Kuka on palstan älykkäin kirjoittaja?

Nimimerkki Moses_Zuckerkandl kirjoitti aiemmin kymmenillä muilla nikeillä.

Hän sanoi yhden kerran olevansa palstan älykkäin kirjoittaja ja joku kummajainen nimimerkillä G4G (vai oliko se G5G: en tiedä mitä verkkoa hän silloin käytti ;)) on hänen ohellaan palstan älykkäin kirjoittaja.

On tietysti lapsellista ja typerää kehua omaa älykkyyttään ja yleensä pyrkiä huomion keskipisteeksi, niin kuin tämä Moses on tehnyt vuosikausia, mutta mitä mieltä te palstan hyvät lukijat olette ihan oikeasti:

Kuka on palstan älykkäin kirjoittaja?

Entä viihdyttävin?

Kenellä on paras huumorintaju ja sarkasmitutka toimii moitteettomasti? 🥰

Kuka meistä rakastaa itseään yli sallitun määrän? LOL 😍

Itseä on hyvä rakastaa, mutta rajansa on silläkin rakkaudella, mitä terveeseen itsetuntoon kuuluu ja rakkauteen omaa itseä kohtaan tulee. 😜

Moses nyt vaan on niin täynnä itseään, että.... 🤩

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutsuiko joku minua?

      Haloo?

      Haloo?

      Ei kuulu mitään... liekö taas joku vitun puhelinmyyjä, joka tyrkyttää uutta liittymää, vaikka tämä vanha G4 toimii ihan vitun hyvin. 😎

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­­­y­­­m­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17704590Z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Minä olen palstan älykkäin kirjoittaja, sillä Moses_Zuckerkandl on sanonut niin, eikä hän ole ollut koskaan väärässä tai edes erehtynyt. 😎

      • Tuskinpa olen sanonut ja muistan ihan varmasti, jos olisin sanonut noin pari päivää vanhasta nikistä. Mutta myönnetään, olet palstan älykkäin kolmevuotias. Otapa nyt välipala ja mene päiväunille niin peppukipu helpottuu 😂


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Tuskinpa olen sanonut ja muistan ihan varmasti, jos olisin sanonut noin pari päivää vanhasta nikistä. Mutta myönnetään, olet palstan älykkäin kolmevuotias. Otapa nyt välipala ja mene päiväunille niin peppukipu helpottuu 😂

        LOL

        Lisää tällaista kiitos! 🥰

        You make my day. 😍

        P.S. Miksi et keksi omia vitsejä tai stand up komiikan kässäreitä?

        Minä teen vuodessa yli 300 uutta vitsiä ja saan niistä jopa rahaa... 😁

        Eikä tarvitse naamaa väännellä ja irvistellä niin kuin typerät Putous hahmot tai Jim Carrey, jota inhoan yli kaiken... paitsi että hän oli aivan loistava elokuvassa The Truman Show: liekö hyvän kässärin ansiota?


    • Anonyymi

      Uskooko kukaan että älykkyys on yliarvostettua? Kaikki tulevat toimeen sillä älykkyydellä mikä heillä on jopa siino jolta taas pääsi pieru.

    • Anonyymi

      Muistan että minut valittiin sen erään nimimerkin kanssa eräällä palstalla muinoin 🤣
      sanoivat silloin jo ettemme tulisi keskenämme toimeen 🤣🤣🤣

      käytin silloin nimimerkkiä ja sitten huomasin , jonkun listanneen kaikki minun viestini 😮

    • Anonyymi

      Ei se että googlettaa asioita ketään järkeväksi tee , asia pitää myös sisäistää .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2227
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      121
      1669
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1162
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1090
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      1008
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      928
    7. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      197
      903
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      836
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      53
      793
    Aihe