olenko rasisti

Anonyymi-ap

eli SANNA MARIN KERTOO MINUN OLEVAN RASISTI,KUN KANNATAN PERSUJA

77

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikki perussuomalaisten kannattajat ole rasisteja, mutta ilmeisesti vähät välittävät puolueen edustajien rasismista saamista tuomioista tai rasistisesta puheesta tai kytköksistä vähintäänkin arvelluttaviin äärioikeistoryhmiin.
      Ei Sanna Marin sanonut perussuomalaisten äänestäjien olevan rasisteja. Hän sanoi puolueen olevan rasistinen ja sitähän se on. Eriarvoistetaan ihmisiä kansalaisuuden perusteella. Sehän lukee heidän puolueohjelmassaankin.

• Anonyymi

JUST ELI AUTETAAN MUITA KUIN OMAN MAAN KANSALAISIA.LAPSET EI VOI HARRASTAA MITÄÄN EI OLE VARAA OSTAA POLKUPYÖRIÄ,MUTTA MAMUT SAA KAIKEN.PUHELIMET ,VAATTEET YM

• Anonyymi

Älä huuda

• Anonyymi

Unohdit mainita Ukrainalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huuda

Sano se Sannallekkin

• Anonyymi

Mee töihin. Niillä rahoilla muutkin mukulansa elättää. Jos kielitaidoton mamu vie sun naiset ja duunit niin vika löytyy peilistä.

Sossu maksaa harkinnanvaraista harrastuksiin. Ei muutakun toimeentulotuelle jos kuvittelet että se on jotain megaluksusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee töihin. Niillä rahoilla muutkin mukulansa elättää. Jos kielitaidoton mamu vie sun naiset ja duunit niin vika löytyy peilistä.

Sossu maksaa harkinnanvaraista harrastuksiin. Ei muutakun toimeentulotuelle jos kuvittelet että se on jotain megaluksusta.

Mitä jos ei pääse mihinkään töihin?

• Anonyymi

Mee töihin niin on varaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee töihin niin on varaa

Mitä jos ei pääse mihinkään töihin kaikki eivät ole hoitajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää tehdä töitä että matut saa meidän verorahoilla läpsytellä pitkin kyliä tekemättä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää tehdä töitä että matut saa meidän verorahoilla läpsytellä pitkin kyliä tekemättä mitään.

Ukrainalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huuda

Osta Bilsomit... EN AINAKAAN NÄE KÄNNYKÖISTÄ MITÄÄN .. siksi minulla on vain pöytäkone.

• Anonyymi

sanna haastettava joukko kanteella oikeuteen syyttää rasisteiksi se on rikos,

• Anonyymi

Ihanaa elmänkolun kokemista. Tavaappas tasavallan lakia vielä muutamaan otteeseen. Saattaa valjeta sullekin jotain. Onhan siellä vaikeita sanoja ja tavuviivat puuttuu, mutta aina voi yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa elmänkolun kokemista. Tavaappas tasavallan lakia vielä muutamaan otteeseen. Saattaa valjeta sullekin jotain. Onhan siellä vaikeita sanoja ja tavuviivat puuttuu, mutta aina voi yrittää.

Opettele sinä virer pökäle kirjoittamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele sinä virer pökäle kirjoittamaan!

Kauhajokinen

• Anonyymi

valtakunnan syyttäjälle joukkokantelu

• Anonyymi

Heh, minnuu ei haittaa jos vähä-älyiset punikit kehhuu meikäläistä rasistiksi. Sehän on kunnianimitys, koska tarkoittaa että olen realisti.

• Anonyymi

Tykkäät myös nimityksestä mulqvist?

• Anonyymi

Sanna antaisi kaikki Suomen Leopardit Ukrainalle.

• Anonyymi

Suomella on 1300km puolustettavaa rajaa ja 230 Leopardia.

• Anonyymi

Ja viides kolonna persu-desantteineen tekee kaikkensa että mitään apua ei anneta. Mäenpää mölisee niinkun Tehtaankatu ukkoa käskee. Ei ole mikään salaisuus että eurooppalainen öyhö-oikeisto on ostettu ryssän käsikassaraksi jo vuosia sitten. Jarno Liski tänään kirjoitti kuvioista joilla Venäjän tiedustelu rahoittaa öyhö-oikeistoa. Ja sattumalta "isänmaalliset" toitottavat ankkana Kremlin narrattiivia.

Joka ikinen Ukrainassa tuhottu venäläissotilas ja T-72 on suoraan pois uhkaamasta Suomea tulevaisuudessa. Parempi antaa ukeille kunnon työkalut kansanmurha-örkkien häätämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja viides kolonna persu-desantteineen tekee kaikkensa että mitään apua ei anneta. Mäenpää mölisee niinkun Tehtaankatu ukkoa käskee. Ei ole mikään salaisuus että eurooppalainen öyhö-oikeisto on ostettu ryssän käsikassaraksi jo vuosia sitten. Jarno Liski tänään kirjoitti kuvioista joilla Venäjän tiedustelu rahoittaa öyhö-oikeistoa. Ja sattumalta "isänmaalliset" toitottavat ankkana Kremlin narrattiivia.

Joka ikinen Ukrainassa tuhottu venäläissotilas ja T-72 on suoraan pois uhkaamasta Suomea tulevaisuudessa. Parempi antaa ukeille kunnon työkalut kansanmurha-örkkien häätämiseen.

"T-72 on suoraan pois uhkaamasta Suomea tulevaisuudessa..." vitun hölmö T-72 ei ole mikään uhka
        sehän on ihan paska rakkine, niitä ei ole huollettu kun viimeksi 80-luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"T-72 on suoraan pois uhkaamasta Suomea tulevaisuudessa..." vitun hölmö T-72 ei ole mikään uhka

Kaikki niillä on paskaa, mutta massaa riittää. Siksi rautaa Ukrainaan, siellä sitä kalustoa tuhotaan. Kyllä sillä T-72 ihan suomalaisen omakotitalon yli pääsee, siviilejä sisällä eli ei. Ja sen suojissa tulevat varkaat ja raiskaajat ja kansanmurhaajat, eli jalkaväki.

Joka ikinen tuhottu tankki tai örkki on Suomen etu. Jokainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai suomessa Leopardia ole. Susia on n. 230 kpl. Eikä niitä voi pois antaa kun on niin pieni populaatio. Susia lisää suomeen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seinäjoella pyöri ennen Leyland Leopard -merkkisiä linja-autoja aika paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllä T-72 voitti Leopardi varma sinä asut papusaari et tiesit haheha

• Anonyymi

Putin on pop.

• Anonyymi

Sama täällä kiitos Sanna kun kerroit että olen rasisti.Täytyykin panna välit poikki maahanmuuttaja kaverihini.
      Olen myös varmaankin palstoilta tuttu persuporvari,kun elelen tonnin eläkkeellä omistusyksiössäni.Niin ja parkkipaikalla seisoo 16v pikkuautoni.

• Anonyymi

Sanna on köyhien puolella. Perussuomalaiset ovat Porvarien puolella Kokoomuksen kans.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna on köyhien puolella. Perussuomalaiset ovat Porvarien puolella Kokoomuksen kans.

"Sanna on köyhien puolella." oletko harkinnut stand up koomikon uraa.
        tosin voi siinä kananmunat lennellä kun tuommosia sammakoita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sanna on köyhien puolella." oletko harkinnut stand up koomikon uraa.
        tosin voi siinä kananmunat lennellä kun tuommosia sammakoita...

Ai niin joo ne olikin rikkaita jotka tarvitsevat sosiaalietuuksia elämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhyys on tietoinen valinta. Terve tuloa valintojen maailmaan!

• Anonyymi

Jokaisessa puolueessa on ihan yhtä paljon rasisteja ja ainoastaan rasismin kohde vaihtelee.

• Anonyymi

Niinpä ,ainakin meidän työmaalla aktiivi demarit ja kovat ay miehet kertovat n... vitsejä oikein kilpaa tumman työkaverimme iloksi .Kerran kun asiasta huomautin ,käskettiin persun olla hiljaa jos haluaa töissä käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ,ainakin meidän työmaalla aktiivi demarit ja kovat ay miehet kertovat n... vitsejä oikein kilpaa tumman työkaverimme iloksi .Kerran kun asiasta huomautin ,käskettiin persun olla hiljaa jos haluaa töissä käydä.

Kyllä kyllä. Tämä tapahtui varmasti :D ja meikä on paavi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kyllä. Tämä tapahtui varmasti :D ja meikä on paavi.

Ei ku sä oot se tohtori sykerö.

• Anonyymi

Minen oo rasisti, oon basisti.

• Anonyymi

Minnuu oon radisti ja ylpeä siitä

• Anonyymi

Itse en kannata P.S- puoluetta.Mutta sanon sinulle Et Ole Rasisti !Kuten en minä kommunisti vaikka tähän asti äänestännyt vasemisto puolue.Siksi minua esim. Haukuttu komunistiksi. Kakkaakaan en välitä se tällä Itä Helsinki. Ajattelin äänestä 2023 Liike puolue. Olen seurannut keskuteluja ja eduskunta istuntoja TV 1. Vanha Herra Harkimon. Mutta luin jostain Entinen Jääkiekkoilia Jere K. Olisi nyt tulevissa vaaleissa ehdokkaana Liike puolue. Kiitos ei en siis lähde äänestää Vanhaa Herraa Harkimo. Mutta en sitten tiedä ketä. En missään nimessä demareita en kokomus.en kirstillistä puoluetta. Ehkä menen vaalipaikalle huom! Äänestyspäivänä nimen omaan.. Laitan sotketun äänestys lipun vaali uurnaan.Olen kuitenkin silloin käyttänyt vaali oikeuttani. Nainen 69v

• Anonyymi

Demarikommari vastuuseen sanoistaan kansanryhmää kohtaan.

• Anonyymi

Kuka toi esille Ruotsin maahanmuutto ongelman .Suomessa vähäteltiin
      ongelmaa ,on Marininkin pitänyt tulla samalle kannalle. PS meni kallupeissa
      demarien ohi Msrinille iski paniikki.

• Anonyymi

Kyllä kookoomus on pienituloisten asialla. On huolissaan kaikista jopa heistä joilla on 4000 € kuukausipalkka.

• Anonyymi

”Asiallista Marinia ei ole olemassa”
      Hillittyä, asiallista, ihmisyyteen ja tasa-arvoon sekä syrjimättömyyteen puheissaan vedonnutta pääministeri Sanna Marinia ei ole olemassa. Se on ollut vain naamio ja teatteria.

Hän syyttää laillista puoluetta – samalla siis jokaista meidän kunnanvaltuutettua, kansanedustajaa, yhdistyksen jäsentä ja puolueen äänestäjää – rasisteiksi. Hän leimaa satojatuhansia suomalaisia vakavalla syytöksellä ja syrjii ihmisten perustuslaissa turvattua oikeutta poliittisiin mielipiteisiin.

• Anonyymi

Sanna-diktatuurissa on lupa äänestää vain Sanna-hyväksyttyjä puolueryhmittymiä

• Anonyymi

Perussuomalaiset on kansalliskonservatiivinen, maahanmuuttokriittinen puolue.

• Anonyymi

Perussuomalaiset on rasistinen puolue.
        Marin vain sanoi ääneen sen, mitä kaikki ajattelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomea hallitsee vasemmistomilitaarinen siviilijuntta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on juntti niin kuin sinäkin.

• Anonyymi

Ihmisroskat ovat perussuomalaisia.

• Anonyymi

Ainakin juntti olet, etkä osaa käyttää älylaitettasi oikein.

• Anonyymi

Maahanmuuttajat uhka Persuiille koska tulevat samalle hillotolpalle ,kuin myös Romaanit uhkana Kelan jonos

• Anonyymi

Mä en ainakaan alkaa maahanmuuttajia elättämään.

• Anonyymi

Kyllähän Sanna on oikeassa.

• Anonyymi

En tunne yhtään perussuomalaista rasistia.

• Anonyymi

Voi hellu vai et tunne yhtään minäpä tullen ja kaikki persuja

• Anonyymi

Hyvin sanottu PM,näköjään se älähtää jonka ....

• Anonyymi

En mäkään tunne yhtään persu rasistia. Vassuja sosdem rasisteja kylläkin. Ja tää on tosi.

• Anonyymi

PM ei sanonut että kaikki Pressuja kannattavat ovat rasisteja vaan että,Pressut on avoimesti rasistinen puolue ,koska heidän edustajansa ovat asian tuoneet selkeästi julki.Kaikki muut ymmärtävät mitä hän tarkoitti mutta näköjään osui ja uppos joihinkin

• Anonyymi

moni mailla on valmis persu;huono koulumenestys ja hygienia.lähtee yleensä mukaan kun joku vaan yllyttää,yleensä alkoholi ongelma tausta ja usein eronnut. loput on sitten kepulaisia.

• Anonyymi

Mistä voi lukea faktat noille väitteille?

• Anonyymi

"Kyllä mulla ei nyt yhtään välähdä, ketä vois tarkoittaa"... Jokainen täysillä käyvä käsittää, että mm ilmajokista, vaasalaista, köyhänperäästä ym äijää tarkoittaa....

• Anonyymi

Jos esimerkiksi ei päästä ketään maahanmuuttajia maahan, niin kohtelee kaikkia tulijoita tasapuolisesti, eikä syrji ketään. Silloin ei ole myöskään rasismia. Rasismi kun on syrjintää perustuen rotuun tai muihin biologisiin tekijöihin. Tasapuolinen kohtelu ei ole rasismia.

• Anonyymi

Marin on kiukkuinen narsisti joka käyttäytyy kuin teinityttö.

• Anonyymi

Niinpä lapsikin osaa olla fiksumpi!
        On SM rasisti joka harrastaa kiihottamista yhtä kansan ryhmää vastaan???
        Ei ole normaalia käytöstä Ministeriltä haukkua vaaleilla valittuja edustajia ja PS puolueen kannattajia syyttömästi rasisteiksi?
        Mitä rasismi on? Onko se julkista vihaa PS kohtaan, todellakin on vuosia kestänyt kampanja ilman tuomioita?
        PS lla on mielipiteen ja ilmaisun vapaus kuten KOK puolueellakin.
        Ehkäpä PS kannattajat ovat huolissaan "kantaväestön" uupumisesta ja asettamisesta toisarvoiseen asemaan suhteessa "tukiin" maahan saapuvien kanssa, miettikääpä sitä?
        Kepu jakaa miljarditukia MTK väelle, sekö on tasapuolista ja palkansaaja maksaa viulut kohonneilla kiinteistöveroilla (Kepu poisti kiinteistöveron maanviljelijöiltä mahtikäskyllä)?
        Kyllä Saar....o suu vaahdossa kehuu ihmisläheisyyttä, jota todellisuudessa ei ole.
        On meillä ministereitä, kuin sketsihahmojen leikkikoulu:)

• Anonyymi

Juuri tuollainen narsisti on pirran oksennus ja persut

• Anonyymi

Persut on täyttä sontaa edestä ja takaa

• Anonyymi

Persut pääsi kerran hillotolpalle,maahanmuutto lisääntyi räjähdysmäisesti,kaikkien aikojen ennätykseen asti,hallitus hajosi,Persut hajosi ja jakaantui kahteen leiriin,työttömyys lisääntyi,kuten myös velka,ja Kreikalle annettiin miljardeja,luulis että kansa muistaa miten vastuullinen on tämä porukka,pettivät kaikki vaalilupaukset ja äänestäjänsä,ja Sannu on täysin oikeassa.

• Anonyymi

Jokainen joka katsoi Orpon ja Sannan väittelyn pystyi näkemään heidän silmäpelin,seuraava hallituspohja on jo selvillä,väiteltiin kyllä mutta asiapohjalta omaa agendaa esiin tuoden ja todettiin että kompromissit sinipunan välillä mahdollisia,toisin kuin Persujen kanssa.SP next

• Anonyymi

tässä ketjussa ei oikeastaan ollut päätä ei häntää? vähän kun vaalitentti missä oli mukana persujen edustaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä ketjussa ei oikeastaan ollut päätä ei häntää? vähän kun vaalitentti missä oli mukana persujen edustaja

Persuilla vaikeuksia yleensäkin ymmärtää lukemaansa jos tavuviivat poistettu.

• Anonyymi

Persut on paska typerin puolue

• Anonyymi

Suurin osa Suomalaisista ovat rasisteja!

• Anonyymi

Missä hän nimeää juuri sinut? Laita linkki! Haluan tietää kuka on noin idiootti joka kirjoittaa isoilla kirjaimilla.

• Anonyymi

99% Suomalaisista on rasisteja!

• Anonyymi

Ylen sivuilla on linkki, misssä voit kertoa rasistisia kokemuksia , mikäli olet romani ja joutunut sentakia epäasiallinen kohtelun kohteeksi!

• Anonyymi

Vihervasemmiston kannattajat ovat pahimpia rasisteja, he maalittavat, haukkuvat ja syrjivät mm. turkistarhaajia, maanviljelijöitä, metsänomistajia jne.jne.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe