Toivottavasti seuraavssa hallituksessa ei istu ainakaan vasurivihreät. Heillä tärkeimpänä asiana näyttää olevan transalaki. Hirveetä että Suomessa ei saa sanoa enää poika, tyttö, nainen, mies jne Liikennemerkitkin on jo muutettu neutraaliksi, joista ei tieä mitä ne tarkoittavat ja ne muutokset ovat maksaneet maltaita eli kymmeniä miljoonia.
Suomessa on ollut heikoin vihervasuri hallitus
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Nouta samoja lässyttäjiä oli aamu teeveessä.
.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17709509f
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vihervasu,tuhon tie oli!
- Anonyymi
Minä haluan olla muu-henkilö. Vihaan sanaa "tavallinen". Tulevat lapseni ovat kaikki Gretoja, tytöt ja pojat. Greta nimi ei tule Greta Karposta.
- Anonyymi
Eix olekin nyt helppoa, kun olisi vaikka kuusi kakaraa (ennen siis 3 poikaa ja 3 tyttöä), nyt siis kakaraa, ja komennat:GRETA!!!! Kaikki kuusi ottavat "asennon" ja kääntyvät sinua kohden kuuntelemaan ohjeita/toruja?
- Anonyymi
Suora lähetys juuri nyt: Ehdokkaat ottavat yhteen Akavan vaalipaneelissa https://www.is.fi/politiikka/art-2000009334210.html
Eikö just tämä teini tyttöjen VIHERVASURI HALLITUS ole toiminutkin tällä tapaa....euroja sinne ja tänne ja jos ei riitä niin otetaan velkaa. Kukahan kumma kieltää sanomasta ketään mieheksi, naiseksi, pojaksi ja tytöksi? Kerrotko aloittaja asian lähteen kera.
- Anonyymi
Muu, muu.
Ne, jotka eivät tiedä katsoessaan haaroväliin minkä merkkisiä ovat.
Poika nimeltä päivi ja niin edelleen. Elämä on täynnä valintoja ja jatkossa voimme viikottain valita haluanko olla tällä viikolla tyttö vai poika, onko siis hame vai pikkutakki-viikko. Pikkujouluissa voi vetästä lärviöverit pukeutumalla minihameeseen, jos sattuu naisviikko. Seuraavana vuonna voi sitten köyriä miehenä.
Oi tätä valinnan vapautta! Vassut keksi lopulta ikiliikkujan. Neroja! - Anonyymi
Kukaan ei kiellä, olet siinä oikeassa, mutta jos meillä Suomessa on yli 30 erilaista sukupuoli identiteetiä, joku Hmmmm. vaikkapa omasta mielestään nainen, voi vaikka loukkaantua, jos häntä ei sanotakkaan kauniiksi naiseksi. Ei ole ihme, että nuorilla on mielenterveydellisiä ongelmia enenevässä määrin, ennen riitti kun kurkkasi jalkoväliin, tiesi, olenko tyttö vai poika, ei enää. Luojan kiitos, Suomen kielessä ei ole kieliopissa termeissä/sanonnoissa muotoja (he/she). Suomi maailman edelläkävijänä on noiden jo mainittujen liikennemerkkien lisäksi poistanut jo ison osan ammattinimikkeistä (varussotilas, putkihenkilö, palohenkilö, jne.) Kiitos vihervasureiden, nyt maailma pelastuu... tai sitten ei.
- Anonyymi
Aivan! Eikä Suomessa valheellista propagandaa levittävien, psykopaattista putinia tukevien, venäläistä alkuperää olevien venäläisten luopioiden suhteen tee mitään. Sanna Marinin johtama vasemmistohallitus katselee sivusta, että mitähän tästä nyt tulee!
- Anonyymi
Kaksoiskansalaisuus on poistettava Suomen laista ja venäläiset putnin kannattajat karkotettava takaisin omaan paratiisiinsa.Eikä takaisin paluuta ole.
Sisäministeri Krista Mikkonen on yhä tyhjä pulputtaja. Ei sano mitään suoraan.ota siitä sitten selvää mitä hän tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491085
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908