https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/3310b120-74bb-4244-b605-50acc50226b2
En tiedä ketään aikuista joka pesee pyllynsä bidee suihkulla pöntöllä käytyään
Olen tiennyt, että bidee suihku on käytössä kuukautisten aikana.
Lääkärin kielto saippuan käytöstä on merkillinen ja neuvo pyyhkeen käyttämisestä pyllyn pesun jälkeen käsittämätön
Pelkkä vesipesu ei mitään puhdista.
Pyyhkeen käyttäminen pyllyn kuivaamiseen vesipesun jälkeen on epä hygeiininen.
Pyllyn pesu pöntöllä käytyä
154
2783
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeä uutinen taas; oletko aina pessyt suklaasilmäsi väärin?
- Anonyymi
Olen myös valkaissut sen....T.Jartsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös valkaissut sen....T.Jartsa
millä hiivatillä valkassu sen olet, kloorilla, vappuvärein?
voih morjes teidän juttuja täällä taas kerran.
- Anonyymi
Saippuan liiallinen käyttö väärissä paikoissa johtaa luonnollisen bakteerikannan tuhoutumiseen joka taas aiheuttaa merkittäviä ongelmia.
- Anonyymi
naisilla tosiseikka, juu-u
mutta, totanoinniin, elämää eläneenä miehenä, niin kyllä se ihan kiva ois jos itse käyn 2krt päivässä suihkussa kuitenkin, että nainenkin viitsis edes kerran parissa päivässä pestä tärinää aiheuttavat pelivehkeensä. Tai noh, ollaan armollisia, edes krt per vko, monienkin kohdalla.
tai jos kalaa on tullut aiemmin syötyä, niin edes vedellä hiukan putsailla niitä paikkojaan, ennen sänkyyntuloa. varsinkin silakkaa.
- Anonyymi
Sinä ja kaverisi olette varsinaisia teräsmiehiä kun kalsarit ovat aina ruosteessa.
- Anonyymi
hei, mehän voitais olla yhdessä teräsmieskomppania, jokainen tulee rintamalle kun sota sit alkaa, ja merkkinä lojaaliuudesta mm-alafoorumille, jokaisella tulee olla todistettavissa vähintään viikon vanhat ruosteet kalsareissaan
- Anonyymi
En minäkään miehenä tajua tuon bideen ideaa..kuravesi siinä lentää, ja pyyhkeisiin menee energiaa pyykissä.
miten sen suihkupään saisi puonsa alle pöntöllä.??- Anonyymi
Miehet : Etukautta housut alas jalat levälleen istutte pöntöllä ja suihkutatte ja toisella kädellä peset ja kyllä miehet voi käyttää saippuaa siihen. Naisetkin mietoa saippua siihen takareiän kohdalle. Eikä liian kuumalla vedellä. Pieni Alapää pyyhe vain siihen kuivaukseen erikseen. Ei kannata isoon pyyhkiä. Käsipaperia ei saa laittaa pönttöön se tukkii pöntön. Jos vaihtaa alkkarit samalla voi kuivat entisten puhtaaseen kohtaan ja sitten pyykkiin ja puhtaat päälle. Tietenkin kannatta ensin paperilla pyyhkiä uloste jäämät ennen pesua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet : Etukautta housut alas jalat levälleen istutte pöntöllä ja suihkutatte ja toisella kädellä peset ja kyllä miehet voi käyttää saippuaa siihen. Naisetkin mietoa saippua siihen takareiän kohdalle. Eikä liian kuumalla vedellä. Pieni Alapää pyyhe vain siihen kuivaukseen erikseen. Ei kannata isoon pyyhkiä. Käsipaperia ei saa laittaa pönttöön se tukkii pöntön. Jos vaihtaa alkkarit samalla voi kuivat entisten puhtaaseen kohtaan ja sitten pyykkiin ja puhtaat päälle. Tietenkin kannatta ensin paperilla pyyhkiä uloste jäämät ennen pesua.
Tässä oli vuoden parhaat käytännön neuvot heti tammikuus. hienoa, etenkin tuo viiminen huomautus, todella ... äidillistä?
Tota, mites ton käsipyyhkeen vaihto talouspaperiin, niinks ihan hygieniasyistä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse "toisella kädellä" pestä. Pelkkä suihkutus riittää. Mitä sitä pskaa käsillään vatkaamaan?
- Anonyymi
Sullahan on sitten paskaiset tuttavat
- Anonyymi
Luultavasti vasureita siinä tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vassarit pyyhkii vas ja oikeistolaise oikeella? toisteppäi?
ja keskustalaiset pyyhkii molemmil vai jättäväks täysin pyyhkimättä, vai mitenkä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tietää mistä saasuihkun varaosia seinäsuihku varteen
- Anonyymi
Hyvää käsipäivää 😁
- Anonyymi
rakkaudella, vessasta.
- Anonyymi
Aikoinaan ihmetteli Kiinan hotellissa, että mitäs nää kaikki namiskuukkelit on...
- Anonyymi
Sieltä löytyy kaikenlaista namiskaa lähtien persesilmähieronnasta diskovaloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä löytyy kaikenlaista namiskaa lähtien persesilmähieronnasta diskovaloilla.
...heh, diskostrobot päälle ja eikun naisille naaaatinnot päälle, kun itse samalla katsoo netistä uutiset
- Anonyymi
Markkinoilla ei ole juuri mainostettu pesevää wc-istuinta.
- Anonyymi
Amerikkalaisia Asunto ohjelmia katsoessa olen ihmetellyt niitä seinä suihkuja miten ne pesee jalkovälin? Naiset varsinkin. Kph ei ole muuta suihkua usein vain amme ja lavuaari. Bidee suihkua ei pöntön vieressä koskaan. Bidee allas lattialla kauhistus amerikkalaisille. Mikä siinä pelottaa niitä. Nehän kammoaa samaa jakkupukua töissä peräkkäisinä päivinä. Etelä Europssa ym se bidee allas on vakio. Miehet pesee myös alapäänsä hanan alla eikä se toimi vatina. Jalkojen pesuun kätevä ennen ammetta. Se bidee suihku on vain isossa suihkussa jossa siis 2 päätä käytössä. Ihme säästämistä on remppa kohteissa ja uusissa asunnoissa. Itselläni on seinä suihkun kahvassa myös bidee säätö.
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
" miten sen suihkupään saisi puonsa alle pöntöllä.?? "
Tuo on vaikeaa miehelle, koska käsibideet on suunniteltu naisille, joilal molemmat poistoreojät ovat vain 2..3 cm päässä toisistaan.
Mies jJos yrittää etukautta työntää sitä bidettä peräaukkoa kohden, on munat tiellä. Mikäli koettaa takakautta, perspuolelta suihkuttaa, lentää bideevesi paidan selkämykselle.- Anonyymi
uudessa uljaassa miehet ovat munattomii; josset tienny ni katohan ympärillemme niin havaitsen hivuttautuvan tosiseikan kyllä - kansa bioasehyökkäysten jatkuvana kohteena, naiset, lapset, vanhukset, vammaiset, kaikki ja ilmasta tulee kemikaalivanaa ja piikistä sitä mistä jo BBCkin alkoi kertoa.
munattomuus on uusinta munakasta
- Anonyymi
Kanatta hankkia japanilainen high tech wc-pönttö, ei tarvitse edes kantta avata itse!!!
Huom. Valittavissa automaatti bidee miehille ja naisille sekä hellävarainen lämminilma kuivatus hellävaraisesti.- Anonyymi
how convenient..
hellävarainen, x2 lämminilmankuivatus?
jestas sentään, mikkä rinnat!
no mutta, eipä tuokaan kovin epämukavalta tosin kuulosta, jos ihan avoin olen, istua pytyllä tortun jälkeen, ja tavallaan ihailla niitä oloja?
tota, äijänä, vähän niiks ei ehkä niin kovin vetovoimaista..
minä en ole kannen avaajatyyppiä edes, minä olen käynyt ulkona pihalla kusella ja perinteiselläkin, vaikka talossa on 2 noita venäläisten himoitsemii pyttyjä, ihan vaan sen luonnollisuuden vuoksi.
mietin tossa just kun kattelin sannaurpo-teatterinäytöstä, että mitähän sanna sanoisi siitä, jos siis tunnettaisii toisemme, että "meinaan just nyt lähtee noin 250-275m päähän talosta vääntämään irtokarkit tuonne luontoon olojen vuoksi"? Kun sannan huomiohan on tuollaisten ylemmänkeskiluokan snobbailuissa, niin ymmärtäisiköhän esmes hän, KOSKAAN, minun iloani käydä luontotortulla? Taikka ymmärtäisikö munasilteen avantouimassa pulahtamiset sen tähden, josko siihen hauki iskisi ja saisin siitä itselleni aterian taikka laiturilla istuskelut ihan vaan koska se on mahdollista? Enpä usko. Nykyään kaikilla on hirveä kiire ei mihinkään, ja kaikki mikä kiinnostaa on yliteknologisoiminen, tuollainen teknokraatiinen elämä jossa kaiken on pakko olla gadgetoitua. Itse en tuosta tykkää, koska mielestäni tuollaisessa jää itse elämä täysin elämättä, kun tarvitsee pysyä jatkuvasti ajan hermolla, tai suonella tunnustelees läytyyks sitä pulssii ja mikä sykkii minnekäkin mistäki syystä.
sannalla oli tämä elämänvaihe tässä, ja minulla se oli jssk muualla.. mut sitten jssk kohtaa sitä vaan alkoi miettii itsekseen, että olenko minä muka onnellinen? Ja siitä se ylitrendikkyys jäi jälkeen ja luonto ja luonnollisuus korvasi väkinäisen ja feikin, sekä varsinkin deep feikin.
onnellisuus on aluksi korvien välissä, sitten sisäinen tunnetila ja sittemmin yhteys toisiin ja Luojaamme. Tota varten ei taideta kukaan oikein tarvita klasu swappin teknologisia kinuskilaisia ctrl järjestelmiä. Minä sen sanon, että on olemassa eräs lista, jossa on maat mitä näitä parikosataa maailmas on. Ja siinä listassa, kinuskit olivat nr 1 ja suomalaiset vikasijalla. En lähde nyt avaamaan taikka syventämään tms. mutta sen sanon, että se, että ollaan siinä listalla vikoja ja tokavikana oli sveitsi, oli melko miellyttävä fiilis siltä listalta nähdä.
Suomi on hieno, koska just kuten urpokin sanoi, tänne mahtuu kaikkien mielipiteet, mutta siitä huolimatta sivistys dominoi, miksi, noh, koska kristinuskon kunnioitusperiaatteet, joissa -sivistyksessä- asiat riitelee keskenään, eivät ihmiset. Se on hieno ja harvinainen asia maailman mittapuulla. Elementti, joita ei edes monissa keski ja alatason sivistysmaissa osata vielä arvostaa.
hieno kansa.. sääli. sääli tätä mukavaa kansaa miten sille kävi, ja mikä täs tää tulevaisuus ny oli ollakseen. kaunis kansa. minun mielestäni jopa kaunein.
mutteiväthän niin, muut, näe mitä näen taikka miten minä tän näen; muutenhan muutkin koittais tän kansan tosissaan pelastaa.
surullistahan tää on, kun olisi joitain juttuja vielä joita voitaisiin hyödyntää, kuten ulkoasanelluista täys irtautuminen jne. mutku... jossei ole tahtoa, sitä eletään toisten ulkoameille sanelemaa jonestown suunnitelmaansa.
se on aina niin, et maalla on aina armeija; oma, taikka muiden. jos se armeija ei puolusta tätä kansaa tält dirty warlta mikä on käynnissä para-aikaa meitä Suomessa-asuvaa kansaa vastaan, niin sitten tulee muut ja valtaa kun täällei oo enää mtn jäljellä sellasii vastustaaksemme.
huoh
- Anonyymi
Vessaharja on tarkoitettu pöntöille.
Käyttäkää sitä, pöntöt.- Anonyymi
milläs mä sit pesen hanppanniii, senkin mars-patukka!
- Anonyymi
Saippuaa tottakai. Ei tarvitse olla vahvaa.
Muuten ei hajukaan lähde.
Saippualla pestyn voi pyyhkeelläkin kuivata.- Anonyymi
"Saippualla pestyn voi pyyhkeelläkin kuivata".
totah, mitäs jos sulle tulee vieraita, enemmänkin ja unohat kertoo kaikille mihin sinä pyyhettäs sie vessassas käytät. mitässi?
- Anonyymi
"En tiedä ketään aikuista joka pesee pyllynsä bidee suihkulla pöntöllä käytyään"
Oletko tosiaan kysynyt jokaiselta tuntemaltasi aikuiselta? Eivätkö he ole ihmetelleet kyselyäsi???- Anonyymi
En ole minäkään kertonut kuin anonyyminä täällä netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole minäkään kertonut kuin anonyyminä täällä netissä.
Minä en kerro kun ketään ei oikeesti kiinnosta kuhan jauhavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kerro kun ketään ei oikeesti kiinnosta kuhan jauhavat
Tämä on surullista. Jos haluat kertoa, ni tieppä et minäkin koen oloni yksinäiseksi, vaikka ympärillä olisi 50kin hlöä, niin koen ettei ketään oikeasti kiinnosta, mikään muu kuin egonsa, raha, valta ja elämisen tetris.
- Anonyymi
Jouduin kerran hätätilassa menemään japanissa naisten puolen vessaan tarpeille. Istuimen vieressä seinässä oli painonappia ja sen vieressä tämä japåaninkielinen teksti. 自動タンポンリムーバー
Pitkään pidättelin mielihalua painaa, mutta lopulta tietenkin painoin. Kuului vain terävä suhaus jalkojenvälistä, kun jotakin tapahtui.
Myöhemmin googletin selville asian, että mistä oli kysymys "automatic tampone remover". Sanonpa vaan jätkät, että ei olisi kannattanut painaa.
-Lissu- Anonyymi
No ei varmaan ois, japseilla menny automatiikka jo pikkasen liian futuristiseksi.
Eihän noista hieroglyfeistään tajua erkkikää mitä nuo tarkoittaa; vähän sama homma ku jos koittaa lukeaa jtk venäjää taikka kinuskien sitä mandariiniaan. Ei siis harmaintakaan aavistusta mitä me tarkoittavat.
osuiskohan japaniin jk tsunami tänä talvena niin voisi ettii sieltä jnk mukavan pikku spotin ja istahtaa kytikselle, et josko nappais mennessään.
vaikkakin, pitänee kait säästää voimia ja koittaa rukoilla eturintamien välis näitten pytynvievien norjanrajalle menoo ilman et täältä lähtee kaikki vaihtoon, kun ne sinne mennöö.
saatais ees suuri osa kansasta pidettyy elossa tossa..
- Anonyymi
Nytpä ootte pojat sopivan ongelman ittellenne keksineet
- Anonyymi
juu-u pähkinää purtavaksi, meille, pienmielisille. :)
parempaa tämä on kuin ainainen masennus
- Anonyymi
Vanha roomalainen tapa on paras, tikun päässä kostea pesusieni joka jaetaan muiden kanssa!
- Anonyymi
Pesusieni voisi olla hyvä, koska sillä saisi tuotua vettä suihkimatta. Arveluttaa miten sen saisi pidettyä puhtaana.
- Anonyymi
Suomessa oli käytössä vähän vastaava mutta ilman vettä:
https://hikipedia.info/wiki/Perseensuti - Anonyymi
päivä hauskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesusieni voisi olla hyvä, koska sillä saisi tuotua vettä suihkimatta. Arveluttaa miten sen saisi pidettyä puhtaana.
tää on helppo, peset kato sillä samalla ajoittain auton tuolla tiskinpesunesteellä ja siinähän se sitten samalla kirkastuu ja nousee käyttökelpoisuusasteeltaan lähes uudenveroiseksi, eikö vaan?
ja samalla kun pestää autoa, niin tao tao n intromusiikki soi taustalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa oli käytössä vähän vastaava mutta ilman vettä:
https://hikipedia.info/wiki/Perseensuti”Joka perskää kurkottaa, katajaan kapsahtaa”
Mahtaako meinata mitä, että joka naiselta kakkosta tavoittelee, hirteen joutaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päivä hauskin
Hauskin muttei hygieenisin.
- Anonyymi
Etupuolella on munat tiellä ja jos suihkuttaa takapuolelta
niin kaikki lentää kiveksille ja sitten joutuu pesemään
pallit ja niiden ja reisien välit paskasta.
Vakeaksi menee.- Anonyymi
Japanilainen High tech vessa on vastaus ongelmaasi!
- Anonyymi
Vehkeistä riippumatta, sama sijainti molemmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilainen High tech vessa on vastaus ongelmaasi!
Se on hieno!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hieno!
Myös japanilaiset vhs:t kaikki riisuu ilman syytä mitä helvettiä Japanilaiset?
80-luku - Anonyymi
Joku on miettiny selkeesti yksityiskohtii myöte.
modernissa maailmassa kassit tulee leikata, eikö, tyyliin "tsenger neutralittyyy". Ja kukaan ei saa koskaan kysyä toiselta mitä tekisit jos lentäisit kasvoillesi paskaan, pyyhkisitkö vessapaprulla, vaiks pesisitsä suklaan naamalta pois.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on miettiny selkeesti yksityiskohtii myöte.
modernissa maailmassa kassit tulee leikata, eikö, tyyliin "tsenger neutralittyyy". Ja kukaan ei saa koskaan kysyä toiselta mitä tekisit jos lentäisit kasvoillesi paskaan, pyyhkisitkö vessapaprulla, vaiks pesisitsä suklaan naamalta pois..Kassit tai lärpättimet, sehän on käytännössä ihan sama tässä.
- Anonyymi
Latinomaailma on ovelampi ,siellä on bideepönttö ja suihku on erikseen paskapöntön vieressä,monessa hotellissa tullut käytettyä aina kun siellä päin matkustaa.
Mikä ettei tavalliseenkin pönttöön voisi laittaa lämmin vesisuuttimet pöntön sisäpuolelle lisävarusteena,helpottais alapesua huomattavasti kun letku ei ole tiellä.
Bidee on kuitenkin siitä hyvä kun pesee alapäätään usein niin vähemmän on sukupuolitautejakin kun bakteerit ja virukset ei pääse muhimaan pitkiä aikoja housujen sisällä.
Eläimilläkään ei ole niin paljoa sukupuolitauteja kuin ihmisellä kun ei vaatteita ja peräpää pääsee hyvin kuivumaan ulostusten jälkeen ja suurin osa bakteereista ja viruksista kuolee siihen.- Anonyymi
"Eläimilläkään ei ole niin paljoa sukupuolitauteja kuin ihmisellä kun ei vaatteita ja peräpää pääsee hyvin kuivumaan ulostusten jälkeen ja suurin osa bakteereista ja viruksista kuolee siihen".
ootte te kyllä kaikki pohtineet.
...tota, minulla oli asunto andalusiassa, ja siellä oli tuollainen pönttö yläkerroksen siinä pikkuvessassa. Luulin aina, tai elin uskossa, että se oli jalanpesuja varten; itse tulin vaiks rannalta surffaamasta mitä tehtiin siellä päin kun naisilta päästiin karkuun vaan - ja vedin hiekat sitten suoraan sen kautta viemärii.
hmm, enpä olekaan muuten koskaan tirkistelly naisten vessakäyntei, että mitä siellä oikein tapahtuu. mielestäni oli miellyttävämpää antaa kunkin rentoutua kaksulla käydessään, ilman että joutuu funtsimaan pidänköhän minä vähemmän omasta vaiko heidän pyyhkimishetkituoksuistaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eläimilläkään ei ole niin paljoa sukupuolitauteja kuin ihmisellä kun ei vaatteita ja peräpää pääsee hyvin kuivumaan ulostusten jälkeen ja suurin osa bakteereista ja viruksista kuolee siihen".
ootte te kyllä kaikki pohtineet.
...tota, minulla oli asunto andalusiassa, ja siellä oli tuollainen pönttö yläkerroksen siinä pikkuvessassa. Luulin aina, tai elin uskossa, että se oli jalanpesuja varten; itse tulin vaiks rannalta surffaamasta mitä tehtiin siellä päin kun naisilta päästiin karkuun vaan - ja vedin hiekat sitten suoraan sen kautta viemärii.
hmm, enpä olekaan muuten koskaan tirkistelly naisten vessakäyntei, että mitä siellä oikein tapahtuu. mielestäni oli miellyttävämpää antaa kunkin rentoutua kaksulla käydessään, ilman että joutuu funtsimaan pidänköhän minä vähemmän omasta vaiko heidän pyyhkimishetkituoksuistaanKyllä siinä jalat voi pestä. Suihkun alla kuten takapuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä jalat voi pestä. Suihkun alla kuten takapuoli.
Ei se mikään ihan mahdoton idea ole, ei.
- Anonyymi
Afrikan malli on paras, ei bakteerikanta takuulla tuhoudu!
- Anonyymi
KYLLÄ, VARO SEBU IHOTTUMAA.
- Anonyymi
On olemassa myös kosteuspyyhkeitä, niillä voi tarvittaessa saa puhdasta jälkeä.
- Anonyymi
Tuo on hjuvin idea so far. Mutta, äijänä, että se perslihaksisto tuoksuu sitruunalta lopun päivää... ehh... no-no
- Anonyymi
Eikös siinä kastu housutkin kun paskainen vesi lentelee takapuolessa?
- Anonyymi
Avaaja lisää: En tiedä pesen sillä aina jalkani lavuvaarissa. Kun kuulemma bidellä pestään alapää.
- Anonyymi
En ole ikinä kokeillutkaan noita (Joe Biden) Bidee vehkeitä. WC paperi on paras ja perinteinen.
- Anonyymi
Minä kyllä lasken housut alas, kun menen vessaan. En voi edes kuvitella jättäväni pyllyn pesemättä, kun käyn kakalla. Yövyin kerran hotellissa, jossa ei ollut bide-suihkua, piti kiivetä ammeeseen, että sai pestyä, enpä tuohon hotelliin enää mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä lasken housut alas, kun menen vessaan. En voi edes kuvitella jättäväni pyllyn pesemättä, kun käyn kakalla. Yövyin kerran hotellissa, jossa ei ollut bide-suihkua, piti kiivetä ammeeseen, että sai pestyä, enpä tuohon hotelliin enää mene.
Onko outoa jos viestisi oli seksuaalisesti kiihottava? Toivon todella, todella paljon juuri nyt että olet nainen. Koska josset ole, niin olet aivan jäätävän feminiinen mieheksi.
- Anonyymi
Eiku kato naiset vääntää eri tavalla ku me äijät, heillä se on nääs noin tunnin monivaiheinen prosessi ainoastaan valmistautua lorautustaan varte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja lisää: En tiedä pesen sillä aina jalkani lavuvaarissa. Kun kuulemma bidellä pestään alapää.
jalat lavuaarissa on uusinta uutta. mutta tota, miksi vaivautua ottaa bide kun voi vaan avata sen kraanan siittä, onks se bide paine jtk kutkuttavampi tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla se kestää vähän pitempään housut pois kokonaan ja sit suihkussa alapäänpesu kyykyssä eli tämä ei onnistu yleisessä vesassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla se kestää vähän pitempään housut pois kokonaan ja sit suihkussa alapäänpesu kyykyssä eli tämä ei onnistu yleisessä vesassa.
Miettikää mitä te ajattelet, sivistysvaltion kasvatteina ja verratkaa sitä vessanpyttyjen pöllimiseen mitä alkukantaiset mentaliteetit pitävät siistinä..
ja sitten, kuvitelkaa mitä villiys on.
tai toiseen suuntaan, Mooseksien kokemat Jumalan ihmeet, Pyhän yhteiskunnan kontekstissa.
Niin ne vaan ovat olemas, ne mentaliteettierot.
- Anonyymi
Lääkäri ei sitten pistänyt videota omasta vessakäynnistään. Bidee on turhake, sillä vessassa ei ole välttämättä edes lattiakaivoa.
- Anonyymi
Todella mielenkiintoista. Seuraatko useestikin paskantajien puuhia?
- Anonyymi
en ole ap, mutta kaksullakäynnin stalkkaus on aliarvostettuu touhua. siitä voidaan tehdä alkuun harrastus. Ja sittemmin maailmanmestaryyydeeenh tähtäävää kisaamistoimintaakin.
- Anonyymi
Olen nähnyt sen bidee suihkun ja aina ihmetellyt miten ihmeessä tuolla voi suihkia vessassa ilman että kaikki paikat ei kastuisi omassa wc ssä ei moista edes ole
- Anonyymi
Yläasteella oli kikka kolmonen tulella:
bidee suihku sopivalle korkeudelle lavuaarin alle tietteks, siten, että se nappi on koko ajan painuksis pohjaan niiden putkien taakse kun se on sijoitettu. sit jk menee sinne vessaan pissii ja sitten pesee kätensä .... ja housunsa samalla.
tikkunekkujekuksi sitä nimitimme, aikoinaa. tekopaikka: tampereen ristinarkun yläaste, vuosi 1999.
- Anonyymi
Ollaanko tässä niinkuin Venäläis sotilaat Ukrainassa heille Wc pöntöt ovat ihan uusia ihmetyksen aiheita ja niitä haluavat varastella
- Anonyymi
hehhe, jstk sellaisest me täällä ny ilmiselvästi kärsimme.
onhan se ny persiistä että pullaposki on triljonääri ja porukka venäjällä paskoo ämpäreihin taikka maassa olevaan reikään vaan.
iltapaskat väitti tos että putleri on miljardööri, paskanvitut ole, minä olen nähnyt omin silmin valuuttapuolella ja öljypositiossa kuinka puten venäläinen massi liikuttaa niitä markkinoita dark pool puolelta; ei sitä valuuttamarkkinaa alta triljoonilla kyllä aleta dominoida.
ja jos pelimerkkei on triljoonia, niin ja mineraalei yms koko venäjä ja saudiperhe tapaa puttea kuola valuen, niin kyllä se putte vaan kakkonen maailmassa todellisuudessa on, varakkuudeltaan. BISin omistajat ovat nr 1.
Ja mitä tulee näihin ven sotilaisiin, niin jos ihan rehellinen olen, ottaen huomioon kuinka näitä revitään oikein rintamalle, ja siellä kaatuvat sitten kokemattomuuteensa jne, tai just varastelevat jotain pyttyi ja vaatteita, lastenkärryjä ja mitä lie, niin eihän tollanen oikeasti voi herättää mtn muuta kuin sääliä.
eläneet paskan elämän perseenvitussa, sitten putleri käskee rintamalle, jossa kliimaksinsa on se vitun pytty, jk kädessä kuolevat jhk dronekranaattiin. Toivottavasti saivat edes sukupuolitauditonta pesää elämänsä aikana, edes nuuhkaista, että jokin sisältö sentää säily, heilläki.
mua vähäsen harmittaa että tulevat tännekin, olen koittanut suositella strategisia siirtoja joilla minimoida vahingot jne. muttei noita ehdotuksiani melkein koskaan kuultu olla. Kyllähän ne aina luetaan, mutta mitä hyötyä siitä muka on, jos sitten tulee weffitys, ja se hyväntahtoinen järjen ääni jää sinne jnnk nettisössötys taustakohinaan/-ksi. Ei minulla ole voimia kokonaisen wef koneiston salakavaluuksia jokaikiselle Suomessa asuvalle alkaa ... pitäis jaksaa johtaa itse, ja koska on energia lopussa ja elinkaarikin, niin maksimit mitä oisin voinut tehdä olisi ollut tukea jo vallassaolevia johtamaan itsenäisesti, poispäin täysperikadosta. Mutteiväthän he ajoissa tuota tietenkään oivaltaneet, eivätkä taida oivaltaa edelleenkään, eivät ainakaan täysin, mis täs mennään jo. Ja niin, tulee vielä aika, kun me tullaan vie pulttaan pytyt kii lattiaan, kuten täällä jtk vitsailivat vajaa vuosi si kun tää pyttyjenpöllimis ilmiö alko.
Kerroin täälläkin yhden siirron jolla saadaan liennytettyä rasismihinkua, mustasta pienikokoisesta jannusta joka koki joukkopahoinpitelyn tos tänä pe-la-yönä n. klo 0200 treen h5 yökerhon edessä, josta olisi pitänyt tehdä esimerkkitapaus mediassa, että ei näin. Mutta sekin viestini sensuroitiin, kuten ties kuinka monet muutkin viestini, joten jotakuinkin turha sitä on enää edes kirjoittaa kun kaikki sitten kuitenkin aina meinataan sensuroida poies. Vähän tällee omaa suruu lieventääksemme päästää vähän sitä kaikkea tuskaa ulos ja koitta vielä viimeisillä voimilla jtk ohimennen pusertaa, mutta kun näkö on mitä on ja väsy tulee ihan kaikesta samantein + sensuuri, lienee sanomattakin selvää et kirjoittelu jää sitten heille joilla terveyttä vielä on, eli lyhyesti viisaimmille.
mutta mutta, takas tähän persaus teemaan, sillä tää ei masenna, kuten nuo muut.
- Anonyymi
Mites semmonen vessa jossa ei ole ku reikä lattiassa ja vieressä litran vesipullo. Wc paperia ei lähimaillakaa ja kaupassa maksaa euron rulla
- Anonyymi
kuten sodassa, sormipyyhkäisy ja hiekkapesu perään käsille, taikka maalla se sama jossei hiekkaa ole, lumella jne.
se litra on hjuvin tos vaihessa, koska, sen sijaan että sen kuluttaa revan siistimiseen, niin sen voipi myöhemmin juua, jos jssk aivan ns. Jumalan selän takana on, syystä taiks toisesta.
- Anonyymi
Muslimit menevät uimahallin uima-altaaseen suorittamaan täyspesun.
- Anonyymi
Päivän oksettavin mielikuva. Täyspesulla meinannet myös pyykinpesun-ko?
- Anonyymi
Kyllä täytyy todeta, että on uutisaiheet todella lopussa kun tämän moisista asioista lehdessä puhutaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hävetkää Iltalehti!!!- Anonyymi
Jatkuvastihan sillä vastaavaa ptä on. Tahallaan kiusaavat
- Anonyymi
Ai sieltäkö tän palstan avausidea jllk tuli?
oliko kumpi iltapaska, jossa noi puoluejohtajat olivat tentissä.. ..ni oli kyllä todella kovat toimittajat siellä dominoimassa sitä väittelyy. Oikein esimerkillistä journalismia. Vallan vahtikoiriksihan noita kuuluu kutsuu jos oikein rehellisiks alkavat.
oli myös tiedusteluu noista rokotekuolemista jssk iltapaskassa.. aloittivat jälkipyykin siitäkin nyt, BBC jopa oikein kunnolla ja ihan suoraan tosiasiat myöntäen.
surullista ettei etukäteen. koska tällä palstalla noista tiedettiin jo kauan, kauan ennen ku kampanjat alkoivatkaan, olisivat pelastaneet monet. mutta oli mitä oli. ja nyt nää sotavimmat. yms sekoilut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuvastihan sillä vastaavaa ptä on. Tahallaan kiusaavat
päivän vaikiot iltapaskoissa:
venäjän sota
joku koronaskeidajuttu
joku kaalimatojuttu
seiska olikin pioneerina, näille.
- Anonyymi
Suomessahan on luonto täynnä täydellistä, valmista perseenpuhdistinta. Kävelee mihin tahansa metsään, kyykkää ja siellä on märkää sammalta aina tarjolla. Milläs ne keskiajalla on muulla perseen pyyhkinyt?
- Anonyymi
Kyllä sammaleeseen ovat ennen pyyhkineet.
Sitten ruvettiin pyyhkimään sanomalehteen
Bidee tarkoitettu kuukautisvuotojen huuhteluun - sitä värkkiä ei kuulemma saa saippuan kanssa pestä - veri kuulemma huuhtelee ja puhdistaa sen :( - Anonyymi
no niinpä tietysti! sehän se ylivoimaisesti paras on, just kuten intissä kyykkiksen jälkeen. En minä ainakaan niissä puuceissä käynyt joista olisi paennut itse haisunäätäyhteisökin, vaan luontoon ja sammalta taikka talvella lunta nii hjuvinta parhauttahan se oli.
- Anonyymi
Kyllä sitä joutui käyttämään puunlehtiä,samamlta ja tikkuja tai sanomlehtiä 1950 ja 60 luvullakin. Ja jos tarve vaatisi niin vieläkin. Jos metsään aloit mennä varaa paperia ja kosteuspyyhkeitä mukaan. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä joutui käyttämään puunlehtiä,samamlta ja tikkuja tai sanomlehtiä 1950 ja 60 luvullakin. Ja jos tarve vaatisi niin vieläkin. Jos metsään aloit mennä varaa paperia ja kosteuspyyhkeitä mukaan. 🤣
"Jos metsään aloit mennä varaa paperia ja kosteuspyyhkeitä mukaan".
sinä sanonnet täällä huumorilla, mutta moderni ihminen todella on em. kaltainen nykyään. ei vahingossakaan pyyhkis puunlehdillä takapuoltaan sotkuista. mieluummin vaikka vetää kalsarit taikka ne pikkarit jalkaan kuin kurkottaisi kohti jtk luonnollista, koska "pöpöjä!".
- Anonyymi
Suolipalstan parhaat.
Työvoimapula
Ihmettelen näin eläkeläisenä. Joka kuukausi lähtee yli miljoona työhakemusta työttömiltä ja työvoimapula....
Default user icon
Aloitettu
15.01.2023 12:56
Vastattu
2023-01-15 14:10:58
Maailman menoa
0
6
< 50
Onko pillunmyynti voimaannuttavaa nykyaikaa?
Kun katsoo Maria Veitolan tv-ohjelmia ja valtamainosmedian uutisointia niin tuntuu tältä. OnlyFans, Dubain seiväsmatkat ...
Default user icon
Aloitettu
15.01.2023 13:53
Vastattu
2023-01-15 14:10:46
Maailman menoa
0
47
242
Pyllyn pesu pöntöllä käytyä
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/3310b120-74bb-4244-b605-50acc50226b2 En tiedä ketään aikuista joka pesee...- Anonyymi
Moni luulee, et suoli on Suomen paskin alusta, ja voi ollakin jnk mielestä, joka ei täällä pärjää vaan tarvitsee poliittista korrektiutta egonsa tueksi. Mutta täähän on samalla maailman paras. Ei ole mitään viihdyttävämpää keskustelualustaa kuin suoli, koska suolessa toteutetaan sitä mistä ärsysannukkakin valitti että puuttuu posh-hista feikki pintaliitomaailmasta, kuten se aina jst vähäsen valittaa, kun selittelyiltään vaan ehtii, että:
Kuolkoot polittinen korrektius!
Täällähän sitä ei taida pahemmin olla.
Ehkä siksi tänne kaikki aina tuleekin? vihoviimeinen nurkka, jossa aitous on mahdollista.
- Anonyymi
Hävytöntä kirjoittelua, eikös tämä Bidee ole joku poliitikko?
- Anonyymi
Oletko ... väärin?
Taattu klikkiotsikko.- Anonyymi
eläkööt markkinointikikat, kompa:
Kuinka myydä hiekkaa saharalaiselle?
- Anonyymi
Minä pesen bideesuihkulla hanurini joka kerta. Mitä ihmeellistä, tai muka vaikeaa tuon käyttämisessä on? Taitaa valtaosalla suomalaisilla bideekielteisillä janttereilla olla kalsarit täynnä jarruraitaa?
- Anonyymi
Ne on persuja, ei ne pese käsiäänkään paskalla käynnin jälkeen, kynnenalukset ruskeina painelevat toisten sekaan ruokapöytään.
- Anonyymi
Rouva tekee niin kuin sopii, miehelle bidee ei yoimi.
- Anonyymi
Et näköjään osaa käyttää vessapaperia pyyhkimiseen, jos jää jarruraitoja. Bidenissä paskavesi leviää ympäri ahteria, eikä se "pese" kuin reiän ulkopuolelta. Siisti tyyppi kouhasee paperilla vähän syvempää.
- Anonyymi
En voi sanoa ettetkö olisi oikeassa. Jarrutusjäljet kuuluu pelin henkeen, myönnän. Etenkin jos samoja kalsareita pitää pisempäänkin kuin ainoastaan sen perus muutaman viikkoa.
Itseasiassa, minusta on outoa että muilla on niin monet eri kuluneet kalsarit kaapeissaan, uudelleenpestyinä; itselläni on 12kpl:tta, joista yhdet ovat päällä ja loppuvuoden on aina yhdet uudet per kuukausi. Näyttävät näin ollen kauniimmilta pinottuina nätisti, eikä kuten muilla superkulahtaineina kuin vuosia vanhoja olisivat jo.
minulla kaikki kalsarit vaihdetaan uu'eks kerran kuussa.
...
ai nii, ja tosiaan, kaikki ovat luonnon valkosii, jotta sitku aikaa kuluu ni voi jännityksen tähre arvoida juuriki jarrutusjälkien perusteella onko 3vk jo takana vaiko menikö silläKIN krt jo yliajalle.
nm. aidosti pihein sijoittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään osaa käyttää vessapaperia pyyhkimiseen, jos jää jarruraitoja. Bidenissä paskavesi leviää ympäri ahteria, eikä se "pese" kuin reiän ulkopuolelta. Siisti tyyppi kouhasee paperilla vähän syvempää.
"Siisti tyyppi kouhasee paperilla vähän syvempää"..
tätä meille ei kyl opetettu panssariprikaatissa :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on persuja, ei ne pese käsiäänkään paskalla käynnin jälkeen, kynnenalukset ruskeina painelevat toisten sekaan ruokapöytään.
persuista, vassareista kokoomuslaisista jne en tiedä, mutta sie oot ilmiselvästi Suomen täydellisin.
Olet todella kaunis -biisi soikoot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persuista, vassareista kokoomuslaisista jne en tiedä, mutta sie oot ilmiselvästi Suomen täydellisin.
Olet todella kaunis -biisi soikootEtkös muista että jo Soini käytti vaalislogania: "persut ei persettään pese". Ymmärrän tuon Soinista, eihän se edes yletä pyyhkiä, eikä pestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rouva tekee niin kuin sopii, miehelle bidee ei yoimi.
Hyvin toimii miehelläkin. Mulla on niin karvainen perse, että jos käytän vain pelkkää paperia, jää paskareissun jälkeen pastilleja perskarvoihin, mutta kun pyyhkimisen jälkeen laskettaa lähes kuution keskihaaleeta vettä persepaloletkulla eli bideellä suoraan kohteeseen, pysyvät kalsarit raikkaina.
- Anonyymi
Mulla oli bideesuihkussa pitkä johto, mutta pari vuotta sitten, putkiremontin aikana virolaiset duunarit vaihtoivat sen lyhyeen, joten bideesuihkulla ei nyt enää ole ollut mitään käytännön merkitystä. Vastaavaa, pitkää, lattian yli yltävää suihkuletkua en ole enää sattunut löytämään.
Virolaisten työmiesten mukaan lähti taloyhtiön asukkailta paljon muutakin, mm. isoja tikkaita. Itseltäkin katosi monenlaista.- Anonyymi
viro ja venäjä ovat alkukantaisii yhteiskuntia, jossa materia on iso juttu. sivistysyhteiskunnissa oikeus ja aito yleinen kaikki elämän sektorit ja ihmiset kattava hyvinvointi, jopa onnellisuus on se meidän juttu. siksi tuollaista tapahtuu.
primitiviisesta mentaliteetista nousu sivistysmentaliteettiin vie useita sukupolvia. sivistyksestä taas pyhään vie taas yhden ainoan tunnin, jos tietää mitä tekee.
tota, ootsä käyny k-raudoista kysymässä, josko semmotteen voisivat sinulle tilata, jk tuollainen 3.5-4m pitkä, vaikkapa, taiks mikä tahansa se tarpeesi siellä onkaan? - Anonyymi
Metritavarana puolen tuuman kumiletkua reilu kieppi, niin voit huuhdella hanurisi vaikka parvekkeella. Onhan sulla täysin kirkaslasitettu parveke?
- Anonyymi
Joo meitä on moneen junaan, aloittajalla ei kenties ole suihkua.
- Anonyymi
sillä voi olla, mutta nöillö energianhinnolla, olivat kyllä fysioterapiassa pukuhuoneet täpötäynnä random suihkuttelijoita. surullista, sivistyksestä alkukantaisuuteen a la swappiszm..
mutta muutama vuotta niin Luoja palaa tänne, ja tuolloin tämä ihmiskunnan karikatuuri mumifikoidaan, ilman muuta. 3.9-vuottahan siihen nyt ois, teille muutamille, jtk sen koko periodin elätte.
- Anonyymi
Toivottavasti joku tahma tassu oppii tästäkin uutta. Puhtaana hyvä ja kivempi olla.
- Anonyymi
todellinen kättelijä varmistaa ennen kokouksia, että kämmenet ovat täynnä läpinäkyväksi muuttunutta valkoista nestettä, joka on juuri sopivan tahmeää jos vierailla on kylmän hikiset kädet. Ja sitten oikein pitkittynyt kädenpuristus molemmin käsin, että varmasti saa kädet puhtaiksi, säästen sammalta ja muuta luontoa.
ei kukaan mitään opi; tässä maassa opitaan takapuolen pyyhintä alta 5-vuotiaana jo. se, että jaksaako kaikki sittemmin tästä ylisuuresta haasteesta, pitää itsensä puhtaana siis, myös hippulat vinkuen suoritua; lienee asia toista hahmottelukrt varte.
minusta tosimies / -nainen täyttää itse kätensä missä vaan ja vie nätisti jätöksensä suoraan lähimpään kompostiin, luontotekona. Sitten keväällä vaan siemeniä kompostiin ja kansi auki jotta saisi aurinkoisii itsensämakusia tomaatteja jsk loppukesästä edes muutaman.
- Anonyymi
Suno oli tehokas silloin kun miehet oli miehiä.
- Anonyymi
Noinpa juuri.
youtubesta:
Oi Niitä Aikoja - Päivi Paunu
- Anonyymi
Yleisissä tai työpaikkojen vessoissa ei kyllä kannata bideeseen tarttua. Siivoojat eivät taatusti desinfioi bideen kahvaa ja vaikka desinfioisivatkin, niin ties kuinka moni on ehtinyt siihen tarttua. On siis varsinainen bakteeripesäke vaikka näyttäisi päällepäin puhtaalta.
- Anonyymi
mites tota, noi yhdenillanjutut..?
joillain muutama kymmentä, toisilla satoja, eräillä tuhansia ja muutamilla kymmenii tuhansia...
- Anonyymi
KYLLÄ PAIKAT ON PESTÄVÄ, vähintäinkin aamuin illoin ja voideltava tarpeen mukaan.
TÄMÄHÄN NYT ON PÄIVÄNSELVÄÄ- Anonyymi
Koirakin hoitaa sen nuolemalla tämän tästä ja immeisten kanssa pusutelee välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirakin hoitaa sen nuolemalla tämän tästä ja immeisten kanssa pusutelee välillä.
nonni, nny meni jo zoofilian puolella kakkaläpät..
katsoin jsk noita videoita, ja muistelin sotatoimialueilla paikalliskulttuureita. kyllä maailmassa ollaan OIKEASTI aivan uskomattoman taantuneita verrattuna tähän kristilliseen eurooppaan, varsinkin pohjoismaihin, NZ, AUS ja Canadaan..
oli se kyllä erikoinen kokemus silloin ihan ensialkuun, kun aikuiset miehet vaihtavat naisia kameliin, eli siis niin, että kameli on näitä nuoria naisia arvokkaampi. Ja vaikka mitä muuta.
kyllä suomessakin on kotivideoita jossa koira taikka heppaneidot haluavat aivan välttämättä kokeilla mitä kaikkii eläinkunnan sukupuolitauteja voivatkaan pääsiäismunistaan saaha. se on sitä villiyttä, kun elämä on muuten tarkoituksetonta ja tosiasiallisesti syvästi sisällötöntä.
Lord of The Rings (Calm Ambient Mix by Syneptic) reupload - relaxing music - please read description
tuossa tosin mielenkiintoisempi eka laulu kuin mitä maailmassa on, rumaa mutta muka kauniiksi väännetään.
moni tarvitsisi kunnon ripittäytymisen. Saattais moni ekakrt.nen - tehdessään sen kunnolla - kertoa synneistään 6-12, putkeen itkien.
ois se semmoinen kyl monelle elämänsä puhdistavin elämys.
- Anonyymi
Kerta viikossa saunassa, niin huomaa siinä viikon aikana yhtä sun toista, ethän ota koronarokotetta, vaikka ottaisitkin....
T.koronallahan nuo pyrkivät peittoamaan....
Kirjoitettu on.esivalta on Jumalan hallinnassa
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=V5CH9fB5_6s- Anonyymi
"Kirjoitettu on: "Esivalta on Jumalan hallinnassa"."
Totta. Jeesus on noi saulisannatkin valtaan noustanut, kuten hallituslaisetkin ja koko EKn. Tukholman profetiahan sen sanookin, siten kuinka se on. Ja noin, kullakin oli varaa erehtyä, ja kaikilla on varaa tehdä minkä verran virheitä vaan tahtoo. Mutta, sitten on se, että kaikkihan sallittuu on, mutta onko sit kaikki hyväksi?
Näillä nykyvalinnoilla, joulu 22 oli ihme. Jäiden sulamisten näkeminen jo ... epätodennäköisempää.
Uskon, vaikken tiedä varmaksi sanoa, että Suomessa on nyt niin paljon haittoja ja kuolemia, sekä perhekonkursseja ja tragedioita, että moni on jo itsekseen alkanut rukoilla. Ei ole YHTÄÄN mitään toista selitystä sille, että Joulu 22 nähtiin, ja mennään jo kuukauden verran tammikuussa jo eteenpäin. Suomessa tapahtuu kansallistasoinen rukous jo. Jos se vain olisi vielä samanaikainen ja yhteis-, niin alkoisivat jo suoraan se mitä tarvitaan, eli tervehtyttämisihmeet, jopa muutama lasarustaminenkin voisi toimia kansan uskon vahvistamiseksi. Noi ois siistei, isoja asioita..
Nuo saisivat kristat, sannat ja heijän ne muutki toverinsa uudelleenarvioimaan tekojaan ns. ikuisuuden perspektiivistä.
Mutta tuo on ainoastaan yhden miehen toive, tapahtukoot se mitä Luoja haluaa, eikä missään nimessä yli Luojan tahdon se, mitä minä toivoin juuri.
- Anonyymi
Suomi24 poisti faktan. Kireitä pellejä olette.
- Anonyymi
No mikä fakta sulta jäi nyt näinkin tärkeästä aiheesta mainitsemati? :))
Olen mies ja itse käytän pideetä aina kun siihen on mahdollisuus.
Paperin käyttäminen on epä hygieenistä ja
sen jälkeen pitää aina pestä kädet.- Anonyymi
Olet sofistikoitunut.
Minä olen taas ulostanut päälleni, useitakin kertoja, edetessämme sotatoimialueilla, koska kynsieni viilaus olisi ollut melkoisen tyyristä puuhaa, niissä kovissa tilanteissa.
Käyn myös kakalla tuonnempana talosta vähintään kerran kuukaudessa, muistuttaakseni itseäni siitä mitä aito realitetti tarkoittaa. Käyn myös kerran kuussa ns. suuremmissa kaupungeissa barometraamassa sosiaalinen ilmapiiri, tehden omia sosiologisia testejäni n. 100 yksilön otoksille, riippuen testattavan kokonaisuuden klusteriallokaatioista. Heillä on hauskaa, ja minä taas tunnen, tai tekn lasken yhteiskunnan pulssin, ymmärtääkseni millä planeetalla elän.
ja vessoi on tosiaan ulkovisiteeistä huolimatta nuo pari zipaletta, mutta iloitsen suuresti siitä, ettei tarvitse esittää pelkäävänsä pöpöjä ja olevansa hienostunut. Olen äijä, ja se merkitsee minulle sitä, että +12krt vuodessa minä annan itselleni luvan vääntää koko sydämeni kyllyydestä torttuja luontoon.
Ja rakastan jokaikistä sekuntia siitä päätöksestä että: "nymmämeen "sinne"!", siihen hetkeen saakka, kun tulen takasin ja mietin sitä, ettei sen niin väliä josko olen 100%sesti puhdas, niin kauan aikaa kun toiset käyttää 7% siitä mitä ovat johtaakseen muille etänä koko tätä maata, kohti ulkoasanetuja. Hymyilen, minkä jaksan ... ja jatkan ihanaa mitättömyyttäni, ehkä jopa rukoilenkin hitusen, ja koitan pärjäillä masennukseni kanssa.
Kun on elänyt kaikki unelmansa (ja yli) mitkä olisi koskaan edes pystynyt itselleen asettamaan, ei ole enään nii välii onks toisen kirjoittama enää vaiks enää. Kaikki on vaan sillä tavalla kuin Luoja nämä kaikki tahtoo.
toisinääntäen, -ilmaisten ja mitäpä ei: jos valinnat olivat epäviisaita, ja aina piti pestä kädet niin miksen antaisi muiden sitten pestä itse käsiään valintojensa seurauksena? Miksi minä pyytäisin lisäajan lisäaikaa, jossei sitä tahdota, kääntymiseen synnistä, jk on tämän elämän välivaihe, kohti yhteyttä Luojamme, joka on se itse tarkoitus..?
sellainen pikkuhuomio vielä, että ajattelet että epähygienistä, mutta sitten tuos on rivien välistä luettavissa laiskuutta pysyä hygienisenä.. no joo, eipä sen väliä, pahempi minä olen kaikkia muita, jk tapauksessa.. :(
- Anonyymi
Kävele ja seiso 10 tuntia WC käynnin jälkeen pesemättä pyllyä. Tuska on sanoinkuvaamaton.
- Anonyymi
Hiero tai hankaa pyllynreikä hiomapaperilla ja saat kokea alle minuutissa miltä tuntuu pepussa 10 tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiero tai hankaa pyllynreikä hiomapaperilla ja saat kokea alle minuutissa miltä tuntuu pepussa 10 tuntia.
Hullun hommia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyllä jollain mielikuvitusta taikka kokemusta vaikka toisille jakaa.
onko siinä eroa josko hieroo taikka hankaa, kun päätit tuoda molemmat vaihtoehdot neuvottelupöydälle? - Anonyymi
toivottavasti et ole mies, ja käytä perseestä taikka takapuolesta sanaa pylly, näin ohimennen siis...
- Anonyymi
Bidee eli pillupuhelin/persepuhelin/tavaran pesusuihku, jne, - pitäisi saada lakisääteiseksi joka WC:n.
- Anonyymi
Suomessa se on kyllä nimeltään käsisuihku, eikä mikään bideesuihku. Bidee on se erillinen allas, jossa vesi tulee alempaa. Niitä on kaikkialla muualla maailmassa paljon, paitsi Suomessa.
Käsisuihku ei ainakaan naisten pyllynpesuun ole sopiva, koska naisten elimiin ei saisi kakkaa yhtään joutua, kun ne voi aiheuttaa tulehduksen.
Muutenkin, jos on laiha pylly, niin vesi roiskuaisi ympäriinsä, ja jos on lihava pylly, niin eihän se suihku varmaan sovi sinne pyttyyn kunnolla. Jos sen suihkupään saisi irti ja vettä tulisi pienellä paineella pelkällä letkulla, niin voisi toimia.
Varmaan voi vaikka kostutella vessapaperilla hellästi pyyhkiä pyllynsä ja on olemassa sellaisi hellävaraisia pesuvoiteita ja pesunesteitä, joilla voi pestä pyllynsä vaikka luonnossa retkeillessä ilman vettäkin. Marketeissa niitä on, eivätkä ole kalliita. - Anonyymi
Ihan tarpeetonta! Minä en pese en pyyhi - ajan kanssa saan kivasti riisipuuroon kanelin korviketta.
- Anonyymi
Aasialaiset (joiddain osin) ei pyyhi, ne käyttää hieman pulloharjaaa/tiskiharjaa muistuttavaa takapuolensa pesemiseen kun käyvät kakalla.
- Anonyymi
Voi vessapaperia kostuttaa vedellä, jos pelkkä kuiva paperi ei tunnu riittävältä.
Minusta tuntuu aika epäkäytännölliseltä että pitäisi saippualla pestä takapuoli kun istuu pöntöllä. Aika hankalaa olisi saada saippua kunnolla huuhdeltua pois. Suihkussa on eri juttu, kun siinä voi vapaasti roiskia vettä joka suuntaan ja paikkaan. - Anonyymi
"En tiedä ketään aikuista joka pesee pyllynsä bidee suihkulla pöntöllä käytyään"
KOMMENTTI: Etkö lukenut uutista, jossa kävi ilmi, että
"Kyselyyn vastasi 15 462 suomalaista, joista naisia oli 7 363 ja miehiä 7 599. Muunsukupuolisista 368 vastasi kyselyyn. Kyselyyn vastanneista 72,5 prosenttia kertoi pesevänsä peppunsa bideellä wc-käynnin jälkeen. Vastauksissa ei ollut mahdollista eritellä, käyttävätkö vastaajat aina käsisuihkua vai vain joskus."
"Olen tiennyt, että bidee suihku on käytössä kuukautisten aikana. "
KOMMENTTI: Kuka nyt tuo jokaisen intiimihetkensä kaikkien tietoon!
"Lääkärin kielto saippuan käytöstä on merkillinen ja neuvo pyyhkeen käyttämisestä pyllyn pesun jälkeen käsittämätön. Pelkkä vesipesu ei mitään puhdista.
Pyyhkeen käyttäminen pyllyn kuivaamiseen vesipesun jälkeen on epä hygeiininen."
KOMMENTTI: Saippuan käyttö päivittäisessä intiimihygieenissä rasittaa herkkiä limakalvoja. Jos pudistaa ekas paperilla ja sitten pikaisesti suihkuttaa, takamus on kuitenkin puhtaampi kuin pelkän paperin jälkeen varsinkin jos tuloste on löysähkö. Itse kuivaan aina paperilla painelemalla.- Anonyymi
Kuivaa pyyhkeellä niin on hellävaraista ja hanuri kestää.
- Anonyymi
Minä pesen perseeni pideellä ja hinkkaan toisella kädellä ja puhdasta tulee.
Ei sitä pelkästään vettä suihkuteta ja toivota että nyt lähtee. - Anonyymi
Kylmällä vedellä ei paskarasva irtoa mutta kuumemmalla, mitä iho kestää ,kyllä.
Kuumalla vedellähän pyykkejäkin pestiin ennen muinoin pyykkipadassa,pellavat keitettiin kiehuviksi,siinä rasvat irtoaa jo ilman lipeääkin. Kyllä vesisuihkun käyttö on nyt tehokkaampaa lian poistoa niin pinnalta kuin pinnalta kuin jollakin kuivalla pyyhkiminen. Ja saippuaa voi käyttää tarvittaessa myös pytyllä istuessa aivan niin kuin kokovartalosuihkussakin.
Ehkä naisilla on sille enemmän käyttöä ja heille sitä ollaan enemmän markkinoitukin mutta mikäs miehiä sitä estää käyttämästä.
Pandemian alussa kun jännitettiin kovasti että onko kaikilla riittävästi vessapaperia niin jostakin syystä bideen olemassaolo unohdettiin. Eihän monissa talouksissa olisi ollut sen puoleen mitään hätää.- AnonyymiUUSI
Pelkkä vesisuihku ei poista tahmaista ulostetta. Voi sitten miettiä miten ihanat vetiset ulostejäämät niissä alkkareissa on.
- Anonyymi
Spermamällit irtoo perseestä bideellä kätevästi neuvoi Nurmisen Ilmari, hän kun ymmärtää hyvin terveysasiat.
- Anonyymi
Tiijätkö paljo vesi maksaa nykyään ?
Qe - Anonyymi
4:43
Jos olette sairaana, matkalla, palaatte tarpeiltanne tai olette olleet sukupuoliyhteydessä naistenne kanssa ettekä löydä vettä, puhdistautukaa hiekalla ja pyyhkikää (sillä) kasvonne ja kätenne. Allah on epäilemättä armahtavainen, rajattoman anteeksiantava.- Anonyymi
Yksi sormi pitää tietenkin jättää pesemättä.
- Anonyymi
Jos paskaa roiskahtaa kasvoille, niin pesetkö kasvot vai pyyhkäisetkö kakat pois vain kuivalla paperilla?
Kuulostaa siltä, että aloittajan mielestä pelkkä paperilla pyyhkäisy on parempi.- AnonyymiUUSI
Todella vajaa kommentti. Pashka naamassa on ehkä VÄHÄN eri asia kuin ulosteen ulostulo aukosta mistä sen pitääkin tulla ulos. Täytyy olla aikamoinen simppeli apina jos ei takamustaan saa puhtaaksi vessapaperilla. Nämä vesisekoilut ovatkin enimmäkseen k.maalaisten kouhotuksia. Näissä maissa myös ulostebakteeriepidemiat ovat yleisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella vajaa kommentti. Pashka naamassa on ehkä VÄHÄN eri asia kuin ulosteen ulostulo aukosta mistä sen pitääkin tulla ulos. Täytyy olla aikamoinen simppeli apina jos ei takamustaan saa puhtaaksi vessapaperilla. Nämä vesisekoilut ovatkin enimmäkseen k.maalaisten kouhotuksia. Näissä maissa myös ulostebakteeriepidemiat ovat yleisiä.
Kuivalla paperilla et saa puhtaaksi vaikka niin luuletkin, ethän näe sinne. Vesipesu on nopea ja hyvä, ja paperilla kuivaa nopeasti ja helposti.
- Anonyymi
Niksuille Maahinkaisille menee.
- Anonyymi
Aloittaja ei kotoaan ole saanut mitään mukaan
- Anonyymi
En viitti pyyhkiä edes paperilla. Machompi meininki.
- AnonyymiUUSI
Käsisuihkut on sitä varten
- AnonyymiUUSI
Vesipesun jälkeen kuivataan vessapaperilla. Ei siihen tarvita pyyhettä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi454356Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se62953- 971813
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???581429- 591406
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491224Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa
Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894381002Mikä viikonlopussa on parasta?
Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!96995- 50977
Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h2865