Nimimerkki Moses_Zuckerkandl kirjoitti aiemmin kymmenillä muilla nikeillä.
Hän sanoi yhden kerran olevansa palstan älykkäin kirjoittaja ja joku kummajainen nimimerkillä G4G (vai oliko se G5G: en tiedä mitä verkkoa hän silloin käytti ;)) on hänen ohellaan palstan älykkäin kirjoittaja.
On tietysti lapsellista ja typerää kehua omaa älykkyyttään ja yleensä pyrkiä huomion keskipisteeksi, niin kuin tämä Moses on tehnyt vuosikausia, mutta mitä mieltä te palstan hyvät lukijat olette ihan oikeasti:
Kuka on palstan älykkäin kirjoittaja?
Entä viihdyttävin?
Kenellä on paras huumorintaju ja sarkasmitutka toimii moitteettomasti? 🥰
Kuka meistä rakastaa itseään yli sallitun määrän? LOL 😍
Itseä on hyvä rakastaa, mutta rajansa on silläkin rakkaudella, mitä terveeseen itsetuntoon kuuluu ja rakkauteen omaa itseä kohtaan tulee. 😜
Moses nyt vaan on niin täynnä itseään, että.... 🤩
Kuka on palstan älykkäin kirjoittaja?
8
88
Vastaukset
Kutsuiko joku minua?
Haloo?
Haloo?
Ei kuulu mitään... liekö taas joku vitun puhelinmyyjä, joka tyrkyttää uutta liittymää, vaikka tämä vanha G4 toimii ihan vitun hyvin. 😎- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17704590Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Minä olen palstan älykkäin kirjoittaja, sillä Moses_Zuckerkandl on sanonut niin, eikä hän ole ollut koskaan väärässä tai edes erehtynyt. 😎
Tuskinpa olen sanonut ja muistan ihan varmasti, jos olisin sanonut noin pari päivää vanhasta nikistä. Mutta myönnetään, olet palstan älykkäin kolmevuotias. Otapa nyt välipala ja mene päiväunille niin peppukipu helpottuu 😂
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
Tuskinpa olen sanonut ja muistan ihan varmasti, jos olisin sanonut noin pari päivää vanhasta nikistä. Mutta myönnetään, olet palstan älykkäin kolmevuotias. Otapa nyt välipala ja mene päiväunille niin peppukipu helpottuu 😂
LOL
Lisää tällaista kiitos! 🥰
You make my day. 😍
P.S. Miksi et keksi omia vitsejä tai stand up komiikan kässäreitä?
Minä teen vuodessa yli 300 uutta vitsiä ja saan niistä jopa rahaa... 😁
Eikä tarvitse naamaa väännellä ja irvistellä niin kuin typerät Putous hahmot tai Jim Carrey, jota inhoan yli kaiken... paitsi että hän oli aivan loistava elokuvassa The Truman Show: liekö hyvän kässärin ansiota?
- Anonyymi
Uskooko kukaan että älykkyys on yliarvostettua? Kaikki tulevat toimeen sillä älykkyydellä mikä heillä on jopa siino jolta taas pääsi pieru.
- Anonyymi
Muistan että minut valittiin sen erään nimimerkin kanssa eräällä palstalla muinoin 🤣
sanoivat silloin jo ettemme tulisi keskenämme toimeen 🤣🤣🤣
käytin silloin nimimerkkiä ja sitten huomasin , jonkun listanneen kaikki minun viestini 😮 - Anonyymi
Ei se että googlettaa asioita ketään järkeväksi tee , asia pitää myös sisäistää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101