Minkälaisia ihmeitä helluntaiseurakunnassa on tapahtunut? Ovatko ihmeet olleet rahaihmeitä vai muunlaisia?
Ihmeellinen maailma
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi suuri ihme jos helluntaipastori olisi työpaikallaan tai hänellä olisi Jumalan kutsu paimeneksi.
Tuliko sinulle hyvä mieli kommentistasi ? Pelastuiko päiväsi, kun sait julistaa noin suurta sanomaa ? Oletko ikionnellinen, kun sait laukaista mielestäsi oikein mehevän lauseen. Onnittelen kirjoituksestasi, joka näytti sen, mikä on sydämesi tilanne.
Onko sydämessäsi vihaa niitä kohtaan, jotka eivät ajattele niin kuin sinä ? Oletko niin oikeaoppinen, että voit tuomita ne, jotka ajattelevat toisin kuin sinä. Sydämestä lähtee pahan puhuminen toisista ihmisistä. On paljon helpompaa kertoa valheita, kuin katsoa omaa totuuttaan. On helppoa heitellä kiviä ihmisiä kohti, on helppoa kertoa mutu tietoa ihmisistä.
Mikä on totuus, kuka on katsonut omaa totuuttaan Jumalan sanan valossa. Kuinka vaikeaa onkaan nähdä oma raadollisuus, kun Jumala näyttää sen meille. Onko sen jälkeen kanttia mustamaalata lähimmäisiä ?- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Tuliko sinulle hyvä mieli kommentistasi ? Pelastuiko päiväsi, kun sait julistaa noin suurta sanomaa ? Oletko ikionnellinen, kun sait laukaista mielestäsi oikein mehevän lauseen. Onnittelen kirjoituksestasi, joka näytti sen, mikä on sydämesi tilanne.
Onko sydämessäsi vihaa niitä kohtaan, jotka eivät ajattele niin kuin sinä ? Oletko niin oikeaoppinen, että voit tuomita ne, jotka ajattelevat toisin kuin sinä. Sydämestä lähtee pahan puhuminen toisista ihmisistä. On paljon helpompaa kertoa valheita, kuin katsoa omaa totuuttaan. On helppoa heitellä kiviä ihmisiä kohti, on helppoa kertoa mutu tietoa ihmisistä.
Mikä on totuus, kuka on katsonut omaa totuuttaan Jumalan sanan valossa. Kuinka vaikeaa onkaan nähdä oma raadollisuus, kun Jumala näyttää sen meille. Onko sen jälkeen kanttia mustamaalata lähimmäisiä ?Kiinostaako totuus?
Helluntailaisilla on tapana elää valheuskossa.
Uskoa sekin on.
Jeesus varoitti tästä, Anonyymi kirjoitti:
Kiinostaako totuus?
Helluntailaisilla on tapana elää valheuskossa.
Uskoa sekin on.
Jeesus varoitti tästä,Minä luen Raamattua, onko se mielestäsi valheuskoa. Minä uskon, että Raamattu on Jumalan sanaa. Minä luen myös kirjoja, jotka pohjautuvat Raamattuun. Kirjoja, joita luen, ovat kirjoittaneet luterilaiset, helluntailaiset, babtistit ja muihin uskontokuntiin kuuluvia. Jos kirja ei perustu Jumalan sanaan, jätän lukemisen kesken. On sellaistakin tapahtunut.
MIkä erottaa luterilaisen Raamatun ja helluntailaisen Raamatun. Ei mikään.
Mikä on valheusko ? Mistä Jeesus varoitti ?
Minä uskon tähän Jeesuksen sanaan : "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." (Joh. 6:44) Minä uskon, että Jeesus on ainoa tie Isän Jumalan luo.
Jeesus sanoi, että me ihmiset olemme pahoja. Se on totta. Me näemme sen kaikkialla. Me olemme aina haukkumassa toisia, me lyömme mieluummin kuin siunaamme. Meistä on hauskaa lyödä toinen henkihieveriin ja sitten vielä potkaisemme lähimmäisemme ojaan.
Kuka on minun lähimmäiseni ? Eivätkö kaikki ole minun lähimmäisiäni ? Käskeekö Jeesus meidän vihata toisiamme ?
Kun olemme saaneet kokea Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa, emmekö me voisi rakastaa myös toisiamme. Jos emme pysty toisiamme rakastamaan, niin emmekö voisi kuitenkin olla vihaamatta.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17708152Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko luterilaisuudessa tapahtunut ihmeitä 100 vuoteen?
- Anonyymi
On.
Jumalan tekoja.
- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Minä olin kuoleman rajalla, mutta Jumala antoi elämäni jatkua ja paranin. Jumala ilmestyi minulle yliluonnollisella tavalla. Ilman Jumalan apua en olisi täällä.
Pidän koko sydämisesti kiinni Jumalan Armosta ja Rakkadesta. Etsin Jumalan tahtoa ja noudatan sitä Hänen avullaan.
Kiitos olkoon Jumalalle.- Anonyymi
>> Jumala ilmestyi minulle yliluonnollisella tavalla.<<
Missä ja miten?
Luultavasti ei Helluntaikirkossa.
- Anonyymi
Jos joku tahtoo todistaa, niin nyt on mahdollisuus.
- Anonyymi
Jos kyseessä on jehovantodistaja.
- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Olet sairas tyyppi.
Tv. Pastorisi ja opettajasi
- Anonyymi
Onhan se ihme miten uskovat antaa rahansa ja arvoesineensä näille supervoidelluille. Hyviä manipuloimaan nämä voidellut, koska tunnetut pihitkin ovat antaneet rahansa.
Se on jo jonkinlainen ihme. Ihmetellä täytyy että kukaan ei kyseenalaista tuota jatkuvaa rahan kerjäämistä, eikä niitä ihmeitä siellä jossain. - Anonyymi
Kiimainen kojootti ulvonut vaikkei Suomessa elä kojootteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608