Pepusta kuuluu rutinaa. Onko normaalia?

Onkohan mun pepulla kaikki hyvin kun sieltä kuuluu sellaista kummallista ruksutusta ja pauketta? Onkohan siellä joku hammasratas lähtenyt paikoiltaan? Osaako joku sanoa, help? Salis, onko asiantuntemusta? Entä muilla?
'
Ruks ruts klurrrr.

6

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieris, nyt saat tulitukea todelliselta kakellusmestarilta. Anna peräilman laulaa, kakkelmarjat talteen, voimia omaisille.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17705086g

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Se mikä nyt on epänormaalia ruksutusta voi kahden kuukauden perästä olla ihan normaalia äänimaailmaasi. Asiat vakioituvat. Sinä totut ja hyväksyt. Kenties rakastut ruksutusääniin.

• Anonyymi

Mene kauppakeskukseen vast. Kuuntele onko siellä kuvaamasia ääniä noin niinkuin yleisesti. Jos on, niin ihan normaalia. Jos ei, niin ravintoterapeutille /lääkäriin mars

• Anonyymi

Pieris, tein just historiaa. Olin telkkarissa siinä laardipyörykkänäyttelyssä Surkein pudottaja, ja nyt oon kolmas perintörimpsenssa.
      Oon luonnostani tämmönen korskea uros, 162cm matala ja 120 kiloo elopainoo, meleko hyvä teho/painosuhde siis, hulmuava leijonanharjani (rasvainen hampputukka), ja luonnolliset (hoitamattomat) hanpaat.
      Punnituksen jälkeen rykäsin stanallisen kakelluksen ja pari kuutioo peräilmaa, ja olin heti 17,5 kiloo kevyempi. Sain palkkioksi arvonimeni.

Kuka haluis mennä naimisiin mun kaa? Mielellään nainen kuiteskin, ja suurtalouskokin pätevyys suotava.

T: Twiggy-Salis

• Anonyymi

Suomalainen mies hajuineen kaikkineen perinteinen köriläs peräilma virtaa taaten sen että saa istua rauhassa sillä ei kukaan naisimmeinen halua pieruja haistella ainakaan vapaaehtoisesti .Samassa autossa matkustaminen voi tehdä tiukkaa puhumattakaan siitä että saunotaan yhdessä no joo tästähän voi olla montaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6313
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      97
      1894
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1497
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe