Turkkilainen sanomalehti Hrriyet julkaisi 3 ennustetta Vangasta, jota kutsutaan "Balkan Nostradamukseksi", vuodelle 2023.
Vanga ennusti, että vuonna 2023 planeetta Maa joutuu voimakkaaseen aurinkomyrskyyn.
Vuonna 1582 aurinkomyrsky, joka tunnetaan nimellä Suuri tuli, iski Maahan. Se kesti kolme päivää. "Näytti siltä, että koko taivas oli tulessa, se näytti olevan tulessa", - näin häntä kuvataan historiankirjoissa.
Kuuluisa profeetta ennustaa myös, että vuonna 2023 yksi maista testaa biologisia aseita. Kumpi, Vanga ei kerro.
Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, selvänäkijä ennustaa, että Maan kiertorata muuttuu vuonna 2023. Jos näin tapahtuu, planeetta kohtaa monia katastrofeja.
(google translate)
Baba Vanga: 3 ennustusta 2023
8
798
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinalaistutkijoiden mukaan maapallon ytimen liike on pysähtynyt viime vuosia. Millaisiahan vaikutuksia tällä on?
- Anonyymi
Hieman tarkemmin Baba Vangasta ja ennustuksistaan:
https://rumble.com/v26j6s8-underground-aliens-baba-vanga-and-quantum-biology-full-hd-documentary.html
Nuo maanalaiset taistelut liittyvät Ukrainaan ja lapsikauppaan.- Anonyymi
Saisko tuon suomeksi
- Anonyymi
Nuo 2023 luvut pitäs muuttaa 2024:ksi.
- Anonyymi
Nyt alkoi toteutumaan.
- Anonyymi00007
Baba Vanga ennusti kyllä monia asioita oikein, mutta suurin osa häneen liitetyistä netissä leviävistä ennustuksista on täysin keksittyjä. Todellisuudessa hän ennusti aika vähän maailmantapahtumia, eikä hän juuri koskaan maininnut vuosilukuja. Tässä on hyvä suomenkielinen artikkeli Vangasta, joka perustuu luotettaviin lähteisiin: http://www.antimateria.org/profetia/vanga_profetia.html
- Anonyymi00008
Profeetallinen sana:
Toukokuun 18. päivänä 2026 kello 6–7 välisenä aikana Herra tuli luokseni henkimaailmassa ja käski minua kirjoittamaan muistiin nämä sanat:
"Näin sanoo Herra: Vielä yksi rutto leviää yli maan!
Jumalattomat eivät ole tehneet parannusta pahoista teoistaan.
Olen antanut Isebelin lapsille aikaa katua, eivätkä he ole tehneet niin.
Ihminen uskoo olevansa jumala ja kumartaa vain itseään – mutta hän on pelkkä kuolevainen, pahan pettämä.
Monet seurakunnissa ovat arvioineet ajat väärin, kun taas toiset ovat jättäneet huomiotta edessään olevat merkit – mutta Isaskarin pojat ymmärsivät ajat ja tiesivät, mitä piti tehdä.
Kääntykää ja kääntykää pois pahuudestanne!
Katso, minä tulen kuin varas!
Autuaita ne, jotka valvovat ja varjelevat vaatteensa, etteivät he vaella alastomina eivätkä heidän häpeänsä paljastu!"
Mena Lee Jones - Anonyymi00009
Herra tulee varkaana vain jumalattomalle, nyt myös EU:lle jossa suomi mukana yhdessä rintamassa tuomitsemassa Israelin toimia Hamas terroristien palveluksessa olevien niinsanotun palestiinalaisten ”laiva/vene avustus” ihmisten kiinniotosta.
Aiemmin ihmiskunta on joutunut hamasin peopakandan uhriksi väittäessään valheellisesti Israelin suorittaneen Gazassa kansanmurhan, jonka seurauksena Jumala sallinee ruttopandemian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048- 991678
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061389- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103942Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69847