Kauhujen talo -jakso?

Kyylä

Pidän kovasti Kauhujen talo Halloween-jaksoista, ja mieleeni on jäänyt pätkä sellaisesta tarinasta jossa kaikki muuttuvat vampyyreiksi. Muistelisin että Lisa yritti taistella niitä vastaan, mutta muuttui sitten lopulta itsekin vampyyriksi, tai jotain sinnepäin... Päävampyyriksi alussa luultiin johtaja Burnsia.

Kysyisin että tietääkö joku monesko Kauhujen talo on kyseessä, missä tuo tarina on?

Vielä hienompaa olisi jos joku osaisi vinkata että miten semmoisen upeuden voisi kenties imuttaa netistä, näet kun en ole onnistunut nauhalle saamaan enkä kaupasta löytämään. Jonkun dvd:n ostin taannoin, siihen oli summamutikassa roiskittu jaksot XII, VII, VI ja V, eikä siis yksikään noista ollut kaipaamani. Kuitenkin takakannessa on piirroksia joissa Burnsilla on vampyyrin hampaat. Arvatkaa pännikö...

6

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyylä

      http://www.snpp.com/episodeguide/fin05.html

      Kyseessä on näemmä Kauhujen talo IV eli 4. Pirun hyvä jakso, siinä on näemmä tarina siitäkin miten Homer myy sielunsa paholaiselle. Muistelisin että sekin on helvetin hyvä.

      Tulisipa joskus uusintana jostain (niin että vielä äkkäänkin sen).

    • Kyylä

      Kyseinen jaksohan (Treehouse of Horror IV) löytyy näemmä läpyskältä Heaven And Hell, ja sitä on myynnissä. Vaude!

      • Nimetön

        Tota heaven and hellii?
        Onks siin niiku kaikki kauhutalojaksot?!
        :O

        Metsästämään!!! *Laittaa sotilas kypärän päähän ja sotilaskamppeet sekä naama värii... *Kjieh kjieh...*
        rynnäkkö kivääriki mukaan väkijoukon varalta, sekä ratio puhelimen....Lataa aseen*Klicks!*

        "It's time to get some the Simpsons DVD..."


    • paukku pate

      kattokaa jaksoi fintv stä

    • hhhhhhhhhhhhhhhheeee

      hyvää kamaa toi simpsonit krääsä . itellään on vaan kirjoja ja peli et sellasta,.1

    • yhyy780+

      Kyllä kirjastoistakin löytyy videoita kantsii kattoo myös sieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe