Timo Ruusila Fysiatrian erikoislääkäri

Anonyymi-ap

Moi. Pitäisi käydä fysiatrilla ja katselin Terveystalon sivuilta aikoja. Onko kenelläkään kokemuksia Tampereen Terveystalon Timo Ruusilasta. Vaikuttaisi olevan aika laaja osaaminen.

7

2824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kävin vastaanotolla jokunen vuosi sitten. Ammattitaitoa löytyy kyllä, mutta sosiaalinen kanssakäymminen on hakusessa ja pahasti, ei meinaan ole kovinkaan ystävällinen tämä Ruusila, ja todella ylimielinen. Mutta jos se ei haittaa niin muuten ihan ammattitaitoinen.

• Anonyymi

Tampereen Taysissä sama juttu opetussairaala mutta sittenkin enpä kehuis. Laittaisivat sen Ruotsin kuninkaan tänne hoitoon pumppuvikoineen tai mitä sattuu olemaa. Ruotsin entinen alusmaa joskus ammoisina aikoina ennen Venäjää. Kaikki muut saa hoitoa paitsi jotkut suomalaiset.

• Anonyymi

Kaveri kävi puol vuotta sitten. Oli kuulemma aika kusipää..

• Anonyymi

En suosittele

• Anonyymi

Kamala ihminen. Löytyy varmasti asiallisiakin ja ammattitaitoisia. Tämä ryssi mulla ensin selän ja nyt lonkan.

• Anonyymi

Minä olen ymmärtänyt että mies on yksi alan pioneerejä. Veikkaan että puhut nyt väärästä henkilöstä.

• Anonyymi

Täys hirviö. Usean vuoden ollut alusta asti taustalla, etten saanut hoitoa . Istuu varmasta vakuutus yhtiöiden hallituksessa. Ja nyt, vaikka HUS heti kiireellisenä leikkasi, ei saatu enää kuin turvattua neliraaja halvaantumisen riski.
      Mutta ei onnistunut leikkauksellakaan vaikka titaania niskan nikamaa nyt ja selkäydin kaavittu auki enää, koska alkuperäinen vika oli ollut korjaamatta liian kauan ja alun mri kuvista oli jokaiselle nähtävissä ettei voi itsestään parantua. Kävin yksityisesti terveystalossakin kirurgilla, mutta koska tämä sama kusipää olikinmyös terveystalon palvelujohtaja kuin tays ylilääkäri , torppasi kirurgin myös lähetteen hoitaa kuntoon...
      Jos, tarvit hoitoa vaihda hoitava yksikkö HUS:iin tai mihin muualla kuin TAYS! Minäkin nuori ja lapsi, mutta ei se paina näiden vaakakupissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6014
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      145
      1645
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1448
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1230
    5. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      26
      801
    6. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      40
      798
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      87
      745
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      729
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      217
      687
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      679
    Aihe