sinne joutuu valheentekijät ja valheessa kulkevat tässä asiassa. Että me huomaisimme ketkä ovatoikeassa ja ketkä väärässä. 2v olen ollut terve kuin .... kun olen haastanut uusikarismaattiset tällä tavalla Ilm. kirjan mukaan missä Herra heittää niitä jotka valheessa kulkee sairasvuoteeseen jos eivät tee parannusta. Milloin alat syyttäjästä luovuta ?? Koska haasteen et ole uskaltanut ottaa vastaan ???Älä vaan sano että olet se henkilö ja rakas vihollinen , joka kävi aikanaan Petri Paavolan luona , saamassa opetusta ja nyt olet vajonnut niin alas , ettet näe että on syntiä ja percelen kulkevia uuskarismaattisia olemassa Sionissa ?? Hej halloo ??????
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se kerto sitä että joko on syntisiä ihmisiä ja uuskarismaattisia maailmassa jolla on ihan toinen henki , tai sitten olen oikeassa , että on ja sä valheellinen antikristus , joka ohjaa synnin kautta ihmisiä helvettiin.
Siis varoitakaamme edelleen , koska olen Oikeassa tässä asiassa , koska en ole sairasvuoteessa niinkuin olen mainostanut ja pyytänyt Jumala, että sinne joutuu valheentekijät ja valheessa kulkevat tässä asiassa. Että me huomaisimme ketkä ovatoikeassa ja ketkä väärässä. 2v olen ollut terve kuin .... kun olen haastanut uusikarismaattiset tällä tavalla Ilm. kirjan mukaan missä Herra heittää niitä jotka valheessa kulkee sairasvuoteeseen jos eivät tee parannusta. Milloin alat syyttäjästä luovuta ?? Koska haasteen et ole uskaltanut ottaa vastaan ???Nyt ei puhuttu yhtään mitään muista ihmisistä !
Kyse on vain ja ainoastaan sinun omasta toiminnastasi ja siitä ettet sinä ole 20 vuoteen pyytänyt OMIA syntejäsi ja vääriä syytöksiäsi anteeksi lähimmäisiltäsi täällä ! Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei puhuttu yhtään mitään muista ihmisistä !
Kyse on vain ja ainoastaan sinun omasta toiminnastasi ja siitä ettet sinä ole 20 vuoteen pyytänyt OMIA syntejäsi ja vääriä syytöksiäsi anteeksi lähimmäisiltäsi täällä !Eipäs ! Sä valehtelet rakas vihollinen ! Sanoit että olen syytänyt väärin ? Opettiko Paavola sinut silleen ? Ettei saa varoitta ihmisiä synnistä ja ettei saa sanoa että uuskarismaisilla on pirullinen henki sisällä joka antaa aivan kauhia hedelmiä, Varo kulkemaan sillä tiellä..
Siis sanoi >>>Olet 20 vuotta ain ainakin syytellyt täälä ihmisiä omiin harhakuivitelmiisi perustuen ! << <
joopa on paxua !!!! Varoittaminen synneistä ja uuskarismaattisuudesta on muuttunut rakas vihollisen aivossa syytelyksi !!! voi voi !! paksu valhe päästit. haisee täällä palstalla..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Eipäs ! Sä valehtelet rakas vihollinen ! Sanoit että olen syytänyt väärin ? Opettiko Paavola sinut silleen ? Ettei saa varoitta ihmisiä synnistä ja ettei saa sanoa että uuskarismaisilla on pirullinen henki sisällä joka antaa aivan kauhia hedelmiä, Varo kulkemaan sillä tiellä..
Siis sanoi >>>Olet 20 vuotta ain ainakin syytellyt täälä ihmisiä omiin harhakuivitelmiisi perustuen ! << <
joopa on paxua !!!! Varoittaminen synneistä ja uuskarismaattisuudesta on muuttunut rakas vihollisen aivossa syytelyksi !!! voi voi !! paksu valhe päästit. haisee täällä palstalla..Lue se, mitä olen kirjoittanut !
Olet 20 vuotta ain ainakin syytellyt täälä ihmisiä omiin harhakuivitelmiisi perustuen !
Sinun omat väräät syytöksesi perustuvat vain oman harhaisen mielesi tuotoksiin, joilla ei ole mitään tekemistä Totuuden, eikä todellisuuden kanssa !
Olet niin pahasti jo kadottanut todellisuuden tajusi, että tuotat ihan järjettömiä juttuja ja syytöksiä muista ihmisistä.
Kaikkein vakavin, siis sinun itsesi kannalta, on ollut se, että väität jopa Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi !
Niin vääristynyt on sinun pääsi tuotos.
Siis jos ja kun väität valkeutta pimeydeksi, niin siitä Sana saoo:
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä.
Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys! Anonyymi kirjoitti:
Lue se, mitä olen kirjoittanut !
Sinun omat väräät syytöksesi perustuvat vain oman harhaisen mielesi tuotoksiin, joilla ei ole mitään tekemistä Totuuden, eikä todellisuuden kanssa !
Olet niin pahasti jo kadottanut todellisuuden tajusi, että tuotat ihan järjettömiä juttuja ja syytöksiä muista ihmisistä.
Kaikkein vakavin, siis sinun itsesi kannalta, on ollut se, että väität jopa Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi !
Niin vääristynyt on sinun pääsi tuotos.
Siis jos ja kun väität valkeutta pimeydeksi, niin siitä Sana saoo:
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä.
Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!No niin non niin !! Ja varoitan uudestaan synneistä joka olen tehnyt Jumalan kunniaksi ja Hänen armosta 20v, Synnin palkka onkuolema.
Varoitan myös uuskarismaattisista. Meistä ne ovat lähtöisin ja antikristukset ovat juuri sellaisia. Kun he rakastuivat rakas vihollisen kanssa että hyökkäväy kun kertovat että heillä on eri henki ja tällä hengellä on eri Jeesus kun meillä Oikeilla uskovilla.
Jos antikristukset tulisvat sarvet päässä ja torahampailla niinkuin lorti niinketkä he silloin hijaisivat ? Ei antikrsitukset tulevat lempeellä rasvaisella sanomilla jolla vyöryy hunaja päälle että hukkuu jos ei kato tarkkaan missä istuu seurakunnassa. Rakkaus ja rakkaus , Armo ja armo. Niinpaljon että saatankin tulee rakastettu ja armahdettu siinä toiminnassa. Ei saa arvostella mitään ja täytyy olla armahtaivainen että on kunnon antikristus.
Kaikki antikristukset voi apinoida ja matkia Jeesusta.
Mutta sen ne eivät voi tehdä, että ne antaa Voima, että uskova puhdistuu ja muuttuu Kristuksen kaltainen,ja päässe perille TAIVAISEEN !!!!
jos hän sitt sano olevansa Kristuksessa, niin tulis vaeltaa kuin Hän VAELSI .
Senkaltaisia kuin Hän On , ollaan tässä ajassa on kirjoitettu. Ja kysyn oliko Jeesus synnitön ??- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No niin non niin !! Ja varoitan uudestaan synneistä joka olen tehnyt Jumalan kunniaksi ja Hänen armosta 20v, Synnin palkka onkuolema.
Varoitan myös uuskarismaattisista. Meistä ne ovat lähtöisin ja antikristukset ovat juuri sellaisia. Kun he rakastuivat rakas vihollisen kanssa että hyökkäväy kun kertovat että heillä on eri henki ja tällä hengellä on eri Jeesus kun meillä Oikeilla uskovilla.
Jos antikristukset tulisvat sarvet päässä ja torahampailla niinkuin lorti niinketkä he silloin hijaisivat ? Ei antikrsitukset tulevat lempeellä rasvaisella sanomilla jolla vyöryy hunaja päälle että hukkuu jos ei kato tarkkaan missä istuu seurakunnassa. Rakkaus ja rakkaus , Armo ja armo. Niinpaljon että saatankin tulee rakastettu ja armahdettu siinä toiminnassa. Ei saa arvostella mitään ja täytyy olla armahtaivainen että on kunnon antikristus.
Kaikki antikristukset voi apinoida ja matkia Jeesusta.
Mutta sen ne eivät voi tehdä, että ne antaa Voima, että uskova puhdistuu ja muuttuu Kristuksen kaltainen,ja päässe perille TAIVAISEEN !!!!
jos hän sitt sano olevansa Kristuksessa, niin tulis vaeltaa kuin Hän VAELSI .
Senkaltaisia kuin Hän On , ollaan tässä ajassa on kirjoitettu. Ja kysyn oliko Jeesus synnitön ??Mitä ihmettä oikein sekoilet Savis ?
Lue oma kirjoituksesi ja kerro sitten se, että mitä oikein yrität tällä sanoa:
" No niin non niin !! Ja varoitan uudestaan synneistä joka olen tehnyt Jumalan kunniaksi ja Hänen armosta 20v, Synnin palkka onkuolema. "
Siis olet itse siis tehnyt 20v syntiä Jumalan kunniaksi !
Oletko ihan tosissasi ? Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein sekoilet Savis ?
Lue oma kirjoituksesi ja kerro sitten se, että mitä oikein yrität tällä sanoa:
" No niin non niin !! Ja varoitan uudestaan synneistä joka olen tehnyt Jumalan kunniaksi ja Hänen armosta 20v, Synnin palkka onkuolema. "
Siis olet itse siis tehnyt 20v syntiä Jumalan kunniaksi !
Oletko ihan tosissasi ?Sun iloksi tietysti teki hono soomi temppun . Mutta muuten , hyvin olen varoittanut synneistä20v mistä olet syyttänyt minua ahkerasti ja syyttänyt edelleen ja nyt sulla on hauskakin vähäksi aika ja sitten tulee kova tuomio synnintakia,, jos et te parannus synneistä , niinkuin Jeesussanoi. >>> Mene äläkä enää te syntiä .
Oli mukava taas.. niin sanottu sekoilla sun mielestä...- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sun iloksi tietysti teki hono soomi temppun . Mutta muuten , hyvin olen varoittanut synneistä20v mistä olet syyttänyt minua ahkerasti ja syyttänyt edelleen ja nyt sulla on hauskakin vähäksi aika ja sitten tulee kova tuomio synnintakia,, jos et te parannus synneistä , niinkuin Jeesussanoi. >>> Mene äläkä enää te syntiä .
Oli mukava taas.. niin sanottu sekoilla sun mielestä...Yhäkään et ole vastannut kysymykseeni !
20 vuotta, eikä ainuttakaan anteeksipyyntöä !
Vaikka todella paljon olet valheita ja vääriä syytöksiä suoltanut jopa päivittäin ! Anonyymi kirjoitti:
Yhäkään et ole vastannut kysymykseeni !
20 vuotta, eikä ainuttakaan anteeksipyyntöä !
Vaikka todella paljon olet valheita ja vääriä syytöksiä suoltanut jopa päivittäin !Se on vaan sinussa uuskarismaattis hengenvalhe joka pimittää sun pää niin , että luulet se on synti kun varoittaa synneistä ja sanoa syntiselle te parannus synneistä.
Tiedämmehän että uuskarismaattinen henki halua pitää uskovat synneissä valhearmon alla ja viedä helvettiin.
Erityislupa Herralta ??? Jokainen tulis varoittaa kamalasta synneistä joka vie ihminen helvettiin ja sitä saatannallista uuskarismaattista toiminnasta..
Jaa ?? En tiennyt että Pyhä Raamattu on valhe ja joka se suolta päivittäin. Oletko vähän tai paljon hassu ????- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se on vaan sinussa uuskarismaattis hengenvalhe joka pimittää sun pää niin , että luulet se on synti kun varoittaa synneistä ja sanoa syntiselle te parannus synneistä.
Tiedämmehän että uuskarismaattinen henki halua pitää uskovat synneissä valhearmon alla ja viedä helvettiin.
Erityislupa Herralta ??? Jokainen tulis varoittaa kamalasta synneistä joka vie ihminen helvettiin ja sitä saatannallista uuskarismaattista toiminnasta..
Jaa ?? En tiennyt että Pyhä Raamattu on valhe ja joka se suolta päivittäin. Oletko vähän tai paljon hassu ????Nyt kyllä kirjoitat ihan itse itsellesi !
Sinähän olet itse se uuskarismaattisuuden harhassa elävä ihminen !
Sinä itse siis elät valhe armossa, siitä juuri olen sinulle kirjoittanut kaiken aikaa !
Mutta omalle tilallesi sinä olet umpisokea !
Sen kaiken lisäksi sinä Savis olet ulkokultaisten fariseusten kaltainen, joka tuomitset siis muita ankarimman päälle, samalla kun sinä itse ELÄT ja RYVET omissa synneissäsi !
Eli sinulla itselläsi siis on Herralta muka lupa elää ja rypeä oikein synneissäsi, mutta muilta vaadit ihan päinvastaista !
Mutta kuten siis JO aiemmin toin sinulle tämän Sanan joka kertoo sinun omasta tilastasi, niin kertauksena se tässä sinulle uudestaan !
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
Ja koko sinun toimintasi on siis oikein malliesimerkki äärikarismaattisuuteen eksyneen ihmisen hurmostelusta ja hörhöilystä, jossa siis ihan kaikki on kääntynyt päälaelleen ja näet valon siis pimeytenä ja pimeyden valona !
Eli oikein todella SYSI PIMEÄÄ on sinulla Savis ! Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä kirjoitat ihan itse itsellesi !
Sinä itse siis elät valhe armossa, siitä juuri olen sinulle kirjoittanut kaiken aikaa !
Mutta omalle tilallesi sinä olet umpisokea !
Sen kaiken lisäksi sinä Savis olet ulkokultaisten fariseusten kaltainen, joka tuomitset siis muita ankarimman päälle, samalla kun sinä itse ELÄT ja RYVET omissa synneissäsi !
Eli sinulla itselläsi siis on Herralta muka lupa elää ja rypeä oikein synneissäsi, mutta muilta vaadit ihan päinvastaista !
Mutta kuten siis JO aiemmin toin sinulle tämän Sanan joka kertoo sinun omasta tilastasi, niin kertauksena se tässä sinulle uudestaan !
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
Ja koko sinun toimintasi on siis oikein malliesimerkki äärikarismaattisuuteen eksyneen ihmisen hurmostelusta ja hörhöilystä, jossa siis ihan kaikki on kääntynyt päälaelleen ja näet valon siis pimeytenä ja pimeyden valona !
Eli oikein todella SYSI PIMEÄÄ on sinulla Savis !>>Nyt kyllä kirjoitat ihan itse itsellesi !
Mutta omalle tilallesi sinä olet umpisokea ! <<
IHAN satanistiuskovan vastaus minulle . Noin ne vastaavat, jos sanon ettei aurinko ole musta , niin ne vastaa että ite pidät aurinko on musta.
Onko tuttu teksti Rakas vihollinen joka kuljeskelee valhe uuskarismaattinen saatanan hengellä.
Ja varmaan vielä vähän aika saa noin kulkea että kaikki näkee miten petollinen on uuskarismaattinen henki ja sitten tulee kova tuomio jos hän ei jätä hengen ja uuskarismaattiset ystävät jotka hän sano että mä arvostan ja syytän väärin. Mä vain varoitan että älä kulje perkelen hengen kanssa, joka kuljettaa heitä.
- Anonyymi
Ajattelin jättää syntini Jeesuksen ristille ja kokeilla, miltä tuntuu elää hyvää ja pyhää elämää Jumalan lapsena.
Savis kirjoitti:
Aamen !! Tee niin ja seuraa Paavalin esimerkki niin sulle käy hyvin !!!!
Muuten ! Jätä itsesi kokonaan siinä kuolemassa johon Paavali jätti itsensä Room. 6
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Muuten ! Jätä itsesi kokonaan siinä kuolemassa johon Paavali jätti itsensä Room. 6
kyllä se kuolema koskee nyt ihan tätä maallisen elämässä olevaa KAIKKIA ihmisiä, vauvasta -vaariin koskevaa kuolemaa.
paratiisissa EI ollut kuolemaa, kuolema tuli vasta paratiisista karkotuksen jälkeen.
on "toinen kuolema", johon ei kuolemalla ole valtaa. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei Paavali mihinkään itseään jättänyt. Ei Paavali siksi ollut kuollut yhdessä Jeesuksen Kristuksen kanssa, että hän oli siihen itsensä jättänyt tai jättäytynyt tai siihen suostunut,
HÄN OLI KUOLLUT JEESUKSEN KANSSA, KOSKA HÄN OLI KUOLLUT JEESUKSEN KANSSA.
Sinun saatanallinen harhaoppisi edellyttää "jättäytymistä", jotta ristinkuolema olisi totta, KOSKA SINÄ ITSE ET PIDÄ SITÄ HISTORIALLISESTI TOTENA.
Kenenkään ei tarvitse "jättäytyä" yhtikäs mihinkään tai minnekään.
Kuolemamme yhdessä Jeesuksen kanssa JOKO ON TOTTA TAI EI OLE - se ei JÄTTÄYTYMÄLLÄ muutu miksikään. Kukaan ei jättäytymällä tee todeksi jotakin, mikä ei ole totta, eikä kukaan jättäytymällä tee todeksi jotain, mikä ON totta.
Sinun oppisi on paitsi saatanallinen valhe myös PATOLOGISTA IDIOTISMIA. Anonyymi kirjoitti:
kyllä se kuolema koskee nyt ihan tätä maallisen elämässä olevaa KAIKKIA ihmisiä, vauvasta -vaariin koskevaa kuolemaa.
paratiisissa EI ollut kuolemaa, kuolema tuli vasta paratiisista karkotuksen jälkeen.
on "toinen kuolema", johon ei kuolemalla ole valtaa.Koskee vain uskovat jotka Uskoo mitä Paavali kirjoittaa >>
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
3 Veten I då icke att vi alla som hava blivit döpta till Kristus Jesus, vi hava blivit döpta till hans död?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
4 Och vi hava så, genom detta dop till döden, blivit begravna med honom, för att, såsom Kristus uppväcktes från de döda genom Faderns härlighet, också vi skola vandra i ett nytt väsende, i liv.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
5 Ty om vi hava vuxit samman med honom genom en lika död, så skola vi ock vara sammanvuxna med honom genom en lika uppståndelse.
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
6 Vi veta ju detta, att vår gamla människa har blivit korsfäst med honom, för att syndakroppen skall göras om intet, så att vi icke mer tjäna synden.
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
7 Ty den som är död, han är friad ifrån synden.Anonyymi kirjoitti:
Ei Paavali mihinkään itseään jättänyt. Ei Paavali siksi ollut kuollut yhdessä Jeesuksen Kristuksen kanssa, että hän oli siihen itsensä jättänyt tai jättäytynyt tai siihen suostunut,
HÄN OLI KUOLLUT JEESUKSEN KANSSA, KOSKA HÄN OLI KUOLLUT JEESUKSEN KANSSA.
Sinun saatanallinen harhaoppisi edellyttää "jättäytymistä", jotta ristinkuolema olisi totta, KOSKA SINÄ ITSE ET PIDÄ SITÄ HISTORIALLISESTI TOTENA.
Kenenkään ei tarvitse "jättäytyä" yhtikäs mihinkään tai minnekään.
Kuolemamme yhdessä Jeesuksen kanssa JOKO ON TOTTA TAI EI OLE - se ei JÄTTÄYTYMÄLLÄ muutu miksikään. Kukaan ei jättäytymällä tee todeksi jotakin, mikä ei ole totta, eikä kukaan jättäytymällä tee todeksi jotain, mikä ON totta.
Sinun oppisi on paitsi saatanallinen valhe myös PATOLOGISTA IDIOTISMIA.Antaudu nyt vaan että Pyhä Henki saa viedä sut Jeesuksen kuolemaan että saat Kristuksessa saat nousta kuolemasta ilman lihasi ja syntisi joka täss huutaa palstalla minulle >> PATOLOGISTA IDIOTISMIA
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Antaudu nyt vaan että Pyhä Henki saa viedä sut Jeesuksen kuolemaan että saat Kristuksessa saat nousta kuolemasta ilman lihasi ja syntisi joka täss huutaa palstalla minulle >> PATOLOGISTA IDIOTISMIA
Lopeta tuo saatanallinen harhaoppi. Me KUOLIMME JO yhdessä Kristuksen kanssa. Sinä et saa sitä tekemättömäksi ETKÄ vahvistetuksi uskomalla tai olemalla uskomatta lässyttämällä tällä palstalla tuota hevonpaskaasi.
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo saatanallinen harhaoppi. Me KUOLIMME JO yhdessä Kristuksen kanssa. Sinä et saa sitä tekemättömäksi ETKÄ vahvistetuksi uskomalla tai olemalla uskomatta lässyttämällä tällä palstalla tuota hevonpaskaasi.
No no , nyt kiroileminen tulis loppua ja sitten menet tietysti polville pyytämään anteeksi , että taas repesit raivossa ja täytyy pitä tiliä Herran edessä ja näin yrität ansaita pääsy Taivaaseen te se itse uskonnossa .. Joopa joo..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No no , nyt kiroileminen tulis loppua ja sitten menet tietysti polville pyytämään anteeksi , että taas repesit raivossa ja täytyy pitä tiliä Herran edessä ja näin yrität ansaita pääsy Taivaaseen te se itse uskonnossa .. Joopa joo..
Opettele suomea, kun et edes tunnu ymmärtävän, mitä muut kirjoittavat.
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomea, kun et edes tunnu ymmärtävän, mitä muut kirjoittavat.
Mutta synti ja uuskarismaattisten antikristuksen juoneet ymmärrän hyvin !!! : )
- Anonyymi
Lisää pitäisi keksiä ja ehtiä tekemään, laillisuuden ja hyvien tapojen rajoissa tietenkin.
- Anonyymi
Vastaus kysymykseen on KYLLÄ.
Se, joka puhuu Jumalalle ja pyytää syntejään anteeksi pelastuu.Miksi sinun täytyy epäuskossa yrittää saada anteeksi synneistä ?
Joka Hän on sovittanut jo yli 2000v sitten ja antanut anteeksi niitä . Ja tä astuu voimaan kun uskot sitä -Eikä yrittää pelastaa itseä pyytämällä anteeksi ja pitää lyhyitä tiliväliä , te se itse uskonnossa , joka niin monet harrastaa epäuskossa.. huh , huh sentään..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miksi sinun täytyy epäuskossa yrittää saada anteeksi synneistä ?
Joka Hän on sovittanut jo yli 2000v sitten ja antanut anteeksi niitä . Ja tä astuu voimaan kun uskot sitä -Eikä yrittää pelastaa itseä pyytämällä anteeksi ja pitää lyhyitä tiliväliä , te se itse uskonnossa , joka niin monet harrastaa epäuskossa.. huh , huh sentään..Joka on umpisokea omille, jokapäiväisille synneilleen, on vihoviimeinen syyttämään ketään toista yhtään mistään!
Savis, etkö tosiaan tunnista malkaa omissa silmissäsi ronkkiessasi roskia muiden silmistä!?
Ovatpa kenen hyvänsä synnit minkälaisia tahansa, olet itse syypää aivan kaikkeen mistä muita syytät.
Aivan kaikkeen.
Niin kuin jokainen meistä! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Joka Hän on sovittanut jo yli 2000v sitten ja antanut anteeksi niitä . Ja tä astuu voimaan kun uskot sitä -Eikä yrittää pelastaa itseä pyytämällä anteeksi ja pitää lyhyitä tiliväliä , te se itse uskonnossa , joka niin monet harrastaa epäuskossa.. huh , huh sentään..No nyt se Saviksen syvin / pahin harha paljastui !
Nyt selvisi syy siihen, että Savis kuvittelee itsellään olevan oikein Jumalalta lupa olla pyytämättä anteeksi lähimmäisiltään, joita kohtaan hän itse on rikkonut !
Savis elää siis VÄÄRÄSSÄ ARMOSSA, jossa hänen ei tarvitse mitään enää anteeksipyydellä !
Savis raukka ei siis tajua edes pelastuksen perus asioita !
Kun ihminen tulee uskoon, niin hän saa syntinsä anteeksi !
Eli se tarkoittaa sitä, että:
1) Vanhat synnit ovat anteeksiannetut, mutta Pyhä Henki voi kehoittaa sovittamaan ja sopimaan asiat ihmisten kanssa !
2) Mutta uudet synnit joihin uskovat lankeavat, ne pitää pyytää Herralta anteeksi ja anteeksipyytää sopia ja sovittaa myös iniiden hmisten kanssa, joita kohtaan on rikkonut !
Tämä on sitä rehtiä syntien tunnustamista, josta Johannes oikein kirjoittaa !
Tässä on tuo JOS !
Mutta jos toimimme kuten Savis opettaa, niin Herra ei pääse meitä vapauttamaan synneistämme, vaan syntimme pysyvät loputtomasti, kuten on tapahtunut Saviksen omalla kohdalla !
Joten on kysessä todella paha harha, jossa Savis kartuttaa yhä vain lisää ja lisää Jumalan vihaa päällensä !
Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
Miten uskoivaksi itseään nimittävä voikin olla ja elää noin pahasti harhassa, kuin missä Savis elää ???
En voi kuin enää ihmetellä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka on umpisokea omille, jokapäiväisille synneilleen, on vihoviimeinen syyttämään ketään toista yhtään mistään!
Savis, etkö tosiaan tunnista malkaa omissa silmissäsi ronkkiessasi roskia muiden silmistä!?
Ovatpa kenen hyvänsä synnit minkälaisia tahansa, olet itse syypää aivan kaikkeen mistä muita syytät.
Aivan kaikkeen.
Niin kuin jokainen meistä!Sori, mutta ei mene ihan noin, kuin sinä kirjoitit !
Savis on itse eksynyt niin äärikarismaattisuuteen, kuin menestysteologian oppeihin, sekä väärän armon alle.
Niistä hän muita syyttää, mutta esim. minä en noihin usko, enkä ole hurahtanut äärikarsimaattiseen hurmosteluun, johon Savis on syvälle ja pahasti uponnut.
Joten Savis syyttelee muita sellaisesta, joihin nämä eivät edes ole syyllisiä, mutta Savis itse siis on, muttei umpisokeana ja pahasti eksytettynä itse sitä käsitä, siis kun on jo kaulaansa myöten eksytysten suossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta ei mene ihan noin, kuin sinä kirjoitit !
Savis on itse eksynyt niin äärikarismaattisuuteen, kuin menestysteologian oppeihin, sekä väärän armon alle.
Niistä hän muita syyttää, mutta esim. minä en noihin usko, enkä ole hurahtanut äärikarsimaattiseen hurmosteluun, johon Savis on syvälle ja pahasti uponnut.
Joten Savis syyttelee muita sellaisesta, joihin nämä eivät edes ole syyllisiä, mutta Savis itse siis on, muttei umpisokeana ja pahasti eksytettynä itse sitä käsitä, siis kun on jo kaulaansa myöten eksytysten suossa.Synnittömiä emme ole yhden yksikään.
Kaikki me olemme Jumalan edessä yhtä syyllisiä itsessämme.
Penäät muuten kovasti Savikselta anteeksipyyntöä - itseltäsikö, vai ylipäätään kaikilta!?
Uskovan ihmisen ei tarvitse eikä edes tule huomautella - tässä tapauksessa Savikselle, ettei tämä ole pyytänyt anteeksi, vaikkapa itseltään.
Anteeksi pyytämisiä me emme toisiltamme anele. Pyytäisimme edes itse lähimmäisiltämme, joita vastaan olemme taatusti tavalla tai toisella rikkoneet, aina anteeksi.
Mitä tulee äärikarismaattisuuteen ja sen ilmiöihin, lienemmekö kukaan 100 %:sti olleet kautta uskovaisuutemme ajan niistä vapaita.
En minä ainakaan.
t: Anonyymi klo. 10,37. 28
( s-seutulainen) Anonyymi kirjoitti:
No nyt se Saviksen syvin / pahin harha paljastui !
Nyt selvisi syy siihen, että Savis kuvittelee itsellään olevan oikein Jumalalta lupa olla pyytämättä anteeksi lähimmäisiltään, joita kohtaan hän itse on rikkonut !
Savis elää siis VÄÄRÄSSÄ ARMOSSA, jossa hänen ei tarvitse mitään enää anteeksipyydellä !
Savis raukka ei siis tajua edes pelastuksen perus asioita !
Kun ihminen tulee uskoon, niin hän saa syntinsä anteeksi !
Eli se tarkoittaa sitä, että:
1) Vanhat synnit ovat anteeksiannetut, mutta Pyhä Henki voi kehoittaa sovittamaan ja sopimaan asiat ihmisten kanssa !
2) Mutta uudet synnit joihin uskovat lankeavat, ne pitää pyytää Herralta anteeksi ja anteeksipyytää sopia ja sovittaa myös iniiden hmisten kanssa, joita kohtaan on rikkonut !
Tämä on sitä rehtiä syntien tunnustamista, josta Johannes oikein kirjoittaa !
Tässä on tuo JOS !
Mutta jos toimimme kuten Savis opettaa, niin Herra ei pääse meitä vapauttamaan synneistämme, vaan syntimme pysyvät loputtomasti, kuten on tapahtunut Saviksen omalla kohdalla !
Joten on kysessä todella paha harha, jossa Savis kartuttaa yhä vain lisää ja lisää Jumalan vihaa päällensä !
Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
Miten uskoivaksi itseään nimittävä voikin olla ja elää noin pahasti harhassa, kuin missä Savis elää ???
En voi kuin enää ihmetellä !Yritä nyt päästä siitä harhaluulosta ja antikristuksellisyydestä , että ihminen tulis pyytä antikristuksista anteeksi , että hän paljastaa hänet ja sä loukkaannut siitä.
Aivan kuin Noitakuningas Amerikassa joka sanoi, että pysytään salassa kun ne eivät tiedä meistä mitään, mutta kun he saavat tietää meistä, niin hyökätään oikein kunnolla, aivan kuin uuskarismaattiset antikristukset..
Kerro nyt taas , että olen loukkannut sinua ja sun ystäviä syvästi ja syyttänyt sun uuskarismaattiset ystävät palstalla, kun varoitan uuskarismaattista hengestä ja synnistä.
Se vasta tuntuu niin hyvältä , kun tietää että se antaa minulle kirkkaampi kruunun Taivaassa .. hiiiiiiiiiiiiii
Ihmettele nyt lisä ja minäkin ihmettelen sun ja ihmisten epäuskoa . Pyydä nyt anteeksi maailman tappin asti , että saisit anteeksi synnit mitä jo olet saanut anteeksi yli 2000v sitten mutta joka astuu voimaan vasta sitten kun uskot sitä eikä yrität pelastaa itseä niinkuin vanhassa testamenttissa tekivät kun uhrasi. Samalla tavalla sinäkin uhraat Jumalalle sun anteeksit ja ajattelet että pelastat itseä anteeksipyytämällä .
Isä joka on Taivaassa riemuitsee varmaan siitä että pidät Hänen Pojan sovintotyö halpana ja kuolema.
Sekin on nyt paljastettu sekin.. >>>
Hebr. 10
18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.
18 Men där förlåtelse för dessa är given, där behöves icke mer något offer för synd.
19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
19 Eftersom vi nu, mina bröder, hava en fast tillförsikt att få gå in i det allraheligaste i och genom Jesu blod,
20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
20 i det att han åt oss har invigt en ny och levande väg ditin genom förlåten -- det är genom sitt kött --
21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
21 och eftersom vi hava en stor överstepräst över Guds hus,
22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
22 så låtom oss med uppriktiga hjärtan gå fram i full trosvisshet, bestänkta till våra hjärtan och därigenom renade från ett ont samvete, och till kroppen tvagna med rent vatten.
23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
23 Låtom oss oryggligt hålla fast vid hoppets bekännelse, ty den som har givit oss löftet, han är trofast.
24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
24 Och låtom oss akta på varandra för att uppliva varandra till kärlek och goda gärningar;
25 Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.
25 låtom oss icke övergiva vår församlingsgemenskap, såsom somliga hava för sed, utan må vi förmana varandra -- detta så mycket mer som I sen huru »dagen» nalkas.
26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
26 Ty om vi med berått mod synda, sedan vi hava undfått kunskapen om sanningen, så återstår icke mer något offer för våra synder,
27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
27 utan allenast en förskräcklig väntan på dom och glöden av en eld som skall förtära motståndarna.
28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
28 Den som föraktar Moses' lag, han skall »efter två eller tre vittnens utsago» dödas utan barmhärtighet;
29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
29 huru mycket svårare straff tron I icke då att den skall anses värd, som förtrampar Guds Son och aktar förbundets blod för orent -- det i vilket han har blivit helgad -- och som smädar nådens Ande!
30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
30 Vi veta ju vem han är som sade: »Min är hämnden; jag skall vedergälla det», och åter: »Herren skall döma sitt folk.»
31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
31 Det är förskräckligt att falla i den levande Gudens händer.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synnittömiä emme ole yhden yksikään.
Penäät muuten kovasti Savikselta anteeksipyyntöä - itseltäsikö, vai ylipäätään kaikilta!?
Uskovan ihmisen ei tarvitse eikä edes tule huomautella - tässä tapauksessa Savikselle, ettei tämä ole pyytänyt anteeksi, vaikkapa itseltään.
Anteeksi pyytämisiä me emme toisiltamme anele. Pyytäisimme edes itse lähimmäisiltämme, joita vastaan olemme taatusti tavalla tai toisella rikkoneet, aina anteeksi.
Mitä tulee äärikarismaattisuuteen ja sen ilmiöihin, lienemmekö kukaan 100 %:sti olleet kautta uskovaisuutemme ajan niistä vapaita.
En minä ainakaan.
( s-seutulainen)Lueppa sitä Raamattuasi kunnolla ensin, ennen kuin alat kirjoittelemaan ihan puuta ja heinää, s-seutulainen !!!
15 Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
1. Tim. 5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
19 Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa sitä Raamattuasi kunnolla ensin, ennen kuin alat kirjoittelemaan ihan puuta ja heinää, s-seutulainen !!!
15 Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
1. Tim. 5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
19 Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.OK!
t: s-seutulainen Anonyymi kirjoitti:
Joka on umpisokea omille, jokapäiväisille synneilleen, on vihoviimeinen syyttämään ketään toista yhtään mistään!
Aivan kaikkeen.
Niin kuin jokainen meistä!Olen kysynyt sinulta joka saatanan silmälasia näkee että on synti varoittaa syntiset ja sanoa Jeesuksen lailla mene äläkä enää syntiä tee.
Nyt tein saatanan muka syntiä taas.. Nyt tulee varmaan kova tuomio- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Yritä nyt päästä siitä harhaluulosta ja antikristuksellisyydestä , että ihminen tulis pyytä antikristuksista anteeksi , että hän paljastaa hänet ja sä loukkaannut siitä.
Aivan kuin Noitakuningas Amerikassa joka sanoi, että pysytään salassa kun ne eivät tiedä meistä mitään, mutta kun he saavat tietää meistä, niin hyökätään oikein kunnolla, aivan kuin uuskarismaattiset antikristukset..
Kerro nyt taas , että olen loukkannut sinua ja sun ystäviä syvästi ja syyttänyt sun uuskarismaattiset ystävät palstalla, kun varoitan uuskarismaattista hengestä ja synnistä.
Se vasta tuntuu niin hyvältä , kun tietää että se antaa minulle kirkkaampi kruunun Taivaassa .. hiiiiiiiiiiiiii
Ihmettele nyt lisä ja minäkin ihmettelen sun ja ihmisten epäuskoa . Pyydä nyt anteeksi maailman tappin asti , että saisit anteeksi synnit mitä jo olet saanut anteeksi yli 2000v sitten mutta joka astuu voimaan vasta sitten kun uskot sitä eikä yrität pelastaa itseä niinkuin vanhassa testamenttissa tekivät kun uhrasi. Samalla tavalla sinäkin uhraat Jumalalle sun anteeksit ja ajattelet että pelastat itseä anteeksipyytämällä .
Isä joka on Taivaassa riemuitsee varmaan siitä että pidät Hänen Pojan sovintotyö halpana ja kuolema.
Sekin on nyt paljastettu sekin.. >>>
Hebr. 10
18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.
18 Men där förlåtelse för dessa är given, där behöves icke mer något offer för synd.
19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
19 Eftersom vi nu, mina bröder, hava en fast tillförsikt att få gå in i det allraheligaste i och genom Jesu blod,
20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
20 i det att han åt oss har invigt en ny och levande väg ditin genom förlåten -- det är genom sitt kött --
21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
21 och eftersom vi hava en stor överstepräst över Guds hus,
22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
22 så låtom oss med uppriktiga hjärtan gå fram i full trosvisshet, bestänkta till våra hjärtan och därigenom renade från ett ont samvete, och till kroppen tvagna med rent vatten.
23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
23 Låtom oss oryggligt hålla fast vid hoppets bekännelse, ty den som har givit oss löftet, han är trofast.
24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
24 Och låtom oss akta på varandra för att uppliva varandra till kärlek och goda gärningar;
25 Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.
25 låtom oss icke övergiva vår församlingsgemenskap, såsom somliga hava för sed, utan må vi förmana varandra -- detta så mycket mer som I sen huru »dagen» nalkas.
26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
26 Ty om vi med berått mod synda, sedan vi hava undfått kunskapen om sanningen, så återstår icke mer något offer för våra synder,
27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
27 utan allenast en förskräcklig väntan på dom och glöden av en eld som skall förtära motståndarna.
28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
28 Den som föraktar Moses' lag, han skall »efter två eller tre vittnens utsago» dödas utan barmhärtighet;
29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
29 huru mycket svårare straff tron I icke då att den skall anses värd, som förtrampar Guds Son och aktar förbundets blod för orent -- det i vilket han har blivit helgad -- och som smädar nådens Ande!
30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
30 Vi veta ju vem han är som sade: »Min är hämnden; jag skall vedergälla det», och åter: »Herren skall döma sitt folk.»
31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
31 Det är förskräckligt att falla i den levande Gudens händer.Kruunusi saattaa sulaa paikassa minne olet matkalla.
Ei vaineskaan, satuahan taivaat, synnit, jumalat ja helvetit vain on Anonyymi kirjoitti:
Aivan kaikkeen.
Niin kuin jokainen meistä!Niin Jeesus syytti Farisukset myös niinkuin mä sinua .. >>
Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt. 12:34
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Luuk. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
Tekikö tä Jeesus ja minut kyykärmeen sikiöt nyt !!
Ja miten oli Paavalin kohdalla sitten ? Hänkö kyykäärmen sikiö. ???
Siis ymmärrän kyllä että tuo paikka , joka ei pitäisi tulkita ollenkaan , niinkuin satanistiuskova , on teille satanistiuskoville herkkua !!Anonyymi kirjoitti:
Synnittömiä emme ole yhden yksikään.
En minä ainakaan.
( s-seutulainen)Olipa hieno teksti rakas s-seutulainen !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK!
t: s-seutulainenMinä muuten todella ihmettelen sitä s-seutulainen, että sinä et näitä ihan perus asioitakaan vielä käsitä /ymmärrä.
Miten voi olla yhä noin ?
Ja kuten olen kirjoittanut useaan kertaan, niin Savis ei ole täällä 20 vuoteen pyytänyt yhtään keltään anteeksi !
Ja kuten hän siis itse kirjoitti lopulta, niin Savis on sitä mieltä, ettei hänen edes tarvitse pyytää anteeksi rikkomuksiaan keneltäkään ihmiseltä !
Siis Savis juuri kirjoitti siis näin:
--------------------------
Savis
2023-01-20 01:25:13
UUSI
Joka Hän on sovittanut jo yli 2000v sitten ja antanut anteeksi niitä . Ja tä astuu voimaan kun uskot sitä -Eikä yrittää pelastaa itseä pyytämällä anteeksi ja pitää lyhyitä tiliväliä , te se itse uskonnossa , joka niin monet harrastaa epäuskossa.. huh , huh sentään..
----------------------------------
Siis Saviksen mukaan se on EPÄUSKOA, jos ja kun uskova pyytää omia rikkomuksiaan anteeksi niin Jumalalta kuin tietysti myös niiltä ihmisiltä, joita vastaan hän on rikkonut !
Kuinka sairas oppi ja siten myös sairasta toimintaa Savikselta .
Voi hyvää päivää sentään, etten pahemmin sanoisi !
Ei näitä Saviksen juttuja voisi edes uskoa todeksi, jos ei itse niitä lukisi ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muuten todella ihmettelen sitä s-seutulainen, että sinä et näitä ihan perus asioitakaan vielä käsitä /ymmärrä.
Ja kuten olen kirjoittanut useaan kertaan, niin Savis ei ole täällä 20 vuoteen pyytänyt yhtään keltään anteeksi !
Ja kuten hän siis itse kirjoitti lopulta, niin Savis on sitä mieltä, ettei hänen edes tarvitse pyytää anteeksi rikkomuksiaan keneltäkään ihmiseltä !
Savis
UUSI
Joka Hän on sovittanut jo yli 2000v sitten ja antanut anteeksi niitä . Ja tä astuu voimaan kun uskot sitä -Eikä yrittää pelastaa itseä pyytämällä anteeksi ja pitää lyhyitä tiliväliä , te se itse uskonnossa , joka niin monet harrastaa epäuskossa.. huh , huh sentään..
Siis Saviksen mukaan se on EPÄUSKOA, jos ja kun uskova pyytää omia rikkomuksiaan anteeksi niin Jumalalta kuin tietysti myös niiltä ihmisiltä, joita vastaan hän on rikkonut !
Ei näitä Saviksen juttuja voisi edes uskoa todeksi, jos ei itse niitä lukisi !Sinun kanssasi en enää ryhdy "peistä taittamaan", siitä sain tarpeekseni jo vuosia sitten, "luetaanko sanaa", "lateraalinen" jne.
Pidä erehtymätön oikeaoppisuutesi.
s-seutulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muuten todella ihmettelen sitä s-seutulainen, että sinä et näitä ihan perus asioitakaan vielä käsitä /ymmärrä.
Savis
UUSI
Ei näitä Saviksen juttuja voisi edes uskoa todeksi, jos ei itse niitä lukisi !noihin Saviksen aloituksiin ei viitsi edes yrittää kommentoida, on niin mielettömiä,
ja kohdistuu aina TOISIIN IHMISIIN, niinkuin hän ei kuuluisi "samaan kastikkeeseen".
"Olemmeko me muita parempia ? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että
KAIKKI , niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin ovat synnin vallassa."
Room: 3: 9 Anonyymi kirjoitti:
Savis
UUSI
Ei näitä Saviksen juttuja voisi edes uskoa todeksi, jos ei itse niitä lukisi !Ihme että et tiedä mitä Ristillä tapahtui ? Rakas vihollinen. Mitä Jeesus teki ja uhrasi itseä ihmiskunnan puolesta ja mikä merkitys on Jumalan Usko , jonka saamme pyytäkin jos me halutaan pelastua, Mutta jatkaa sinä oma te se itse uskossa , joka on niin in ja vahvistunut uuskarisman mukaan , joka edustat.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kanssasi en enää ryhdy "peistä taittamaan", siitä sain tarpeekseni jo vuosia sitten, "luetaanko sanaa", "lateraalinen" jne.
Pidä erehtymätön oikeaoppisuutesi.
s-seutulainenOlet todella viisas tässä asiassa Rakas s-seutulainen.. Viisasti sanottu ,
Anonyymi kirjoitti:
noihin Saviksen aloituksiin ei viitsi edes yrittää kommentoida, on niin mielettömiä,
ja kohdistuu aina TOISIIN IHMISIIN, niinkuin hän ei kuuluisi "samaan kastikkeeseen".
"Olemmeko me muita parempia ? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että
Room: 3: 9Etkö sinäkään perusasiat tiedä ? Eihän synninvallassa ole mitään asia Taivaaseen ja sentakia Paavali sanoi sen heille.. Ilmeisesti siinä kohalla oli hänet ostettu vapaiksi synnin vallasta, kalliilla sovintoveren avulla, jonka kiellät , mutta toivottavasti ei kunnes kuolet pois Telluksesta.. Ettet joudu helvettiin. Siis te poarannusta..
Anonyymi kirjoitti:
noihin Saviksen aloituksiin ei viitsi edes yrittää kommentoida, on niin mielettömiä,
Room: 3: 9Niin !! Tiedän !!!!! UUskarismaattisille ne ovat mielettömisiä . Mutta muille ne ovat niin tyhjentävästi täynnä viisautta ettei siihen mahdu muuta !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Olet todella viisas tässä asiassa Rakas s-seutulainen.. Viisasti sanottu ,
Savis, selvyyden vuoksi ilmoitan, että myös tämä, sinulle osoitettu viesti tuolla ylempänä oleva on minun kirjoittamani:
>>Joka on umpisokea omille, jokapäiväisille synneilleen, on vihoviimeinen syyttämään ketään toista yhtään mistään!
Aivan kaikkeen.
Niin kuin jokainen meistä!>> - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savis, selvyyden vuoksi ilmoitan, että myös tämä, sinulle osoitettu viesti tuolla ylempänä oleva on minun kirjoittamani:
>>Joka on umpisokea omille, jokapäiväisille synneilleen, on vihoviimeinen syyttämään ketään toista yhtään mistään!
Aivan kaikkeen.
Niin kuin jokainen meistä!>>... Ja yllä olevan kirjoitin siis minä!
s-seutulainen
- Anonyymi
Juu. Elävänä loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433723- 362454
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?331983- 201724
- 171679
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001572- 241447
- 221409
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko961408