Sebastian vinkuu

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/b7d9d9e3-acfd-4156-b533-332465f81d78

Tässä taas esimerkki siitä, kun ostetaan harrastusauto, eikä tajuta sen vaatimaan hoidon ja huolenpidon tarvetta.
Sebastian, joka ei ilmeisesti kehtaa kertoa sukunimeään naurunalaiseksi joutumisen pelosta yrittää sysätä huonosta ostoksestaan syyt muiden niskoihin.

Olisi edes ostanut ko. mallista RCZ-r -version, eikä mitään sunnuntaikyytikotteroa.

Nyt vaan Sebastian, moottori pukeille ja kuntoon, niin saat Pötkötin kuntoon ennen kesää.
Uskomattomia juttuja!
150tkm ajettu Ranskalainen harrastusauto, johon tuli vika.

4

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä sen taas näki. Edellinen yksityinen kusettaja jätti nämä viat kertomatta. Liike ei tämmöistä tee joutuu korvaamaan katsos. Yksityiset on kusettajia.

    • Anonyymi

      Liike olis haukuttu jo tällä palstalla rikolliseksi ja huijariksi jos noin olisi toiminut.

    • Anonyymi

      Puretaampa vähän juttua:

      "Koko sylinterinkansi, moottorin ECU ja johtosarja pitää vaihtaa, Sebastian määritteli."

      Sebastianin, sen kummemmin kuin kenenkään muun perseaukisen itkuiikan määrittelyillä ei ole vitunkaan merkitystä.

      "Hänen teettämänsä selvityksen mukaan viimeksi mainittuihin vikoihin tehdyt korjaukset oli todennäköisesti tehty ohjeiden vastaisesti."

      Edelleenkään Sebastianin selvityksillä ei ole vitunkaan merkitystä.

      "Yli 10 000 euron korjauksille ei siis tässä käsittelyssä löytynyt maksajaa"

      Löytyi, Sebastian maksaa itse loppuunajetun romunsa korjaukset.

      Näitä Sebastianeita kulkee vapaana tuolla ulkona yllättävän paljon, näitä vellihousuja yhdistää se, ettei osata ottaa minkäänlaista vastuuta omista tekemisistään, jos "sebastian" vääntää paskat housuun, niinkuin "sebastianeille" viikoittain käy, syy ei ole "sebastianissa", vaan housujen valmistajassa...

      Kerrassaa säälittäviä hyypiöitä, ja täysin elinkelvottomia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe