Joo...olen välillä poika....eii nyt tuntuukin, että olen taas tyttö....mikähän minä nyt oikein olen?
Noilla reppanoilla on mielenterveysongelmia ja pahasti.
Vielä parkymmentävuotta sitten ei tällaista hulluutta ollut.
Punavihreiden translaki - se on juuri sairasta punavihreyttä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hulluutta.
- Anonyymi
Euroopassa riehuu suursota ja täällä tehdään translakia. Voi elämän kevät.! On pöljää väkeä- on pöljää! veronmaksu loppuu!
- Anonyymi
No ei ihme, että lapsien koulumenestys kärsii, kun sukupuolineutraali viherpunavasemmisto sotkee lapsien ajatukset pois opiskelusta. Lapsen sukupuoli määritellään synnytyslaitoksella.
- Anonyymi
Mielenterveysongelmia on niillä, jotka pyrkivät säätelemään muiden elämää. Hanki sinäkin oma elämä, niin paranet.
- Anonyymi
Todella iso moka kokoomukselta olla lain puolella. Nyt on pakko antaa ääni PS:lle
- Anonyymi
Liikennemerkit ja tämä.
Mahtaa terveydenhuollon tietojärjestelmiä odottaa kallis päivitys? - Anonyymi
Järjen tavoittamattomissa tämä sairas laki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108