Onkohan mun pepulla kaikki hyvin kun sieltä kuuluu sellaista kummallista ruksutusta ja pauketta? Onkohan siellä joku hammasratas lähtenyt paikoiltaan? Osaako joku sanoa, help? Salis, onko asiantuntemusta? Entä muilla?
'
Ruks ruts klurrrr.
Pepusta kuuluu rutinaa. Onko normaalia?
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris, nyt saat tulitukea todelliselta kakellusmestarilta. Anna peräilman laulaa, kakkelmarjat talteen, voimia omaisille.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17705086g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se mikä nyt on epänormaalia ruksutusta voi kahden kuukauden perästä olla ihan normaalia äänimaailmaasi. Asiat vakioituvat. Sinä totut ja hyväksyt. Kenties rakastut ruksutusääniin.
- Anonyymi
Mene kauppakeskukseen vast. Kuuntele onko siellä kuvaamasia ääniä noin niinkuin yleisesti. Jos on, niin ihan normaalia. Jos ei, niin ravintoterapeutille /lääkäriin mars
- Anonyymi
Pieris, tein just historiaa. Olin telkkarissa siinä laardipyörykkänäyttelyssä Surkein pudottaja, ja nyt oon kolmas perintörimpsenssa.
Oon luonnostani tämmönen korskea uros, 162cm matala ja 120 kiloo elopainoo, meleko hyvä teho/painosuhde siis, hulmuava leijonanharjani (rasvainen hampputukka), ja luonnolliset (hoitamattomat) hanpaat.
Punnituksen jälkeen rykäsin stanallisen kakelluksen ja pari kuutioo peräilmaa, ja olin heti 17,5 kiloo kevyempi. Sain palkkioksi arvonimeni.
Kuka haluis mennä naimisiin mun kaa? Mielellään nainen kuiteskin, ja suurtalouskokin pätevyys suotava.
T: Twiggy-Salis- Anonyymi
Suomalainen mies hajuineen kaikkineen perinteinen köriläs peräilma virtaa taaten sen että saa istua rauhassa sillä ei kukaan naisimmeinen halua pieruja haistella ainakaan vapaaehtoisesti .Samassa autossa matkustaminen voi tehdä tiukkaa puhumattakaan siitä että saunotaan yhdessä no joo tästähän voi olla montaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658