Puolet jäljellä olevasta elämästä kärsimystä.

Anonyymi-ap

Hammasteknikko pahoinpiteli, nöyryytti veljineen ja ryösti minut. Pahoinpitelyni liittyy siis täysin minulle sopimattomiin hampaisiin, jotka hän teki, ja olisin vaihtanut hammasteknikkoa, mutta se varas ei suostunut palauttamaan minulle rahoja. Päihtyneenä sanoi ravintolassa että hän tekee uudet. En tosiaankaan halua päihtyneen pahoinpitelijän tekevän minulle mitään. Palautin postitse ne hampaat, mutta ei palauttanut minulle rahoja, vaan jouduin ottamaan ne hampaat takaisin, vaikka ne tekivät kipeää. Sairastan diabetestä ja minulla on joskus ollut munuaisten verenvuotokin, aivoverenvuoto sekä lukuisia muita sairauksia, joten elinajanodotteeni ei ole kovin pitkä. Ajattelin että koska en puolesta jäljellä olevasta elämästäni ole pystynyt kunnolla syömään, niin meinaakohan se hammasteknikko ostaa veljineen minulta varastamilla rahoilla ruumissäkkejä omaan käyttöön,. vai saako hän jopstakin hankittua sata miljardia euroa, koska en vuosikausia kestäneeseen kidutukseen olisi halvemmalla suostunut. Vai pitääkö vaan odotella kärsien että oma elinaika päättyy.

10

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti harmittaa, ketäpä ei. On myös ollut kaikenlaista kun on hampaat vaatineet usein hoitoa ja rahaa tietenkin. Sinuna minä kyllä veisin korjattavaksi, kai teknikko työssään on selvin päin. Niitä on kyllä mahdollista korjata, voipi vielä hyvät tulla. Korjaus lienee ilmaista, ei siinä mitään häviäkään. Sen sijaan häviää jos jää lopuksi elämää potemaan sopimattomia hampaita. Saattaa kipeytyä leukaperät ja tulla päänsärkyä väärästä purennasta. Voimia.

      • Anonyymi

        Ei niitä voi korjata, ne on tehty ihan pieleen. Korvasärkyä ja usein olen purrut kieleen sekä kasvojanikin ne on muuttanut. Mie pyydän kuitenkin niistä lausunnon, vaikken mihinkään oikeustaistoon kävisikään. Kanadassa aion nimittäin ottaa uudet proteesit ja ehkä myöhemmin Afrikassa implantit jos innostun. Tosin isä laitatti implantit, mutta sairaalassa toisen asian yhteydessä tapahtui välinpitämättömyydestä tai huolimattomuudesta johtuva hoitovirhe ja isä kuoli sisäiseen verenvuotoon. Sen tähden implantit arveluttaa, kun niiden paranemiseenkin menee niin paljon aikaa ja jos ei ole kovin paljoa elinaikaa jäljellä.


    • Anonyymi

      Taidat asua pienellä paikkakunnalla kun olet törmännyt häneen ravintolassa.

      • Anonyymi

        Asun pienellä paikkakunnalla, mutta lähikaupungissa yökerhossa oli kait jotkut juhlat tai pikkujoulut, jonne eksyin. Olen kyllä tyttärieni kanssa menossa Kanadaan, joten siellä otan uudet proteesit, kun ne saa lukemani perusteella melkein odottaessa. Purin vaan kiukkua ja elämä jatkuu sen jälkeen ihan normaalisti. Ehkä jos vielä innostun hammasimplanteista, niin menen ne asennuttamaan paikkaan, missä on vuoden 2017 tai 2018 miss maailma työskentelemässä. :)


    • Anonyymi

      Olisiko kannattanut aiemmin pestä ne omat hampaat paremmin, niin ei olisi tekohampaita tarvinnut maksaa......??

      • Anonyymi

        Ei niitä hirmu usein oltu pesty ja ne lähti joskus hajoamaan, kun yksissä bileissä sain kantapääpotkun, eivätkä hammaslääkärit osanneet korjata niitä kunnolla. Sitten tuli diabetes ja ne jouduttiin repimään pois. .


    • Anonyymi

      Syö jäätelöä tai leivoksia.

      • Anonyymi

        Diabeetikkona joutuu veren sokerien laskiessa syömään leivoksia ja jäätelöä, koska ei pysty syömään hedelmiä. Ostelen kyllä marjoja silloin kun niitä on saatavilla, mutta varmuudeksi pitää olla makeisia.


    • Anonyymi

      Pitää vähän selventää. Ensinnäkin nöyryyttävää oli hammasteknikoista toisen veljeksen ravintolassa tekemä numero, ihan kuin hampaani olisivat jokin julkinen asia ja kaksi kertaa valitin että ne sattuu enkä pysty niitä pitämään, mutta en kuulemma voi valittaa, koska en osaa itse tehdä niitä ja olin kuitenkin maksanut niistä, niin ei niiden pitäisi sattua. Olen päättänyt, että kun käyn Kanadassa teettämässä uudet ja kunnolliset sekä pyytänyt lausunnon niistä millä minua on satutettu ja sen jälkeen lähden Afrikkaan. Jotkut asiat tuntuvat niin henkilökohtaisilta ettei niistä kehtaa puhua kenellekkään ja yksi afrikkaan lähtöni syy onkin että ennen lähtöä kehtaan joillekin vanhoille tutuille kertoa. Olen auttanut ja tehnyt palveluita lukuisia kertoja henkilöille joilta en ole pyytänyt mitään ja osa niistä henkilöistä ovat sellaisia joiden kanssa en uskaltaisi edes laskea leikkiä enkä istua samaan autoon. Mulla on kyllä epäilys mitä tulee tapahtumaan, mutta en välitä. En tunne minkäänlaisia sympatioita sellaisia ihmisiä kohtaan jotka tahallaan antaa ihmisten kärsiä. Jos jollekin kipua toiselle aiheuttaneelta henkilöltä pyytää poistamaan kivun ja jopa kaksi kertaa, niin aika eläin on silloin kyseessä jos ei apua saa. En aio pyyttää ketään tekemään mitään, mutta silti luulen että jotakin sattaa tapahtua. So what.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      185
      1485
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1207
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1143
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1084
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      928
    7. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      922
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      100
      915
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      60
      886
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      875
    Aihe