Onkohan mun pepulla kaikki hyvin kun sieltä kuuluu sellaista kummallista ruksutusta ja pauketta? Onkohan siellä joku hammasratas lähtenyt paikoiltaan? Osaako joku sanoa, help? Salis, onko asiantuntemusta? Entä muilla?
'
Ruks ruts klurrrr.
Pepusta kuuluu rutinaa. Onko normaalia?
6
245
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris, nyt saat tulitukea todelliselta kakellusmestarilta. Anna peräilman laulaa, kakkelmarjat talteen, voimia omaisille.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17705086g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se mikä nyt on epänormaalia ruksutusta voi kahden kuukauden perästä olla ihan normaalia äänimaailmaasi. Asiat vakioituvat. Sinä totut ja hyväksyt. Kenties rakastut ruksutusääniin.
- Anonyymi
Mene kauppakeskukseen vast. Kuuntele onko siellä kuvaamasia ääniä noin niinkuin yleisesti. Jos on, niin ihan normaalia. Jos ei, niin ravintoterapeutille /lääkäriin mars
- Anonyymi
Pieris, tein just historiaa. Olin telkkarissa siinä laardipyörykkänäyttelyssä Surkein pudottaja, ja nyt oon kolmas perintörimpsenssa.
Oon luonnostani tämmönen korskea uros, 162cm matala ja 120 kiloo elopainoo, meleko hyvä teho/painosuhde siis, hulmuava leijonanharjani (rasvainen hampputukka), ja luonnolliset (hoitamattomat) hanpaat.
Punnituksen jälkeen rykäsin stanallisen kakelluksen ja pari kuutioo peräilmaa, ja olin heti 17,5 kiloo kevyempi. Sain palkkioksi arvonimeni.
Kuka haluis mennä naimisiin mun kaa? Mielellään nainen kuiteskin, ja suurtalouskokin pätevyys suotava.
T: Twiggy-Salis- Anonyymi
Suomalainen mies hajuineen kaikkineen perinteinen köriläs peräilma virtaa taaten sen että saa istua rauhassa sillä ei kukaan naisimmeinen halua pieruja haistella ainakaan vapaaehtoisesti .Samassa autossa matkustaminen voi tehdä tiukkaa puhumattakaan siitä että saunotaan yhdessä no joo tästähän voi olla montaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863979
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.523295Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603012Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,622951SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772464Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52296Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621961Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1651931- 931338