Aiotko rukoilla jotakin erityistä?
Uskotko saavasi vastauksen rukoukseesi?
Itse olen kokenut että Suomessa on paljon esteitä rukousten perille menossa ja vastauksissa aina omasta suvusta lähtien.
Kävin 1996 Israelissa rukoilemassa ja sen jälkeen olen kokenut viisi ilmestystä ja saanut rukousvastauksia. Susien keskellä rukoileminen ei auta, vaan siellä missä usko ja rakkaus ovat vahvaa. Kuten Israelissa.
Olen viime aikoina rukoillut jonkin verran saada Herran henkeä tai Jumalan Henkeä sekä päästä pyhiinvaellukselle Slovakiaan, jossa uskon Kristuksen ilmestyneen 2011.
Ne on vaikeita saada aikaan. Eikä rukoukseni ole kovin palavaa. Saan niin paljon vastauksia pieniin rukouksiin että ei tarvitse paljoa rukoilla. Kiitos Jumalallemme!
Hyvää Rukouspäivää ja Pyhän Henrikin päivää!
Rukouspäivä ja piispa Henrikin päivä lähestyy!
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Sain vuonna 1991 pyhän Hengen punaisena valona joka meni rinnasta läpi. Silloin Paavi otti hengessään yhteyttä ja kehotti lukemaan vuoden 1992 raamatun käännöksen polvillaan lävitse.
Mutta sen kerrostalon väki jossa asuin alkoi myös hengessään kieltää tekemästä niin. Eivät tarvinneet raamatun lukemistani tai edes muuta tukea antaa uudessa elämän vaiheessa.
Sellaista Suomessa on elämä että jos joku saa pyhää henkeä ateismi ja kateus sekä vaino ja houkutus lankeemaan ottaa muut valtaansa.
Puhun tästä jotta ymmärrät sen minkä tähden Suomessa ei rukousvastauksia tipu. Vain jos käyt pyhiinvaelluksella jossakin pyhässä maassa tai kaupungissa ulkomailla voit alkaa saamaan rukousvastauksia.
Kyllä Suomessa monin tavoin ulospäin tahdotaan näyttää kristityltä, mutta jos todella saat rukousvastauksen huomaat kyllä susia on paljon lampaiden vaatteissa. - Anonyymi
2002 kävin vuoden ajan Vapaakirkossa. Siellä kiroilu loppui 10 vuoden ajaksi kuin seinään mutta palasi takaisin. Myös Tohjo selkäni parannettiin alttarilla. Tunsin kuinka henkeä meni selkärankaani. Hengessä todistettiin kyllä että apu ei ole ikuinen, vaan joskus Henki lähtee ja selkä huononee jälleen. Mutta sain Kristukselta tähän mennessä 20 vuotta aikaa liikkua ja olla normaalisti ilman kipuja.
Sitten kävin 2003 Jehovan todistajissa jossa myös oli ihmeellistä. Koin marraskuussa Jehovan, Kristuksen, Kolmannen taivaan ja Aabrahamin sekä Neitsyt Marian ILMESTYKSEN.
Suomessakin siis on seurakuntia ja uskovia joiden seura ja usko vaikuttaa hyvää. Mutta ei ole aina helppo mennä ja käydä kokouksissa. Vastustavia voimia on paljon. - Anonyymi
Yleisesti ottaen saa kyllä olla kiitollinen että on syntynyt Suomeen. Tällä on paljon mahdollista melko vapaasti käydä monissa eri seurakunnissa ja uskonnoissa. Paljon muutakin hyvää Suomessa on. Se vain pitkään minua haittasi kun rukouksiin ei saanut vastauksia. Mutta syntyminen Suomeen on jo sinällään lottovoitto ja ei ole tarvetta rukoilla kovin paljoa kun kaikki perusasiat ovatkin järjestetty jo valtakunnan toimesta.
Eräs asia jonka voi vielä mainita on raamatun Suomennokset. Ne herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Vain englanninkielisiä raamattuja sekä alkukielisiä interlinear versioita lukemalla kaikki selviää ja saa vastaukset kaikkiin kysymyksiin. - Anonyymi
Jumala on hiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992