Toinen keskeinen päätös koski hallinto- ja taloustoimialaa. Eläköityneen hallintojohtaja Nina Pärssisen virkaa ei täytetä, vaan se lakkautetaan. Hallintojohtajan tehtävät jaetaan mm. hallintosihteerille, tekniselle johtajalle ja kaupunginjohtajalle.
Aiemmin on jo päätetty, ettei eläköityneen henkilöstöjohtajan tehtävää täytetä, vaan virka on yhdistetty työsuojelupäällikön tehtävään nimikkeellä henkilöstöpäällikkö.
Muutosten jälkeen hallintosihteeri ja henkilöstöpäällikkö toimivat suoraan kaupunginjohtajan alaisuudessa. Tällä muutoksella yksi hallinnon väliporras katoaa hallintojohtajan ja henkilöstöjohtajan virkojen lakkauttamisella.
Kaupunginjohtaja Vesa Koivunen toteaa, että toteutuneet organisaatiomuutokset ovat jatkoa jo muutaman vuoden ajan tehdyille hallinnon keventämisille.
Hallintoa kevennetään-laatu kärsii-menee puuhasteluksi!
7
166
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on selvä että kun virkoja yhdistellään, lopulta kärsijä on palvelun saaja. Tehdään pintaraapaisulla vähän kaikkea mutta ei mitään asiaa kunnolla. Tietysti taas jostakin on se säästötkin otettava niin minkäs teet
- Anonyymi
Hallintoa saa keventää ja hienoa, että näin tehty. Esimerkillistä toimintaa josta pitäisi koko maassa ottaa oppia, sillä niin monta turhaa johtajaa istuu tässä maassa eri paikoilla. Taitaa nämä valittajat olla niitä joilta lähti turha johtajan paikka alta tai eivät itse päässeet johtajaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallintoa saa keventää ja hienoa, että näin tehty. Esimerkillistä toimintaa josta pitäisi koko maassa ottaa oppia, sillä niin monta turhaa johtajaa istuu tässä maassa eri paikoilla. Taitaa nämä valittajat olla niitä joilta lähti turha johtajan paikka alta tai eivät itse päässeet johtajaksi?
turhat johtajat pois vaan. vieläkö se itteänsä täynnä oleva vimpeliläinen koulutoimenjohtaja valittaisiin perhon kunnanjohtoon niin laatu nousisi molemmissa pitäjissä. alavutelaisille se ei kelvannu
- Anonyymi
Säästötoimet valitettavasti näkyy ja tuntuu kaupunkilaisten jalkojen alla ja ihan kaupungin julkisuuskuvassakin ja pitkällä aikavälillä myös henkilökunnan jaksamisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästötoimet valitettavasti näkyy ja tuntuu kaupunkilaisten jalkojen alla ja ihan kaupungin julkisuuskuvassakin ja pitkällä aikavälillä myös henkilökunnan jaksamisena.
Eipä ole tapahtunut yhden kerran, kun Kaunisto valikoi opettajaksi jonkun vimpeliläisen pätevän alajärveläisen sijaan. Täältä saadaan muuttaa sitten työnperästä muualle, kun vimpeliläiset kulkee Vimpelistä Alajärvelle. Perheemme on tämän omakohtaisesti kokenut ja sama meno jatkuu. Ei tarvitse siellä Alajärvellä ihmetellä miksi väkiluku tippuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tapahtunut yhden kerran, kun Kaunisto valikoi opettajaksi jonkun vimpeliläisen pätevän alajärveläisen sijaan. Täältä saadaan muuttaa sitten työnperästä muualle, kun vimpeliläiset kulkee Vimpelistä Alajärvelle. Perheemme on tämän omakohtaisesti kokenut ja sama meno jatkuu. Ei tarvitse siellä Alajärvellä ihmetellä miksi väkiluku tippuu.
Ihan samaa olen kuullut.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17707210x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043