Moi. Pitäisi käydä fysiatrilla ja katselin Terveystalon sivuilta aikoja. Onko kenelläkään kokemuksia Tampereen Terveystalon Timo Ruusilasta. Vaikuttaisi olevan aika laaja osaaminen.
Timo Ruusila Fysiatrian erikoislääkäri
7
1879
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kävin vastaanotolla jokunen vuosi sitten. Ammattitaitoa löytyy kyllä, mutta sosiaalinen kanssakäymminen on hakusessa ja pahasti, ei meinaan ole kovinkaan ystävällinen tämä Ruusila, ja todella ylimielinen. Mutta jos se ei haittaa niin muuten ihan ammattitaitoinen.
- Anonyymi
Tampereen Taysissä sama juttu opetussairaala mutta sittenkin enpä kehuis. Laittaisivat sen Ruotsin kuninkaan tänne hoitoon pumppuvikoineen tai mitä sattuu olemaa. Ruotsin entinen alusmaa joskus ammoisina aikoina ennen Venäjää. Kaikki muut saa hoitoa paitsi jotkut suomalaiset.
- Anonyymi
Kaveri kävi puol vuotta sitten. Oli kuulemma aika kusipää..
- Anonyymi
En suosittele
- Anonyymi
Kamala ihminen. Löytyy varmasti asiallisiakin ja ammattitaitoisia. Tämä ryssi mulla ensin selän ja nyt lonkan.
- Anonyymi
Minä olen ymmärtänyt että mies on yksi alan pioneerejä. Veikkaan että puhut nyt väärästä henkilöstä.
- Anonyymi
Täys hirviö. Usean vuoden ollut alusta asti taustalla, etten saanut hoitoa . Istuu varmasta vakuutus yhtiöiden hallituksessa. Ja nyt, vaikka HUS heti kiireellisenä leikkasi, ei saatu enää kuin turvattua neliraaja halvaantumisen riski.
Mutta ei onnistunut leikkauksellakaan vaikka titaania niskan nikamaa nyt ja selkäydin kaavittu auki enää, koska alkuperäinen vika oli ollut korjaamatta liian kauan ja alun mri kuvista oli jokaiselle nähtävissä ettei voi itsestään parantua. Kävin yksityisesti terveystalossakin kirurgilla, mutta koska tämä sama kusipää olikinmyös terveystalon palvelujohtaja kuin tays ylilääkäri , torppasi kirurgin myös lähetteen hoitaa kuntoon...
Jos, tarvit hoitoa vaihda hoitava yksikkö HUS:iin tai mihin muualla kuin TAYS! Minäkin nuori ja lapsi, mutta ei se paina näiden vaakakupissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015