Kannattaako tuonne terveystalolle mennä?
Terveystalo
18
494
Vastaukset
- Anonyymi
Millanen lääkäri toi E. Koskela? Kannattaako varata aikaa?
- Anonyymi
On hyvä lääkäri.
- Anonyymi
Jos ei mikään vaivaa niin yleensä ei kannata terveystalon mennä.
- Anonyymi
Älä mene jos oot huonossa kunnossa.
- Anonyymi
Ei tietenkää, jos ilmankin pärjää.
- Anonyymi
Jos et jaksa odottaa julkiselle puolelle 2-3kk erikoislääkärille niin suosittelen menemään yksityiselle esim Terveystalo.
- Anonyymi
Näyttää siltä, että tulee uusi terveystalo, ainaskin jos on uskominen tuohon kylttiin.
- Anonyymi
Mihin ihmeen kylttiin?
- Anonyymi
Älä mene
- Anonyymi
Kyllä uskaltaa mennä ei Roope Tikkanen oo enään töissä Terveystalolla.
- Anonyymi
Paras lääkäri on perussuomalainen lääkäri.
- Anonyymi
Kannattaa, edullinen ja erittäin asiantunteva palvelu!
- Anonyymi
Poppamiehiä ovat.
- Anonyymi
...samaa mieltä, sillä vain harva on todellinen LÄÄKÄRI, yleensä
vasta ehkä noin 50 vuotiaana, jos sittenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...samaa mieltä, sillä vain harva on todellinen LÄÄKÄRI, yleensä
vasta ehkä noin 50 vuotiaana, jos sittenkään.Lähinnä "pillerien" MÄÄRÄILIJÖITÄ !
- Anonyymi
Alueen paras palvelu ja parhaat lääkärit sekä edullisimmat hinnat eli kannattaa!
- Anonyymi
Mee sairaustalolle !!! 😁😂👌
- Anonyymi
Kannattaa , mikäli on oikeasti sairas ja tarvitsee parasta mahdollista hoitoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469