Joka koski Trumaticin pahviputkia.
Voiko nuo pahviputket vaihtaa alumiiniputkiin?
Sitähän taitaa olla sopivankokoista kurttuista alumiiniputkea?
Pitkään kun Truma käyttämättä niin tulee märän pahviputken haju ennen kuin putket kuivuu.
Aiheuttaako alumiiniputki kondensiota🤔
Mihinkähän Lie taas kadonnut minun aloitus
17
155
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko muita materiaaliveihtoehtoja kuin pahviputki tai alumiiniputki?
Epäilen että tuo alumiiniputki kehittää kylmällä kondensiovettä putken ulkopinnoille. - Anonyymi
Valurautainen viemäriputki?
- Anonyymi
Painaa liian paljon.
- Anonyymi
Aivan, rumatikit pahviputkista juuri kyse onkin, onko korvaavaa materiaalia?
- Anonyymi
Palstavahti Joksun Niksinurkka antaa arvokkaita neuvoja liittyen rumatikkiin.
- Anonyymi
Tältä kyseiseltä kotkalaiselta lämmittäjien asijantuntialta saakin kaikkiin lämmittäjiin liittyviin ongelmiin ihan parhaat eheytysohjeet.
- Anonyymi
Minä osaan neuvoa rumatikki ongelmat. Ja EHJÄTÄ rumatikin. jopa kännissä
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Salaojaputki jakaa puhalluksen tasaisesti johtuen putken suuresta reikä määrästä. Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Entäs hukkaputki tai ryyppyputki? Kumpi on parempi, osaako Joksu neuvoa? Olethan alkoholin käytön kokemusneuvoja!
- Anonyymi
Niuva on viidentähden hotelli Kuopiossa. Palstavahdilla on swiitti täysihoidolla Niuvassa.ollut jo vuosia.
- Anonyymi
Onko Kotkan luukkusi tyhjillään aina silloin kun olet Niuvassa, vai onko sinulla siellä silloin mahdollisesti joku alivuokralainen?
- Anonyymi
Onko autopaikkaa?
- Anonyymi
Joksu Reino Niuva Rumatikki
- Anonyymi
Olen Niuvan kuuluisin hurmuri , tankotanssija Palstavahti Joksu
- Anonyymi
Onko Niuvassa hyvännäköisiä daameja?
- Anonyymi
Vielä on luvassa rumatikki kelejä. Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412571Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3922072Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201782Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151461Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211083- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905