8 faktaa, jotka olet aina tietänyt väärin, ruo'asta ja eläimistä!

Katselin eilen uusimman Aavedatan jakson. Alko läppäri noin puolessavälissä sammuilemaan itsekseen - eka pariksi sekunniksi, noin viisi kertaa ja sitten lopullisesti. Ei oo koskaan käynyt noin ja mulla ei oo mitään surkeata Windows- konetta, vaan Chromebook, joka toimii aina ja heti! Aaveet pukkas läpi pahasti ja ajattelin jo, että pitääkö soittaa tutuille helluntaisille, jotta tulisivat loitsuamaan ja pirskottamaan pyhää vettä masiinan päälle. No, oli vähän aikaa virrat pois ja toimii taas normaalisti, mutta taitaa Aavedatan katsominen jäädä tulevaisuudessa, koska kone on noin herkkä!

1. Karhut eivät syö hunajaa.
2. Kissat eivät juo maitoa, koska se aiheuttaa niille ripulia.
3. Elefantit eivät juo kärsällään, koska se on niiden nenä.
4. Jänikset eivät syö porkkanoita tai muita vihanneksia, koska ei ne sula suolistossa.
Omaa paskaansa kyllä syövät.
5. Linnut eivät syö leivänmuruja.
6. Strutsit eivät koskaan hautaa päätänsä hiekkaan tai maahan ylipäätänsä.
7.Siilit eivät ammu piikkejään häiritsijäänsä kohti.
8. Lepakot eivät ole sokeita, vaan niillä on silmät.

Kun ma nuori olin, niin Tom Green oli ygönen nuorison mielestä. Katselin aina amerikkalaiselta MTV:ltä. Tämä "Bread Head" oli kyllä paras pätkä:
https://www.youtube.com/watch?v=G4DBgwbmSXg
Toinen klassikko on tämä Ottawassa filmattu "Where Are You Going?":
https://www.youtube.com/watch?v=mCyj0_N5oGM

3

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti hei jännä klippi tuo "where are you going", Paappalla ei small talk oikein rulettanut. Lähti lapasesta ja meni syvälle tunteisiin. None of your business -tasolla liikuttiin. Okei ihan hyvin se haastattelu kuitenkin saatiin pakettiin. Paappa jatkoi vaappumistansa eteenpäin sinne jonnekin. Varmaan päivälenkillä jonka pääpointti ei ole mennä minnekään vaan kattella maisemia. Jos multa kadulla kysyttäisiin "Minne olet menossa" niin voisin sanoa katureporterille että työnnä poika se mikrofoni sinne mustaan reikääsi. Tai sitten rupeaisin heittämään löysää small talkia reportterin kanssa. Se on 50/60 tilanteen mukaan. /Jimmy

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­N­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17704424j

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kannattaa katsoa Youtube kanava Twin Paranormal, se tempaa takuulla mukaansa ja on jopa parempi kuin sarja Ghost Adventures vaikkakin sekin on ihan hyvä sarja, mutta tämä toinen on ihan toista luokkaa ja hieman pelottavampikin. Kannattaa jopa jakaa ja tilata kanava. Se on USA kummituksista jotka ylittää jopa uutiskynnyksenkin siis nämä paikat ja talot joissa tapahtuu paljon selittämätöntä ja tämä tiimi menee noihin paikkoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2389
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2218
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe