Onkohan mun pepulla kaikki hyvin kun sieltä kuuluu sellaista kummallista ruksutusta ja pauketta? Onkohan siellä joku hammasratas lähtenyt paikoiltaan? Osaako joku sanoa, help? Salis, onko asiantuntemusta? Entä muilla?
'
Ruks ruts klurrrr.
Pepusta kuuluu rutinaa. Onko normaalia?
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris, nyt saat tulitukea todelliselta kakellusmestarilta. Anna peräilman laulaa, kakkelmarjat talteen, voimia omaisille.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17705086g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se mikä nyt on epänormaalia ruksutusta voi kahden kuukauden perästä olla ihan normaalia äänimaailmaasi. Asiat vakioituvat. Sinä totut ja hyväksyt. Kenties rakastut ruksutusääniin.
- Anonyymi
Mene kauppakeskukseen vast. Kuuntele onko siellä kuvaamasia ääniä noin niinkuin yleisesti. Jos on, niin ihan normaalia. Jos ei, niin ravintoterapeutille /lääkäriin mars
- Anonyymi
Pieris, tein just historiaa. Olin telkkarissa siinä laardipyörykkänäyttelyssä Surkein pudottaja, ja nyt oon kolmas perintörimpsenssa.
Oon luonnostani tämmönen korskea uros, 162cm matala ja 120 kiloo elopainoo, meleko hyvä teho/painosuhde siis, hulmuava leijonanharjani (rasvainen hampputukka), ja luonnolliset (hoitamattomat) hanpaat.
Punnituksen jälkeen rykäsin stanallisen kakelluksen ja pari kuutioo peräilmaa, ja olin heti 17,5 kiloo kevyempi. Sain palkkioksi arvonimeni.
Kuka haluis mennä naimisiin mun kaa? Mielellään nainen kuiteskin, ja suurtalouskokin pätevyys suotava.
T: Twiggy-Salis- Anonyymi
Suomalainen mies hajuineen kaikkineen perinteinen köriläs peräilma virtaa taaten sen että saa istua rauhassa sillä ei kukaan naisimmeinen halua pieruja haistella ainakaan vapaaehtoisesti .Samassa autossa matkustaminen voi tehdä tiukkaa puhumattakaan siitä että saunotaan yhdessä no joo tästähän voi olla montaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637