Pläyäys uuskarismaattisuus !!

UUskarismaattisuus on aivan hirveä ja lisäntyy maassamme ja pohjoismaissa
Nuoret uskovat haaveilee tulevan yhtä riivattuja kuin opettajat (ei Jeesuksen kaltaisia) joilla on suura voimia ja puhuu että voivat saada lankeamaan tulta Taivaasta .
Tällaista vetoa nuoriin.. Ekumeenia taas vetoa vanhempi polviin ja lähtevät mukaan toimimaan kuin jumalia konsanaan.. .

Kävellä tulen päällä , vetten päälle ja läpi seinän. Nousta ilmaan ja saada uskovaiset lentämään ilmaan niinkuin Benny Hinn kun paiskoo uskovia takin kansa että menevät lakoon tai lentää seinään niinkuin joku pastori videossa näytettiin . Ja toinen osoitti kättä yleisö kohti niin jo lensi seisovia yli tuolien ja kysyn vaan että moniko loukkasi itseäsi saatanan voimasta.

Norjassa pastori oli tullut niin lasten kaltainen , että tuli aikuisten vaipasta alastin saarnamaan yleisö n edessä ja yleisö oli aivan saatan voimassa hurmiossa ja alkoi ylistämään Jumala siitä miten Jumalisia he olivat . huh huh . Sitä uskonnollisuus ja sen voima joka vie mukaan jopa valtutkin jos he antautuvat tähän..

Kaikki voi ja apinoi uuskarismaattisuus . mitä Jeesus on tehnyt ja mistä Pyhä Raamatun ihmeet kertoo ja on tapahtunut . Mutt yksi hän ei osaa . Eikä voi matkia. Hän ei voi muuttaa Uskova joka ei antaudu hänelle. Ne tietysti tulee saatanankaltaisia kuin uuskarismaattiset konsanaan. Mutta Uskovaiset hän ei voi muuttaa Kristuksen kaltaiseksi. Hän ei voi Puhdistaa USKOVAT koska hänellä ei ole Jeesuksen Veri joka häntä polttaa..

18

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savis, sinä tulet päivä päivältä, et KRISTUKSEN KALTAISEKSI, vaan veljieni syyttäjän kaltaiseksi!!!!

• Eikö Jeesuskin ollut varoittaja. ?? Luuk. 21:8 

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Savis kirjoitti:

Eikö Jeesuskin ollut varoittaja. ?? Luuk. 21:8 

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

Jos sua ottaa päähän etten sano saatana mun veljeksi niin pidä sä sun veljesi ja silti mä sanon että se on väärin mitä hän on tehnyt.

• Anonyymi

Jos se vaippoissa oleva pastori otti lapsikasteen / tulla lasten kaltaiseksi, osoitti sen tosissaan. ; )^))
      Ei pidä moittia. Ehkä hän jossainvaiheessa pääsee uskossa seuraavalle askelmalle.

• No niin . Onko sullakin vaipoja sun päällä ?? Ja näytät esimerkki miten tulee lastenkaltaiseksi. Saatankin osaa lukea Pyhä Raamattu näköjään..

• Uuskarismaattiset ovat jo pysyneet vaippossa tai tuossa hengessä -80 luvult. Niin en kyllä laskis tuon varalle mitään..

• Anonyymi

Olet sinä melkoinen tosikko! Koita nyt rauhoittua.

• Taivaassa sitten rakas. Rauhoitutaan. Nyt tälle Rauhalla eteenpäin !! : ) : ) : )

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Taivaassa sitten rakas. Rauhoitutaan. Nyt tälle Rauhalla eteenpäin !! : ) : ) : )

Tämä kertoo sinusta Savis, sinun omalla kohdallasi, :

1. Tess. 5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.

Olet kirjanoppineiden kaltainen, joka harhoissaan kuvittelee itse pelastuvansa, vaikka ELÄÄ synneissään, mutta muiden kohdalla sinä hyttysverkolla siivilöit muiden syntejä !

Matt. 23:24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!

• Anonyymi

Savis !

Olet oikein MALLIESIMERKKI uuskarismaattisesta hörhöstä !

Menestysteologian opit on tiukassa sinulla !

Toiminta on aivan käsittämätöntä hurmostelua, jossa todellisuus on kadotettu jo kauan aikaa sitten !

Ja kuitenkin sinä raukka itse syytät muita siitä, mihin itse olet liian syvälle jo uponnut.

Voi hyvää päivää sentään tuota sinun umpisokeuttasi oman itsesi suhteen.

Tuota tilaasi voisi kuvaila sanalla" psykoosi", siis jossa ihminen kadottaa todellisuudentajunsa niin pahastio, että hän elää omassa harhaisessa mielikuvitus maailmassaan.

• Vai hyvä päivä sentään. ???? Sun päivät on tosi pimeät tuossa satinistihengessä ja mielentilassa. Aina puhut sama kaavan mukaan . Jos sanon että voi voi kun saatananpalvojat ovat paha, niin satanisti hengen sano, että olet itse saatanapalvoja ja kuljet sitä tietä . Joo antikristukset puhuvat juuri noin kun sinä ja saatana sun isäsi on tyytyväinen sinusta..

• Anonyymi

Ilm.1:7 Biblia: Katso, hän tulee pilvien kanssa, ja jokaisen silmän pitää hänet näkemän, ja ne, jotka häntä pistäneet ovat ja kaikki maan sukukunnat pitää parkunan. Niin, amen!

• Anonyymi

Niinhän Raamattu on ennustanut:

"luopumus tulee ensin, sitten tulee Jeesus". Ja kun hän tulee, niin "löytäneekö hän uskoa maan päältä".

• Anonyymi

Joh.5:24-34 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, he saavat elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt. Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä. On toinen, joka todistaa minusta, ja minä tiedän, että se todistus, jonka hän minusta todistaa, on pätevä. Te lähetitte lähettiläät Johanneksen luo, ja hän todisti sen, mikä totta oli. Mutta minä en ota ihmisiltä todistusta, vaan puhun tämän, että te pelastuisitte. Joh.1:19-34

• Anonyymi
      • Vai pläyäys uuskarismaattisuutta ystäväkirkkosta Forssassa.

• Anonyymi

Juhlarahamaailmassa lähes kaikki on mahdollista sielunsa piruparoille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3733
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2454
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      33
      1993
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      21
      1745
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1689
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1582
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1409
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      96
      1408
    Aihe